Badanie wizerunku firmy i satysfakcji klientów z usług firmy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Advertisements

FIRMY Badanie przeprowadzone przez: ASM- Centrum Badań i Analiz
Aktualizacja Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Kujawsko- Pomorskiego Zespoły tematyczne Pierwsze plenarne spotkanie grupy eksperckiej Przysiek,
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego.
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Poręczenia kredytowe dla Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw
NOWE KWALIFIKACJE, PRACA, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ DLA BEZROBOTNYCH KOBIET
Raport z badań społecznego odbioru prowadzonych działań inwestycyjnych opracowany na zlecenie Gminy Zabrze oraz Zabrzańskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów.
1 Opinie i preferencje polityczne przedsiębiorców Raport z ilościowych badań telefonicznych Sopot, październik 2006.
Badanie efektywności pomocy dla grup szczególnego ryzyka
Jakość wody oraz działalność spółki Saur Neptun Gdańsk w opinii mieszkańców 2007 Uniwersytet Gdański Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Gdańsk.
Agnieszka Kowalska ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
Projekt zrealizowany przez: ASM Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o Kutno ul. Grunwaldzka 5 tel. 024/ fax. 024/ Instytut.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Mali i średni przedsiębiorcy – jak chcą się rozwijać. Nowoczesny, ale odtwórczy model biznesowy. Warszawa, 20 czerwca 2011 r. Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek.
Warszawa 20 stycznia 2003 Sieć Doskonałości: Budownictwo, Materiały i Technologie Dzień informacyjny Nanotechnologie, materiały wielofunkcyjne i procesy.
Piotr Knaś, Małopolski Instytut Kultury
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ROD-LOCK Sp. z o
Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak
Zespół konsultantów: Michał Kłos Jarosław Piszczek Michał Jędrzejczak
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Michał Kłos Jarosław Piszczek
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
BADANIE POZIOMU AKCEPTACJI SPOŁECZNEJ DLA ZMIAN PROPONOWNAYCH W USTAWIE O UTRZYMANIU CZYSTOŚCI I PORZĄDKU W GMINACH - SKRÓT Z BADANIA Dla Narodowego Funduszu.
26/03/2017 Sposób na konkurencyjność – Jak innowacyjne są polskie przedsiębiorstwa Marta Mackiewicz.
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Badanie świadomości ekologicznej i postaw mieszkańców Łodzi wobec segregacji odpadów i planowanej inwestycji infrastrukturalnej – instalacji termicznego.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Woda, złoto 21. wieku. 0,0075% wody na świecie jest zdatne do picia0,0075% wody na świecie jest zdatne do picia > 1Mrd. ludzi nie mają dojścia do czystej,
Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00.
AGENDA Wybrane produkty kredytowe Banku BPS S.A. Kredyty Preferencyjne
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Taryfa cen i stawek opłat za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków stosowane przez Goleniowskie Wodociągi i Kanalizację Sp.
Wyniki i rezultaty projektu CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE.
DIAGNOZA DOSTOSOWANIA UMIEJĘTNOŚCI I KWALIFIKACJI ZAWODOWYCH DO WYMOGÓW LUBUSKIEGO RYNKU PRACY ZAŁOŻENIA PROJEKTU Projekt jest współfinansowany przez Unię
N OWOCZESNY U RZĄD G MINY W S ADKACH Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki CZŁOWIEK – NAJLEPSZA INWESTYCJA. PROJEKT Pt.: NOWOCZESNY URZĄD GMINY.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
24 kwietnia 2006, Warszawa Elżbieta J. Syrda 24 kwietnia 2006, Warszawa Budownictwo – wyniki roku 2005, perspektywy i uwarunkowania działalności branży.
Warszawa, r. Korporacja Opinie pasażerów i liderów opinii podróżujących pociągami PKP Intercity zatrzymującymi się na stacji Włoszczowa Północ.
Projekt systemowy Na dobrej drodze – aktywizacja osób bezrobotnych miasta Rejowiec Fabryczny współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
PROJEKT: Diagnoza dostosowania umiejętności i kwalifikacji zawodowych do wymogów lubuskiego rynku pracy realizowany przez: ASM – Centrum Badań i Analiz.
Partner wiodący- Projektodawca: ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z. o.o Partnerzy: Wielkopolski Związek Pracodawców Prywatnych Centrum Statystyki.
kobiet – „Kobieta pracująca…”
Systemy IPTV 2008 © Cyfrowe Systemy Telekomunikacyjne Sp. z o.o. Efektywna komunikacja ze światem.
Marka Faber Consulting powstała w 1999 roku Firma działa w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością Liczba konsultantów zatrudnionych w Polsce w.
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Polska – Białoruś – Ukraina Interreg III A/TACIS.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Rada Statystyki Warszawa 19 maj Agenda Cel badania: Poznanie opinii właścicieli przedsiębiorstw i kluczowych menedżerów na temat statystyki publicznej,
Gospodarka odpadami w Sopocie. Wariant 1 – zaproponowano metodę powierzchniową:  jeżeli odpady komunalne są zbierane w sposób selektywny, to opłata będzie.
„Rozbudowa i modernizacja systemu wodociągowo – kanalizacyjnego w Białymstoku i gminie Wasilków” Projekt POIS /08.
KONSULTACJE SPOŁECZNE
Warszawa, kwiecień 2015r. Badanie opinii na temat organizacji igrzysk The World Games.
Dobre praktyki stosowane przez Urząd Gminy Sadki PROJEKT Pt.: „ NOWOCZESNY URZĄD GMINY W SADKACH”. NR UDA-POKL /09-00 DZIAŁANIE 5.2 WZMOCNIENIENIE.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
OBSŁUGA KLIENTA WYKŁAD POMIAR JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA.
Kreatywność i innowacyjność kobiet w biznesie. Warszawa, 03 kwietnia 2009 dr Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych.
Taryfy za wodę i ścieki do Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Tomyślu Sp. z o.o. ul. Targowa Nowy Tomyśl.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 1 Czerwiec 2010 PREZENTACJA WYNIKÓW BADANIA odnośnie innowacji.
Prezentacja wyników badań ŻYCIE W POZNANIU 2009 Zleceniodawca: Urząd Miasta Poznania Maj 2009.
RAPORT Z BADANIA ANKIETOWEGO ZA ROK 2009 „Ocena zadowolenia klienta z usług Urzędu Miasta Tychy”
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Zapraszamy Państwa do wzięcia udziału w badaniu satysfakcji
Bony na innowacje dla MŚP
Zapis prezentacji:

Badanie wizerunku firmy i satysfakcji klientów z usług firmy Badanie zrealizowane przez: ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o. o. 99-301 Kutno, ul. Grunwaldzka 5 tel. (024) 355 77 00, fax. (024) 355 77 01 e-mali: p.debowski@asm-poland.com.pl ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Nota metodologiczna Badanie zrealizowano techniką wywiadu telefonicznego w dniach 28.09 – 12.10.2004 r. przy użyciu wystandaryzowanego kwestionariusza wywiadu, zaakceptowanego przez Zleceniodawcę Na pytania ankietowe odpowiedziało 500 mieszkańców Płocka, w tym 250 mieszkańców domków jednorodzinnych oraz 250 mieszkańców bloków. Kobiety stanowiły 68,6% badanych, zaś mężczyźni – 31,4%. Respondentów dobrano korzystając z bazy teleadresowej ASM Na pytania odpowiadały osoby odpowiedzialne za regulowanie rachunków za wodę oraz ścieki Wyniki badania porównywano z danymi uzyskanymi w 2000 roku, kiedy przebadano 300 respondentów ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Poziom znajomości firmy Wodociągi Płockie ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Jak brzmi pełna nazwa przedsiębiorstwa dostarczającego wodę i odprowadzającego ścieki mieszkańcom Płocka? (w%) N=500 Poziom znajomości nazwy „Wodociągi Płockie” wzrósł od 2000 roku o 3,3%. ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Jak brzmi pełna nazwa przedsiębiorstwa dostarczającego wodę i odprowadzającego ścieki mieszkańcom Płocka? Budownictwo jednorodzinne (w%) N=250 W 2000 roku nazwę Wodociągi Płockie wskazało 53,3% mieszkańców domków jednorodzinnych ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Jak brzmi pełna nazwa przedsiębiorstwa dostarczającego wodę i odprowadzającego ścieki mieszkańcom Płocka? Budownictwo wielorodzinne (bloki) (w%) N=250 W 2000 roku nazwę Wodociągi Płockie wskazało 56,1% płocczan mieszkających w blokach ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Kto ustala wysokość opłat za wodę i ścieki w Płocku? (w%) N=500 Rada miasta została wskazana w 2000 roku przez 29,2% badanych ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Poziom dotarcia informacji o inwestycjach realizowanych przez Wodociągi Płockie (w%) N=500 W ostatnich 2 latach firma „Wodociągi Płockie” zbudowała między innymi nowoczesną halę filtrów antracytowo – piaskowych, które poprawiają jakość wody oraz uruchomiła instalację dozowania inhibitorów korozji powodujących m.in. zmniejszenie ilości osadów w rurociągach. Czy słyszał/a Pan/i o tych lub podobnych inwestycjach „Wodociągów Płockich”? ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Wizerunek firmy Wodociągi Płockie oraz stosunek do planowanej inwestycji ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Cechy, jakie przypisują klienci firmie „Wodociągi Płockie” (w%) N=500 (Część I) ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Cechy, jakie przypisują klienci firmie „Wodociągi Płockie” (w%) N=500 (Część II) ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Czy firma Wodociągi Płockie dba o ochronę środowiska naturalnego w opinii swoich klientów? (w%) N=500 ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Opinie badanych na temat propozycji budowy nowoczesnej oczyszczalni ścieków (w%) N=500 Proszę wyobrazić sobie sytuację, że „Wodociągi Płockie” budują bardzo nowoczesną oczyszczalnię ścieków, która znacznie zmniejszy ilość zanieczyszczeń przedostających się do środowiska naturalnego i zdejmie ze spółki konieczność płacenia milionowych kar z tego tytułu. Taka oczyszczalnia istotnie zmniejszy również szkodliwość ścieków odprowadzanych do Wisły. Żeby sfinansować budowę, „Wodociągi Płockie”, oprócz środków pochodzących z dotacji z Funduszy Unii Europejskiej oraz z kredytu z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska, muszą podnieść o kilka procent swoje opłaty. Co Pan/i sądzi o takim pomyśle? ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Znajomość i ocena funkcjonowania Biura Obsługi Klienta firmy Wodociągi Płockie ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Czy w ciągu 2 ostatnich lat odwiedził/a Pan/i Biuro Obsługi Klienta firmy Wodociągi Płockie? (w%) N=500 ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Co w Biurze Obsługi Klienta nie podoba się klientom Wodociągów Płockich? (w%) N=81 ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Co podobało się badanym w Biurze Obsługi Klienta? (w%, N=81) ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Czy badani byli zadowoleni z kontaktu z BOK Wodociągów Płockich – ocena pod kątem określonych czynników (w%) N=81 (część I) ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Czy badani byli zadowoleni z kontaktu z BOK Wodociągów Płockich – ocena pod kątem określonych czynników (w%) N=81 (część II) ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Znajomość oferty usług dodatkowych firmy Wodociągi Płockie ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Ocena znajomości poszczególnych usług dodatkowych oferowanych przez Wodociągi Płockie (w%) N=500 ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Znajomość usług inwestycyjnych i remontowych świadczonych przez Wodociągi Płockie – porównanie wyników badań zrealizowanych w 2000 i 2004 roku (w%) ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Znajomość usługi związanej z prowadzeniem badań laboratoryjnych na zlecenie innych podmiotów, świadczonej przez Wodociągi Płockie – porównanie wyników badań zrealizowanych w 2000 i 2004 roku (w%) ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Ocena satysfakcji klientów z usług firmy Wodociągi Płockie ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Jak ocenia Pan/i obecną jakość wody pitnej dostarczanej mieszkańcom Płocka przez firmę Wodociągi Płockie? (w%) N=500 ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Oceny jakości wody pitnej w Płocku – porównanie wyników badań zrealizowanych w 2000 i 2004 roku (w%) ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Ocena zmian jakości wody pitnej w Płocku na przestrzeni 15 ostatnich lat (w%) N=500 ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Ocena zmian jakości wody pitnej w Płocku na przestrzeni 15 ostatnich lat – analiza dla budownictwa jedno– oraz wielorodzinnego (w%) ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Ocena zmian jakości wody pitnej w Płocku na przestrzeni 2 ostatnich lat (w%) N=500 ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Ocena wysokości opłat za wodę oraz odprowadzanie ścieków ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Ocena wysokości opłat za wodę w Płocku (w%) N=500 Opinie na temat wysokości opłat za wodę nie uległy istotnej zmianie na przestrzeni ostatnich 4 lat ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Ocena wysokości opłat za odprowadzanie ścieków w Płocku (w%) N=500 Opinie na temat wysokości opłat za odprowadzanie ścieków nie uległy istotnej zmianie na przestrzeni ostatnich 4 lat ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Dodatkowe oczekiwania klientów wobec firmy Wodociągi Płockie ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Jakie są Pana/i dodatkowe oczekiwania w stosunku do Wodociągów Płockich? (w%) N=500 ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Sposoby regulowania należności wobec firmy Wodociągi Płockie ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Sposoby regulowania należności wobec Wodociągów Płockich (w%, N=500) 94,8% badanych nie chciałoby płacić rachunków inną metodą niż obecnie stosowana ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Sposoby regulowania należności wobec Wodociągów Płockich (w%) ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Kanały informacyjne – preferencje respondentów ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Preferowane przez badanych sposoby otrzymywania informacji na temat oferty Wodociągów Płockich – w 2000 oraz 2004 roku (w%) ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Wnioski i rekomendacje ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o. Ludzie przywiązują się do swojego otoczenia! Realizując inwestycje – w tym wymagające podniesienia opłat – należy odwoływać się do wspólnych interesów: ochrony środowiska w regionie, zabezpieczenia zasobów naturalnych dla przyszłych pokoleń Troska o ochronę środowiska naturalnego jest bardzo ważnym elementem wizerunku firmy Wodociągi Płockie. Należy dokładać starań, aby podtrzymać ten obraz Kanałem informacyjnym o największym potencjale są ulotki – przesyłane pocztą lub zostawiane prze roznosicieli ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.

Dziękuję za uwagę ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o. o. 99-301 Kutno, ul. Grunwaldzka 5 tel. (024) 355 77 00, fax. (024) 355 77 01 e-mali: p.debowski@asm-poland.com.pl ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.