Club lecture Klub lektur.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 47
Advertisements

E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Kim jestem? Jestem nauczycielem; mieszkam w Grodzisku Maz., a czasami w Żyrardowie.
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Wie das Land, so die Schule. Szkoły biorące udział w projekcie: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W PRZEWORSKU – POLSKA ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH.
Szkoła Podstawowa nr 2 w Kwidzynie Klasy I - III.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Warsztaty Bruksela Nagroda dla laureatów konkursu Tydzień eTwinning.
XI Liceum Ogólnokształcące im. K.I.Gałczyńskiego w Kielcach
Szkolny konkurs pt. ”Bezpieczny w sieci”
narzędzie w językowych pracach projektowych
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
BUŁHAK STOI JĘZYKAMI! Zespół językowy SSP 12.
Szkoła partnerska jest szkołą katolicką, w której uczy się 420 uczniów w klasach 1-4 Wymiana odbędzie się 23 września i trwać będzie do 2 pażdziernika.
E-Twinning w naszej szkole - konkurs plastyczny dla klas IV – VI Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza.
Sprawozdanie z realizacji działania w ramach obchodów Roku Korczaka
CAŁY WROCŁAW CZYTA… IX edycja
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Dolnośląski Zakład Doskonalenia Zawodowego Zespół Szkół al
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Daleszycach
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Francja w jesiennych barwach - konkurs plastyczny dla klas I – III Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama.
Klasowe gazetki o krajach Unii Europejskiej Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Zabrzu.
Odwiedzamy Francję i Wielką Brytanię - świetlicowy konkurs plastyczny dla dzieci młodszych Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami.
W rytmach muzyki europejskiej Tydzień E-Twinningu w Szkole Podstawowej nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. Adama Mickiewicza w Zabrzu.
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
ETwinning w Szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie Magdalena Nazim Joanna Biskupska SP nr 95 w Krakowie VI B.
z Oddziałami Integracyjnymi
Warsztaty o Francji dla uczniów klas I – III
KOŁO PLASTYCZNE.
Na lekcjach informatyki w gimnazjum
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Pierwszy pakiet edukacyjny do prowadzenia
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
KLASA TWÓRCZA MŁODZI ODKRYWCY.
Realizacja programu rozwojowego
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
GESZKO Gesunde Schule Zdrowa szkoła Targi Projektowe
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
By zaangażować innych w działalność wolontariatu stworzyliśmy tzw. Małą Skrzynkę Wielkich Pomysłów. W wyniku czego otrzymaliśmy wiele ciekawych pomysłów,
SKIEROWANY DO UCZNIÓW KLAS 4A, 5A I 6B. Zapraszamy Was serdecznie do wzięcia udziału w naszym superfajnym i superzdrowym międzyprzedmiotowym projekcie.
Lekcje z komputerem, 2006.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Ogólnopolski Program Szkoła z Klasą 2.0. To trzecia edycji Ogólnopolskiego programu Szkoła z Klasą 2.0. Nasza szkoła od samego początku bierze udział.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła Podstawowa Nr 255 im. Cypriana Kamila Norwida to Szkoła z pomysłem na kulturę SP 255 Warszawa.
OSIĄGNIĘCIA SZKOŁY Z NASZYM UDZIAŁEM SZKOŁA PODSTAWOWA NR 88.
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Szkoła z klasą 2.0 „Uczymy innych”. Na czym polega metoda „Uczymy innych”? Polega na bezpośrednim zaangażowaniu uczniów w przygotowywanie i prowadzenie.
Projekt czytelniczy dla klas piątych
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Program eTwinning Planowanie projektów
ZESPÓŁ EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ
COMENIUS Fotografia i kinematografia
FESTIWAL 2.0. Prezentacja projektu z programu „SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.” zrealizowana przez klasę pierwszą.
Program eTwinning Planowanie projektów
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
Szkolne centrum multimedialne w czytelni
Sprawozdanie z realizacji działania w ramach obchodów Roku Korczaka
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
Staże europejskie drogą do sukcesu
SZKOŁA PODSTAWOWA NR MARCA
Zapis prezentacji:

Club lecture Klub lektur

Club lecture Klub lektur Szkoła Podstawowa nr 14 z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Zabrzu (Zabrze, Polska) College Henri Sellier (Bondy, Francja)

CELE 1. zainteresowanie uczniów literaturą 2. pogłębianie wiedzy z zakresu literatury 3. zmotywowanie i zachęcenie uczniów do czytania lektur szkolnych 4. rozwijanie umiejętności językowych

CELE 5. rozwijanie zdolności manualnych i plastycznych 6. rozwijanie umiejętności komputerowych 7. rozwijanie wyobraźni, samodzielności, chęci zdobywania wiedzy oraz zdolności pracy w zespole 8. zaangażowanie w aktywnej realizacji projektu uczniów niepełnosprawnych

Przebieg Wybór 3 lektur szkolnych przez każdą ze szkół partnerskich Przygotowanie zadań projektowych na podstawie lektur Ścieżka międzyprzedmiotowa – omówienie tematyki związanej z lekturą na lekcjach języka ojczystego, francuskiego, informatyki, techniki i plastyki.

Zadanie 1 wykonanie komiksu Komiks adaptowano z lektury szkolnej Ida sierpniowa M. Musierowicz. Przygotowano dialogi i rysunki przedstawiające kolejne sceny komiksu, wykonano zdjęcia rysunków, dokonano składu komiksu za pomocą oprogramowania do obróbki grafiki

Zadanie 2 wykonanie projektu okładki Wykonano rysunki projektu okładki lektury Le prince bégayant François Place na podstawie przygotowanego streszczenia lektury wykonanego przez partnera.

Zadanie 2 wykonanie projektu okładki

Zadanie 3 wykonanie krzyżówki Hasła krzyżówki zawierały informacje związane z biografią autorów wybranych lektur. Uczniowie bazowali na danych z Internetu. 3. Elle décide donc d’écrire aussi des romans pour la … . 1/La région où Martine Pouchain est née. 2. « La …. Du crime, 2006 ». 5. Meurtres à la …endu à 60 000 exemplaires. 4. Féminin d’écrivain. 8. Martine Pouchain est une française … . 7. Nom de la collection de ses livres. 6. La ville où elle est née.

Zadanie 4 wykonanie plansz z wizerunkiem bogów greckich Wykonanie plansz bez opisów w programie MS Paint przez ucznia SP nr 14 w Zabrzu. Zadaniem partnerów natomiast było odgadnięcie postaci i napisanie krótkiego opisu na temat postaci z planszy.

Rezultaty Chęć nauki języka obcego Chęć czytania książek Poznanie lektur i ich autorów szkoły partnerskiej Zintegrowanie klasy Wzrost samooceny uczniów niepełnosprawnych Zmotywowanie uczniów do pracy Kreatywność Obowiązkowość Uatrakcyjnienie lekcji

Dziękuję za uwagę Opracowała: Bożena Paradysz-Adamus