Katarzyna Szypuła-Sajon

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Advertisements

VI Konferencja DZB, Głogów - Bądzów, X.2012 r.
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Edukacja - dorośli Xx osób skorzystało w 2013 roku z kursu angielskiego w naszej bibliotece Biblioteka uczestniczy w projekcie „Angielski 123 w bibliotece”
LEKTORATY.
Nowe technologie w nowoczesnej uczelni
B-learning na kierunku ‘dziennikarstwo i komunikacja społeczna’
10 lat działalności Biura ds. Osób Niepełnosprawnych – bliżej Europy w obszarze równości szans.
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej IX Konferencja Czy społeczeństwo informacyjne pobudzi inicjatywy lokalne? Warszawa Wojciech Zieliński.
Letnie szkoły kultury i języka polskiego jako szansa promocji uczelni – na przykładzie Szkoły Języka i Kultury Polskiej UJ Waldemar Martyniuk Uniwersytet.
(na podstawie badań ankietowych)
Języki obce online - oczami studentów WSG.
Zaangażowanie wielu jednostek Studium Języków Obcych Ośrodek Nowych Technologii Edukacyjnych Wieloetapowość prac Tworzenie treści Obróbka metodyczna Obróka.
Izabella Bednarczyk Justyna Jonatowska
SEMINARIUM Dominika Goltz-Wasiucionek
INTERAKTYWNE ROZWIĄZANIA DLA EDUKACJI
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Liceum Ogólnokształcące
E-learning jako element warsztatu informacyjnego współczesnej biblioteki Joanna Rudna Biblioteka WydziałuTechniki Morskiej ZUT.
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
INNOWACJA W LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM
Tylko w naszej szkole otrzymujecie Państwo 2 x więcej!
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
Rachunek zwrotu inwestycji na przykładzie studiów eksternistycznych
Istota i zastosowanie platformy e-learningowej Moodle
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Fundacja Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Optoland S.A Biuro Wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego w.
II Ogólnopolska Konferencja Instruktorska Dobre Praktyki w Kształceniu Kadry Wojciech Konieczny Czy e znaczy źle? 19 marca 2011.
E-learning… zasady działania korzyści dla środowisk wiejskich Andrzej Wodecki.
O teście Aptis Globalny test z języka angielskiego opracowany przez British Council Test kompetencji w języku angielskim dla osób dorosłych (16+) Oparty.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt Cityregio II jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w Ramach Inicjatyw Wspólnotowych INTERREG IIIB CADSES
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Platforma Edukacyjna Szkoły Podstawowej nr 67 w Krakowie Z tej krótkiej prezentacji dowiemy się, do czego będzie służyć uczniom platforma edukacyjna, jak.
Wprowadzenie o obsługi platformy e-learningowej
E-learning (kurs dla uczniów)
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Nauczanie na odległość na platformie „moodle”
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
Szkolenie Moodle Tworzenie testów Anna Mandzewska.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
NIE TYLKO KOMPETENCJE JĘZYKOWE
Zespół nauczycieli języka angielskiego
Zaawansowane metody wykorzystania platformy e-learningowej w prowadzeniu szkoleń on-line PODSUMOWANIE.
STUDIA W JĘZYKACH OBCYCH cel czy narzędzie? na przykładzie Centrum Kształcenia Międzynarodowego Politechniki Łódzkiej Tomasz Saryusz-Wolski, Politechnika.
CENTRUM NAUCZANIA W JĘZYKU ANGIELSKIM UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU – JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA, WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA, PROMOCJA UCZELNI I MIASTA Prof.
Mobilność szkolnej kadry nauczycieli w Książnicach Wielkich MALTA 18
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
1 Międzywydziałowe Centrum Języków Obcych. 2 Zajęcia językowe odbywają się w grupach o różnych poziomach, zależnie od stopnia opanowania języka obcego.
Trochę informacji o nas. Nowoczesna szkoła języków obcych przez Internet Zajęcia z lektorem ‘na żywo’ Najnowsze technologie w nauczaniu Rewelacyjna i.
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
Dr inż. Ilona Pawełoszek Katedra Informatyki Ekonomicznej
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu Prezentacja dla Studentów I roku Psychologii.
Badanie satysfakcji studentów PWSZ w Skierniewicach 2016
Zasady uczęszczania na lektoraty języków nowożytnych w Szkole Językowej Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu dla studiów licencjackich.
Centrum Języków Obcych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Projekt Kim będziesz?.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Zapis prezentacji:

Katarzyna Szypuła-Sajon Platforma Moodle jako e-learningowe narzędzie w komplementarnym nauczaniu języka angielskiego w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu Katarzyna Szypuła-Sajon

B-(lended) learning

B-(lurred) learning blurred

3 strony STUDENT INSTYTUCJA LEKTOR

Instytucja edukacyjna koszty: sale sprzęt kadra dydaktyczna

Instytucja edukacyjna korzyści: przewaga konkurencyjna lepsze wykorzystanie istniejącej infrastruktury w perspektywie redukcja kosztów

Student koszty: komputer dostęp do Internetu

Student korzyści: znane i lubiane narzędzie dostęp – 24h na dobę więcej ćwiczeń dla każdego coś dobrego:

Lektor problemy: obsługa komputera po co? czasochłonność

Lektor korzyści: automatyczne sprawdzanie testów ksero ciekawsze zajęcia – więcej czasu na komunikację

System nauczania języków obcych – lektorat 8 modułów (poziomów zaawansowania) moduły A-D – obowiązkowe moduły E-H – nadobowiązkowe moduł fachowy każdy moduł 1 semestr wspólny egzamin modułowy dla danego poziomu

System nauczania języków obcych – zajęcia dodatkowe Centrum Językowe Forward Uniwersytet Każdego Wieku

Platforma Moodle zastosowanie: diagnostyka prezentacja programów nauczania kursy on-line komunikacja

Platforma Moodle dawniej: dziś: dowolność kursy wprowadzające 50% kosztów uzyskania przychodu kursy dla lektorów

Platforma Moodle diagnostyka: studia niestacjonarne – testy diagnostyczne w domu studia stacjonarne – testy diagnostyczne na terenie uczelni

diagnostyka – korzyści: Platforma Moodle diagnostyka – korzyści: mniej osób do obsługi studentów wyniki dostępne od razu redukcja kosztów

Program nauczania 8 e-Syllabusów studenckich 8 e-Syllabusów nauczycielskich dodatkowe ćwiczenia listy słówek egzamin próbny on-line i w wersji papierowej

e-Syllabus

egzamin próbny

egzamin próbny

kurs on-line

Quizy data zamknięcia zmiana kolejności pytań poziom zaliczenia okna z wynikami

wyniki quizów

Korzyści student: monitorowanie postępów możliwość wielokrotnego wykonania tego samego ćwiczenia w innym układzie ułatwione przygotowanie do kolokwiów i egzaminów wynik od razu

Korzyści lektor: możliwość monitorowania postępów studentów zamieszczanie komentarzy do pojedynczych pytań analiza błędów dodatkowe ćwiczenia na rozumienie ze słuchu ograniczenie ściągania przeprowadzanie testów (nie trzeba ich kserować i sprawdzać)

Podsumowanie kursy na platformie wydatnie wspomagają proces dydaktyczny – dobre wyniki na egzaminie dobre składniki właściwe proporcje instrukcje dla studentów

przyszłość w b-learningu? – TAK I co dalej? przyszłość w b-learningu? – TAK zwiększenie kontaktu z językiem stymulowanie różnych kanałów poboru informacji narzędzie przyjazne studentowi możliwość zamieszczanie wielorakich typów ćwiczeń możliwość tworzenia słowników możliwość przenoszenia treści z kursu do kursu i dzielenia się z innymi lektorami

problemy do rozwiązania: I co dalej? problemy do rozwiązania: więcej sal komputerowych słuchawki i mikrofony większa zachęta dla lektorów system szkoleń z podstaw obsługi komputera i działania platformy Moodle

Blended learning nie tylko kursy on-line inne technologie: dyktafony kamery video tablice interaktywne wykorzystanie badań nad mózgiem aktywacja prawej półkuli mind-mapping

Dziękuję Państwu za uwagę Katarzyna Szypuła-Sajon katarzyna.szypula@wsb.poznan.pl