Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku
Czy państwa zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?
W jaki sposób współpraca ta powinna przebiegać?
O czym państwo chcieliby współdecydować w szkole?
Jaki sposób kontaktu ze szkołą najbardziej Państwu odpowiada?
Jak oceniacie państwo zebrania organizowane przez szkołę?
Jaką informację o postępach dziecka w nauce uzyskujecie Państwo od nauczycieli?
Jak oceniacie Państwo kontakty z nauczycielami?
Czy zgadzacie się państwo z metodami wychowawczymi stosowanymi przez szkołę?
Jakie formy pomocy dodatkowej oferowanej przez szkołę są zdaniem państwa najbardziej pomocne w procesie nauczania i wychowania?
Czy jesteście państwo zadowoleni ze współpracy ze szkołą?
Czy Twoim zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?
Jeśli tak, to jak powinni uczestniczyć w życiu szkoły?
Jaki sposób kontaktu ze szkołą najbardziej odpowiada Twoim rodzicom?
Czy Twoi rodzice są zainteresowani tym, co dzieje się w szkole?
Czy Twoi rodzice chętnie uczestniczą w spotkaniach z wychowawcą?
Czy chciałbyś, aby Twoi rodzice mieli większy wpływ na to, co dzieje się w szkole?
Jeśli tak, to chciałbyś aby rodzice mieli większy wpływ na :
Czy Twoich rodziców zadowalają dodatkowe zajęcia, które organizuje szkoła?
Czy Twoi rodzice są zadowoleni z metod wychowawczych stosowanych przez szkołę?
Czy państwa zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły? Tak – 20 odp.
Jeśli tak, to w jaki sposób, Państwa zdaniem, rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?
Jaki sposób kontaktu z rodzicami najbardziej Państwu odpowiada?
O czym, Państwa zdaniem, rodzice powinni współdecydować?
Czy według Państwa liczba spotkań z rodzicami w roku szkolnym jest odpowiednia?
Jak często rodzice kontaktują się z Państwem z własnej inicjatywy?
Jak układają się Państwa kontakty z rodzicami? Jestem zadowolony z kontaktów z rodzicami – 20 odp.
Czy Państwa zdaniem dodatkowe formy pomocy oferowane przez szkołę zadowalają rodziców?
Jeżeli tak, to jaka forma pomocy jest najczęściej zgłaszana przez rodziców?
Wnioski końcowe i wskazówki do dalszej pracy. 1.System kontaktów rodziców w naszej szkole jest funkcjonalny. 2.Dotychczasowa współpraca z rodzicami układa się dobrze. 3. Rodzice chcieliby decydować o rodzajach zajęć pozalekcyjnych, wycieczkach i uroczystościach szkolnych, a także o programie i metodach wychowawczych szkoły. 4. Proponowane przez szkołę sposoby kontaktów z rodzicami – wywiadówki, indywidualne spotkania i kontakty e- mailowe są efektywne i potrzebne. 5. Według opinii badanych podmiotów najlepiej układa się współpraca w następujących obszarach: pomoc w realizacji imprez szkolnych i prace na rzecz szkoły. 6. Rodzice chcieliby mieć większy wpływ na współtworzenie programu wychowawczego szkoły.
Prezentację wykonali: Maria Holek-Kastelik Maria Kamińska Beata Róg Tomasz Kowalik