IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
Advertisements

Projekt Miasta Ruda Śląska/Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i współfinansowany ze środków.
OUTPLACEMENT JAKO KONCEPCJA SZERSZEGO SPOJRZENIA NA ZASOBY LUDZKIE W ORGANIZACJI W światowej i lokalnej prasie coraz częściej pojawiają się informacje.
NOWA JAKOŚĆ NOWE MOŻLIWOŚCI III
Istota i przesłanki badań marketingowych
AUTOPREZENTACJA.
Analiza ryzyka projektu
Psychologiczne i społeczne uwarunkowania przedsiębiorczości w firmie
UTRACONA SZTUKA SŁUCHANIA Autor: Richard Forster
Filantropia korporacyjna w Polsce W Polsce 80% firm deklaruje zaangażowaniew działalność społeczną W 2008 roku firmy odliczyły od podatku darowizny na.
Postawa DEF. I: Stanisław Mika, Psychologia społeczna:
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
FUNKCJA PERSONALNA.
PORADNIK jak dobrze wypaść na rozmowie kwalifikacyjnej?
Przedszkole Nr 48 z Oddziałami Integracyjnymi w Zabrzu Przedszkole i projekty e-Twinning.
Zarządzanie 1. Zarządzanie
Dzień Promocji Zdrowia Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 6
„ MÓJ WYBÓR – MOJE ŻYCIE ”
OGNISKO PRACY POZASZKOLNEJ W USTRZYKACH DOLNYCH
NA TLE PUBLIC RELATIONS
Agata Blady, Komunikado PR,
Skuteczny savoir – vivre w biznesie,
MOBBING definicja zjawiska
Jako istotny czynnik zwiększający kapitał przedsiębiorstwa.
Strona 1 W treści czas na kluczowy e-tap Emblematy UE.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. J. Korczaka w Kluczborku
Rola biblioteki szkolnej w organizacji czasu wolnego uczniów jako formy przeciwdziałania zagrożeniom Łańcut,
Charakterystyka zawodu
Społeczne partnerstwo na rzecz zdrowia środowiskowego
28 kwietnia ŚWIATOWY DZIEŃ
Konferencja dla dyrektorów szkół i przedszkoli Europejski wymiar edukacji- rola dyrektora szkoły w realizacji międzynarodowych projektów współpracy szkół
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY
Perspektywy rozwoju lokalnych rynków pracy w opinii pracodawców dr Krzysztof Markowski Instytut Zarządzania i Marketingu Katolicki Uniwersytet Lubelski.
PROFILAKTYKA.
TRZYMAMY FORMĘ – ZDROWY STYL ŻYCIA
ZDROWIE TO NAJCENNIEJSZY DAR mgr Anna Sierecka
Analiza i planowanie startegiczne 3
w praktyce pedagogicznej
Funkcje zarządzania, motywowanie, rozwiązywanie konfliktów.
Szkoła Promująca Zdrowie
Mechanizm komunikacji wewnętrznej jako integralny element doskonalenia systemu zarządzania jednostką. Doświadczenia Urzędu Miejskiego w Gliwicach Warszawa,
Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw
Zasoby przedsiębiorstwa
Wprowadzenie teoretyczne
Co to jest polityka Rozróżniamy kilka definicji słowa ,,Polityka’’:
Corporate Social Responsibility
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Internat Dane statystyczne: Dane statystyczne: Liczba wychowanków- 30 Liczba grup wychowawczych -3 Baza materialna Baza materialna grupy: Sypialnie Świetlica.
Higiena osobista.
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK OŚWIATOWO-WYCHOWAWCZYCH I ARTYSTYCZNYCH.
Agata Dulska Paulina Zielińska
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PLACÓWEK DOSKONALENIA ZAWODOWEGO.
THE LEADER IN ME KUBA TERKA. THE LEADER IN ME UMIEJĘTOŚĆ UWAŻNEGO SŁUCHANIA Wielu ludzi zapomina, że rozmowa z drugim człowiekiem to nie tylko mówienie,
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PORADNIE PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNE- Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/ ewaluacji problemowych 1.06.
KULTURA I ETYKA W PRACY BIUROWEJ
Programy i projekty w Szkole Promującej Zdrowie. Standardy Szkoły Promującej Zdrowie  Szkoła promująca zdrowie dąży do osiągania celów i realizuje zadania.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
The Leader in Me.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Wp ł yw higienicznego trybu ż ycia i aktywnego wypoczynku na dobre samopoczucie.
Społeczna odpowiedzialność organizacji Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji powodują, że ulegają zmianie społeczne oczekiwania wobec.
m.st. Warszawa | Aktualizacja strategii rozwoju Warszawy
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Higiena osobista – z czym nam się kojarzy?
PSYCHOLOGIA Wykład 6 STRES.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Wykład I: Co to jest wizerunek i na czym polega jego kreowanie.
Zapis prezentacji:

IMAGE PRACOWNIKA BIUROWEGO I FIRMY czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą

Image pracownika kształtuje wizerunek instytucji wizerunek ukształtowany na podstawie pracy biurowej

IMAGE PRACOWNIKA Image pracownika biurowego jest wizerunkiem ukształtowanym na podstawie pracy biurowej. Image pracownika kształtuje wizerunek instytucji, w której pracujemy oraz ma wpływ na ogólną opinię wyrażaną na temat pracowników urzędu.

Elementy tworzące wizerunek pracownika Wygląd zewnętrzny Sposób zachowania dyskrecja przestrzeganie zasad dobrego zachowania dotrzymanie słowa punktualność umiejętność słuchania stosunek do ludzi mówienia Higiena osobista

ELEMENTY TWORZĄCE WIZERUNEK PRACOWNIKA BIUROWEGO Zachowania w zakresie higieny fizycznej (ćwiczenia fizyczne, racjonalne żywienie, pielęgnowanie całego ciała) Profilaktyka psychiczna (racjonalne zaspokajanie potrzeb biologicznych i społecznych, unikanie uzależnień, higieniczny tryb życia, rozładowywanie stresu, wyznaczanie celów, praca nad sobą, dbałość o zdrowie psychiczne, unikanie konfliktów, kontrolowanie emocji)

(corporate behaviour) Image organizacji jest skumulowanym skutkiem oddziaływania trzech czynników systemu identyfikacji wizualnej (corporate design) postawy (corporate attitude) zachowań (corporate behaviour)

IMAGE FIRMY Postawa organizacji to jej misja i filozofia działania. Pozytywny wizerunek jest wynikiem zaplanowanych i konsekwentnych działań. Kreowanie wizerunku organizacji uzależnione jest od posiadania atrybutów: budżetu, dostępu do technologii, zaangażowania zespołu ludzi przekonanych do idei i słuszności wypracowanych założeń oraz potrafiących przekazać swój entuzjazm innym.

Zarządzanie wizerunkiem świadome, systematyczne i długookresowe realizowanie działań identyfikacyjnych

IMAGE FIRMY zaliczany do rynkowych aktywów równorzędny zasób organizacji IMAGE FIRMY tworzony świadomie lub przypadkowo czynnik współtworzący rynkowy potencjał firmy

Image pracownika jest jednym z wielu elementów, które wpływają nie tylko na wizerunek firmy, ale i także na efekty jej działania. Nie można zapominać, iż pracownicy są wizytówką firmy.