Pajdokracja, czyli… rządy dzieci.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Monitorowanie jakości pracy szkoły w zakresie kultury fizycznej.
Advertisements

Przekazywanie szkół i placówek
1 przygotowany dla Badanie preferencji piśmienniczych Polaków.
o specjalnych potrzebach edukacyjnych na zajęciach biologii
Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
Dokąd zmierzasz, uczniu?” Elżbieta Lesińska, Andrzej Kobylec
"Nowoczesny Nauczyciel
Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Kształcenie umiejętności pisania w świetle nowej podstawy programowej
Ocenianie pracy uczniów na lekcjach języka polskiego
CZASOPISMA POPULARNONAUKOWE –
Jak motywować uczniów do nauki?
NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
Konferencja metodyczna dla nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej
Jak zainteresować uczniów astronomią
JAK OCENIAĆ, BY WSPIERAĆ ROZWÓJ UCZNIA
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. JANA KOCHANOWSKIEGO W STARACHOWICACH 2012 ROKIEM JANUSZA KORCZAKA.
Diagnostyka i ewaluacja konieczność czy potrzeba?
SZKOLENIA.
Zespół Szkół Ekonomicznych Nr 3 w Szczecinie
Indywidualizacja pracy w działaniach edukacyjnych świetlicy szkolnej
INDYWIDUALNY ROZWÓJ UCZNIA A PRAK TYKA SZKOLNA
Room-temperature, efficient, high energy
Pisanie-metody kształcenia tej umiejętności
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Konferencja dla nauczycieli języka polskiego r. Program I Indywidualny rozwój ucznia a praktyka szkolna. 1. Indywidualny rozwój ucznia zadaniem.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Projekt systemowy Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu.
WebQuest wykonane w ramach projektu BelferOnLine
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Projekt systemowy Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość !
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt systemowy Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu. Program szkoleń animatorów przedsięwzięć edukacyjnych w szkołach podstawowych.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
ROK JANUSZA KORCZAKA - w naszej szkole
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
TIK w mig Klasa 6 KODEKS Nie wgrywamy na swoje komputery programów bez licencji - PIRATÓW!!! 2. Nie obrażamy kolegów na portalach społecznościowych.
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu. Plan wystąpienia Cele programu zajęć doradczych i psychologiczno-pedagogicznych Sposoby realizacji celów Zadania programów.
Przysposobienie biblioteczne i informacyjne
PRZECIWDZIAŁAMY ŁAMANIU NORM SPOŁECZNYCH
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Formy pracy z książką (lekturą)
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
NARADA DYREKTORÓW SZKÓŁ I PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIEGO sierpień 2014.
8 września 2014 autor: Joanna Dembowa
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Etyka nie tylko dla smyka Wartość – szacunek, odpowiedzialność
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Procedury doskonalenia uczenia się i nauczania
1 Procedury doskonalenia uczenia się i nauczania Nagrywanie i omawianie lekcji.
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
dr Ilona Iłowiecka-Tańska Centrum Nauki Kopernik
Prawa dziecka Prezentacja na podstawie książki „Twoje Prawa” opracowanej przez UNICEF Anna Rak.
„Jeden gram praktyki jest lepszy niż tona teorii” Swami Shivananda Kompetencje dyrektora poradni niezbędne w procesie wspomagania rozwoju szkół – dobra.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Prezentacja lekcji przeprowadzonej w klasie IVD w Szkole Podstawowej nr 85 w Warszawie im. Benito Juareza Rośliny Się Rumienią Beata Krysiak.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Nowe kompetencje nauczycieli motorem rozwoju szkoły
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Trening pamięci.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
LEKCJE TWÓRCZOŚCI W Szkole podstawowej nr 108
Zapis prezentacji:

Pajdokracja, czyli… rządy dzieci. Czy nam się to podoba? Małgorzata Roszak, Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, 70-236 Szczecin, tel. 91 435 06 60, mroszak@zcdn.edu.pl 11.12.2012r.

„Król Maciuś Pierwszy” wyciąga wnioski prezentuje własne zdanie kreatywność praca zespołowa słucha odpowiedzialność szacunek dla innych ludzi prawda –kłamstwo wierność–zdrada Małgorzata Roszak, Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, 70-236 Szczecin, tel. 91 435 06 60, mroszak@zcdn.edu.pl 11.12.2012r.

Przebieg lekcji Podział na grupy-ministerialne teki Pajdokracja, czyli… Asystent Praca w grupach Prezentacja Małgorzata Roszak, Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, 70-236 Szczecin, tel. 91 435 06 60, mroszak@zcdn.edu.pl 11.12.2012r.

TEKA 1. MINISTERSTWO OŚWIATY „Minister oświaty skarżył się, że dzieci źle się uczą, spóźniają się do szkoły, że chłopcy palą po kryjomu papierosy i wydzierają stronice z kajetów*. Dziewczynki obrażają się i kłócą, chłopcy się biją, kamieniami rzucają i tłuką szyby”. *kajet – zeszyt „Król Maciuś Pierwszy” – fragment Małgorzata Roszak, Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, 70-236 Szczecin, tel. 91 435 06 60, mroszak@zcdn.edu.pl 11.12.2012r.

tel. 91 435 06 60, mroszak@zcdn.edu.pl Zadania dla grup Zaproponujcie 1-2 reformy, które – waszym zdaniem – ministerstwo oświaty powinno wprowadzić. Zapiszcie je na kartkach, które potem zostaną zawieszone na tablicy tak, by były widoczne dla wszystkich. Przygotujcie uzasadnienie potrzeby konieczności wprowadzenia waszych reform. Macie na to 15 minut. Małgorzata Roszak, Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, 70-236 Szczecin, tel. 91 435 06 60, mroszak@zcdn.edu.pl 11.12.2012r.

Rządzić czy nie rządzić? Małgorzata Roszak, Zachodniopomorskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Gen. J. Sowińskiego 68, 70-236 Szczecin, tel. 91 435 06 60, mroszak@zcdn.edu.pl 11.12.2012r.