ORGANIZACJA I PRZEBIEG EGZAMINU GIMNAZJALNEGO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Instrukcja kodowania arkuszy
Advertisements

SPRAWDZIAN W SZÓSTEJ KLASIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ 2012.
SYLWETKA SZÓSTOKLASISTY
EGZAMIN MATURALNY W 2013 ROKU. HARMONOGRAM CZĘŚCI PISEMNEJ EGZAMINU.
Egzamin maturalny w 2013 roku. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007 r.(Dz.U. nr 83, poz.562) z późniejszymi zmianami Procedury.
WYBRANE PROCEDURY PRZEPROWADZANIA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2012 materiały szkoleniowe
EGZAMIN GIMNAZJALNY godzina 9.00 i 11.00
. Wnioski z przebiegu Wnioski z przebiegu próbnego egzaminu maturalnego przeprowadzonego w grudniu 2004 roku.
Informacje dla uczniów
Egzamin maturalny Centrum Edukacji Dorosłych TORUŃ /201 2.
8 KWIETNIA 2010 GODZINA 9.00 SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY.
Co warto wiedzieć o sprawdzianie w szkole podstawowej ? – informacje dla ucznia.
Sprawdzian w szóstej klasie
Egzamin Gimnazjalny 2014 organizacja.
EGZAMIN GIMNAZJALNY ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE WYZNACZONYM PRZEZ OKE: r. – środa CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA r. – czwartek CZĘŚĆ MATEMATYCZNO -PRZYRODNICZA.
EGZAMIN GIMNAZJALNY w 2014 r.
SPOTKANIE DLA ZN SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
Egzamin gimnazjalny 2014 część humanistyczna – 23 kwietnia 2014 r.
Egzamin Gimnazjalny 2014.
Informacje dla uczniów i słuchaczy w gimnazjach
Organizacja i przebieg egzaminu gimnazjalnego Sesja 142 Rok szkolny 2013/2014.
Sprawdzian od roku szkolnego
Sprawdzian szóstoklasisty
Organizacja części praktycznej egzaminu – model „d” i „dk”
szkolenie dla przewodniczących zespołów nadzorujących część praktyczną
PROCEDURY ORGANIZOWANIA I PRZEPROWADZANIA SPRAWDZIANU W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ Informacja dla Rodziców rok szkolny 2014/2015.
2014/2015 Informacje dla uczniów. Część humanistyczna – 21 kwietnia 2015 r. (wtorek) z zakresu historii i wiedzy o społeczeństwie – godz. 9:00 (60/80min-czas.
Procedury organizowania i przeprowadzania sprawdzianu w szóstej klasie szkoły podstawowej obowiązujące w roku szkolnym 2014/2015.
Egzamin gimnazjalny dla uczniów klas trzecich w r. szk. 2014/15 Podstawa prawna: Ustawa o systemie oświaty z 7 września 1991 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 256,
Egzamin gimnazjalny Uczeń (słuchacz) zgłasza się na każdą część egzaminu w miejscu i czasie wyznaczonym przez przewodniczącego szkolnego zespołu.
21,22,23 KWIETNIA 2015 r. EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015.
Egzamin gimnazjalny kwietnia 2015.
Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie Organizacja i przeprowadzanie sprawdzianu w sesji egzaminacyjnej 2015.
EGZAMIN GIMNAZJALNY PROCEDURY. Arkusze egzaminacyjne rozdaje się o godzinie rozpoczęcia egzaminu z danego zakresu/poziomu. Po czynnościach organizacyjnych.
EGZAMIN GIMNAZJALNY PROCEDURY. Na salę nie wolno wnieść: telefonów komórkowych, MP3, MP4, itp. kalkulatorów korektorów lub wymazywaczy jedzenia.
Organizacja i przeprowadzanie
ROK SZKOLNY 2014/ KWIETNIA 2015 ROKU. * osobny stolik dla każdego ucznia (stoliki ustawione w jednym kierunku, w odległości zapewniającej samodzielność.
Egzamin gimnazjalny kwietnia – część humanistyczna
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2015/2016
SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY INFORMACJE DLA UCZNIÓW I RODZICÓW.
EGZAMIN GIMNAZJALNY Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku, tel. (058) , DataCzęść egzaminu Godzina rozpoczęcia.
Egzamin Gimnazjalny ‘2016. WAŻNE TERMINY – EGZ. GIMNAZJALNY – egzaminy g. 9:00 i 11:00 1, 2, 3.06 – termin dodatkowy – informacje o wynikach.
Procedury egzaminu gimnazjalnego 2015/2016 Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi nr 72 im. A. B. Dobrowolskiego w Warszawie.
SPRAWDZIAN 2016 INFORMACJE DLA RODZICA. TERMIN SPRAWDZIANU Główny: 5 kwietnia 2016r. Dodatkowy: 2 czerwca 2016r. UCZNIOWIE KLAS SZÓSTYCH PRZYCHODZĄ DO.
Rok szkolny 2015/2016.  Termin egzaminu gimnazjalnego  ● część humanistyczna ◦ Historia i wosgodz. 9:00 ◦ Język polskigodz. 11:00  ● cześć.
ROK SZKOLNY 2015/ KWIETNIA 2016 ROKU (OSTATNI)
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2016/2017
Egzamin Gimnazjalny 2017.
EGZAMIN GIMNAZJALNY.
Egzamin gimnazjalny 2017.
Egzamin gimnazjalny 2017.
Gimnazjum nr 1 im KEN w Koronowie
Podstawowe Informacje dlA zdających egzamin gimnazjalny w 2015 roku
Informacje dla rodziców
egzaminu gimnazjalnego 2017 / 2018
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2017/2018
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018 ROK
Egzamin gimnazjalny kwietnia 2018 (środa) Część humanistyczna
PROCEDURY PRZEPROWADZANIA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2018.
Egzamin gimnazjalny kwietnia 2018r..
INFORMACJE O EGZAMINIE GIMNAZJALNYM DLA RODZICÓW ROK SZKOLNY2017/2018
NIE WOLNO UŻYWAĆ OŁÓWKÓW!!!!!
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2018/2019
INFORMACJA O EGZAMINIE ÓSMOKLASISTY DLA RODZICÓW Publiczna Szkoła Podstawowa nr 32 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego.
obowiązujące w roku szkolnym 2018/2019
Egzamin ósmoklasisty.
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2019 EGZAMIN ÓSMOKLASISTY 2019
Procedury przebiegu i organizacji egzaminu gimnazjalnego
Zapis prezentacji:

ORGANIZACJA I PRZEBIEG EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Nowa formuła Zadania członków szkolnego zespołu egzaminacyjnego Zadania wychowawcy

TERMINY 24 kwiecień (wtorek) Część humanistyczna 9.00-10.00 (+20 min.) Historia i WOS 10.45-12.15 (+45 min.) Język polski

Część matematyczno - przyrodnicza TERMINY 25 kwiecień (środa) Część matematyczno - przyrodnicza 9.00-10.00 (+20 min.) Biologia, chemia, fizyka, geografia 10.45-12.15 (+45 min.) Matematyka

TERMINY 26 kwiecień (czwartek) język angielski 9.00-10.00 (+20 min.) Poziom podstawowy 10.45-11.45 (+30 min.) Poziom rozszerzony

W PRZEDDZIEŃ EGZAMINU Przygotować sale i materiały: Sala nr 1 – duża sala Sala nr 2 – mała sala Sala nr 206 – „dostosowanie warunków” PODZIAŁ UCZNIÓW NA SALE-wersja na 3 sale.doc Materiały - stoliki z naklejonymi paskami kodowymi uczniów, krzesła, tablica, kreda, zegar, sprzęt do odtwarzania płyt CD i nagłośnienie sali, zapasowe przybory piśmienne, listy osób zdających w danej sali (imię i nazwisko), kartki dla uczniów z imieniem i nazwiskiem, trzyznakowym kodem, nr PESEL, naklejki z kodem Materiały: stoliki z naklejonymi paskami kodowymi uczniów, krzesła, tablica, kreda, zegar, zapasowe przybory piśmienne, listy osób zdających w danej sali (imię i nazwisko), kartki dla uczniów z trzyznakowym kodem, imieniem i nazwiskiem i datą urodzenia. Posiłki – K. Antoniak – IIIA! Laureat zwolniony z części mat. – przyr. – P. Nagórka – III b Zwolniona decyzją dyr. OKE z całości egzaminu _ K. Szuba – III B

W PRZEDDZIEŃ EGZAMINU Odebrać informacje o uczniach uprawnionych do dostosowania warunków i form egzaminu

W dniu egzaminu Godz. 8.00 Przew. zespołów nadzorujących sprawdzają kompletność zespołów Przew. przypomina członkom i obserwatorom o zakazie wnoszenia do sali urządzeń telekomunikacyjnych Materiały: odpowiednia liczba i rodzaj zestawów egzaminacyjnych, listy zdających w danej Sali, druk protokołu przebiegu egzaminu, kody kreskowe i koperty(bezpieczne) do spakowania materiałów.

W dniu egzaminu Godz. 8.40 Przew. zespołu nadzorującego wraz z przedstawicielami zdających (2) odbiera w sekretariacie materiały na daną salę Zdający wchodzą na salę, zespół nadzorujący wydaje każdemu uczniowi 2 naklejki z indywidualnym kodem kreskowym. Materiały: odpowiednia liczba i rodzaj zestawów egzaminacyjnych, listy zdających w danej Sali, druk protokołu przebiegu egzaminu, kody kreskowe i koperty(bezpieczne) do spakowania materiałów.

W dniu egzaminu Godz. 9.00 Przypomnienie o: konieczności sprawdzenia kompletności zestawów, sposobie kodowania – kartki z indywidualnymi kodami uczniowie winni naklejać najpierw na karcie odpowiedzi (priorytet!) obowiązku zapoznania się z instrukcją na pierwszej stronie Rozdanie zestawów egzaminacyjnych

W dniu egzaminu-godz.9.00 cd. Uczniowie sprawdzają kompletność zestawów (braki odnotować w protokole) Uczniowie kodują swoje prace – wpisują kod i PESEL na pierwszej stronie i na karcie odpowiedzi, naklejają kartki – nauczyciele sprawdzają poprawność (za B14-zespół). Uczniowie zapoznają się z Instrukcją dla ucznia Członkowie zespołu nadzorującego udzielają odpowiedzi na pytania związane z kodowaniem i rozumieniem instrukcji W razie niekompletnych zestawów są one wymieniane w całości lub w całości kserowane. Fakt ten zostaje odnotowany w protokole a uczeń to podpisuje czytelnie.

W dniu egzaminu-godz.9.00 cd. Przypomnienie o konieczności przenoszenia odpowiedzi na kartę odpowiedzi – drugi raz na 10 min. przed końcem lub przed wcześniejszym oddaniem pracy Zapisanie na tablicy czasu rozpoczęcia i zakończenia

Ważne-dotyczy dyslektyków i B14 Uczniowie z dysleksją i B14 nie przenoszą odpowiedzi do zadań zamkniętych na kartę odpowiedzi A. Socichowska nie jest dyslektykiem!

W trakcie egzaminu Uczniowie pracują samodzielnie Nikt nie zakłóca prawidłowego przebiegu egzaminu Nikt nie opuszcza bez ważnej potrzeby sali Zdający, który ukończył pracę przed czasem- nauczyciel sprawdza prawidłowość kodowania, przeniesienie odpowiedzi

Na 10 min. przed zakończeniem Drugie przypomnienie o obowiązku przenoszenia odpowiedzi na kartę – nie dotyczy dyslektyków i B14

Po upływie czasu przeznaczonego na egzamin Przew. informuje o zakończeniu i poleca zamknięcie zestawów i odłożenie ich na brzeg stolika – zdający pozostają na miejscach, Członkowie zespołów nadzorujących odbierając zestawy sprawdzają: poprawność zapisu kodu i nr PESEL zdającego, prawidłowość naklejenia kodów kreskowych, kompletność materiałów, prawidłowość wypełnienia karty odpowiedzi (posługiwanie się nie czarno piszącymi przyborami niedopuszczalne)

Po upływie czasu przeznaczonego na egzamin Poza dwoma przedstawicielami uczniów, którzy są obecni przy pakowaniu materiałów w koperty i pisaniu protokołów, pozostali opuszczają salę. A. Socichowska nie jest dyslektykiem

Po zakończeniu egzaminu z danej części Zespół nadzorujący koduje na karcie odpowiedzi, w miejscu do tego przeznaczonym, pola określające trzyznakowy kod ucznia, zaznacza dysleksję w przypadku dyslektyków. Członkowie zespołów nadzorujących (w obecności przedstawicieli uczniów) porządkują, kompletują i pakują materiały egzaminacyjne,

Po zakończeniu egzaminu z danej części Członkowie zespołów nadzorujących sporządzają protokół, weryfikują listę zdających i podpisują ją Przew. zespołu nadzorującego przekazuje materiały PSZE

Druga część egzaminu Procedury takie same jak dla części pierwszej

Dodatkowe informacje Zszyć arkusze, jeśli nie będą zszyte. Kseruje się arkusz w całości, a nie np. 1 stronę, wadliwy odesłać. Oderwanie karty odpowiedzi od arkusza nie jest podstawą do jego wymiany.

Dodatkowe informacje Do bezpiecznej koperty zapakować arkusze A1 (w 206-jeden A4) uczniów, którzy ukończyli egzamin i opisać kopertę wodoodpornym markerem. Pozostałe arkusze oddać czyste, nienaruszone. Wszelkie nieprawidłowości odnotować w protokole, który podpisuje czytelnie również uczeń, który zgłosił braki w zestawie.

Dodatkowe informacje Kopertę opisać następująco: Identyfikator szkoły:106301-01G11 Numer sali: Część egzaminu: Rodzaj i ilość arkuszy: A1....... W sali 206 dla B14- A4

Dodatkowe informacje Zakaz wnoszenia urządzeń telekomunikacyjnych i korzystania z nich w sali dotyczy wszystkich.

Przekazanie informacji uczniom Obowiązek przyniesienia odpowiednich przyborów i legitymacji Godzina rozpoczęcia Zasady zachowania na sali Konsekwencje niesamodzielnej pracy Sposób wypełniania arkusza i karty odpowiedzi

Przekazanie informacji uczniom Znajomość numeru PESEL Termin i warunki przystąpienia do egzaminu w terminie dodatkowym Tryb zgłaszania zastrzeżeń proceduralnych Konsekwencje nie przystąpienia do egzaminu Organizacja każdego dnia

Dziękuję za uwagę Alina Nagórka 2017-03-24