Konkurs „Najlepszy marketing 2013”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SPRAWOZDANIE z działalności Stowarzyszenia Miłośników Droszkowa
Advertisements

PROPOZYCJA STRATEGII DZIAŁAŃ PR
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
KONSULTACJE SPOŁECZNE „Prohibicja na Dekabrystów?”
Kreacja i promocja nowej marki regionu
8-9 października 2008 r. Falenty k/Warszawy
Poprawność informacji prasowych
Prezentacja projektu „Recykling metali rzadkich”
V 2009 Marketing bezpośredni. Nowe możliwości w dobie Web2.0 www. wykop.pl Michał Białek Wykop sp. z o.o.
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Działalność Samorządu Szkolnego Gimnazjum nr 18 z Oddziałami Integracyjnymi im. K. Wielkiego w Częstochowie.
1. PRZEBIEG FESTYNU 2 do 9:30 do 9:50 9:52 10:00 10: :20 10: :35 PRZYGOTOWANIE I ZABEZPIECZENIE MIEJSCA FESTYNU PRZYBYCIE GOŚCI, WŁADZ LOKALNYCH,
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Projekt „Moje miasto Pionki bez elektrośmieci”
Ster na Bydgoszcz Bydgoski Festiwal Wodny
Stowarzyszenie Młodzieży Suchedniowa. Zbiórki żywności Co roku w naszym mieście odbywają się zbiórki żywności, w których biorą udział wszyscy chętni.
Inicjatywa Złoczew Głosuje Jest to inicjatywa społeczna koordynowana przez Urząd Miejski w Złoczewie. Pomysłodawcą projektu i autorem prezentacji jest.
Kujawsko-Pomorski Program na Rzecz Ekonomii Społecznej na lata Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Newsletter 01/2013.
Nadobrzański Bank Spółdzielczy Rakoniewice Jubileusz 140-lecia
Konferencja otwierająca projekt Elektro – nie – śmieci Debata: Jak przeprowadzić skuteczną kampanię edukacyjną nt. elektrośmieci w naszym mieście?
DZIEŃ BEZ PRZEMOCY GOŚCINO, 04 CZERWCA 2013.
NA TROPIE ELEKTROŚMIECI PODSUMOWANIE KAMPANII
Projekt Dance and move Ten projekt jest realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej. Ta publikacja [ten materiał] odzwierciedla jedynie stanowisko.
K ontynuujemy działalność na rzecz PZW, oraz naszego Okręgu w zakresie popularyzacji wędkarstwa i ekologii w śród dzieci i młodzieży szkolnej. Terenem.
Gimnazjum Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi
` PREZENTACJA FIRMY 1.
20 LAT DEMOKRACJI W GMINIE SOBKÓW
1. UTWORZENIE ZESPOŁU Powołanie Zespołu do przygotowania oraz wprowadzenia nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi (Zarządzenie Nr
„Wrocławskie Dzieci Uczą Segregować Śmieci” 2011/12
Niepełnosprawni potrafią się bawić
Jedno działanie-wspólne bezpieczeństwo Działaj Lokalnie 2012.
Sprawozdanie z działań Zespołu ds. Promocji w roku akademickim 2008/2009.
ROKIEM FRYDERYKA CHOPINA. 30 maja 2010 Ogród Saski i Pałac Prezydencki Chopinowski Dzień Dziecka. Rodzinny piknik muzyczny: koncerty, lekcje polskich.
KONKURS PRZYRODNICZO - MATEMATYCZNY
Partnerstwo dla prewencji Kampania „Zdrowe i bezpieczne miejsce pracy” 2012–2013 Nazwisko i tytuł mówcy Data | Nazwa wydarzenia.
Happy Halloween. „Ciemno wszędzie, głucho wszędzie
Publiczne Gimnazjum im. Jana Kochanowskiego. Szkoła jakich wiele…
5 października 2013 r. zorganizowaliśmy VIII edycję Rajdu pieszego z udziałem pracowników szkoły, uczniów i rodziców. Impreza organizowana cyklicznie w.
SPRAWOZDANIE KOŁA "KOLEJARZ-OFAMA" OPOLE 2013 PRACA Z MŁODZIEŻĄ.
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Podsumowanie działań Oddziału Regionalnego WAM w Bydgoszczy w 2013 roku 2013.
Promocja obszaru Jeziora Zegrzyńskiego poprzez działania Związku Gmin Zalewu Zegrzyńskiego.
PIKNIK RODZINNY 17 czerwca Od kilku lat obchodzimy Międzynarodowy Dzień Dziecka jako wspólną uroczystość całej rodziny. W tym roku postanowiliśmy.
To hasło pikniku integracyjnego, na którym spotkały się przedszkolaki wszystkich naszych punktów przedszkolnych. 20 czerwiec 2011r.
DZIAŁANIA ZESPOŁU NAUCZYCIELI MATEMATYKI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014.
Projekt zrealizowany przez Stowarzyszenie „Malownicza Gmina”
Wybrane zrealizowane projekty w ramach wdrażania LSR PROWENT z terenu Gminy Żyraków.
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
Projekt: bezpieczna szkoła-demokratyczny kraj
VIII Przeworskie Forum Wychowawcze 26 stycznia 2007 r.
POLSKIE TOWARSZYSTWO ELEKTROTECHNIKI TEORETYCZNEJ I STOSOWANEJ.
Podsumowanie I etapu projektu Drogi Tarnowian do Niepodległości
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Uroczystość z okazji obchodów 30-lecia istnienia Przedszkola 385 oraz Szkoły Podstawowej 319 im. Marii Kann.
Projekt realizowany przez Gminę Zławieś Wielka w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
HOOP - Dzień Przytulania
SPRAWOZDANIE KOŁA "KOLEJARZ-OFAMA" OPOLE 2016 PRACA Z MŁODZIEŻĄ.
Łaciate krowy w mieście
KOLOROWA i RODZINNA HISTORIA z BANKIEM PKO BP
Szkoła Podstawowa nr 4 W Koszalinie
Zaproszenie Szanowni Państwo,
„Z Piwowarem po Dąbrowie Górniczej”
UNIWERSYTET KAZIMIERZA WIELKIEGO
WOLSKI KOROWÓD 2018 Spotkanie organizacyjne 11 maja
STULECIE NIEPODLEGŁOŚCI W BARWACH BIAŁO- CZERWONYCH
konkurs „EUROPO JESTEŚMY Z TOBĄ
Zapis prezentacji:

Konkurs „Najlepszy marketing 2013” Kategoria „Najlepsza kampania wizerunkowa”

Zespół marketingu Banku Spółdzielczego w Koronowie Kampania wizerunkowa, którą prezentujemy dotyczyła obchodów 120-lecia Banku Spółdzielczego w Koronowie.

Kampania wizerunkowa Zasady kampanii Kreacja Przebieg kampanii Efekty

I. Zasady kampanii Hasło: Jesteśmy z Wami już 120 lat! Czas trwania kampanii: 15 maja 2012r. – 14 czerwca 2013r. Zarys kampanii: Stworzona przez nas kampania dotyczyła obchodów 120-lecia Banku Spółdzielczego Koronowie. Nasz Bank ma ponad 120-letnią tradycję, jednak jego najstarsze placówki liczą nawet 140 lat. Postanowiliśmy więc nie zostawić tego faktu bez echa i uczcić przypadające w tym czasie rocznice najstarszych naszych Oddziałów. Z tej okazji odbył się cykl 10 uroczystości, w których udział wzięło szerokie grono zarówno Klientów Banku, jak i mieszkańców z terenu jego funkcjonowania. Obchodom 120-lecia podporządkowaliśmy całą naszą działalność w 2012 roku. Stworzone zostało logo z hasłem kampanii – widniało na każdej ulotce i plakacie produktowym; stworzyliśmy także grafikę, która widniała na zaproszeniach, prezentacjach, banerach, listach gratulacyjnych i na witrynach naszych placówek.

Plakat z logo – Kredyt Jubileuszowy II. Kreacja Plakat z logo – Kredyt Jubileuszowy Zaproszenie Banery / witryny

II. Kreacja Folder Mapa wykonany jako pamiątkowy upominek z okazji 120-lecia Banku.

III. Przebieg kampanii Inauguracja roku 120-lecia Banku Inauguracja roku 120-lecie Banku Spółdzielczego w Koronowie odbyła się podczas Zebrania Przedstawicieli. Przedstawiliśmy tam harmonogram wszystkich planowanych uroczystości oraz zaprosiliśmy do wspólnego świętowania.

III. Przebieg kampanii Kredyt Jubileuszowy – świętuj z nami 120 urodziny W dniu inauguracji 120-lecia Banku ruszyliśmy z kampanią „Kredytu jubileuszowego”. Była ona prowadzona we wszystkich mediach regionalnych na terenie funkcjonowania naszego Banku.

III. Przebieg kampanii 15-lecie Oddziału w Kamieniu Krajeńskim Wraz z 15-leciem Oddziału w Kamieniu Krajeńskim reaktywowaliśmy przedwojenną strzelnicę.

III. Przebieg kampanii 140-lecie Oddziału w Brusach W Brusach powitaliśmy lato paradą motocykli i samochodów terenowych. Można było też zobaczyć pokaz paralotni. Odbyły się też koncerty rockowe.

III. Przebieg kampanii 105-lecie Oddziału w Gostycynie Podczas 105-lecia w Gostycynie wystąpiła m.in. grupa tancerzy z You Can Dance. Dodatkową atrakcją był pokaz zabytkowych pojazdów. Prezes Zarządu Banku Spółdzielczego w Koronowie Alicja Huczyńska wręczająca nagrodę za najpiękniejszy zabytkowy samochód

III. Przebieg kampanii 135-lecie Oddziału w Lubiewie W Lubiewie świętowaliśmy na dziedzińcu klasztoru w Bysławiu. W ten dzień miał miejsce finał EURO 2012 – takich kibiców jak my nie mogło zabraknąć przed ekranem.

III. Przebieg kampanii 120-lecie Oddziału w Koronowie W Koronowie nad Zalewem Koronowskim rozbrzmiały arie operowe znanych solistów z Bydgoszczy i Gdańska. Z okazji 120-lecia Oddziału w Koronowie wypuściliśmy 120 lampionów szczęścia.

III. Przebieg kampanii Festyn Spółdzielczy Rok 2012 był rokiem spółdzielczości. Z tej okazji wspólnie z koronowskimi spółdzielniami zorganizowaliśmy Festyn Spółdzielczy, na którym wystąpił m.in. Tadeusz Drozda.

III. Przebieg kampanii 50-lecie Oddziału w Cekcynie 50-lecie cekcyńskiego Oddziału odbyło się przy dźwiękach muzyki elektronicznej, podczas festiwalu The day of electronic music.

III. Przebieg kampanii 140-lecie Oddziału w Śliwicach W Śliwicach naszą rocznicę uświetniła Noc kabaretowa, podczas której wystąpiły kabaret OKO oraz Łowcy B.

III. Przebieg kampanii 100-lecie Oddziału w Mroczy i zakończenie roku 120-lecia Banku 100-leciu Oddziału w Mroczy towarzyszyło otwarcie placówki po remoncie oraz Zebranie Przedstawicieli, podczas którego zakończyliśmy obchody roku 120-lecia Banku. Wystąpiła m.in. grupa taneczna Bailamos – finaliści programu You Can Dance.

IV. Efekty Wzrost świadomości marki Banku. Wzrost liczby rachunków bankowych. Uatrakcyjnienie (poprzez większe nakłady finansowe) wydarzeń kulturalnych na terenie funkcjonowania Banku. Umocnienie wizerunku Banku jako firmy odpowiedzialnej społecznie i dbającej o lokalne społeczności. Reaktywacja niemal zapomnianych miejsc historycznych.

Dziękujemy Michał Sławeta – Kierownik Zespołu Małgorzata Litewka – specjalista tel. 52 382 05 78 www.bskoronowo.com.pl