Najnowocześniejsze narzędzia rekrutacyjne i selekcyjne online
Czym jest InfoPraca.pl ? InfoPraca to internetowa giełda pracy. Serwis jest platformą udostępniającą najnowocześniejsze narzędzia rekrutacji online, świadcząc efektywną pomoc i wsparcie w nawiązywaniu kontaktów pomiędzy pracodawcami i osobami poszukującymi pracy. InfoPraca stanowi część grupy kapitałowej Intercom, mogącej poszczycić się prawie dziesięcioletnim doświadczeniem w dziedzinie nowych technologii. InfoPraca jest obecna w polskim internecie od października 2005 roku; cieszy się stale rosnącą popularnością oraz uznaniem swoich użytkowników i według ogólnodostępnych danych statystycznych notuje pozycję w pierwszej trójce czołowych serwisów w kategorii praca. InfoPraca współpracuje z wieloma znaczącymi portalami.
Serwis Pracodawcy Wejście na stronę główną pracodawcy Strona główna pracodawcy Wejście na konto pracodawcy
Konto pracodawcy – Moje oferty pracy Opcja Moje Oferty Pracy jest narzędziem pozwalającym na zarządzanie publikowanymi ofertami pracy oraz procesem selekcji kandydatów. Wszystkie aplikacje nadesłane przez kandydatów są przekazywane do folderu Otrzymane, pod rubryką Zarządzanie CV.
Moje oferty pracy – Filtruj według kryterium W opcji - Moje Oferty Pracy znajduje się narzędzie Filtruj wg. kryterium pozwalające na sortowanie ofert pracy jako aktywnych, nieaktywnych, lub trzymanych w schowku - czyli niedokończonych.
Moje oferty pracy – Status ofert W opcji - Moje Oferty Pracy znajduje się też narzędzie nadawania odpowiedniego statusu ofertom pracy. Można wybrać 6 różnych opcji - od Uaktualnij wszystkie do Usuń wybrane. Możliwe jest uaktualnianie ofert co 24 godziny - w ten sposób oferta utrzymuje się w czołówce najnowszych ofert pracy na stronie głównej infoPraca. Każda zamieszczona oferta ukazuje się przez 60 dni, po upływie których pracodawca może ją aktywować ponownie poprzez wybranie opcji: Odnów wybrane. Jeżeli chcemy zmienić status w więcej niż jednej ofercie jednocześnie – należy zaznaczyć kwadracik przy nazwie danego stanowiska.
Moje oferty pracy – zarządzanie ofertami Zarządzanie ofertami pracy jest możliwe poprzez opcje: Edytuj, Kopiuj, Usuń, lub Dezaktywuj;
Moje oferty pracy – zarządzanie CV Kliknięcie na ikonkę Otrzymane pod rubryką Foldery CV, otwiera bazę cv które wpłynęły na daną ofertę pracy.
Moje oferty pracy – zarządzanie CV W bazie otrzymanych CV, znajdują się Foldery CV i opis ich użytkowania. Aby umieścić poszczególne CV w folderze wystarczy przeciągnąć i upuścić nazwisko kandydata w dany folder. Klasyfikowanie CV w folderach ułatwia rekrutację i umożliwia automatyczne powiadamianie kandydatów o statusie ich aplikacji.
Moje oferty pracy – zarządzanie CV W bazie otrzymanych CV, znajdują się Foldery CV. Aby umieścić poszczególne CV w folderze wystarczy zaznaczyć odpowiednią kratkę i wybrać właściwą akcję w liście Przenieś CV do. Klasyfikowanie CV w folderach ułatwia rekrutację i umożliwia automatyczne powiadamianie kandydatów o statusie ich aplikacji.
Moje oferty pracy – zarządzanie CV W bazie otrzymanych CV, znajduje się także opcja filtrowania CV - dowolnie poprzez region, doświadczenie, lub poziom wykształcenia.
Moje narzędzia - Moje powiadomienia o CV W kategorii Moje narzędzia znajduje się Konfiguracja powiadomień o CV z opcją wyboru częstotliwości powiadomień oraz z opcją zastosowania filtru wykształcenia i doświadczenia.
Moje narzędzia - Moje powiadomienia o CV W kategorii Moje narzędzia znajduje się Konfiguracja powiadomień o CV z opcją wyboru częstotliwości powiadomień oraz z opcją zastosowania filtru wykształcenia i doświadczenia.
Moje narzędzia – Automatyczna odpowiedź Automatyczna odpowiedź pozwala na powiadamianie kandydatów o otrzymaniu ich aplikacji na którąkolwiek z zamieszczonych ofert.
Moje konto – Ustawienia mojego konta W Ustawieniach konta definiujemy dane częściowo niewidoczne dla kandydatów.
Moje konto – Dane Kontaktowe Dane kontaktowe firmy są niewidoczne dla kandydatów.
Moje konto – Dane publiczne Dane publiczne firmy są widoczne dla kandydatów.
Moje konto – Zmiana adresu
Moje konto – Zmiana hasła
Moje konto – Anulowanie konta
Publikacja ofert pracy – Podstawowe informacje W pierwszym kroku definiujemy stanowisko pracy, podając Tytuł oferty, miejsce pracy, region, wymagania itd
Publikacja ofert pracy – Podstawowe informacje W kolejnym kroku należy zdefiniować dodatkowe informacje, takie jak rodzaj umowy, ew. wynagrodzenie. Możemy także zdefiniować pytania selekcyjne.
Publikacja ofert pracy – Podstawowe informacje W kolejnym kroku należy zdefiniować dodatkowe informacje, takie jak rodzaj umowy, ew. wynagrodzenie. Możemy także zdefiniować pytania selekcyjne.
Publikacja ofert pracy – Podstawowe informacje W ostatnim kroku wyświetlone zostaje podsumowanie oferty. Możemy w tym miejscu dodatkowo wyróżnić ofertę, np. stosując pogrubienie bądź wyróżnienie kolorystyczne. Jeżeli nie posiadamy wyróżnień w koszyku, system przekieruje do strefy zakupów.
Publikacja ofert pracy – Podstawowe informacje W ostatnim kroku wyświetlone zostaje podsumowanie oferty. Możemy w tym miejscu dodatkowo wyróżnić ofertę, np. stosując pogrubienie bądź wyróżnienie kolorystyczne. Jeżeli nie posiadamy wyróżnień w koszyku, system przekieruje do strefy zakupów.
Stan mojego konta Funkcja pozwala na kontrolę zakupionych produktów oraz ich wykorzystania.
Strefa zakupów W Strefie zakupów możliwy jest samodzielny zakup produktów: dodatkowych ofert pracy, wyróżnień ofert, dostępnych pakietów
Publikacja ofert pracy – Licznik ofert W koncie pracodawcy znajduje się licznik pokazujący liczbę ofert pozostałych do wykorzystania oraz (po rozwinięciu) wszystkich pozostałych produktów.
Zapraszamy do dalszej współpracy z naszym Serwisem. Prosimy o kontakt w przypadku jakichkolwiek pytań. Z pozdrowieniami, Zespół infoPraca.pl