DYSTRYBUCJA Przygotowali: .....

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

ISTOTA MARKETINGU 1. Początki i przyczyny rozwoju marketingu
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
Marketing mix Dr Grażyna Adamczyk.
Międzynarodowe Prawo Podatkowe
Katedra Logistyki i Transportu
Młynarska Milena CZYNNIKI DETERMINUJĄCE POWSTANIE FIRM DORADZTWA KREDYTOWEGO.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
MISJA SPÓŁKI PROFIL DZIAŁALNOŚCI OPIS RYNKU DANE FINANSOWE STRATEGIA ROZWOJU PODSUMOWANIE.
Oriflame Sprzedaż i marketing Elżbieta Medalis Menedżer klubu Oriflame.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Katedra Marketingu Usług
Katedra Marketingu Usług
SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
„Template” Prezentacji Inwestorskiej
Monopol pełny występuje wówczas, gdy spełnione są następujące warunki:
Rynek usług medycznych
Indywidualny plan działania
MODELE DYSTRYBUCJI STALI
Uruchomiliśmy dla Państwa możliwość tworzenia swoich własnych domen MSB. Domena internetowa jest całkowicie bezpłatna dla naszych DYSTRYBUTORÓW.
Logistyka dystrybucji
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Biznesplan.
„MIKROOTOCZENIE PRZEDSIĘBIORSTWA TURYSTYCZNEGO”
INFORMACJA MARKETINGOWA
Operacyjne sterowanie produkcją
Model łańcucha wartości
Analiza kanałów dystrybucji
Prezentacja możliwości
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.” Projekt opracowany przez Ministerstwo Rolnictwa.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Zarządzanie CSR Środowisko Łańcuch dostaw 2 Zrównoważony rozwój, podobnie jak zaufanie i innowacje, jest filarem naszej działalności.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Strategie promocji.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Międzynarodowe Prawo Podatkowe Podmioty Powiązane.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
PRODUKT.
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
Marek Fertsch Zarządzanie produktem - wykład 1. Wykład 1. Definicja zarządzania produktem. Kategorie produktów.
1 WADY KALKULACJI DOLICZENIOWEJ Sztuczność związku przyczynowego i przypadkowość wyboru klucza podziałowego wpływają na wzrost skali błędu i stopień zdeformowania.
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
Sprzedaż lokalnych produktów trystycznych WARSZAWA_27_10_2015.
Logistyk.
Zintegrowane systemy informatyczne
Marek Ciesielski Katedra Logistyki i Transportu. 2 Osiąganie przez dwie firmy powiązane relacjami biznesowymi znaczących rezultatów z tych relacji nie.
Pośrednicy w kanałach dystrybucji
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
A.M. Zarzycka.  strategie cen wysokich  strategie cen neutralnych (przeciętnych, średnich)  strategie cen niskich A.M. Zarzycka.
Strategie wejścia na rynki zagraniczne
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Dlaczego warto być w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej
SEGMENTACJA RYNKU.
Zarządzanie produkcją – różne określenia
Zarządzanie systemami dystrybucji
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Marketing w Firmie.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
FIRMA UCZNIOWSKA LO ADVERT
Miniprzedsiębiorstwo Aphone
Zapis prezentacji:

DYSTRYBUCJA Przygotowali: ....

1. Zaprojektować kanały dystrybucji Zadania dla grupy: 1. Zaprojektować kanały dystrybucji 2. Scharakteryzować pośredników i działania dystrybucyjne(zamówienia-planowanie, realizacja, magazynowanie, transport)

Co to jest dystrybucja??? Jest to zbór działań i decyzji związanych z udostępnianiem wytworzonych produktów(również usług)w miejscu i czasie odpowiadającym potrzebom nabywców.

Kanał dystrybucji: To zestaw niezależnych organizacji zaangażowanych w proces udostępniania produktu lub usługi do wykorzystania przez konsumenta lub ostatecznego użytkownika .

Kanał dystrybucji cd. Czemu korzystamy z pośrednictwa??? -sprawność w udostępnianiu dóbr rynkom docelowym -oszczędność pieniędzy i czasu -pośrednicy dzięki swym kontaktom ,doświadczeniu i specjalizacji mogą zdziałać więcej.

Rodzaje kanałów dystrybucji: a) Bezpośredni : K P P K P K

Rodzaje kanałów dystrybucji: b) Pośredni : K P P A K P K

Przykłady kanałów dystrybucji(1):

Przykłady kanałów dystrybucji(2):

Przykłady kanałów dystrybucji(3):

Szczeble: Każdy kanał składa się z tak zwanych ’szczebli’(komórek stojących na drodze pomiędzy sprzedawcą, a finalnym nabywcą) każdy szczebel pełni jakąś funkcję: Sfinalizowanie transakcji(informacja, promocja, kontakt,dopasowywanie, negocjacje) Wypełnienie transakcji(dystrybucja fizyczna, finansowanie, podejmowanie ryzyka) Kanał bezpośredni nie ma szczebli

Przykłady szczebli: Producent Konsument Producent Hurtownik Detalista Dystrybutor przemysłowy Przedsiębiorca Filia handlowa

Głębokość kanału: To liczba uczestników(komórek)kanału Wyróżniamy tu 3 strategie Dystrybucja intensywna Dystrybucja wyłączna Dystrybucja selektywna

Dystrybucja fizyczna (logistyka dystrybucji) Jest to planowanie, wdrażanie oraz kontrola nad fizycznym przepływem produktów z miejsca produkcji do konsumenta. Wyróżniamy tu system dystrybucji wyjściowej oraz wejściowej. Koordynowaniem tych dwóch systemów zajmuje się logistyka marketingowa: Zamówienie-planowanie Realizacja Magazynowanie Transport

FIRMA

Informacje i firmie: Firma została założona w 1967 roku w Szwecji przez Jonasa i Roberta af Jochnick. Oriflame oferowało kilka produktów, których wysoka jakość wynikała z wiary w mądrość natury. Dzisiaj jest dynamicznie rozwijającą się grupą kapitałową, prowadzącą sprzedaż w ponad 50 krajach. Głównym celem Oriflame pozostaje zbudowanie czołowej firmy kosmetycznej działającej wedle zasad sprzedaży bezpośredniej. Osiągniemy ten cel, stając się naturalnym, pierwszym wyborem dla naszych klientów, konsultantów i pracowników.

Informacje o produktach: