SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo Materiał przygotowany na posiedzenie Zespołu ds. opracowania Programu Rozwoju.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo.
Advertisements

Jarosław Komża KOMŻA KONSULTING
Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego
Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego Nr SPOT/1.2.1/20/04 Uroczyste zakończenie realizacji Projektu 30 maja 2008 roku.
Identyfikacja projektów z zakresu ochrony klimatu i ochrony środowiska
Projekt uruchomienia cywilnej działalności lotniczej na lotnisku Radom-Sadków Radom, 19 listopada 2007 r.
W ramach studium wykonalności zostały przeprowadzone obszerne analizy poprawy bezpieczeństwa oparte na doświadczeniach krajowych i zagranicznych, których.
Modernizacja linii kolejowej E65
Koncepcja utworzenia Śląskiego Centrum Naukowo-Technologicznego Przemysłu Lotniczego Sp. z o.o. Śląskie Centrum Naukowo-Technologiczne Przemysłu Lotniczego.
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
problematyka, propozycje rozwiązań, dobre przykłady
Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A. Budowa Inkubatora Nowych Technologii IN-Tech wraz z rozbudową Mieleckiego Parku Przemysłowego Instytucja Pośrednicząca.
PLAN PREZENTACJI Sesja Rady Miasta MIELECKI PARK PRZEMYSŁOWY – stan realizacji PROJEKT: Budowa Inkubatora Nowych Technologii IN- Tech wraz z.
SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ Władysław Ortyl Sekretarz Stanu Warszawa, 12 lipca 2007 r.
Kujawsko-Pomorska Sieć Informacyjna e-Region Krystyna Nowak
Kierunki rozwoju infrastruktury transportowej na Mazowszu
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Gospodarka nieruchomościami
Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU W MAŁOPOLSCE
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan obecny Plany rozwojowe IV Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
Poznań, WUW, 18 marca 2009.
Informacje dla inwestorów
LOTNISKO I TERENY OKOŁOLOTNISKOWE - Nowe Miasto n/Pilicą
Stan i perspektywy rozwoju partnerstwa publiczno-prywatnego w Polsce
Lotnisko Warszawa/Modlin Świat U Progu Twojego Domu !
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Nazwa lotniska : EPOA ( wg kodów międzynarodowych) Współrzędne: N 51°12'53.0" E 17°26'18.0"; Wymiary pasa: 2280 x 30 m; Kierunek lądowania (GEO): 070 //
Groszówka – kompleks sportowy w Wesołej Groszówka kompleks sportowy w Wesołej.
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
WPROWADZENIE DO SYSTEMU TACHOGRAFÓW CYFROWYCH
KONKURS GRUNT NA MEDAL 2012 Wybór najlepszego terenu inwestycyjnego w województwie kujawsko-pomorskim.
KONKURS GRUNT NA MEDAL 2012 Wybór najlepszego terenu inwestycyjnego w województwie kujawsko-pomorskim.
Tworzenie i organizacja banków
D o l n o ś l ą s k i e B i u r o G e o d e z j i
Zakres i charakter modernizacji infrastruktury dydaktycznej Katedry Bezpieczeństwa Narodowego w świetle założeń projektu dr Andrzej URBANEK asystent kierownika.
Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012
Założenia Powiatu Świeckiego do Strategii Rozwoju Województwa Kujawsko – Pomorskiego do 2020 roku
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan wdrażania Kierunki rozwoju II Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Sytuacja bezpieczeństwa ruchu drogowego w Polsce
Nowe Marzy, 25 sierpnia 2008 roku
Krakowski Park Technologiczny Specjalna Strefa Ekonomiczna Atuty Krakowa i Małopolski dla pozyskiwania inwestycji z sektora SSC & BPO”
„Budowa kanalizacji sanitarnej dla m
Transport Tomasz A. Winiarczyk.
Program „Samorządowa Polska” – współpraca z Gminą Leżajsk
Gliwice Miasto sukcesu inwestycyjnego
Dlaczego warto przyjechać? ? Dlaczego warto inwestować?
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Największe miasta POLSKI.
Zgierz.
Specjalna Strefa Ekonomiczna Pustków - Gmina Dębica
Wrocław, ul. Jurija Gagarina WROCŁAW. Wrocław – główne miasto aglomeracji wrocławskiej, czwarte co do wielkości miasto w Polsce. Położone jest w województwie.
PLAN GENERALNY Portu Lotniczego Zielona Góra –
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
Pomoc publiczna i skutki budżetowe Iwona Chojnowska-Haponik
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Tytuł prezentacji Stowarzyszenie Metropolia Poznań ul. Stefana Prymasa Wyszyńskiego 8, Poznań tel ,
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
Projekt STARGARDZKI INTERNET SZEROKOPASMOWY planowany do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na.
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Operator ARP Sp. z o.o. to założona przez państwową Agencję Rozwoju Przemysłu S.A. spółka, zajmująca się sprzedażą majątku przejętego od restrukturyzowanych.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Przegląd infrastruktury transportowej województwa podlaskiego
Zapis prezentacji:

SOCHACZEW Propozycja lokalizacji lotniska cywilnego dla Linii Low Cost i Cargo Materiał przygotowany na posiedzenie Zespołu ds. opracowania Programu Rozwoju Sieci i Lotniczych Urządzeń Naziemnych 13 lipca 2006

Struktura prezentacji Działania na rzecz utworzenia cywilnego portu lotniczego Atuty Sochaczewskiej propozycji : Warunki lokalizacyjne Warunki środowiskowe - techniczne Warunki ekonomiczne L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Dotychczasowe działania 2003 – wspólne wystąpienie władz Miasta, Gminy i Powiatu Sochaczewskiego do ULC z propozycją utworzenia cywilnego portu lotniczego (na bazie wojskowej) L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Dotychczasowe działania 2003 – 2005 konsekwentne działania Powołanie Stowarzyszenia Port Lotniczy Sochaczew Nawiązanie kontaktów ze światowymi specjalistami w dziedzinie tworzenia cywilnych portów lotniczych Utworzenie spółki prawa handlowego KRS0000256551 Gmina Miasta Sochaczew 50% Gmina Sochaczew 50% Rozpoczęcie procedury przetargowej na przedwstępny studium wykonalności (zakończenie przedmiotu zamówienia – X.2006) Deklaracja Ministerstwa Obrony Narodowej Prace nad porozumieniem między Ministerstwem Transportu i Ministerstwem Obrony Narodowej Prace nad uzyskaniem zezwolenia na założenie lotniska cywilnego w ULC L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Dotychczasowe działania 2008 – planowane uruchomienie Portu Lotniczego Sochaczew L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Warunki lokalizacyjne zasadnicza droga startowa 2500m ;288º/105º Azymut DS. 107o 57’ 45” (287o 57’ 45”) wymiary: 2500m x 60m, ukierunkowana na nową obwodnicę Powierzchnia całkowita 691,1678ha zapasowy, trawiasty pas lądowania 2500x260 Wskaźnik wytrzymałości DS. – PCN 25/F/B/X/T czołowe pasy bezpieczeństwa zachodni (200m + 150m) wschodni (400m + 150m) Stan Prawny – Właściciel Skarb Państwa w trwałym zarządzie Dowództwa Sił Powietrznych L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Warunki lokalizacyjne L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Warunki lokalizacyjne Rozwinięty system komunikacji: kolejowej drogowej teleinformatycznej L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Komunikacja kolejowa Planowana modernizacja odcinka Warszawa – Sochaczew – Łódź (gwarancja funduszy w Ministerstwie Finansów i Unii Europejskiej) L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Warunki lokalizacyjne L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Warunki lokalizacyjne Gwarantowana przez Ministerstwo Transportu realizacja odcinka Autostrady A2 Stryków-Wiskitki 2008r. Możliwość funkcjonowania Sochaczewa w sieci TEN-T (fundusze europejskie) L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Warunki środowiskowe Warunki społeczne niski poziom urbanizacji okolic niskie klasy i ceny gruntów możliwość powiększenia obiektu o ok.. 1000ha (1 właściciel) zaplecze edukacyjne akceptacja społeczna i samorządowa L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Warunki środowiskowe Warunki techniczne - istniejąca wojskowa baza lotniskowa centrum logistyczne dla Warszawy Zachód sprawdzone zaplecze kadrowe sprawdzone warunki klimatyczne bezpieczny transport paliw L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Warunki środowiskowe − Wstępna pozytywna opinia od kierownictwa Kampinoskiego Parku Narodowego L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.

Największe atuty obiektu a a Istniejący obiekt z uregulowaną formą własności Możliwość powiększenia powierzchni Infrastruktura komunikacyjna (drogowa, kolejowa, teleinformatyczna) Niskie opłaty lokalne i niskie ceny gruntów Zarejestrowana spółka prawa handlowego L o t n i s k o S o c h a c z e w sp. z o.o.