ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ryzyko walutowe Rynek walutowy
Advertisements

Finanse przedsiębiorstwa (3)
Zarządzanie logistyczne
Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
BIZNESPLAN SPIN OFF/OUT DLA KOGO???.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Sytuacja makroekonomiczna gospodarki polskiej IX 2011 Wrzesień
INDEKS BIZNESU PKPP LEWIATAN INDEKS BIZNESU PKPP LEWIATAN Listopad 04 – Grudzień
Przedsiębiorcy i rozwój
Typologia podmiotów gospodarki turystycznej
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
Analiza ekonomiczna „Od studenta do menedżera” projekt współfinansowany ze środków Narodowego Banku Polskiego mgr E. Tarnawska.
Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze
ul. Portowa 4A Krzyż Wielkopolskim Zespół konsultantów: Michał Kłos
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PL Marketing Sp. z o.o. Zespół konsultantów: Michał Kłos Robert Lewicki Michał Jędrzejczak Władysława.
Zespół konsultantów: Michał Kłos Przemysław Kurczewski Robert Lewicki
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa PW NAGLAK
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ALBA THYMENT Sp
Edyta Drążyk Alicja Drabarek WGiSR
Zintegrowane techniki analizy strategicznej
Światowe doświadczenia w klasteringu w branży informatycznej Wojciech Pander CASE-Doradcy Sp. z o.o.
NewConnect Growth Indicator (NCGIndicator) Wskaźnik koniunktury spółek z rynku NewConnect Zespół pod kierunkiem Prof. dr hab. Marii Sierpińskiej Wyższa.
Rynki konkurencji niedoskonałej
Analiza portfela produktów przedsiębiorstwa (na przykładach)
Spółdzielczość w ujęciu ekonomicznym. SILNE STRONY -1 Wysoka jakość z elementami dziedzictwa narodowego Cena adekwatna do jakości Wyroby unikatowe Wyroby.
Zarządzanie projektami
Analiza SWOT.
Biznes plany w ramach Programu Operacyjnego „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich na lata ” Przemysław.
Podstawy analizy fundamentalnej spółki
Biznesplan dla firmy usługowej
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
BADANIE RYNKOWE I MARKETINGOWE
Małgorzata Starczewska-Krzysztoszek Konferencja BUDOWA GOSPODARKI OPARTEJ NA WIEDZY Konsultacje społeczne w ramach prac nad NPR.
Nazwa szkoły: Zespół Szkół Ogólnokształcących w Świebodzinie ID grupy:97/76_p_G1 Opiekun: Dariusz Wojtala Kompetencja: Przedsiębiorczość Temat projektowy:
Polskie Gminy w Nowoczesnej Europie Warszawa, 9 października 2000 r. Dostęp do informacji warunkiem postępu dr hab. Roman Szwed Prezes Zarządu ATM S.A.
Anna Magdziak Paweł Jedynak Finansowanie Przedsiębiorstwa,10 listopada 2009r.
Lider wzrostowych rynków Konferencja WallStreet Karpacz, czerwiec 2014 r.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Badanie obrotu uszlachetniającego w wymianie międzynarodowej dla potrzeb rachunków narodowych – poziom regionalny.
Szanse i zagrożenia dla gospodarki regionu wynikające z inwestycji zagranicznych obszar Efekty bezpośrednieEfekty pośrednie pozytywnenegatywnePozytywneNegatywne.
I - 1 „Zmieniamy Polski Przemysł” RYNEK DYSTRYBUCJI STALI Katowice, 21listopada 2005 r.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
Green S.A. na tle obecnego
dr Zofia Skrzypczak Wydział Zarządzania UW
Innowacyjność przedsiębiorstw regionu lubuskiego – wstępne wyniki dr inż. Janusz Adamczyk.
Analiza ekonomiczno – finansowa
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Przykłady zadań.
Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych. 2 KDPW KDPW_CCP KDPW KDPW_CCP Komisja Nadzoru Finansowego Główny Rynek GPW, Bondspot, Catalyst, New Connect, OTC.
SPIS TREŚCI SPIS TREŚCI Wprowadzenie Wprowadzenie Wprowadzenie Założenia: Założenia: Rynek Rynek Rynek Dystrybucja Dystrybucja Dystrybucja Produkcja Produkcja.
1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
ANALIZA SWOT POLSKIEGO SEKTORA GARBARSKIEGO I OBUWNICZEGO Łódź, 7 kwietnia 2004 Polska Izba Przemysłu Skórzanego.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Konferencja Sadownicza Jabłkowe problemy – sposoby rozwiązania Jak producenci mogą poprawić zorganizowanie naszego rynku jabłek Witold Boguta Krajowy Związek.
Otoczenie organizacji, strategia organizacji
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
M&E Miniprzedsiębiorstwo produkcyjno – handlowe.  Jesteśmy mini przedsiębiorstwem działającym w VIII Liceum Ogólnokształcącym im. Komisji Edukacji Narodowej.
Ranking kryteriów lokalizacji wg badań stare/nowe
Firmy globalne.
Branża czekoladowo – cukiernicza w Polsce
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Wprowadzenie do dyskusji panelowej: Konkurencja i współpraca w łańcuchach dostaw żywności na rynku wewnętrznym UE i na rynkach krajów trzecich Forum.
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Otoczenie organizacji, strategia organizacji
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
Zapis prezentacji:

ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o.

MAŁOPOLSKI BROWAR Dane firmy 30 września 1994 - rejestracja 11 listopad 1997 - pierwsze notowanie na rynku równoległym Kapitał akcyjny 15 milionów zł - 4 emisje akcji W obrocie giełdowym 12 milionów akcji

PROCES WARZENIA PIWA Warzenie brzeczki- 11 godzin Fermentacja brzeczki 8-11 dni Leżakowanie 21-28 dni Klarowanie piwa

ASORTYMENT PRODUKCJI

WIELKOŚĆ PRODUKCJI

RYNEK PIWA W POLSCE

SPOŻYCIE PIWA W POLSCE

STRUKTURA ORGANIZACYJNA

STRUKTURA BILANSU

Dynamika sprzedaży i zysku netto

Rozkład regionalny sprzedaży piwa „Piwok”

Analiza SWOT Silne strony Słabe strony Nowoczesna linia technologiczna Własna marka Wysoka jakość produktów Duża elastyczność działania Słabe strony Wysokie koszty inwestycji Krótki okres funkcjonowania na rynku Sezonowość sprzedaży Małe rozmiary firmy

SWOT cd. Szanse Zagrożenia Wzrost konsumpcji piwa Poszerzenie sieci dystrybucji Współpraca z austriackim browarem Zagrożenia Duża konkurencja na rynku lokalnym Wzrost konkurencji krajowej i zagranicznej

Wyniki analizy