Dróg Wojewódzkich na lata 2007 – 2013

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Advertisements

STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
Strategia Wdrażania Priorytetów Regionalnych PO KL w województwie pomorskim Styczeń 2008 r.
Strategia wdrażania komponentu regionalnego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie pomorskim Departament Europejskiego Funduszu.
ROZBUDOWA UKŁADU DROGOWEGO ŁĄCZĄCEGO MIELECKIE DZIELNICE PRZEMYSŁOWE Z REGIONEM PROGRAM ZPORR.
Wojewoda Kujawsko-Pomorski OPINIA WOJEWODY KUJAWSKO-POMORSKIEGO na temat zgodności celów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.
Narodowa Strategia Spójności
„Narodowy program przebudowy dróg lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój edycja 2013 Małopolski Urząd Wojewódzki.
Dokumenty wprowadzające politykę wspólnotową. Zasada programowania oznacza, że instytucje Unii Europejskiej kontrolują i monitorują wykorzystanie środków.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Koncepcje programów operacyjnych na nowy okres programowania
Roman Ciepiela Wicemarszałek Województwa Małopolskiego
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r.1 INFRASTRUKTURA DROGOWA Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego.
Wieloletni Program Inwestycyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata realizowany przez Samorząd Województwa.
1 Fundusze strukturalne Unii Europejskiej w latach
AKTUALIZACJA STRATEGII ROZWOJU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWODZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO NA LATA Toruń,
Wieloletni Plan Inwestycyjny kluczowe projekty: układ drogowy
Praca po sąsiedzku Współpraca transgraniczna urzędów pracy Polski i Słowacji w celu promocji zatrudnienia, przedsiębiorczości i rozwoju instytucji rynku.
1 OPINIA WOJEWODY DOLNOŚLĄSKIEGO w sprawie zgodności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego z celami Strategii Rozwoju Kraju 2007.
Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi Nowa koncepcja polityki regionalnej państwa Warszawa, 4 sierpnia 2008 r.
Projekty zgłoszone do Funduszu Spójności z Dolnego Śląska – ich rola w kształtowaniu polityki regionalnej Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki.
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.
Fundusze Europejskie Strategia zmiany Marek Sowa
MODEL ZARZĄDZANIA DROGAMI NA POZIOMIE LOKALNYM
Kujawsko-Pomorski Program na Rzecz Ekonomii Społecznej na lata Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
D o l n o ś l ą s k i e B i u r o G e o d e z j i
UNIA EUROPEJSKA Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego Przebudowa mostu nad rzeką Tywą w Pniewie,
INFORMACJA o stanie bezpieczeństwa w ruchu drogowym na drogach województwa kujawsko-pomorskiego we wrześniu 2007 roku i w okresie od stycznia.
Dobre praktyki we wdrażaniu funduszy strukturalnych Województwo świętokrzyskie.
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
ZDW Kraków Orawska droga Maj 2011 r.. ZDW Kraków Projekt Orawska droga jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
STRATEGIA ROZWOJU SYSTEMU TRANSPORTU WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Termin zakończenia – III kwartał 2014 r. Projekty współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Posiedzenie Opolskiej Wojewódzkiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego „Program poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach krajowych woj. opolskiego.
INWESTYCJE DROGOWE W 2011 ROKU NA MAZOWSZU I WOKÓŁ WARSZAWY Mazowiecki Zarząd Dróg Wojewódzkich Warszawa 15 lutego 2011r.
Szczegółowy Opis Osi Priorytetowych
KOLEJNE KROKI DO URUCHOMIENIA RPO WP
Warszawa, dnia 25 sierpnia 2015 r.
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych – realizacja w 2015 roku
Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata Ocena wniosków pod kątem merytorycznym Kraków, 14 października 2015 r.
Tan prac nad Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WP Stan prac nad Szczegółowym Opisem Osi Priorytetowych RPO WP Adam Hamryszczak.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Toruń, 18 lutego 2016 r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
1 Wprowadzenie Dostępne środki z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach
Regionalne Inwestycje Terytorialne w perspektywie finansowej dla subregionu siedleckiego Adam Struzik Marszałek Województwa Mazowieckiego Siedlce,
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
WIELOLETNI PROGRAM INWESTYCYJNY POWIATU WOŁOMIŃSKIEGO
STRATEGIA ROZWOJU TRANSPORTU OBSZARU FUNKCJONALNEGO
Warunki wstępne (ex ante) stan
Toruń, kwiecień 2017 r.   Departament Rozwoju Regionalnego
Aktualizacja Planu Ewaluacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Toruń, 7 kwietnia 2017 r.
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Projekty Kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego Na Lata Białystok, 14 czerwca 2018 r.
Zapis prezentacji:

Dróg Wojewódzkich na lata 2007 – 2013 Plan Rozwoju Sieci Dróg Wojewódzkich na lata 2007 – 2013 Marek Sowa Członek Zarządu Województwa Małopolskiego

Plan Rozwoju Sieci Drogowej jest dokumentem, który powinien sporządzać każdy Zarządca drogi. Jest on niezbędny nie tylko w celu określenia kierunków rozwoju i utrzymania sieci drogowej, ale wynika też bezpośrednio z zapisów Ustawy o Drogach Publicznych.

Uchwałą Nr 879/2006 Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 09.10.2006 r. przyjęto do realizacji PLAN ROZWOJU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH w MAŁOPOLSCE na lata 2007-2013

W związku z uchwałą Nr IX/97/07 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 9 lipca 2007 roku przyjmującą do realizacji Wieloletni Program Inwestycyjny Województwa Małopolskiego na lata 2007 – 2013 (WPI) oraz przyjęciem Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 – 2013 (MRPO) dokonano aktualizacji PLANU ROZWOJU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH w MAŁOPOLSCE na lata 2007-2013

Uchwałą Nr 773/07 Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 02. 10 Uchwałą Nr 773/07 Zarządu Województwa Małopolskiego z dnia 02.10.2007 r. zaktualizowano PLAN ROZWOJU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH w MAŁOPOLSCE na lata 2007-2013

Celem opracowania było: Zaktualizowany dokument oprócz odniesienia do WPI i MRPO zawiera również wyniki opracowania jakie zostało wykonane w okresie od marca do sierpnia 2007 roku pn. „Ocena społeczno – ekonomicznych efektów realizacji projektów infrastruktury drogowej” na sieci dróg wojewódzkich Województwa Małopolskiego. Celem opracowania było: zidentyfikowanie projektów inwestycyjnych przeznaczonych do realizacji w latach 2007 – 2015 oszacowanie łącznych oszczędności kosztów użytkowników i środowiska wynikających z realizacji zidentyfikowanych projektów inwestycyjnych - utworzenie obiektywnego rankingu projektów inwestycyjnych

Cele realizacji planów inwestycyjnych na lata 2007 – 2015 : CEL I POPRAWA DOSTĘPNOŚCI SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH DO PODSTAWOWEGO UKŁADU DROGOWEGO WOJEWÓDZTWA (DROGI KRAJOWEJ NR 4 I NR 7) CEL II INTEGRACJA PRZESTRZENNA WOJEWÓDZTWA POPRZEZ POPRAWĘ DOSTĘPNOŚCI DO STREF GOSPODARCZYCH I TURYSTYCZNYCH WOJEWÓDZTWA CEL III POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO

POWYŻSZE CELE ZOSTANĄ OSIĄGNIĘTE POPRZEZ: Zwiększenie przepustowości dróg wojewódzkich Budowę obwodnic Poprawę stanu technicznego dróg Aktywność jednostek samorządów lokalnych w realizacji inwestycji

PLAN ROZWOJU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH zawiera między innymi szczegółową analizę stanu technicznego dróg, danych ruchowych oraz wypadków drogowych na drogach wojewódzkich Małopolski

W ramach przeglądu technicznego dróg wyróżnia się trzy kategorie w zależności od stanu technicznego: A – stan dobry; nie zachodzi potrzeba wykonywania zabiegów remontowych, nawierzchnia posiada nieuszkodzoną powierzchnię, brak kolein i deformacji B – stan dostateczny; zachodzi potrzeba wykonywania zabiegów utrzymaniowych do wielkości 20% powierzchni, nawierzchnia wykazuje niewielkie odkształcenia i spękania C – stan zły; ponad 20% powierzchni nawierzchni wykazuje znaczne odkształcenia (wyboje, koleiny, złuszczenia, spękania), co świadczy o utracie jej nośności

STAN TECHNICZNY DRÓG WOJEWÓDZKICH Procentowy udział odcinków o różnym stanie technicznym na DW 768 – 958 STAN TECHNICZNY DRÓG WOJEWÓDZKICH

STAN TECHNICZNY DRÓG WOJEWÓDZKICH Procentowy udział odcinków o różnym stanie technicznym na DW 959 – 993 STAN TECHNICZNY DRÓG WOJEWÓDZKICH

Średni dobowy ruch w punktach pomiarowych na drogach wojewódzkich w Województwie Małopolskim w 2005 roku

Zdarzenia drogowe na drogach wojewódzkich w Małopolsce

Ofiary wypadków drogowych na drogach wojewódzkich w Małopolsce

W ramach nakreślonych przez Strategię Rozwoju Województwa Małopolskiego, uwzględniając aktualny stan sieci dróg wojewódzkich, a także możliwości finansowe samorządu Województwa Małopolskiego zdecydowano o podziale zadań planowanych do zrealizowania w latach 2007 – 2013 na trzy zasadnicze grupy: zadania planowane do realizacji w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego zadania realizowane ze środków własnych Województwa Małopolskiego zadania współfinansowane przez samorząd Województwa Małopolskiego

Infrastruktura Drogowa - Małopolski Regionalny Program Operacyjny

Infrastruktura Drogowa - Małopolski Regionalny Program Operacyjny

Inwestycje planowane do realizacji w latach 2007 – 2013 w ramach MRPO

Inwestycje planowane do realizacji w latach 2007 – 2013 w ramach MRPO

Inwestycje planowane do realizacji w latach 2007 – 2013 w ramach MRPO

Inwestycje planowane do realizacji w latach 2007 – 2013 w ramach MRPO

Inwestycje planowane do realizacji w latach 2007 – 2013 w ramach MRPO

Inwestycje planowane do realizacji w latach 2007 – 2013 w ramach MRPO

Inwestycje planowane do realizacji w latach 2007 – 2013 w ramach MRPO

Programu Operacyjnego Całkowita wartość Inwestycji drogowych i mostowych planowanych do realizacji w latach 2007 - 2013 w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego wyniesie ponad 1 mld 275 mln PLN

Zadania planowane do realizacji ze środków własnych Województwa Małopolskiego

Zadania planowane do realizacji ze środków własnych Województwa Małopolskiego Modernizacja drogi woj. nr 775 na odcinku Proszowice – Ispina Modernizacja drogi woj. nr 965 Limanowa – Zielona Modernizacja drogi woj. nr 966 Wieliczka – Tymowa Modernizacja odcinków ciągu drogi woj. nr 971 Piwniczna – Krynica Przebudowa drogi woj. nr 981 – obejście Siedlisk, w celu likwidacji kolizyjnych skrzyżowań z torami PKP Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 964 na odcinku Uście Solne - Biskupice Radłowskie Modernizacja drogi woj. nr 964 Kasina - Uście Solne ETAP II Modernizacja drogi woj. nr 958 na odcinku Chabówka – Chochołów – ETAP II Modernizacja drogi woj. nr 957 od Białki do Nowego Targu ETAP II Modernizacja drogi woj. 956/955/967 Biertowice - Łapczyca ETAP II Modernizacja drogi woj. nr 975, ETAP II Modernizacja drogi woj. nr 969 na odcinku Krościenko – Nowy Targ ETAP II Grupa zadań ,,Żwirownie" ETAP II - modernizacja dróg wojewódzkich nr 964, 975, 973, 768

Zadania planowane do współfinansowania przez samorząd Województwa Małopolskiego Budowa mostu na Wiśle w m. Borusowa Budowa węzła autostradowego – Bochnia Modernizacja dróg woj. nr 961/960 Poronin - Łysa Polana Usprawnienie transportu drogowego w obszarze Krościenko – Szczawnica Przebudowa ciągu drogi powiatowej Krynica – Wysowa – granica Państwa

Dziękuję za uwagę