Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ZCEMiP w Szczecinie w r. szk. 2014/15.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Nowoczesny Nauczyciel
Advertisements

Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim Program Operacyjny Kapitał.
KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
Kształcenie według nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach Konferencja metodyczna dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2012/2013.
Szkoła nie musi być zamknięta. Realizacja polityki oświatowej w Opolu. Centrum Nauk Przyrodniczych przy PG nr 6, jako przykład zagospodarowania budynku.
Zasady konstruowania programów projakościowych
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
Oferta szkoleniowa Ośrodka rok szkolny 2009/10 semestr letni Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Źródło dofinansowania projektu: Europejski Fundusz Społeczny
OŚRODEK DOSKONALENIA NAUCZYCIELI w SŁUPSKU
ZMIENIAMY OŚWIATĘ fundusze europejskie na edukację Warszawa, 14 listopada 2012 r.
Konferencja 10 października 2012 Organizacja pracy w roku szkolnym 2012/2013.
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
Zmiany w systemie doskonalenia nauczycieli
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Co to jest sieć? To forma pracy, która pozwala dzielić się wiedzą, wymieniać doświadczeniami, wspólnie opracowywać rozwiązania stosowane w szkolnej praktyce.
Doskonalenie pracy nauczyciela ODiDZ, w tym mobilności zagraniczne
Kuratorium Oświaty w Kielcach
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Co wiesz o wyborach parlamentarnych? WYNIKI ANKIETY DLA UCZNIÓW VI LO W SZCZECINIE.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
Poddziałanie PO KL Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Podsumowanie rozliczenia.
„Rozwój doskonalenia nauczycieli w powiecie augustowskim” Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie szkół Projekt.
Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim r. Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Stargardzie Szczecińskim.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oleśnickim poprzez zrealizowanie 33 rocznych planów wspomagania (RPW)
Priorytety Ministra Edukacji Narodowej i Sportu na rok szkolny 2005/2006.
Kontrole planowe Szkoły podstawowe Ośrodki doskonalenia nauczycieli Poradnie psychologiczno-pedagogiczne Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
Kuratorium Oświaty w Opolu Narada z dyrektorami placówek doskonalenia nauczycieli województwa opolskiego Opole, 12 lutego 2013 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Stan wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie zachodniopomorskim Konferencja współfinansowana.
NIŻAŃSKI PROGRAM WSPIERANIA SZKÓŁ Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Projekt współfinansowany.
„WSPÓŁPRACA-DOSKONALENIE-SAMOKSZTAŁCENIE. Kompleksowy program wspierania rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie kolbuszowskim” KONKURS NR 1/3.5/POKL/2012.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
1 Nadzór pedagogiczny Lubelskiego Kuratora Oświaty w roku szkolnym 2014/2015.
Spotkanie SORE z Radą Pedagogiczną 1. Założenia programu 2.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
Europejski Fundusz Społeczny Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata
Rola placówek doskonalenia nauczycieli, poradni psychologiczno-pedagogicznych i bibliotek pedagogicznych we wspomaganiu rozwoju szkół. 1.
Wspomaganie w nadzorze pedagogicznym
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2016/2017.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2016/2017.
Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych
Powiat Ciechanowski „Doskonalenie szansą na rozwój”
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
Wsparcie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego STRATEGII ZINTEGROWANYCH INWESTYCJI TERYTORIALNYCH (ZIT) Koszalin, r.
FORUM ŚRODOWISK POMOCOWYCH 18 lutego 2015r.
  „Bezpośrednie wspomaganie szkół poprzez kompleksowe doskonalenie nauczycieli- drogą do sukcesu edukacyjnego uczniów Powiatu Tarnowskiego” Realizowany.
Kontrola i ewaluacja zajęć wychowania fizycznego
Akademia wychowawcy. Jak krok po kroku zorganizować pomoc psychologiczno – pedagogiczną? Elżbieta.
POMOC PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNA WEDŁUG AKTUALNYCH PRZEPISÓW PRAWA – cz. 3 Elżbieta Doroszuk
Zapis prezentacji:

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli ZCEMiP w Szczecinie w r. szk. 2014/15

Liczba i rodzaje form doskonalenia wszystkich form - 609, w tym: – warsztatów – szkoleń - 75 – konsultacji grupowych - 73 – konsultacji indywidualnych – konferencji - 13 – sieci współpracy i samokształcenia - 14 – seminariów - 6 – wykładów ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/152

Liczba uczestników wszystkich 6391 osób (jedna osoba mogła uczestniczyć w kilku różnych szkoleniach), w tym: – 5460 kobiet – 936 mężczyzn ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/153

Liczba placówek i liczba godzin zajęć liczba uczestniczących placówek (jedna placówka mogła uczestniczyć w kilku formach doskonalenia) liczba zrealizowanych godzin szkoleń ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/154

Liczba form doskonalenia według priorytetów MEN Wspieranie rozwoju dziecka młodszego na I-szym i kolejnych etapach edukacyjnych w związku z obniżeniem wieku realizacji obowiązku szkolnego form Podniesienie jakości kształcenia ponadgimnazjalnego w zakresie umiejętności określonych w podstawie programowej, ze szczególnym uwzględnieniem umiejętności w zakresie matematyki formy Profilaktyka agresji i przemocy w szkołach - 35 form Edukacja włączająca uczniów niepełnosprawnych - 10 form Podniesienie jakości kształcenia w szkolnictwie zawodowym - 53 formy ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/155

Uczestnicy sieci współpracy i samokształcenia Wszystkich uczestników – 110 osób, w tym dyrektorów – 88 osób Wykorzystanie TIK w pracy dydaktycznej - 19 osób Nauczyciele pracują zespołowo - 13 osób Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły - 22 osoby Dyrektor jako pracodawca - 21 osób Klub dyrektora przedszkola - 45 osób Klub katechety – 10 osób Jak wspierać ucznia w uczeniu się matematyki – 20 osób ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/156

Uczestnicy szkoleń krajowych według gmin i/lub miejscowości wszystkich razem 52, w tym: Stargard, Koszalin, Gryfino, Goleniów, Lipiany, Kołobrzeg, Gościno, Darłowo, Rogowo, Kalisz, Białogard, Police, Gryfice, Deszczno, Kołbaskowo, Mosty, Maszewo, Świnoujście Nowogard, Brodnica, Wałcz, Przylesie, Choszczno, Chojna, Nowe Warpno, Rzędziny, Mieszkowice, Kobylanka, Gorzów, Przecław, Płoty, Mierzynków, Leszno, Świdwin, Trzcianka, Szczecinek, Łobez, Myślibórz, Dobrzany, Kamień Pomorski, Gogolice, Chociwel, Pęzino, Stary Przylep, Marianowo, Mierzyn, Bezrzecze, Dziwnów, Wapnica, Czelin, Czarnogłowy, Jarszewo, Sowno, Dębice, Wielgowo, Kołbacz, Kliniska Przybiernowo, Zdunowo, Kunowo ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/157

Uczestnicy seminarium międzynarodowego „Miejsce nauk przyrodniczych w europejskich systemach edukacyjnych” w Londynie 38 uczestników reprezentujących 13 krajów: Polskę, Kanadę, Szwecję, Danię, Wielką Brytanię, Grecję, Belgię, Niemcy, Szkocję, Irlandię, Cypr, Francję, Holandię ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/158

Granty realizowane pod patronatem Kuratorium Oświaty w Szczecinie liczba zadań 8 liczba grup w ramach jednego zadania 3 razem liczba grup 24, w tym: 6 grup w Szczecinie 18 grup poza Szczecinem liczba osób w grupie 20 razem liczba uczestniczących osób ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/159

Projekt w ramach funduszy UE Nowoczesny Nauczyciel – Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w powiecie Miasta Szczecin liczba uczestniczących placówek 52, w tym: 48 szkół 4 przedszkola liczba uczestniczących nauczycieli 2006 podczas realizacji projektu osiągnięto wszystkie założone cele ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/1510

Szkolenia cieszące się największym zainteresowaniem Konferencje dotyczące – promocji zdrowia oraz funkcjonowania ucznia ze specjalnymi potrzebami – wspierania rozwoju osobistego i zawodowego ucznia Szkolenia dotyczące Matury 2015, nowych zagadnień i nowej formuły (j. polski, j. angielski) Innowacyjne zajęcia laboratoryjne z przedmiotów przyrodniczych Szkolenia dotyczące oceniania kształtującego ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/1511

Zewnętrzna ewaluacja problemowa przeprowadzona przez Kuratorium Oświaty w Szczecinie w r. szk. 2014/15 A A ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/1512

Dziękuję za uwagę ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/1513

Priorytety KO Podniesienie jakości kształcenia w zakresie matematyki 227 Podniesienie jakości kształcenia w zakresie fizyki 156 Podniesienie jakości kształcenia w zakresie nauk matematyczno-przyrodniczych 37 Podniesienie jakości kształcenia w zakresie języka niemieckiego ODN ZCEMiP w r. szk. 2014/1514