BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONFERENCJA INFORMACYJNO – PROMOCYJNA BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE INNOWACYJNY PROGRAM NAUCZANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH.
Advertisements

Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
Rekrutacja.
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Procedury współpracy gimnazjów z Biurem Projektu e-Akademia Przyszłości. Warszawa r.
Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim Program Operacyjny Kapitał.
KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
"Badacz i humanista-wrocławski gimnazjalista - dostosowanie oferty edukacyjnej wrocławskich gimnazjów do potrzeb ich uczniów w kontekście przygotowania.
Projekt systemowy „Człowiek najlepsza inwestycja – jako rozwój zasobów ludzkich w drodze kształcenia, szkolenia i pracy” Projekt współfinansowany.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Szanowna Pani Dyrektor, Szanowny Panie Dyrektorze, Pragniemy zaprosić Pani/Pana szkołę do udziału w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Przekonujemy się
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
Proces rekrutacyjny Rekrutacja placówek oraz uczestników/czek będzie prowadzona w Biurze Projektu, które mieści się we Wrocławskim Centrum Doskonalenia.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Nasza szkoła w partnerskim projekcie szkół Comenius
Rozpoznawanie predyspozycji i zainteresowań – gwarancją życiowego sukcesu Konferencja otwarcia projektu współfinansowanego ze środków EFS w.
Praca metodą projektu edukacyjnego
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
FESTIWAL NAUKI SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. W ROKU SZKOLNYM 2011/2012 NASZA SZKOŁA PRZYSTĄPIŁA DO PROJEKTU SZKOŁY Z KLASĄ 2.0. W PROJEKCIE UCZESTNICZYLI UCZNIOWIE.
Projekt Nasz wspólny sukces był realizowany w Publicznym Gimnazjum nr 21 im. Marii Skłodowskiej – Curie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w.
Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wstęp – zapoznanie z celami, uwarunkowaniami, realizacją i oczekiwanymi efektami.
Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Spotkanie z nauczycielami w ramach projektu Szansa na sukces – program zajęć pozalekcyjnych w szkołach gimnazjalnych na terenie Gminy Wieprz Gierałtowice,
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
Cel studenckich praktyk pedagogicznych
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Osiągnięcie przez szkoły i placówki warunków do pełnej realizacji kształcenia ogólnotechnicznego, zawodowego i wychowania komunikacyjnego. Cele szczegółowe:
Kuratorium Oświaty Stopień realizacji priorytetów obowiązujących w roku szkolnym 2005/2006.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Narad a z dyrektorami przedszkoli ogólnodostępnych i specjalnych, zespołów szkolno-przedszkolnych oraz szkół podstawowych z oddziałami przedszkolnymi prowadzonymi.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Szkolenie dla nauczycieli - szkolnych koordynatorów projektu „Sklep  wysypisko: ulica jednokierunkowa?” Warszawa, dn. 16 lutego 2007 r. Projekt współfinansowany.
Ramy współpracy Politechniki Gdańskiej ze szkołami 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Jedz Smacznie i zdrowo.
OŚRODEK KIDS ATHLETICS W RADOMIU
CELE I ZAKRES EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
Zespół Nauczycieli Przedmiotów Przyrodniczych rok szkolny 2013/2014.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO W RAMACH PROJEKTU „MODERNIZACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W MAŁOPOLSCE Joanna Szatan-Kenderow.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
Założenia pilotażu Czas pilotażu : 1 rok z możliwością przedłużenia do 3 lat, Początek pilotażu: 1 września 2016 r. Cel główny pilotażu: Sprawdzenie w.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Praca metodą projektu edukacyjnego
„Programowanie czas zacząć”
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
Tygodnie eTwinning od 1 do 31 października 2009 r.
Model przedsięwzięcia
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
Science in English Innowacyjne nauczanie języka angielskiego
Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach - szkolenia realizowane w ramach projektu MEN.
„Poszerzamy Kadr” Projekt:
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE KONFERENCJA INFORMACYJNO – PROMOCYJNA BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE INNOWACYJNY PROGRAM NAUCZANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH WROCŁAW, 26 LISTOPADA 2010

REKRUTACJA SZKÓŁ DO PROJEKTU BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE Agnieszka Wujek

HARMONOGRAM DZIAŁAŃ W PROJEKCIE (2011-2013) zajęcia lekcyjne (płatne) i pozalekcyjne zgodnie z nowym programem i nowymi metodami (2010/2011 i 2011/2012) szkolenie dla nauczycieli (maj/czerwiec 2011) wyjazdy studyjne do partnera austriackiego konkursy (z nagrodami) dla uczniów Dni Przedsiębiorczości na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu

PRAWA I OBOWIĄZKI SZKÓŁ przeprowadzenie rekrutacji uczniów zorganizowanie zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych z przedmiotu podstawy przedsiębiorczości zgodnie z założeniami projektu; wykorzystanie sprzętu (narzędzia multimedialne - tablica interaktywna, rzutnik, drukarka) otrzymanego do efektywnego wdrożenia nowego programu nauczania przedmiotu podstawy przedsiębiorczości korzystanie z portalu wiedzy oraz przygotowanych e-podręczników

PRAWA I OBOWIĄZKI SZKÓŁ - uwzględnienie w planie pracy szkoły szkoleń dla nauczycieli oraz wyjazdów studyjnych do Uniwersytetu Ekonomicznego w Wiedniu - udział uczniów i nauczycieli w Dniach Przedsiębiorczości oraz konkursach organizowanych na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu - zgłoszenie innowacji z zakresu nauczania przedmiotu podstawy przedsiębiorczości do Kuratorium we Wrocławiu w terminie do 31 marca 2011 roku

PRAWA I OBOWIĄZKI SZKÓŁ przygotowywanie raportów, sprawozdań i niezbędnej dokumentacji informowanie o udziale szkoły w projekcie na stronie internetowej szkoły oraz w miejscu widocznym i dostępnym wyznaczenie Opiekuna Szkolnego (nauczyciela) ds. organizacji, sprawozdawczości i ewaluacji działań w ramach projektu

REKRUTACJA NAUCZYCIELI – do 15 lutego 2011 r. realizacja zajęć lekcyjnych i pozalekcyjnych z wykorzystaniem całego pakietu do nauczania przedmiotu - innowacyjnych metod i programu nauczania opracowanego w ramach projektu. REKRUTACJA UCZNIÓW (40 z każdej szkoły) początek roku szkolnego 2011/2012 – deklaracja uczestnictwa w projekcie

KRYTERIA REKRUTACJI dotychczasowe zaangażowanie placówki w inicjatywy z zakresu przedsiębiorczości (np.: udział w projekcie europejskim, udział uczniów w olimpiadach przedmiotowych, organizowanie konkursów wewnątrzszkolnych, organizacja spotkań biznesowych dla uczniów, współpraca z uczelniami) zapewnienie zróżnicowania terytorialnego kolejność zgłoszeń KONIEC REKRUTACJI 20 grudnia 2010 r.

PLANOWANA STRUKTURA SZKÓŁ W PROJEKCIE 15 liceów, 11 techników, 4 szkoły zawodowe.

Strona projektu: www.bycprzedsiebiorczym.pl

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ