ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o.
MAŁOPOLSKI BROWAR Dane firmy 30 września 1994 - rejestracja 11 listopad 1997 - pierwsze notowanie na rynku równoległym Kapitał akcyjny 15 milionów zł - 4 emisje akcji W obrocie giełdowym 12 milionów akcji
PROCES WARZENIA PIWA Warzenie brzeczki- 11 godzin Fermentacja brzeczki 8-11 dni Leżakowanie 21-28 dni Klarowanie piwa
ASORTYMENT PRODUKCJI
WIELKOŚĆ PRODUKCJI
RYNEK PIWA W POLSCE
SPOŻYCIE PIWA W POLSCE
STRUKTURA ORGANIZACYJNA
STRUKTURA BILANSU
Dynamika sprzedaży i zysku netto
Rozkład regionalny sprzedaży piwa „Piwok”
Analiza SWOT Silne strony Słabe strony Nowoczesna linia technologiczna Własna marka Wysoka jakość produktów Duża elastyczność działania Słabe strony Wysokie koszty inwestycji Krótki okres funkcjonowania na rynku Sezonowość sprzedaży Małe rozmiary firmy
SWOT cd. Szanse Zagrożenia Wzrost konsumpcji piwa Poszerzenie sieci dystrybucji Współpraca z austriackim browarem Zagrożenia Duża konkurencja na rynku lokalnym Wzrost konkurencji krajowej i zagranicznej
Wyniki analizy