Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Niedaleko Koronowa, przy drodze krajowej nr 25 położona jest niezwykle malownicza miejscowość będąca polską stolicą truskawek - Buszkowo, w której od.
Advertisements

Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Program wychowawczy szkoły
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Szkoła mojego dziecka ( analiza badania) Opracowała : mgr Anna Kędziorek – Pedagog.
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ
ku lepszej przyszłości”
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 W Opolu
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
realizacja VIII punktu
Współpraca szkoły z rodzicami
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
STYCZEŃ 2013 R. Wyniki ankiety: Opinia rodziców o szkole G IMNAZJUM NR 10 I M. I GNACEGO J ANA P ADEREWSKIEGO W G LIWICACH G LIWICE UL. L IPOWA.
Rodzice i nauczyciele; płaszczyzna porozumienia
„Oczekiwania rodziców wobec szkoły”
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
„OCZEKIWANIA RODZICÓW WOBEC SZKOŁY”
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego i Przedszkole w Kurozwękach.
Raport z ewaluacji wewn ę trznej w Zespole Szkó ł Ogólnokszta ł c ą cych w Pacynie rok szkolny 2011/2012r.Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy.
Szkoła wspomaga wychowanie
Raport z ewaluacji wewnętrznej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Pacynie rok szkolny 2012/2013r.   „Uczniowie są aktywni ”  
Ewaluacja OBSZAR Losy absolwentów i kontakt z uczniami (rocznik 1993 i 1994)
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
PEDAGOGIZACJA RODZICÓW
Dobre praktyki w Publicznym Gimnazjum nr 44 w Łodzi
WSPÓŁPRACA SZKOŁY I RODZICÓW
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
DEBATA Po co nam samorząd?. Według nas: Działalność na rzecz szkoły i uczniów Reprezentowanie głosów uczniów.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Zainteresowania sportowe uczniów klas III –V - jako podstawa do planowania zajęć wychowania fizycznego w klasach IV-VI w roku szkolnym 2012/13 Szkoła Podstawowa.
Szkoła Współpracy.
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 11 W PRZEMYŚLU
 W ankiecie uczestniczyło 93 rodziców uczniów z 267 rodziców uczniów zapisanych do naszej szkoły. Stanowi to 34,83%. Na niektóre pytania nie została.
REFORMA SYSTEMU POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 3.4. RODZICE SĄ PARTNERAMI SZKOŁY
FUNKCJONOWANIE SZKOŁY W ŚRODOWISKU RODZICE SĄ PARTNERAMI SZKOŁY
RODZICE W SZKOLE.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
System edukacji w Polsce
Inne ważne informacje Ostrołęka; 5 i 7 marca 2014 r.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Nasza „mała” demokracja
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
Ewaluacja wewnętrzna przeprowadzona w Zespole Szkół w roku szkolnym 2013/2014 Przedmiot ewaluacji obszar III Funkcjonowanie szkoły w środowisku lokalnym.
Rok szkolny 2014/2015. Zdefiniowanie celów ewaluacji i sposobu wykorzystania wyników ewaluacji Stworzenie przez szkołę atmosfery dla uczniów zdolnych.
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
DORADZTWO ZAWODOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GĘBICACH PUBLICZNYM GIMNAZJUM IM. LEŚNIKÓW POLSKICH rok szkolny 2015/2016.
KONTRAKT WYCHOWAWCZY Kontrakt zawarty jest na czas nauki w gimnazjum
PATRON SZKOŁY NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE Okres : IX 2015 – XI 2016.
Czy Pana/Pani zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
OBSZAR I – EFEKTY DZIAŁALNOŚCI DYDAKTYCZNEJ, WYCHOWAWCZEJ I OPIEKUŃCZEJ WYMAGANIE 1.3- UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI.
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Sopocka Akademia Tenisowa
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
EWALUACJA WEWNĘTRZNA FAŁĘCKA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA CECHOWA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Zapis prezentacji:

Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku

 Czy państwa zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?

 W jaki sposób współpraca ta powinna przebiegać?

 O czym państwo chcieliby współdecydować w szkole?

 Jaki sposób kontaktu ze szkołą najbardziej Państwu odpowiada?

 Jak oceniacie państwo zebrania organizowane przez szkołę?

 Jaką informację o postępach dziecka w nauce uzyskujecie Państwo od nauczycieli?

 Jak oceniacie Państwo kontakty z nauczycielami?

 Czy zgadzacie się państwo z metodami wychowawczymi stosowanymi przez szkołę?

 Jakie formy pomocy dodatkowej oferowanej przez szkołę są zdaniem państwa najbardziej pomocne w procesie nauczania i wychowania?

 Czy jesteście państwo zadowoleni ze współpracy ze szkołą?

 Czy Twoim zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?

 Jeśli tak, to jak powinni uczestniczyć w życiu szkoły?

 Jaki sposób kontaktu ze szkołą najbardziej odpowiada Twoim rodzicom?

 Czy Twoi rodzice są zainteresowani tym, co dzieje się w szkole?

 Czy Twoi rodzice chętnie uczestniczą w spotkaniach z wychowawcą?

 Czy chciałbyś, aby Twoi rodzice mieli większy wpływ na to, co dzieje się w szkole?

 Jeśli tak, to chciałbyś aby rodzice mieli większy wpływ na :

 Czy Twoich rodziców zadowalają dodatkowe zajęcia, które organizuje szkoła?

 Czy Twoi rodzice są zadowoleni z metod wychowawczych stosowanych przez szkołę?

 Czy państwa zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły? Tak – 20 odp.

 Jeśli tak, to w jaki sposób, Państwa zdaniem, rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?

 Jaki sposób kontaktu z rodzicami najbardziej Państwu odpowiada?

 O czym, Państwa zdaniem, rodzice powinni współdecydować?

 Czy według Państwa liczba spotkań z rodzicami w roku szkolnym jest odpowiednia?

 Jak często rodzice kontaktują się z Państwem z własnej inicjatywy?

 Jak układają się Państwa kontakty z rodzicami? Jestem zadowolony z kontaktów z rodzicami – 20 odp.

 Czy Państwa zdaniem dodatkowe formy pomocy oferowane przez szkołę zadowalają rodziców?

 Jeżeli tak, to jaka forma pomocy jest najczęściej zgłaszana przez rodziców?

 Wnioski końcowe i wskazówki do dalszej pracy.  1.System kontaktów rodziców w naszej szkole jest funkcjonalny.  2.Dotychczasowa współpraca z rodzicami układa się dobrze.  3. Rodzice chcieliby decydować o rodzajach zajęć pozalekcyjnych, wycieczkach i uroczystościach szkolnych, a także o programie i metodach wychowawczych szkoły.  4. Proponowane przez szkołę sposoby kontaktów z rodzicami – wywiadówki, indywidualne spotkania i kontakty e- mailowe są efektywne i potrzebne.  5. Według opinii badanych podmiotów najlepiej układa się współpraca w następujących obszarach: pomoc w realizacji imprez szkolnych i prace na rzecz szkoły.  6. Rodzice chcieliby mieć większy wpływ na współtworzenie programu wychowawczego szkoły.

 Prezentację wykonali:  Maria Holek-Kastelik  Maria Kamińska  Beata Róg  Tomasz Kowalik