PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Advertisements

PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 3. WYPEŁNIANIE SRP W WERSJI ON-LINE
„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Prezentacja na wywiadówkę
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Człowiek – Najlepsza inwestycja
Człowiek – najlepsza inwestycja
"Nowoczesny Nauczyciel
Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim Program Operacyjny Kapitał.
Dialog i partnerstwo szansą na rozwój zasobów ludzkich w powiecie kartuskim – edycja II Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet VII: Promocja integracji.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Prowadzenie wywiadów grupowych MODUŁ IV Sesja 2B PROGRAM WZMOCNIENIA.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
1.
System WAP konsultacji dyplomowych Wstępne założenia projektu.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Przykłady dobrej.
Program Rozwojowy dla Technikum nr 3 w Zespole Szkół Łączności w Gliwicach KANA Gliwice Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
Projekt Program wsparcia społeczno – zawodowego dla osób objętych pomocą Ośrodka Pomocy Społecznej w Sokółce współfinansowany jest ze środków Europejskiego.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM J. MARCIŃCA W KOŹMINIE WLKP. ID grupy: 97/93_MF_G1 Opiekun: MGR MARZENA KRAWCZYK Kompetencja:
Siłownie plenerowe Warszawa r.. Warszawa, r.
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS - Instrukcja Zagraniczna mobilność
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Zgłoszony projekt: Czas na aktywność w gminie Zębowice Prezentacja do konkursu pn. Kapitalni w Opolskiem – II edycja Realizator : Gminny Ośrodek Informacji,
Katedra Zarządzania Miastem i Regionem
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego (NUMER PROJEKTU: POKL /09) Aktywizacja.
VII OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA KADRY KIEROWNICZEJ OŚWIATY OSKKO,
Planowanie Rozwoju Instytucjonalnego
Biuro projektu: ul. Peryferyjna 15, Kielce tel./fax ; Projekt współfinansowany ze.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Partner w Projekcie Uniwersytet Łódzki Wydział Zarządzania Katedra Zarządzania Miastem i Regionem.
Program operacyjny Kapitał Ludzki Człowiek- najlepsza inwestycja Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rodzaje kursów e-learningowych 12 stycznia 2011 dr Magdalena Jasińska Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Projekt systemowy współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjny Kapitał Ludzki
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Institute of Computer Science PAS Warsaw, The Project is co-financed by the European Union from resources of the European Social Found.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Psarach realizuje dwuletni projekt systemowy na lata Praca się opłaca współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Gorzów Wielkopolski 04 – r. Zasady kontraktowania.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim”
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
P OWIAT N OWOTARSKI – S TAROSTWO P OWIATOWE W N OWYM T ARGU Nowotarski- nowatorski. Samorząd zorientowany projektowo. Program Operacyjny Kapitał Ludzki-
- AKTYWIZACJA SPOŁECZNA I ZAWODOWA GRUP ZAGROŻONYCH WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM Z TERENU GMINY PRZESMYKI.
Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Besko na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Korczyna na lata
Badanie ewaluacyjne współfinansowane przez Unię Europejską w ramach
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Powiat Ciechanowski „Doskonalenie szansą na rozwój”
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Zapis prezentacji:

PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2 Rozwój systemu egzaminów zewnętrznych Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Wyniki II ankiety ewaluacyjnej dla dyrektorów szkół biorących udział w badaniu OBUT 2011

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Badanie ewaluacyjne zrealizowano we wrześniu 2011 metodą ankietową wykorzystując technikę ankiety on line (CAWI - Computer Assisted Web Interview). Kwestionariusz ankiety przygotowano w konsultacji z zespołem przygotowującym Ogólnopolskie Badanie Umiejętności Trzecioklasistów (OBUT). Ankieta skierowana została do dyrektorów 9756 szkół podstawowych uczestniczących w badaniu OBUT Kwestionariusz dostępny był dla dyrektorów szkół, którzy zalogowali się, korzystając z indywidualnego hasła, w dedykowanym serwisie na stronie internetowej OBUT Kwestionariusz wypełniło 2721 dyrektorów szkół podstawowych, wśród których blisko 80% stanowią kobiety.

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Pierwsza część ankiety dotyczyła Zestawienia wyników badania umiejętności językowych dla danej klasy. Fragment przykładowego Zestawienia przedstawiono poniżej:

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności językowych cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej Zestawienia wyników badania umiejętności językowych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej Zestawienia wyników badania umiejętności językowych cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Druga część ankiety dotyczyła Zestawienia wyników badania umiejętności matematycznych dla danej klasy. Fragment przykładowego Zestawienia przedstawiono poniżej:

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w Zestawieniu wyników badania umiejętności matematycznych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w Zestawieniu wyników badania umiejętności matematycznych cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności matematycznych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności matematycznych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w Zestawieniu wyników badania umiejętności matematycznych cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej Zestawienia wyników badania umiejętności matematycznych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej Zestawienia wyników badania umiejętności matematycznych cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Trzecia część ankiety dotyczyła raportu zatytułowanego: Wyniki badania umiejętności językowychi umiejętności matematycznych dla danej szkoły. Fragment przykładowego Raportu przedstawiono poniżej:

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zwrotnej zawartej w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zwrotnej zawartej w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w raporcie Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej raportu Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej raportu Wyniki badania umiejętności językowych i umiejętności matematycznych cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Czwarta część ankiety dotyczyła ogólnopolskiego raportu z badań OBUT 2011:

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w ogólnopolskim raporcie z badań OBUT 2011

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Odbiorcy informacji zawartych w ogólnopolskim raporcie z badań OBUT 2011 cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena przydatności informacji zawartych w ogólnopolskim raporcie z badań OBUT 2011

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej ogólnopolskiego raportu z badań OBUT 2011

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Ocena wartości informacyjnej ogólnopolskiego raportu z badań OBUT 2011 cd

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w ogólnopolskim raporcie z badań OBUT 2011

OGÓLNOPOLSKIE BADANIE UMIEJĘTNOŚCI TRZECIOKLASISTÓW Sposoby wykorzystania w szkołach informacji zwrotnej zawartej w ogólnopolskim raporcie z badań OBUT 2011 cd