Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
VI Konferencja DZB, Głogów - Bądzów, X.2012 r.
Advertisements

„Technologie informacyjne i komunikacyjne w nauczaniu przedmiotowym”.
Związek między informacją, informatyką i technologią informacyjną.
Możemy wyróżnić cztery kategorie systemów służących do synchronicznego i asynchronicznego przekazu informacji, które wspomagają proces komunikacji na odległość.
Wykorzystanie w szkole
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej IX Konferencja Czy społeczeństwo informacyjne pobudzi inicjatywy lokalne? Warszawa Wojciech Zieliński.
(na podstawie badań ankietowych)
SEMINARIUM PODSUMOWUJĄCE PROJEKT przygotowanie nauczycieli
Komuniukacja Komputer-Komputer
WITAM NA SZKOLENIU Porady na dziś i jutro.
Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Górze
Zespół Szkół nr 7 Gimnazjum nr 3 im. Emilii Zawidzkiej
E-learning w kształceniu technicznym
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
Seminarium Dyplomowe Prezentacja pracy
Początki Telekomunikacji
Internet Usługi internetowe.
E-learning jako element warsztatu informacyjnego współczesnej biblioteki Joanna Rudna Biblioteka WydziałuTechniki Morskiej ZUT.
DISTANCE LEARNING CZYLI NAUCZANIE NA ODLEGŁOŚĆ
Multimedia Multimedia, ogólna nazwa technik komputerowych umożliwiających łączenie rozmaitych sposobów przekazywania informacji - dźwięku, obrazu, animacji,
Budowa platformy do rejestracji i odtwarzania wykładów akademickich
3. Kongres Informatyki Polskiej. Budowa gospodarki opartej na wiedzy - wytrych czy szansa ? Dr inż. Małgorzata Kalinowska-Iszkowska (Wybrane slajdy z panelu.
Wykorzystanie leasingu w realizacji zadań publicznych -komputery dla szkół w gminie Jarocin Tomasz Hodakowski Intel Warszawa 20/09/2010 r.
Tylko w naszej szkole otrzymujecie Państwo 2 x więcej!
Interaktywne oprogramowanie dla szkół
Technologia informacyjna
Co to jest TIK?.
Microsoft Expression Studio
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
KOMUNIKACJA MULTIMEDIALNA ĆWICZENIA
Platforma MOODLE jako narzędzie zdalnej edukacji
Elementy gospodarki elektronicznej opartej na wiedzy
BLUETOOTH.
Co to jest?? Geneza nazwy Jak to działa Zalety Czy to wogóle ma jakieś wady?? Przykłady urządzeń Podsumowanie.
USŁUGI ELEKTRONICZNE Informatyka Zakres podstawowy 1 Zebrał i opracował : Maciej Belcarz 9.
TECHNOLOGIA INFORMACYJNA
Przedmiot: Technologia informacyjna Autor: Olga Łodyga
Autorzy:Ania Szczubełek Kasia Sul
STARE I NOWE MEDIA W BIBLIOTECE
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
-wyszukiwanie informacji.
Opracował: Paweł Staszczuk Temat: Pliki multimedialne Rozdział IX Przetwarzanie plików graficznych i multimedialnych.
SPRZĘT PREZENTACYJNY W EDUKACJI
W bibliotece SP 2.0 (SP 20).  TIK-Technologia Informacyjno Komunikacyjna  Kiedy korzystamy z TIK?  Z TIK korzystamy na lekcjach i prywatnie w domu-korzystając.
Agnieszka Tamul Maria Otuszewska Klasa 1d
Montaż nieliniowy – montaż materiału obrazowego i dźwiękowego przy użyciu komputera, umożliwiający dostęp do każdego fragmentu materiału w dowolnym momencie.
PRZYSPOSOBIENIE BIBLIOTECZNE ON-LINE Z doświadczeń e-learningu na Uniwersytecie Warszawskim Maria Wilkin, Marcin Skład Centrum Otwartej i Multimedialnej.
Komunikacja w bibliotece uczelnianej na tle rozwoju technologii informatycznych. Z doświadczeń BG UMCS Ogólnopolska Konferencja Naukowa Nowoczesna Biblioteka.
Debata klasowa Klasa 4 KODEKS 2.0. Zestaw zasad wypracowanych przez ekspertów i rozwiniętych przez nauczycieli i uczniów. Główne punkty kodeksu: bezpieczeństwo.
4. Technologie informatyczne, multimedialne i kształcenia na odległość
Multimedia To media, które wykorzystują różne formy informacji oraz różne formy ich przekazu (np. tekst, dźwięk, grafikę, animację, wideo) w celu dostarczania.
Związek między informacją, informatyką i technologią informacyjną.
Metody komunikacji dawniej i dziś
Metody komunikacji dawniej i dziś
E-learning narzędziem wspomagającym nauczanie
Zaawansowane metody wykorzystania platformy e-learningowej w prowadzeniu szkoleń on-line PODSUMOWANIE.
InformatykaZakresrozszerzony Zebrał i opracował : Maciej Belcarz Obraz i edycja filmów.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
„ Platforma edukacji zdalnej ”. Czym jest edukacja zdalna? "Nauczanie na odległość jest to metoda prowadzenia procesu dydaktycznego w warunkach, gdy nauczyciele.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
  Przyjmując za Józefem Półturzyckim definicję UNESCO z 1979 roku,, za kształcenie korespondencyjne uważa się:  Edukację prowadzoną przez pośrednictwo.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Białystok, 24 września 2010 r. e-Podlaskie – kierunki.
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
REKLAMA AUDIOWIZUALNA Dawid Gawryluk. CZYM JEST? Reklama audiowizualna to reklama która oddziałuje jednocześnie na nasze zmysły wzroku i słuchu. Najpopularniejsza.
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Multimedia w reklamie i edukacji
Projekt realizowany przy udziale środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Inicjatywy Wspólnotowej EQUAL.
Zapis prezentacji:

Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie Autor: Stanisław Czubkowski

Definicja e-learningu E-learning a inne formy nauczania Kanały komunikacji w e-learningu Wady i zalety edukacji zdalnej Multi- i hipermedia Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie

Elearning – różne miejsca różne czasy Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie

E-learning a inne formy nauczania Uczenie się i nauczanie (learning) Uczenie się i nauczanie na odległość (distance learning) Uczenie się i nauczanie wspierane przez nowoczesne technologie (e-learning) Uczenie się za pomocą Internetu (web-based learning) Uczenie się za pomocą komputera (computer-based learning) Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie

Kanały komunikacji Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie

Zalety e-learningu Wady e-learningu Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie

Wady e-learningu Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie

System hipermedialny HIPERMEDIA MULTIMEDIA Kanały dystrybucji Obraz statyczny Dźwięk Hipertekst Video Animacja HIPERMEDIA MULTIMEDIA Kanały dystrybucji Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie

Kanały dystrybucji Osoba szkoląca Osoba szkolona Kanał przekazu wiedzy i informacji CD - ROM Sieć komputerowa telefon audio- i wideokonferencje Osoba szkolona Przesyłanie danych Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie

Wpływ przepustowości łącza na czas przesyłu danych 512 kb/s 1 Mb/s 2 Mb/s 6 Mb/s 0,5 MB 8 sekund 4 sekundy 2 sekundy Poniżej sekundy 1 MB 16 sekund Ponad 1 sekundę 2 MB 32 sekundy Poniżej 3 sekund 6 MB 1,5 minuty Poniżej minuty 24 sekundy Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie

Koniec Wykorzystanie e-learningu w Szkole Podstawowej nr 51 im. Jana Pawła II w Lublinie