Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

Szkoła Sukcesu września 2010 Sopot
Katarzyna Szypuła-Sajon
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
O projekcie „Przedsiębiorcze szkoły”
Podkarpackie Szkolenie Informatyczno Metodyczne
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
B-learning na kierunku ‘dziennikarstwo i komunikacja społeczna’
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
(na podstawie badań ankietowych)
Wykorzystanie Platformy Moodle w dydaktyce języków obcych
dr Dariusz Kajewski Instytut Fizyki Uniwersytet Śląski w Katowicach
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Technologie informacyjne w kształceniu na Politechnice Gdańskiej Wykład 3 Platformy, narzędzia, zasoby Dr inż. Anna Grabowska
Rządowy program rozwijania kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie stosowania technologii informacyjno–komunikacyjnych Cyfrowa szkoła Stan realizacji.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
ITAO INTEL TEACH ADVANCED ONLINE © 2013 Fundacja Zaawansowanych Technologii 1.
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
ABC e-learningu.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. JANA PAWŁA II W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM rok szkolny 2012/2013 Zebranie otwierające 24 października 2012 r.
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
Nowoczesne formy kształcenia w Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.
Zdalne Nauczanie w Praktyce Nowoczesne Metody Nauczania (NMN)
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Wykorzystanie TI w wyrównywaniu szans edukacyjnych
Zadania Świętokrzyskiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Kielcach w ramach projektu Młodzieżowy Inkubator Przedsiębiorczości.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele Opis
Spis treści  Celem jest umożliwienie uczniom szkół ponadgimnazjalnych rozwój kompetencji matematyczno – fizycznych lub kompetencji z przedsiębiorczości.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
„Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii.
TIK w pracy nauczyciela
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
Era-Entera – e-learning dla młodzieży Projekt realizowany w ramach Działania 3.5 Projekty innowacyjne.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Kryterium IX Wyrównanie szans edukacyjnych. Kryterium IX - Wyrównanie szans edukacyjnych Strona internetowa szkoły pełni funkcje nie tylko informacyjne.
Szkoła z tradycją i przyszłością.  Już w 1920 roku - co potwierdzają najstarsi mieszkańcy, w Woli Mieleckiej funkcjonowała szkoła powszechna.  1973.
Centrum multimedialno - ekologiczne iEKO To innowacyjny pomysł aby przenieść edukację ekologiczną w strefę on-line. Nowe ławki, wygodne krzesła to dopiero.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
Program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Zaawansowane metody wykorzystania platformy e-learningowej w prowadzeniu szkoleń on-line PODSUMOWANIE.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Piotrkowska platforma e-learningowa Miasto Piotrków Trybunalski Powiat Piotrkowski Piotrków Trybunalski, , opracował: Marcin Góra.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ROZWIJANIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI w zakresie wykorzystywania.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
Mobilność kadry nauczycielskiej
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Technologia informacyjna wspomagająca edukację
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
Niemiecka przygoda w Düsseldorfie
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
Zapis prezentacji:

Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych materiałów edukacyjnych

Partnerzy współpracy Bildungswerk der Sächsischen Wirtschaft gGmbH / Ośrodek Kształcenia Gospodarki Saksońskiej Technische Universität Dresden, Multimedialne Centrum Językowe Euro Szkoła Zgorzelec

Cele projektu 1.Modułowe szkolenia dla nauczycieli języków obcych z metodyki nauczania języków obcych przy pomocy narzędzi e-learningowych 2.Multimedialne materiały dydaktyczne do nauki języka niemieckiego i polskiego jako obcego 3.E-learningowe kursy języka niemieckiego i polskiego jako obcego

1. SZKOLENIA DLA NAUCZYCIELI JĘZYKÓW OBCYCH

1. Szkolenia dla nauczycieli języków obcych Forma szkoleń: 6 jednodniowych szkoleń wdrażających. Każdemu szkoleniu towarzyszą 6 tygodniowe modułowe szkolenia online. Okres realizacji szkoleń: od października 2012 – do września 2013 Miejsca realizacji szkoleń: Zgorzelec, Jelenia Góra, Görlitz, Budziszyn, Drezno Szkolenia poprowadzą eksperci w dziedzinie e-learningu języków obcych z Polski i Niemiec.

Treści szkolenia Metody nauczania języków obcych – przy użyciu technologii informacyjno- komunikacyjnych, m.in. platform e-learningowych oraz narzędzi Web 2.0 – ukierunkowane na rozwijanie kompetencji językowych Praktyczne przykłady zastosowania narzędzi e- learningowych na zajęciach językowych

Tematy szkoleń 1.Praca z platformą e-learningową Moodle Tworzenie interaktywnych ćwiczeń (m.in. program Hot Potatoes) 3.Rozwijanie sprawności pisania (m.in. forum, wiki, blog) 4.Praca ze słownictwem (m.in. narzędzia do wizualizacji słownictwa, słowniki online, korpusy) 5.Rozwijanie sprawności mówienia i rozumienia ze słuchu (m.in. programy do nagrywania dźwięku) 6.Obsługa bazy materiałów e-learningowych do nauki języka niemieckiego i polskiego jako obcego

2. MULTIMEDIALNA BAZA DANYCH

2. Multimedialna baza danych Zawiera materiały do nauki języka niemieckiego i polskiego jako obcego: Teksty, ćwiczenia, nagrania audio, ilustracje. Umożliwia tworzenie własnych lekcji z gotowych materiałów. Posiada zaawansowaną funkcję wyszukiwania materiałów (według tematu, zagadnienia gramatycznego, poziomu językowego itp.). Umożliwia tworzenie własnych materiałów, m.in. interaktywnych ćwiczeń.

3. PILOTAŻOWE KURSY JĘZYKOWE

3. Pilotażowe kursy językowe Z języka niemieckiego i polskiego jako obcego Od września 2013 do czerwca Scenariusze do kursów blended–learning utworzone z materiałów w multimeialnej bazie danych oferowane na zajęciach szkolnych – 14 pilotażowych kursów 2.Kursy online na platformie e-learningowej Moodle – 6 dwutygodniowych kursów

Uczestnikom gwarantujemy: Intensywne wsparcie techniczne i merytoryczne – Przy prowadzeniu własnych kursów na platformie e-learningowej Moodle – Przy wykorzystaniu multimedialnej bazy danych do własnych potrzeb dydaktycznych – Przy zastosowaniu narzędzi e-learningowych w celach dydaktycznych Nawiązanie ciekawych i inspirujących znajomości Certyfikat uczestnictwa

Kontakt Strona internetowa projektu: Dane kontaktowe partnera w Polsce: Euro Szkoła Zgorzelec ul. Konarskiego 9c Zgorzelec Tel./Fax.: