AUTORSKI PROJEKT EDUKACYJNY REALIZOWANY W RAMACH PRIORYTETU 9

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

„Zajęcia dodatkowe dziś-szansą na lepsze jutro”
Szkołę Podstawową im. gen. I. Kruszewskiego w Gogołowie
Prezentacja na wywiadówkę
Generator przyszłości
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministerstwo Edukacji Narodowej EDUKACJA SKUTECZNA PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Przykłady dobrej praktyki Opracował:
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Cel główny: W roku szkolnym 2012/2013 w Szkole Podstawowej w Pogwizdowie Nowym będzie realizowany projekt „Wyrównuję, doskonalę, poznaję – Program rozwoju.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Kończycie w tym roku gimnazjum. Przed wami stoją ważne wybory dalszego kształcenia. Nasza szkoła oferuję: Przyjazną i bezpieczną atmosferę, Doskonałą
Działania zrealizowane w roku szkolnym 2008/09 Nowoczesne kształcenie zawodowe – szansa na dobry start Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
SZKOŁY JAGIELOŃSKIE. Projekt Szkoły Jagiellońskie dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Sektorowego Programu.
Termin realizacji – 20 miesięcy
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Jeżowe, 25 czerwca 2009 r. Konferencja podsumowująca realizację projektu pn.: Wszyscy mamy równe szanse - program wyrównywania.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS. 29/POKL/9.1.2/2011.
Via ad Artes Program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola KSI nr POKL /09 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
„Mamo, tato mówię po angielsku”
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
3 Tablice interaktywne wraz z rzutnikami oraz laptopami. 2 pracownie komputerowe ( 10 i 20 stanowisk) oraz w najbliższym czasie sala na 15 stanowisk.
„Szkolne Centrum Nauki”
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Lokalizacja Położenie Oferta edukacyjna na rok szkolny 2012/2013 Nauka w liceum trwa 3 lata Nauka kończy się egzaminem maturalnym, uprawniającym do.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Akademia Młodych Noblistów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty, 3.3. Poprawa.
Realizacja programu rozwojowego
Gmina Zwierzyn „RÓWNAJ W GÓRĘ”. Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie.
Apetyt na wiedzę Projekt realizowany przez : Szkołę Podstawową w Gliniku Górnym Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie.
Milicz, ul. Trzebnicka 4. prowadzenie działalności na rzecz rozwoju oświatowego i kulturalnego regionu i kraju, działanie na rzecz wyrównywania szans.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX: Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie.
KONFERENCJA KONFERENCJA Podsumowanie projektu : „Z edukacją na TAK!” Oświęcim 7 czerwca 2011 r.
Konferencja podsumowująca projekt „PEWNIE W PRZYSZŁOŚĆ nowoczesna edukacja i kompetencje uczniów technikum hotelarstwa ZSHE” 12 czerwca 2015 r.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Odznaka jakości "Schule im Wandel – Zmieniająca się szkoła"
Dyrektor Gimnazjum 141 mgr Grzegorz Kaliski Jakość nauczania w Gimnazjum 141 G141 inne gimnazja Targówka.
Tel
GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
Fotografik, malarz, poeta i prozaik. Marynarz, żeglarz i podróżnik. Konspirator, zesłaniec, legionista, ułan, wreszcie generał Wojska Polskiego.
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Publiczne Gimnazjum nr 18 w Łodzi im. prof. Jana Karskiego ul. Mostowskiego 23/ Łódź tel/fax www:
Turniej wiedzy z języka angielskiego o nagrody wójta gminy Koźminek w klasyfikacji indywidualnej uczniów gimnazjum.
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
XVII Liceum Ogólnokształcące im. Marii Konopnickiej w Warszawie
Ul. Czajkowskiego Łódź GIMNAZJUM nr 34 ul. Czajkowskiego Łódź
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 1 OFERUJEMY … ZAPRASZAMY….
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
„Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów LO Computer College”
IM. STRAŻAKÓW POLSKICH W KOWALACH PAŃSKICH
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
UNIWERSYTECKIE II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. EMILII PLATER W SOSNOWCU
Zapis prezentacji:

AUTORSKI PROJEKT EDUKACYJNY REALIZOWANY W RAMACH PRIORYTETU 9 AUTORSKI PROJEKT EDUKACYJNY REALIZOWANY W RAMACH PRIORYTETU 9.1 „WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH I ZAPEWNIENIE WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH ŚWIADCZONYCH W SYSTEMIE OŚWIATY”

PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM Projekt ma na celu wspieranie rozwoju kompetencji kluczowych grupy co najmniej 250 uczniów (w tym około 170 uczennic), którzy poprzez udział w zajęciach pozalekcyjnych i pozaszkolnych nabędą, uzupełnią lub utrwalą swoją wiedzę.

PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM Szkoła zdobyła dotację na ponad 600 000 PLN Dzięki temu stworzono: dwie pracownie multimedialne wyposażone w tablice interaktywne trzy pracownie telewizyjne wyposażone w nowoczesne telewizory oraz DVD

PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM Wszystkie pomoce dydaktyczne oraz sprzęt multimadialny zakupiono aby wspierać lepszy rozwój uczniów i uczennic III Liceum Ogólnokształcącego im. C. K. Norwida

PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM

PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM

PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM

PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM Projekt będzie trwał do końca 2012 roku. W jego ramach planowane jest: dalsze prowadzenie zajęć dodatkowych zorganizowanie kolejnego wyjazdu do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie spotkania wyjazdowe i plenerowe

PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM W odpowiedzi na potrzeby uczniów wprowadziliśmy do procesu nauczania szereg dodatkowych zajęć, na które mogą uczęszczać wychowankowie III LO. Zajęcia prowadzone są w sposób nowoczesny przez świetnie wyszkoloną kadrę nauczycielską.

PATRZĘ, BADAM - ROZUMIEM Zajęcia, w których uczestniczyli uczniowie to między innymi: Akademia Młodych Biologów Laboratorium Chemiczne Laboratorium Fizyczne Warsztaty z zakresu kartografii Język Angielski Biznesu Podstawy łaciny Konwersatorium języka hiszpańskiego, angielskiego i niemieckiego Brytyjski Klub Dyskusyjny Obróbka fotografii cyfrowej Grafika wektorowa Corel Draw 12 Matematyka dla humanistów

Dziś 100 twarzy co i dlaczego

Impreza 100 Twarzy Norwida została wymyślona przede wszystkim w celu promowania osiągnięć uczniów w środowisku lokalnym.

Dziś zapraszamy uczniów na wykłady: „Tajemnica człowieka z lodowca” „Granice ewolucji – istota życia” „English Alphabet: from Old English to Modern English „Prawa człowieka i konsekwencje ich łamania”

NAGRODY ZA WYKONANIE NAJLEPSZYCH PROJEKTÓW EDUKACYJNYCH OTRZYMUJĄ:

W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM JĘZYKOWEGO : Sylwia Bijak, Mateusz Cichy, Matylda Dudziak – za film z dziedziny języka angielskiego biznesu. Dominika Bałdys, Karolina Cieplińska, Malwina Trzcionka, Mateusz Jaroń, Marta Kurdyś – za stworzenie komiksów z zakresu języka angielskiego

W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM JĘZYKOWEGO: Katarzyna Słania, Aleksandra Urbańczyk, Daria Latos, Marta Kot, Aneta Gruszka – za stworzenie prezentacji multimedialnych z zakresu języka hiszpańskiego Aleksandra Merta, Katarzyna Krytowska, Sylwia Skowyrska, Dominika Pawłowska, Sandra Szczypa – za stworzenie prezentacji multimedialnych z zakresu języka niemieckiego

W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM MATEMATYCZNEGO: Aleksandra Czarnecka, Katarzyna Krytowska, Urszula Przybylak, Aleksandra Mendel – za stworzenie filmu dotyczącego zastosowań matematyki Dawid Kośmider, Aleksandra Czarnecka, Bobby David, Katarzyna Krytowska – za zajęcie trzech pierwszych miejsc w potyczkach logicznych

W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM FIZYCZNEGO: Paulina Nowak, Anna Swoboda, Mateusz Hangiel, Kinga Dróżdż, Izabela Krawczyk, Małgorzata Sendecka, Łukasz Gajos – za stworzenie najlepszych projektów multimedialnych

W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM BIOLOGICZNEGO: Anna Brymora, Katarzyna Radecka, Karolina Sapińska, Łukasz Faustman, Katarzyna Hutnik, Monika Winczewska, Paulina Pancerz, Sonia Paszewska, Natalia Michalak – za przygotowanie najlepszych prac w ramach Akademii Młodych Biologów

W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM GEOGRAFICZNEGO: Daria Latos, Ewelina Mrozińska, Sylwia Lubaczewska, Kinga Drożdż, Marta Smal, Ania Nowak, Paulina Gancarz – za stworzenie najlepszych prac podsumowujących projekt.

W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM INFORMATYCZNEGO: Katarzyna Krytowska, Aleksandra Czarnecka, Paweł Kaim, Karol Janiszewski, Dawid Kośmider – za stworzenie najlepszych prac Norwid w Twoich oczach

W RAMACH ZAJĘĆ LABORATORIUM KARIERY: Mateusz Basiura – za stworzenie najlepszej prezentacji dotyczącej pasji i zainteresowań Katarzyna Krytowska, Aneta Gruszka, Sandra Szczypa, Aleksandra Mendel, Daria Drabek – za wykonanie najlepszych prac podsumowujących zajęcia

Dziękujemy za uwagę!