Prawo dostępu do edukacji SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NUMER 112 Prawo do opieki zdrowotnej SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Natalia Białek, Scenariusz.
Advertisements

ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
Autor pakietu Alicja Kwaśny Szkoła Podstawowa w Okonku 2006 rok
Pakiet edukacyjny do lekcji MOJA OJCZYZNA
Prawo do nauki osób niepełnosprawnych i obowiązki uczelni w tym zakresie Robert Krawczyk.
Prawa człowieka wykładowca: dr Małgorzata Madej data:
Prawa Człowieka Wykonał : Krzysztof Zajda I Ti.
Nowoczesne technologie w polskiej edukacji
Program wychowawczy szkoły
Zespół Szkół Nr 6 w Żorach
Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego Prawo do opieki zdrowotnej SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE –
PRAWA CZŁOWIEKA.
Program Polskiej Akcji Humanitarnej pod honorowym patronatem Ministra Edukacji Narodowej.
I. Pierwsze dokumenty odnoszące się do praw jednostki
Prawa Człowieka Arek Kosiński.
Prawa człowieka Burczy Sara.
PrawaCzlowieka Angela Szybiak 3c.
Daria Gagola Prawa Czlowieka.
Liderzy PAFW to program Polsko- Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowany przez Stowarzyszenie Szkoła Liderów.
1 Akademia Orange dla bibliotek. 2 Akademia Orange dla bibliotek wprowadzenie Na mocy porozumienia w sprawie utworzenia programu internetyzacji polskich.
Przyszłością edukacji. W dniu 10 stycznia 2012 r. odbyła się II debata szkolna pt. "Interaktywna szkoła - przyszłością edukacji". Debata zrealizowana.
OBCHODY DNIA PRAW CZŁOWIEKA
Historia praw człowieka
PROJEKT COMENIUS POGROMCY PROBLEMÓW – EUROPEJSKI WYMIAR WALKI O PRAWA CZŁOWIEKA. ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW POPRZEZ DRAMĘ I DIALOG MIĘDZYKULTUROWY.
Debata Szkolna w Gimnazjum Myśliszewice,
EUROPEJSKIE KOMPETENCJE KLUCZOWE
Zespół Szkół w Starzynie
Autorka: Natalia Dziubich kl. IIc
Prawa człowieka i Ja Autor: Patryk Żywiec.
Prawa i obowiązki ucznia
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
jako atut i element prestiżu nowoczesnej szkoły”
EDUKACJA NIEKONWENCJONALNA non scholae sed vitae discimus non scholae sed vitae discimus.
6-latek w naszej szkole Podsumowanie ankiety skierowanej do Rodziców/Opiekunów prawnych dzieci, które w wieku 6 lat rozpoczęły naukę w klasie I Kwiecień.
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY PONADGIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 3, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
Prawa człowieka Iga Nowak.
Prezentacja w ramach projektu ORE OE – edukacja obywatelska EPC – edukacja na rzecz prawa człowieka Przygotowany przez zespół wychowawców klas IV-VI SP.
PRAWA CZŁOWIEKA.
Zachowania niepożądane
Mój sześciolatek idzie do szkoły
Prawa człowieka Każdemu człowiekowi przysługują pewne prawa, których źródłem obowiązywania jest przyrodzona godność ludzka.
Prawa człowieka.
,,Godne życie to moje prawo”
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Szkoła Podstawowa nr 350. Zespół Szkoły z Klasą 2.0 Katarzyna A. Agnieszka F. Agata T. Izabela S. Grażyna U. Dariusz C. Szkoła Podstawowa.
Szkoła z klasą 2.0 Tworzenie kodeksu 2.0.
W bibliotece SP 2.0 (SP 20).  TIK-Technologia Informacyjno Komunikacyjna  Kiedy korzystamy z TIK?  Z TIK korzystamy na lekcjach i prywatnie w domu-korzystając.
TIK w pracy nauczyciela
Małe dziecko w systemie edukacji
W obrębie Unii Europejskiej. Studiowanie za granicą nie było traktowane jako formia migracji przed rozwinięciem się Unii Europejskiej w 2000r. Wcześniej.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOLNY FESTIWAL 2.0.
Godność ucznia a postawa nauczyciela
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. OJCA ŚWIĘTEGO JANA PAWŁA II W JEZIORZANACH.
Znamy swoje prawa.
Doradztwo zawodowe w szkołach – jak wdrożyć i prowadzić?
Twoje dziecko pokocha matematykę!. Czym jest Matlandia? nauka przez zabawę i interakcję medale, krótkie filmy oraz nagrody motywujące do rozwiązywania.
Moja wymarzona szkoła Autor: Weronika Wałaszek. Spis treści 1. Wstęp 2. Dyrektorzy 3. Nauczyciele 4. Plan Lekcji 5. Wolne dni.
Czy nasza szkoła jest dobra? Przygotowała: Marta Jankowicz.
Doradztwo zawodowe, co dalej w świetle reformy systemu oświaty?
Wyszukiwanie partnerów do projektów międzynarodowych Możliwość wspólnej pracy nad wnioskiem i współpracy projektowej w ramach tzw. Collaborative.
Przyszłością edukacji
Sopocka Akademia Tenisowa
Strategia wdrażania projektu innowacyjnego pt.: „Umiem się uczyć”
O. Wojciech, „Miłujcie się” 1–2/1999
Wstęp do nauki o państwie i polityce
Motywowanie osób dorosłych w procesie edukacyjnym
Projekt Mobilność kadry edukacji szkolnej
Załącznik nr 2 Od smutku do nadziei – depresja u dzieci i młodzieży, jak im pomagać? 14 marca 2019 r. Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie ul. Kawęczyńska.
Zapis prezentacji:

Prawo dostępu do edukacji SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 1, Załącznik 2a Źródło: http://www.bazgroszyt.pl/blog/nauka-w-roznym-otoczeniu/

SZKOŁA ZADANIE NAUCZYCIEL NAUKA KSIĄŻKI UCZEŃ MATEMATYKA BIBLIOTEKA WAKACJE OCENY DZIENNIK

C Z P R A W A Ł O W I E K A POWSZECHNE PRZYRODZONE NIEZBYWALNE NIENARUSZALNE NATURALNE NIEPODZIELNE

Masz prawo UCZYĆ SIĘ i zdobywać informacje! Źródło: http://www.bazgroszyt.pl/blog/nauka-w-roznym-otoczeniu/

Prawo dostępu do edukacji - skąd się wzięło POWSZECHNA DEKLARACJA PRAW CZŁOWIEKA EUROPEJSKA KONWENCJA O PRAWACH CZŁOWIEKA POWSZECHNA DEKLARACJA PRAW DZIECKA KONWENCJA O PRAWACH DZIECKA

DLACZEGO WARTO chodzić do szkoły

CO BY BYŁO GDYBYM nie chodził/a do szkoły

JAK PORADZIŁBYM/ŁABYM SOBIE w życiu dorosłym bez szkoły

COMENIUS Otwartość Mobilność Edukacja Nauka Interaktywność Uczenie się Sukces Źródło: http://sp4comenius.strefa.pl/