Podstawowe elementy architektoniczne pojazdypojazdy infrastruktura drogowa terminale publiczne terminale osobiste repozytorium czasu rzeczywistego indywidualne.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Bezpieczni na drodze.
Advertisements

Czynniki wzrostu komunikacji miejskiej na przykładzie Białej Podlaskiej Kielce 9 października 2012 r.
SOT System Obsługi Transportu
KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ ADLOMERACJI (REGIONU)
R&G PLUS Sp. z o.o..
Inauguracyjne spotkanie Grupy Wymiany Doświadczeń Transport Miejski
Zarządzanie transportem KURS INŻYNIERSKI
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
BEZPIECZEŃSTWO RUCHU DROGOWEGO
Najważniejsze cechy naszych programów
TracKing to system prosty w instalacji i obsłudze!!
System nawigacji satelitarnej w długotrwałym transporcie zwierząt.
DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Warszawa, 14 października 2009 r.
Konferencja Nowa koncepcja polityki regionalnej Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Komunikacja bez barier
ZESPÓŁ SZKÓŁ ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ
Priorytet : Harmonijny transport powierzchniowy
Czysty transport miejski
Priorytet : Harmonijny transport powierzchniowy
TROCHĘ HISTORII… KIEROWANIA POJAZDAMI
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM
Przyszłość technik satelitarnych w Polsce
Przykłady usług dostępnych w Polsce
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych
Propozycje zmian w istniejącym rozkładzie jazdy Na podstawie wniosków mieszkańców oraz badań potoków pasażerskich wykonanych na zlecenie Urzędu Miasta.
Co to jest R&G ? R&G to wiodący producent:
STACJA MONITOROWANIA POJAZDÓW PROXY GPS Zarządzanie sprzętem Zarządzanie ludźmi Ustawienia systemu Paliwo Historia i analiza tras RaportyLokalizacja OnlineAlarmy.
Umocowanie prawne w przepisach wewnętrznych Spółki: IV. Zasady przekazywania informacji przez drużynę trakcyjną w przypadku wykrycia przez urządzenia DSAT.
Ekojazda.
ZNAKI DROGOWE DLA ROWERZYSTÓW
Elektroniczna Karta Miejska i Publiczne Punkty Dostępu do Internetu w Mieście Rybnik.
Jeżdżę z głową w swojej miejscowości.
Autorka: Sylwia Palonek
PODŁOŻENIEM ŁADUNKU WYBUCHOWEGO lub INNĄ FORMĄ RAŻENIA ZBIOROWEGO
TELEMATYKA W ZARZĄDZANIU FLOTĄ
CabMan System dyspozytorski.
EDYTA LASKA MONIKA KANIA BESTER RAFAŁ SZPYRKA STANISŁAW
CabMan System dyspozytorski.
Inteligentny ładunek w praktyce na przykładzie platformy T-Traco
Poprawa bezpieczeństwa na drogach. Sieradz ul. Henryka Sienkiewicza.
STREFA DYLEMATU Prezentację wykonali studenci specjalności DUA gr. 2:
Tramwaje Warszawskie przyjazne ludziom i miastu
Converse sp. z o.o.1 Planowanie Paweł Gwizdek. Converse sp. z o.o.2 Cel Wzrost efektywności planowania Rejestracja informacji o zleceniach, pojazdach,
EuroCar – Europa 24h | Działamy w obszarze transportu międzynarodowego towarów. Nasi kierowcy i nasze pojazdy są gotowe do specjalistycznego.
Rejestrator danych wypadku trzeciej generacji
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Zarządzania Ruchem TRISTAR w Gdańsku, Gdyni i Sopocie dr inż. Jacek Oskarbski Gdynia
 Nazwa: RB Trans Service Sp. z o. o.  Adres www:  Siedziba: ul. Jakubowska 1, Warszawa  Forma prawna: spółka z ograniczoną.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Monitorowanie regionalnego sektora usług komunalnych Zenon.
Zasady naboru wniosków dla Działania 9.1. Transport miejski w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
IV Konferencja Koleje Samorządowe Szanse i zagrożenia Łódź r ROLA WSPÓŁPRACY KOLEI SAMORZĄDOWYCH W ODPOWIEDZI NA ZAGROŻENIA PŁYNĄCE Z RYNKU.
Technik transportu drogowego
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
Zarządzanie transportem Wybrane elementy
Wymagane dokumenty na drodze
Systemy dla pojazdów i maszyn Rejestracja: - zużycia paliwa, - lokalizacji, - czasu pracy…
Środki transportu kolejowego i drogowego
Spotkanie Jaworzno liderem e-mobilności rozpoczęliśmy o godz
Centrum Doradztwa i Szkoleń Zawodowych Aleksander Igielski
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Warszawa, 22 marca 2017 r.. Prawo w praktyce. Wnioski z kontroli autokarów i innych pojazdów pasażerskich.
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
System Dynamicznej Informacji Pasażerskiej i Zarządzania flotą

Projekt poprawy jakości transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej narzędziem technicznego wsparcia integracji transportu publicznego w Szczecińskim.
UPRZYWILEJOWANIE TRANSPORTU ZBIOROWEGO
Kierowca – najważniejszy system bezpieczeństwa w każdym pojeździe
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. WALERGO GOETLA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Zapis prezentacji:

podstawowe elementy architektoniczne pojazdypojazdy infrastruktura drogowa terminale publiczne terminale osobiste repozytorium czasu rzeczywistego indywidualne systemy transportowe zarządzanie i optymalizacja

pojazdy aGPS/GLONASS GPRS

terminal pokładowy pojazdu raportowanie do repozytorium o stanie pojazdu – zawsze, cyklicznie lub przy zmianie; pozycja z odbiornika GPS/GLONASS i orientacja z kompasu; bieżące parametry eksploatacyjne pojazdu: szybkość, obroty silnika, stan paliwa, przyspieszenia, … z urządzenia OBD w pojeździe; komunikacja między kierowcą a jego dyspozytorem + według zdarzeń; wymiana komunikatów z pre-definiowanego repertuaru; bezpośrednia komunikacja głosowa: GPRS lub VOIP; raportowanie o wykonywaniu kolejnych elementów zlecenia + według zdarzeń; opuszczenie przystanku przez autobus; zakończenie zlecenia – gotowość na kolejne; serwowanie informacji do komputerów w ekranach informacji pasażerskiej; raportowanie o przekroczeniach parametrów eksploatacji, zlecenia + według zdarzeń; prędkość, obroty silnika, poziom paliwa, …; przyspieszenia – komfort pasażerów; odchylania czasowe od czasów w zleceniu; oddalenia od trasy wyznaczonej przez zlecenie; asystowanie kierowcy w wykonywaniu zleceń – zawsze, jeden z ekranów; wskaźniki czasowe pochodzące ze zlecenia – czas do najbliższego przystanku; wsparcie nawigacyjne – trasa zlecenia, ograniczenia, … ; terminal pokładowy pojazdu raportowanie do repozytorium o stanie pojazdu – zawsze, cyklicznie lub przy zmianie; pozycja z odbiornika GPS/GLONASS i orientacja z kompasu; bieżące parametry eksploatacyjne pojazdu: szybkość, obroty silnika, stan paliwa, przyspieszenia, … z urządzenia OBD w pojeździe; komunikacja między kierowcą a jego dyspozytorem + według zdarzeń; wymiana komunikatów z pre-definiowanego repertuaru; bezpośrednia komunikacja głosowa: GPRS lub VOIP; raportowanie o wykonywaniu kolejnych elementów zlecenia + według zdarzeń; opuszczenie przystanku przez autobus; zakończenie zlecenia – gotowość na kolejne; serwowanie informacji do komputerów w ekranach informacji pasażerskiej; raportowanie o przekroczeniach parametrów eksploatacji, zlecenia + według zdarzeń; prędkość, obroty silnika, poziom paliwa, …; przyspieszenia – komfort pasażerów; odchylania czasowe od czasów w zleceniu; oddalenia od trasy wyznaczonej przez zlecenie; asystowanie kierowcy w wykonywaniu zleceń – zawsze, jeden z ekranów; wskaźniki czasowe pochodzące ze zlecenia – czas do najbliższego przystanku; wsparcie nawigacyjne – trasa zlecenia, ograniczenia, … ;

infrastruktura drogowa drogowy pomiar nacisku na oś (Weight In Motion) drogowy pomiar nacisku na oś (Weight In Motion) rozpoznanie numeru rejest. typ/gabaryt pojazdu pomiar prędkości przejazd na świetle bramownice opłat informacje na bramownicach sygnalizacja świetlna

(wielo-węzłowe) repozytorium czasu rzeczywistego pojazdypojazdy odpowiedzi na zapytania raportyraporty usługa najmu od operatora terminaleterminale własne serwery aglom. infrastrukturainfrastruktura protokół systemy transportowe region miejscowość miasto operator

zarządzanie i optymalizacja optymalizacja świetlna powtarzalne: rozkład jazdy zleceniazlecenia jednorazowejednorazowe sytuacje wyjątkowe transport publiczny centrum zarządzania dyspozytordyspozytorzajezdniazajezdnia

przejedź od zajezdni na początek trasy; wzdłuż zadanej trasy, z przystankami; powróć od końca trasy do zajezdni; przejedź od zajezdni na początek trasy; wzdłuż zadanej trasy, z przystankami; powróć od końca trasy do zajezdni; z obecnej pozycji do oczekującego pasażera; z pasażerem do zleconego celu; z obecnej pozycji po ładunek a potem z ładunkiem do celu; prowadź uliczną zamiatarkę po danej trasie i w wyznaczonym tempie; przejedź śmieciarką po zleconych punktach odbioru odpadów; rozwieź posiłki po zoptymalizowanej trasie między gastronomiami a ich klientami; jedź na lotnisko, odbierz gości, zawieź na spotkanie, potem zawieź auto na przegląd; jedź pojazdem interwencyjnym stąd na miejsce interwencji; z obecnej pozycji do oczekującego pasażera; z pasażerem do zleconego celu; z obecnej pozycji po ładunek a potem z ładunkiem do celu; prowadź uliczną zamiatarkę po danej trasie i w wyznaczonym tempie; przejedź śmieciarką po zleconych punktach odbioru odpadów; rozwieź posiłki po zoptymalizowanej trasie między gastronomiami a ich klientami; jedź na lotnisko, odbierz gości, zawieź na spotkanie, potem zawieź auto na przegląd; jedź pojazdem interwencyjnym stąd na miejsce interwencji; zlecenia powtarzalne zlecenia jednorazowe

indywidualne systemy transportowe

terminale publiczne ekrany interaktywne ekrany informacyjne

terminale osobiste