Zadanie 8 Kurs doszkalający kadrę akademicką "Nowe trendy w metodologii nauk ekonomicznych i możliwości ich zastosowania w procesie kształcenia studentów",

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Kształcenie zawodowe pielęgniarek i położnych w ramach studiów pomostowych” w ramach Priorytetu II, Działania 2.3, Poddziałania Programu Operacyjnego.
Advertisements

Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
Projekt systemowy Rynek Pracy pod Lupą - realizacja zadań w 2011 i I kwartale 2012 r. Spotkanie robocze z pracownikami PUP odpowiedzialnymi za realizację.
Projekty realizowane w ZSP nr 2 w Siedlcach współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości UO
Kryteria i tryb dokonywania okresowej oceny nauczycieli akademickich
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PITWIN – Portal Innowacyjnego Transferu Wiedzy.
Małopolskie Partnerstwo na rzecz Kształcenia Ustawicznego – platformą współpracy na rzecz rozwoju i promocji kształcenia przez całe życie Luty 2010.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Przedsiębiorczość akademicka na UAM
Nauczyciele o pracy nad projektem europejskim. Miejsce badania: Gimnazjum nr 3 w Tarnobrzegu Termin badania: 15 czerwca 2012 r. Uczestnicy badania: nauczyciele.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nowoczesne technologie ICT w upowszechnianiu.
Bydgoszcz, 11 marca 2010 Bydgoszcz, 11 marca 2010 Polsko-Szwajcarski Program Współpracy Wizyty Studyjne 2010/2011 Biuro Współpracy Międzynarodowej UKW.
1 Bielsko-Biała, 16 grudnia 2011 roku Konferencja INNOWACYJNOŚĆ AKADEMICKA - nowe trendy w rozwoju przedsiębiorczości – Zapotrzebowanie na innowacje ze.
Projektanci Podlasia Niektóre szanse trafiają się tylko raz!
PRACE LICENCJACKIE 2009/10 I PROGRAM III ROKU STUDIÓW LICENCJACKICH 2009/10 Uchwała Rady Instytutu Socjologii z 6 stycznia 2009 Uwaga: stosuje się tylko.
Nowoczesne techniki analityczne na studiach doktoranckich jako przygotowanie do otwarcia przewodu doktorskiego w dwa lata.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
HISTORIA I STOPNIA – STUDIA WARTE MILIONA dr Agnieszka Janiak-Jasińska Instytut Historyczny UW.
Programy Fundacji na rzecz Nauki Polskiej finansowane z funduszy strukturalnych Działanie 1.2 Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki Program Operacyjny.
Prowadzenie dokumentacji
Wykorzystanie aktywności środowisk naukowych(rozwój gospodarczy i społeczny województw), Wspieranie działań społecznych i gospodarczych na rzecz integracji.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
LIPIEC Każdy blok warsztatowy miał konkretny temat, aby rozwijać w dziecku: kreatywność, twórcze myślenie wyobraźnię, postawy zmysły.
WYKORZYSTAJ POTENCJAŁ UCZELNI – ZAŁÓŻ FIRMĘ OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA NAUKOWA Przedsiębiorczość akademicka. Stan i możliwości rozwoju w woj. opolskim. Opole,
Dr Krzysztof Borodako Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
Rozpoznawanie predyspozycji i zainteresowań – gwarancją życiowego sukcesu Konferencja otwarcia projektu współfinansowanego ze środków EFS w.
PROGRAM UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO WE WROCŁAWIU
Rozwój interdyscyplinarnych studiów doktoranckich na Politechnice Gdańskiej w zakresie nowoczesnych technologii Prezentacja projektu.
dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Zuzanna Szereniuk Michał Iwan
Po co mi KNMI? Z naszych studiów zachowujemy w pamięci ostatecznie tylko to, co możemy wykorzystać praktycznie J. W. Von Goethe.
1. 2 Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet.
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
KONFERENCJA PRASOWA 30 listopada 2009 roku Projekty dotychczas realizowane ze środków Unii Europejskiej : Lekarz, pielęgniarka – nowoczesny pracownik.
Projekt „Fizyka jest ciekawa” jest realizowany w ramach programu POKL
Zdolni Chętni do pracy UCZNIOWIE PRZYNALEŻĄCY DO SZKOLNYCH ZESPOŁÓW KOMPETENCYJNYCH Joanna Kossowska Uniwersytet Gdański.
Polskie biblioteki akademickie w Europie opartej na wiedzy Dagmara Sawicka Biblioteka Główna Akademii Rolniczej w Lublinie ŁÓDŹ czerwca 2004.
Wzmocnienie potencjału instytucjonalno – kadrowego Urzędu Gminy w Nowem Harmonogram realizacji projektu.
Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC.
Programy Fundacji na rzecz Nauki Polskiej finansowane z funduszy strukturalnych Dr Beata Frączak Kraków 15 kwietnia 2008.
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Liczba bezrobotnych na przełomie roku Miesiąc dolnośląskie 2010kraj 2010Powiat 2010 styczeń 13,70%12,90%13,90% luty 14,10%13,20%14,40% marzec 14,10%13,00%14,40%
Kreatywny Humanista Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka
Działalność statutowa - wynagrodzenia r.
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Koncepcja przyznawania punktacji ECTS dla studiów podyplomowych organizowanych przez UEP.
POKL Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
Nasza szkoła wzięła udział w największym w Polsce programie edukacyjnym o tematyce bezpieczeństwa pod nazwą KLUB BEZPIECZNEGO PUCHATKA.
Wydział Rolnictwa i Biologii Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki Centrum Informatyczne Centrum Edukacji Multimedialnej Szkoły Głównej Gospodarstwa.
Analiza wyników ankiet za rok 2012/2013. Ocenie zostali poddani nauczyciele akademiccy prowadzący zajęcia dydaktyczne, ujęci w planach ankietyzacji na.
Wybrane zagadnienia raportu z ankiety ewaluacyjnej (wrzesień 2013 r.) respondenci: studenci studiów III stopnia biorący udział w Programie MOST w roku.
Fundusze UE na badania i rozwój w latach Bartosz Kozicki Departament Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego UMWP Konferencja końcowa projektu.
Analiza wyników ankiet studenckich za rok 2014/2015 ( semestr zimowy)
ZARZĄDZANIE NIEPUBLICZNYM UNIWERSYTETEM PRZYMIOTNIKOWYM W POLSCE Małgorzata Wróblewska.
Program rozwoju turystyki w województwie śląskim Mariusz Raczek Regionalne Centrum Analiz i Planowania Strategicznego Wydział Rozwoju.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 1 kwietnia 2016 r. Założenia konkursu dla Działania 4.2 Infrastruktura.
OBOWIĄZKOWEPRAKTYKIZAWODOWE INFORMACJE OGÓLNE. praktyki zawodowe integralny element studiów I stopnia integralny element studiów I stopnia wymiar: 120.
Tydzień Otwartej Nauki października Otwartość w działaniu.
NCBiR Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój PLN
KIERUNEK LOGISTYKA WYDZIAŁ EKONOMICZNY
Politechnika Poznańska Wydział Inżynierii Zarządzania mgr inż
ZARZĄDZANIE PORTEM LOTNICZYM dodaj skrzydeł swojej karierze
Ocena Projektu „Klasa Akademicka” prowadzonego na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – wybrane wyniki badań Dominika Stachowiak.
Kształcenie września 2018.
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
AUTOPREZENTACJA prof. nadzwyczajny, dr hab. Anetta Zielińska.
Zapis prezentacji:

Zadanie 8 Kurs doszkalający kadrę akademicką "Nowe trendy w metodologii nauk ekonomicznych i możliwości ich zastosowania w procesie kształcenia studentów", Koordynator - Prof. K. Pająk

Harmonogram wykładów w semestrze zimowym (działanie 8)

Tematyka wykładów w semestrze zimowym (działanie 8)

Przewidywana liczebność słuchaczy do 70 osób. Realizacja kursów - bloki 4 godzinne (lekcyjne), przy czym 1 prowadzący wygłosi wykład w wymiarze 2 godzin. W semestrze zimowym i letnim roku akademickiego 2009/2010 po 4 spotkania. Rozpoczęcie kursu w 15 października br. g , s. 236 w gmachu głównym.

Zadanie 9 Przygotowanie publikacji dydaktycznej na podstawie kursu "Nowe trendy w metodologii nauk ekonomicznych i możliwości ich zastosowania w procesie kształcenia studentów Koordynatorzy - prof. K. Pająk, dr hab. A. Grzelak

Rozwijanie warsztatu z metodologii nauk ekonomicznych przez kadrę akademicką - podstawowy warunek rozwoju dalszej kariery naukowej.

Cele działania: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego i naukowego pracowników UEP Integracja badań naukowych i doświadczeń dydaktycznych w ramach UEP Ugruntowanie i wzbogacenie wiedzy przez słuchaczy kursu z zakresu metodologii nauk ekonomicznych w kontekście jej wykorzystania w procesie dydaktycznym i badawczym.

Cele działania (c.d.) : Przygotowanie doktorantów UEP do szybszego otwarcia przewodu doktorskiego Poprawa przepływu informacji w ramach UEP odnośnie prowadzonych badań naukowych Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej UEP na rynku edukacyjnym

Finalny produkt działania: monografia pt.: Nowe trendy w metodologii nauk ekonomicznych... Autorzy: pracownicy naukowi UEP Monografia oparta będzie, m.in. na wykładach prowadzonych w ramach działania 8 Nowe trendy…

Adresaci książki: kadra akademicka, studenci UEP, pracownicy naukowi innych ośrodków akademickich. Składanie artykułów: luty 2010 Przewidywany termin wydania książki: kwiecień-maj 2011.