Teatr Dzień 1- W teatrze Dzień 2- Przygotowujemy przedstawienie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co powinieneś wiedzieć o teatrze
Advertisements

Co trzeba wiedzieć o teatrze?
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
Przedszkole nr 12 w Rzeszowie.
Temat: Cegłów dawniej i dziś
DRZEWA POMNIKI PRZYRODY W NAJBLIŻSZEJ OKOLICY.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
BEZPIECZNE KIBICOWANIE
Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych.
Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali.
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Szkoły Podstawowej nr 45 im. Jana Pawła II w Białymstoku
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
Wydawnictwo STENTOR prezentuje
Przedszkolak Pełen Zdrowia
TIK w szkole podstawowej MAPY MYŚLOWE i MAPY POJĘĆ
QUIZ.
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
SCENARIUSZ ZAJĘĆ ZINTEGROWANYCH KLASA 1
Biologia jako nauka WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Informacje ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli Przebieg zajęć Powiązanie.
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
s. Wyspiański-człowiek teatru
Niepubliczne Przedszkole ,,Mały Europejczyk” w Chalinie
Techniki efektywnego uczenia – ćwiczenia cd. zajęć 3 Zajęcia 5
Przystępując do realizacji edycji programu „ Piramida Zdrowego Żywienia” w grupie 3-latków wprowadziłyśmy dzieci do w/w programu z pomocą bohaterów.
w wyjściach do teatrów i opery, s spotkaniach z aktorami i reżyserami teatralnymi, warsztatach teatralnych, p projektach edukacyjnych, rogramie edukacyjnym.
Szkoła Podstawowa nr 149 z klasami integracyjnymi im
Obszar nr 2. Wychowanie Fizyczne, alternatywne formy realizacji zajęć
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI AKCJI „ZBOŻA ZJADAMY, ENERGIĘ Z NICH MAMY”
Realizacja projektu „Czysta małopolska” w oddziale zerowym
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA DZIECKA 6 LETNIEGO W ASPEKCIE ROZWOJU MOWY
„Kowalik bezskrzydły”
KREATYWNE METODY PRACY ZESPOŁÓW W PROCESACH REWITALIZACJI SPOŁECZNEJ część 1 Dorota Bazuń.
,,NASZA BAJKA”. Inspiracją do podjęcia działań w zakresie tworzenia programu edukacji teatralnej stały się dla nas doświadczenia z pracy pedagogicznej.
Andrzejki 2014 w świetlicy szkolnej
„Świat jest teatrem, aktorami ludzie, którzy kolejno wchodzą i znikają
Omówienie znaków drogi ewakuacji
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
TEATR Zuzanna Stasiak Klasa 5B.
Przedszkole Samorządowe nr 4 „Krasnal Hałabała”. Oferujemy: Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do 16.30; Opiekę nad dziećmi w godzinach od 6.30 do.
Poprawne odpowiedzi na końcu prezentacji!
TEATR Pracownicy teatru.
Słowniczek.
TEATR GRECKI.
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII DZIECIĘCE ZMAGANIA Z TEATREM, CZYLI JAK ZOSTAĆ AKTOREM GRUPA PROJEKTOWA 7 OPIEKUN: IWONA SŁAWSKA, BARBARA MICHAEL-KONARSKA.
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
„Kocham czytać” Jagody Cieszyńskiej
FASCYNUJĄCY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „ W CZARODZIEJSKIM ŚWIECIE BAJEK” ścieżka edukacyjna w zakresie przedmiotów humanistycznych grupa projektowa: klasa.
Scenariusz zajęć dla klasy I szkoły podstawowej
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W POŁAŃCU „KOTKI” Z WIZYTĄ W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI”
SZKOŁA DOBRYCH PRAKTYK ZESPÓŁ SZKÓŁ W STRACHOSŁAWIU.
MATEMATYCZNO – PRZYRODNICZE PASOWANIE NA ŚWIETLICZAKA W związku z tym, że w tym roku szkolnym jednym z kierunków polityki oświatowej jest edukacja matematyczna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Teatr – jak to działa? Projekt realizowany przez uczennice klasy IA z panią Agnieszką Bartoszek - Grzelak.
Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK-owe r. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BŁOGOSŁAWIONEGO KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W NIECZAJNIE GÓRNEJ.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
 Specyficzne trudności w uczeniu się czytania i pisania; jej symptomy występują na każdym etapie rozwojowym, a trudności nie pojawiają się nagle tylko.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
Edukacja teatralna w podstawie programowej
przedszkole miejskie nr 4 w lubinie rok szkolny 2015/16
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Podkarpackie Stowarzyszenie Głuchych
Projekt „Bezpieczny przedszkolak”
Projekt badawczy „Teatr”
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności cz. 4
Zapis prezentacji:

Teatr Dzień 1- W teatrze Dzień 2- Przygotowujemy przedstawienie Zajęcia zostały przeprowadzone w Szkole Podstawowej Nr 29 im. Jana Liszewskiego w Olsztynie Teatr Dzień 1- W teatrze Dzień 2- Przygotowujemy przedstawienie Dzień 3- Prezentujemy inscenizację

I. W teatrze Cele: Ogólne: Zapoznanie dzieci z pojęciem „teatr” słownictwem związanym z teatrem (scena, kurtyna, sztuka, przedstawienie, aktorzy, scenografia, dekoracje, reżyser, kostiumy, muzyka, widownia); zapoznanie dzieci z literą P,p drukowaną w oparciu o wyrazy: plakat, Piotrek.

Przygotowanie mapy mentalnej- praca w grupach na dużych kartkach. Zajęcia zostały przeprowadzone w Szkole Podstawowej Nr 29 im. Jana Liszewskiego w Olsztynie Przebieg zajęć: Podanie tematu zajęć - rozsypanka cyfrowa (dzieci układają liczby 1-5 rosnąco, odwracają na drugą stronę i odczytują hasło „TEATR”). Swobodne wypowiedzi dzieci na temat teatru w oparciu o ich doświadczenia (wnętrze, nastrój, rola, itp.). Przygotowanie mapy mentalnej- praca w grupach na dużych kartkach. Prezentacja prac przez liderów grup. Powieszenie map na ścianie.

Zapoznanie dzieci z „Legendą o Łynie” Zajęcia zostały przeprowadzone w Szkole Podstawowej Nr 29 im. Jana Liszewskiego w Olsztynie Zapoznanie dzieci z „Legendą o Łynie” Omówienie treści: bohaterowie, miejsce akcji, Pokaz plakatów do przedstawień teatralnych, omówienie co powinno się na nich znajdować. Wykonanie plakatu do wysłuchanej legendy Wprowadzenie litery P, p w oparciu w wyrazy: plakat, Piotrek

MAPA MYŚLOWA Zajęcia zostały przeprowadzone w Szkole Podstawowej Nr 29 im. Jana Liszewskiego w Olsztynie MAPA MYŚLOWA

II. Przygotowujemy przedstawienie Zajęcia zostały przeprowadzone w Szkole Podstawowej Nr 29 im. Jana Liszewskiego w Olsztynie II. Przygotowujemy przedstawienie

Cele: Wdrażanie dzieci do odpowiedzialnego wykonywania powierzonego zadania. Przypomnienie treści „Legendy o Łynie”.

Content: Przypomnienie treści legendy Dokonanie podziału grupy na zespoły zadaniowe Narratorzy i aktorzy- wybiera nauczyciel Przygotowanie kostiumów, oprawa muzyczna, dekoracje- losowanie dzieci Praca twórcza pod kierunkiem osób dorosłych Próba przedstawienia Zaproszenie dzieci ze świetlicy do obejrzenia przedstawienia „Legenda o Łynie”, przekazanie plakatu (wybranego przez dzieci) Ćwiczenia utrwalające poznane litery, czytanie wyrazów i zdań.

III. Prezentujemy inscenizację Zajęcia zostały przeprowadzone w Szkole Podstawowej Nr 29 im. Jana Liszewskiego w Olsztynie III. Prezentujemy inscenizację

Objectives: Cele: Wdrażanie dzieci do odważnego występowania na scenie. Kształcenie umiejętności werbalnego wyrażania emocji. Rozwijanie analizy i syntezy słuchowo-wzrokowej- tworzenie wyrazów z sylab.

Przebieg zajęć: Przygotowanie miejsca dla widowni Próba generalna przedstawienia Przedstawienie inscenizacji „Legenda o Łynie” Podziękowanie małym artystom (cukierki dla dzieci)

Zajęcia zostały przeprowadzone w Szkole Podstawowej Nr 29 im. Jana Liszewskiego w Olsztynie KARTA EWALUACJI

KONIEC Dziękujemy za uwagę