Zakupy obuwia 2007 OFERTA RAPORTU Z BADANIA WŁASNEGO GfK POLONIA

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Advertisements

Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W RZESZOWIE
RAPORT.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Społeczności w Internecie
Moda w Polsce 2007 OFERTA RAPORTU Z BADANIA WŁASNEGO GfK POLONIA
Studenci na START Program stażowy dla studentów Grupa Bureau Veritas w Polsce.
Jak prawidłowo publikować wyniki badań? Mgr Magdalena Szpunar.
Hotel Courtyard – Warszawa
Niestandardowe techniki badań marketingowych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Wykorzystanie badań marketingowych Istota rynku, jego charakterystyka.
2009 O co możemy pytać i jakie odpowiedzi uzyskać? Warsztat ewaluacji. Doświadczenia PARP Jacek Pokorski Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości II Regionalna.
Raport z badania Capibus
Metody badawcze w socjologii
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....
Raport o rynku franczyzowym w Polsce Edycja 2009.
Normy praktyki zawodowej
Staże Ośrodka RENOWATOR.
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
Projekt Szkoła z klasą 2.0 Edycja 2011/2012. Cele projektu Celem Programu jest promowanie wykorzystywania w nauczaniu nowoczesnych technologii informacyjno.
LITERATURA ANEKSY. STRUKTURA DZIAŁU TEORETYCZNEGO DEFINICJE WAŻNIEJSZYCH POJĘĆ HISTORIA ROZWOJU ZJAWISKA ANALIZA TEORII NAUKOWYCH PUNKTY WYJŚCIOWE O CELU.
Oxford Business Unit consulting i szkolenia OXFORD Business Unit Sp. z o.o., tel/fax: , , site:
Profesjonalizacja branży eventowej
CAPI w PBS – trzy lata doświadczeń
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Internet jako narzędzie badań
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
Elementy otoczenia społeczno -demograficznego
„Coaching i jego standardy na polskim rynku szkoleniowym”
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
W drodze do Unii Promnice, Zameczek Myśliwski.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Date © AchieveGlobal, Inc LEARN. PERFORM. GROW. Szkolenia, które przynoszą rezultaty.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Zaufany partner na rynku e-commerce
Planowanie przepływów materiałów
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Komentarz do raportu Henryk Banaszak Zakład Statystyki, Demografii i Socjologii Matematycznej przetargów na badania sondażowe z roku 2014.
PKJPA Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów Funkcjonowanie i znaczenie standardów realizacji na rynku badawczym
ESS a badania rynku i opinii EUROPEJSKI SONDAŻ SPOŁECZNY, RUNDA 4 „Polska a Europa. Kontynuacje i zmiany” Warszawa, 13 stycznia 2010 Prezentujący: Stanisław.
NOWEJ MARKI NA RYNKU POLSKIM
STRUKTURA PRACY DYPLOMOWEJ
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
1 Obserwacje... Obserwacja polega na ukierunkowanym, zamierzonym, celowym, systematycznym i prowadzonym według ustalonego planu postrzeganiu badanych obiektów.
Faza 1: Faza zaprojektowania systemu monitoringu projektu: 1. Inwentaryzacja obietnic złożonych sponsorowi we wniosku - przegląd założeń projektu, opracowanie.
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Oferta badawczo-edukacyjna dla sektora zdrowia i pomocy społecznej
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Firma Bit&Bajt została założona w listopadzie 2014 roku.
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Zapis prezentacji:

Zakupy obuwia 2007 OFERTA RAPORTU Z BADANIA WŁASNEGO GfK POLONIA Przygotowana przez: GfK Polonia Sp. z o.o. Oferta nr: 118.497/ 2007

GfK Polonia ul. Smulikowskiego 4 00-389 Warszawa telefon: (022) 434 10 00 Fax: (022) 434 10 10 E-mail: info.poland@gfk.com członek ESOMAR Cytowanie i udostepnianie wyników tego badania może odbywac się z równoczesnym umiesczeniem nazwy MODA W POLSCE oraz nazwy GfK Polonia jako autora. Jakiekolwiek publikowanie rezultatów badania poza firmą Klienta jest możliwe wyłacznie po wyrażeniu zgody przez GfK Polonia.

Informacje wstępne o badaniu, na podstawie którego powstał raport TEMAT: ZAKUPY OBUWIA REALIZACJA: 1 fala: listopad 1999 PAPI 2 fala: 10.05 – 14.05.2007 CAPI BADANA ZBIOROWOŚĆ: Osoby w wieku 15 lat i więcej OBSZAR BADANIA: Polska METODA BADANIA: Omnibus (face-to-face) METODA DOBORU PRÓBY: Wielostopniowe, warstwowe losowanie wiązek; próba adresowa. ŹRÓDŁO ZREALIZOWANYCH WYWIADÓW: Dep. Rej. Państwowych Łączności i informatyki MSWiA (dawny PESEL) ILOŚĆ OTRZYMANYCH WYWIADÓW: ok. N =1020 dla każdej fali WAŻENIE: zgodnie z cechami społeczno-demograficznymi populacji PODSTAWA TABEL: N = 1000 dla każdej fali KWESTIONARIUSZ: Opracowany przez GfK Polonia PROWADZĄCY BADANIE: Elżbieta Marciniak; Elzbieta.Marciniak@gfk.com Łukasz Markiewicz; Lukasz.Markiewicz@gfk.com

Zawartość raportu ZAKUPY OBUWIA 2007 4 RAPORT: „ZAKUPY OBUWIA 2007” to zbiór informacji, które mogą być użyteczne dla producentów/ dystrybutorów obuwia: pokazuje zmiany w niektórych zwyczajach zakupowych obuwia i postawach Polaków do tej kategorii opisuje stosunek Polaków do bieżącej oferty obuwia Wskazuje na najczęstsze miejsca zakupu obuwia (sklep sieciowy, bazar, sklep sportowy, itd..) i ewentualne zmiany w częstotliwość zakupu obuwia w trendzie jak również sposobu zakupu obuwia (planowane vs. spontaniczne) wskazuje na najlepiej znane i najczęściej kupowane w ciągu ostatnich 12 miesięcy marki obuwia (spośród: Adidas, Akira, Alberto Gozzi, Aldo, Alka, Ambra, Bally, Bata, Boti, But Hala, Camel Active, Cat, CCC, Chełmek, Converse, Criss, Deichmann, Dr Martens, Ecco, Fila, Gabor, Geox, Gino Rossi, Heavy Duty, Krisbut, Lasocki, Nike, Otmęt, Pollini, Prima Moda, Puma, Quazi, Reebok, Ryłko, Salamander, Scholl, Stella, Street Shoes, Syrena, Szuz Szop, The Athlete's Foot, Timberland, Vans, Venezia, Wojas) Zawiera tabelę rozmiarów noszonego obuwia wśród respondentów z określonych kategorii demograficznych (osobno dla kobiet i mężczyzn z różnych kategorii wiekowych) Wskazuje na deklarowany przez respondenta typ budowy stopy i ewentualne problemy ze stopami. Wskazuje na liczbę par obuwia posiadanego przez respondenta (łączną, oraz w rozbiciu na obuwie letnie, zimowe, jesienno-wiosenne) Wskazuje liczbę par butów zakupionych przez respondenta w ciągu ostatniego roku definiuje ranking najistotniejszych czynników branych pod uwagę podczas zakupu obuwia (spośród: moda; marka; jakość wykonania; fason; cena; kolor; materiał, z którego jest wykonane obuwie; wygoda; dopasowanie do noszonego ubioru) Edycja 2007 zostało dodatkowo wzbogacona o analizę segmentacyjną uczestników rynku obuwniczego i odzieżowego

Cena Cena raportu „ZAKUPY OBUWIA 2007” wynosi: 3 500 PLN + VAT Cena obejmuje raport w języku polskim i angielskim dostarczany w wersji elektronicznej na płycie CD Raport obejmuje: Prezentację w Power Point, Tabele z kompletnymi danymi w Excel (tabele krzyżowe ze zmiennymi socjo-demograficznymi). Istnieje : możliwość zamówienia dodatkowych analiz (na wyłączność Zleceniodawcy) - ceny uzgadniane indywidualnie, możliwość zamówienia za dodatkowa opłatą raportów drukowanych w wersji polskiej i angielskiej (400 PLN za egzemplarz w wybranej wersji językowej) W przypadku jednoczesnego zakupu obu raportów „MODA W POLSCE 2007” oraz „ZAKUPY OBUWIA 2007” łączna cena wyniesie 8 000 PLN + VAT za raporty dostarczony na płycie CD

Standardy jakości Standardy jakości w GfK Polonia 6 Każde badanie GfK Polonia realizowane jest wspólnie przez specjalistów z kilku działów naszej firmy. Struktura taka pozwala na wieloetapową kontrolę jakości realizacji, obróbki danych i analiz. Pracownicy wszystkich działów korzystają z wymiany wiedzy i doświadczeń oraz szkoleń w ramach grupy GfK (GfK Academy). Przedstawiciele GfK Polonia są członkami ESOMAR (World Association of Opinion and Marketing Research Professionals) międzynarodowej organizacji stojącej na straży rzetelności i poprawności metodologicznej badań prowadzonych przez zrzeszone firmy i agencje badawcze. GfK Polonia jest członkiem-założycielem OFBOR (Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku). Jednym z głównych celów OFBOR jest stanowienie i propagowanie standardów profesjonalizmu w procesie badania opinii i rynku oraz tworzenie warunków niezależnej i obiektywnej oceny przestrzegania tych standardów. GfK Polonia jest założycielem PKJPA i posiada certyfikaty PKJPA – Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (powstałego z inicjatywy OFBOR), który ustala normy jakości pracy w zakresie organizacji Działu Realizacji Badań oraz sieci terenowej, rekrutacji ankieterów i koordynatorów, ich szkolenia, nadzoru i koordynacji ich pracy, a także kontroli poprawności wykonanej przez nich pracy. Firmy członkowskie muszą przestrzegać przyjętych standardów we wszystkich realizowanych przez nie projektach. GfK Polonia przeszła pomyślnie audyt prowadzony przez francuski niezależny instytut CESP (Centre d’Etude des Supports de Publicite). Po wielu kontrolach, CESP uznał jakość procesów badawczych, prowadzonych w GfK Polonia, za satysfakcjonującą. Ocenie podlegały wszystkie procesy badawcze. GfK Polonia otrzymała w 2002 r. nagrodę “Best Practice Award” przyznaną przez holding GfK Group firmie posiadającej najlepsze doświadczenia w realizacji badań rynkowych w oparciu o nowe metodologie. 6

Specyficzne zabezpieczenia jakości projektu 7 Specyficzne zabezpieczenia jakości projektu Kontrola jakości dotyczy wszystkich etapów realizacji projektu: kontrola narzędzia, kontrola wprowadzania danych, kontrola logiczna zbioru, kontrola poprawności tabel wynikowych. Szczególną wagę przywiązujemy do kontroli narzędzi badawczych. Przed przystąpieniem do badania są one wielokrotnie sprawdzane przez pracowników merytorycznych działów biorących udział w realizacji badania. Każde z narzędzi jest ponadto testowane w czasie badań pilotażowych, realizowanych przed przystąpieniem do realizacji badania. Schematycznie, kontrola procesów związanych z realizacją jednego badana przedstawiona jest poniżej:. EDV: Kontrola ankiety BADACZ : Projekt BADACZ + EDV + REALIZACJA: Terminarz REALIZACJA: Przygotowanie próby Przygotowanie narzędzi bazy Szkolenie ankieterów Badanie w terenie DZIAŁ KONTROLI: ankieterów BADACZ + EDV: Opisanie Kodowanie i wprowadzanie Kształt kontroli zbioru REALIZACJA + EDV: „Czyszczenie” rozkładów Kształt raportu tabel Opis metod i wyników, wykresy BADACZ: Koncepcja analiz BADACZ + ANALITYK Analizy statystyczne a rekomendacji Prezentacja wyników

Dlaczego GfK Polonia? 8 Odpowiedź jest prosta: Ponieważ filozofia naszej firmy gwarantuje sukces naszych Klientów. Firmy muszą podejmować decyzje, a nasze badania pomagają im w podejmowaniu właściwych decyzji. Naszym celem jest dostarczanie informacji potrzebnych do podejmowania optymalnych decyzji marketingowych w przemyśle, handlu, usługach i mediach. Cel ten realizujemy dzięki temu, że: pomagamy rozwiązywać problemy naszych Klientów: dostarczamy nie tylko dane, ale również nasze wnioski i rekomendacje, jak można je wykorzystać mamy duże doświadczenie: pracownicy GfK Polonia posiadają szeroką wiedzę i doświadczenie w zakresie metodologii i realizacji badań marketingowych gwarantujemy wysoką jakość: najważniejsze jest dla nas zaprojektowanie odpowiedniej metodologii i skrupulatne przestrzeganie wysokich standardów realizacji badań i opracowywania danych jesteśmy innowacyjni: stosujemy innowacyjne narzędzia wypracowane w grupie GfK takie jak: GfK Ad*Vantage, GfK TARGET*POSITIONING, GfK LoyaltyPlus oraz GfK*PRICE CHALLENGER działamy globalnie: naszym Klientom możemy zaoferować przeprowadzenie badań w ponad 70 krajach na 5 kontynentach. Międzynarodowa sieć GfK gwarantuje wysoką jakość usług i te same standardy badań we wszystkich krajach.

GfK Polonia 9 Instytut GfK Polonia jest powstałym w roku 1990 polskim oddziałem międzynarodowej grupy firm badawczych występujących pod wspólnym szyldem GfK. Grupa GfK to jedna z czołowych organizacji badań rynkowych, złożona z ponad 130 jednostek zależnych zlokalizowanych w 70 krajach, które łącznie zatrudniają ponad 7600 wysoko wykwalifikowanych pracowników i oferują pełen zakres usług badawczych. Ich łączny obrót wyniósł w 2005 roku 937 milionów EURO (2004: 672 mln EURO, 2003: 595 mln EURO, 2002: 559 mln EURO, 2001: 536 mln EURO), co dało firmie 5 miejsce w światowym rankingu ośrodków badawczych, a 3 w rankingu europejskim. Instytut GfK Polonia jest ośrodkiem badawczym dostarczającym kompleksowych danych dotyczących rynków dóbr konsumpcyjnych, business to business i usług. Za ich pomocą firmy działające na tych rynkach poznają zwyczaje, zachowania i preferencje konsumentów. GfK Polonia prowadzi dla swoich klientów wszystkie rodzaje badań marketingowych i sondaży opinii publicznej. Wykorzystuje przy tym zarówno znajomość polskiego rynku, jak całe zaplecze intelektualne i metodologiczne GfK Group - międzynarodowego holdingu, którego jest częścią. Instytut GfK Polonia w 2005 roku osiągnął 44,7 miliona złotych obrotu (2004: 38,5 mln złotych, 2003: 34 mln złotych, 2002: 28,7 mln złotych, 2001: 27,1 mln złotych), co daje mu trzecią pozycję na rynku polskim. W Europie centralnej i wschodniej grupa GfK posiada, w zależności od rodzaju badań, pozycję lidera lub wicelidera. Rozbudowane, skomplikowane współczesne rynki zmuszają ich uczestników do ciągłej obserwacji i analizy zachodzących procesów. To z kolei powoduje, że oczekiwania w stosunku do firm badawczych stale rosną. Spełniając stawiane przez klientów wysokie wymagania GfK Polonia stale poszerza swą ofertę przez wprowadzanie nowych oraz modyfikowanie dotychczasowych metod badawczych. Zmianom ulegają także sposoby prezentacji zebranych danych. Instytut GfK Polonia jako jeden z nielicznych na polskim rynku oferuje kompletny zestaw narzędzi badawczych pozwalający na zbadanie produktu lub usługi na każdym etapie cyklu ich rynkowego życia. W swojej działalności badawczej GfK Polonia przestrzega najwyższych standardów oraz kieruje się zasadami etyki sformułowanymi i zawartymi w kodeksach ESOMAR – European Society of Opinion and Marketing Research Professionals. GfK Polonia jest członkiem założycielem Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów.

Standardowe warunki kontraktu 10 Niniejsza oferta jest ważna przez 3 miesiące od dnia sporządzenia. Klient ma prawo do wykorzystywania i przetwarzania wyników wyłącznie na cele własne GfK Polonia zastrzega sobie prawo przekazywania wyników osobom trzecim ich przetwarzania oraz rozpowszechniania bez zgody Klienta Wyniki badania mogą być publikowane jedynie za zgodą GfK Polonia i z podaniem źródła danych Terminy płatności za wystawione faktury wynoszą 14 dni. GfK Polonia gwarantuje anonimowość swoich respondentów. Wyjątki od tej reguły wymagają szczegółowej umowy i uzyskania każdorazowo indywidualnej zgody respondenta. GfK Polonia gwarantuje, że wszelkie poufne informacje uzyskane w trakcie przygotowania i realizacji badania zostaną wykorzystane jedynie na rzecz realizacji tego badania.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt: 11 Jaga Sobczak Project Manager Custom Research Department FMCG Research & Consulting GfK Polonia Tel.: +48 22 43 41 431 jaga.sobczak@gfk.com