WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE
Advertisements

Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
COMENIUS CREATIVE BRAINS POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU.
ENGLISH AROUND THE WORLD
Zespół szkolny w Cegłowie
SPECJALNOŚĆ EKOLOGICZNA
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ.
Co słychać Panie Darwinie?
Comenius w naszej szkole
Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza w Grabowcu ul
PROJEKT COMENIUS THE FUTURE IS IN THE HANDS OF THE EUROPEAN YOUTH - LETS STRUGGLE FOR A BETTER WORLD TOGETHER.
Nasza szkoła w partnerskim projekcie szkół Comenius
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Przygotował : Robert Jaworski. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Rok 2009 rokiem wojciecha korfantego
WebQuest dla uczniów klasy IV Cyfrowa historia Jolanta Wuzik
Program Comenius, jako jeden z czterech programów Unii Europejskiej Uczenie się przez całe życie, realizuje następujące akcje: – Dwustronne Partnerskie.
Sz. Cel: poznanie podstawowych informacji związanych z profilaktyką uzależnień, zrozumienie potrzeby walki z uzależnieniem, zna zagrożenia społeczne i.
Ten WebQuest przeznaczony jest dla uczniów klas VI szkoły podstawowej
Jak ocieplenie zmienia klimat?
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ i PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
Czy wiesz…? Czy chcesz…? My Ci podpowiemy! Bezpłatna diagnoza potrzeb Twojej biblioteki i recepta na rozwiązanie większości problemów. Odpowiadaj na zdane.
Projekt tranSPORTing emotions wrzesień 2009 – czerwiec 2011.
WALORY TURYSTYCZNE POLSKI
Technologia informacyjna
WebQuest Zajęcia Techniczne Wielościany foremne
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
WebQuest dla klasy III szkoły podstawowej Wędrówka po Będzinie
Polskie Parki Narodowe autor: Izabela Lara
Projekt Comenius Podróż po Europie. Co to jest Comenius? Comenius to program polegający na współpracy między krajami Europy. Nasz projekt nosi tytuł Podróż
Webquest Wojciech Korfanty
Warzywa i owoce, czyli to co reguluje moje moce.
Wiem, co jem?! Webquest dla uczniów klasy VI szkoły podstawowej
„Ja wiem, ty wiesz, ale czy oni wiedzą, że mamy rezerwat?!”
compulsory full-time education
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Halina Bienienda Dorota Jezusek Regina Domogalla
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Aplikacje internetowe do wizualizacji tekstu
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
BE MY GUEST: GO ON A UNIQUE EUROPEAN STUDENT TOUR Partnerski projekt wielostronny szkół w ramach programu Comenius.
Znaczenie produktów zbożowych
Segreguję i Ziemię ratuję!
W Zespole Szkół w Pałecznicy
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska
Projekt Comenius w Zespole Szkół Nr 3 im. Wł.St. Reymonta w Łukowie
WebQuest Jestem ptakiem
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Kto jest przyjacielem lasu? Wykonała: Wiktoria Domagalska kl. V a.
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
Troja dzisiaj Przygotował Kosma Cieliczko. Wyszukano w:
Gawędzenie w sieci
O prawie autorskim i wykorzystaniu źródeł internetowych
COMENIUS ECO&ART PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
E-Twinning project Christmas postcard Easter
ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII
Comenius w Zespole Szkół w Siedlcu W ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Prezentację przygotowała Jowita Kalitka Siedlec 2014.
Grodziec jakiego nie znacie Projekt edukacyjny klas III gimnazjum w Miejskim Zespole Szkół nr 3 Będzin.
IV Autorzy i realizatorzy: Hanna Ojcewicz, Alina Witkowska.
Dlaczego warto uczyć się języka niemieckiego?. Znajomość języków. Świat, który nas otacza ciągle się zmienia i stawia coraz wyższe wymagania. Teraz nie.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
Rekrutacja do przedszkoli w Gminie Strzyżów
Londyn 2015/2016.
Wstęp do Informatyki - Wykład 14
Wojny Rzeczpospolitej w I połowie xVII wieku
Zapis prezentacji:

WEBQUEST COMENIUS Eco & Art POZNAJ INNYCH UCZESTNIKÓW PROGRAMU

WPROWADZENIE Wszyscy jesteśmy uczestnikami programu Comenius Eco&Art. Jego celem jest tworzenie dokumentacji cennych przyrodniczo a także zagrożonych zniszczeniem elementów środowiska naturalnego, ale także poznawanie innych krajów ich kultury, historii, dzisiejszych warunków w jakich się uczymy. Poznawanie innych daje możliwość znajdywania rozwiązań problemów – stosowanych przez naszych przyjaciół z innych stron Europy, zawsze też wzbogaca naszą znajomość świata. Dlatego chcemy jak najbardziej poznać siebie nawzajem.

ZADANIA Stwórzcie grupy w których zadania wykonywać będą: –Informatyk –Historyk –Przyrodnik –Plastyk –Anglista W każdej grupie otrzymacie zadania do wykonania w okresie od stycznia 2013 roku do kwietnia 2014r.

INFORMATYK PRZYGOTUJ PREZENTACJĘ MULTIMEDIALNĄ NA TEMAT UCZESTNIKÓW PROGRAMU: WĘGRY, WŁOCHY, NIEMCY, TURCJA W PREZENTACJI MOŻESZ UMIEŚCIĆ INFORMACJE O: –Położeniu geograficznym w danym kraju, europie –Historii miejscowości i państwa –Szkoły w danym kraju PRZYGOTUJ 4 PREZENTACJE MOŻESZ KORZYSTAĆ Z DOSTĘPNYCH STRON WWW A TAKŻE Z INFORMACJI JAKIE ZDOBĘDZIESZ OD ZNAJOMYCH PRZYJACIÓ, RODZINY

HISTORYK PRZYGOTUJ JAK NAJWIĘCEJ INFORMACJI O HISTORII KRAJÓW, REGIONÓW I MIAST PARTNERSKICH WSKAŻ ZNACZENIE KRAJÓW PARTNERSKICH W HISTORII EUROPY WSKAŻCIE JEDNĄ, DWIE POSTACI TWOIM ZDANIEM NAJISTOTNIEJSZE W HISTORII DANEGO KRAJU

PRZYRODNIK PRZYGOTUJ INFORMACJE O POŁOŻENIU GEOGRAFICZNYM KAŻDEGO Z KRAJÓW, ZNAJDŹ ZAGROŻENIA EKOLOGICZNE WYSTĘPUJĄCE W KRAJACH PARTNERSKICH I SPOSOBY W JAKIE KRAJE TE SOBIE Z TYMI ZAGROŻENIAMI RADZĄ WSKAŻ NAJWIĘKSZE ATRAKCJE TURYSTYCZNE

PLASTYK DZIAŁANIA WYKONANE PRZEZ HISTORYKA I PRZYRODNIKA PRZEDSTAW W FORMIE PLASTYCZNEJ: –PLAKAT LUB INNA FORMA PLASTYCZNA NA TEMAT HISTORII, ZNANYCH OBIEKTÓW TURYSTYCZNYCH, EKOLOGII

ANGLISTA PRZETŁUMACZ PREZENTACJE MULTIMEDIALNE I TEKSTY PRZYGOTOWANE W PRACACH PLASTYCZNYCH NA JĘZYK ANGIELSKI TAK ABY MOGŁY BYĆ ZROZUMIANE W INNYCH KRAJACH, W DZIAŁANIU TYM UZYSKASZ POMOC OD PANI IZY I PANA TOMKA.

ŹRÓDŁA

W TWOICH DZIAŁANIACH MOŻESZ WYKORZYTSTAĆ DOSTĘPNE STRONY WWW, NP.: STRONY DANYCH PAŃSTW: NP: ; ; italia.pl/; ; italia.pl/ DOSTĘPNE KSIĄŻKI, INFORMACJE PRASOWE, INFORMACJE OD LUDZI KTÓRZY ODWIEDZILI TE PAŃSTWA

PROCES W CELU WŁAŚCIWEGO WYKONANIA ZADANIA ZEBRANE INFORMACJE NALEŻY SKATALOGOWAĆ I WŁAŚCIWIE OPRACOWAĆ KOLEJNYM ETAPEM JEST WYKONANIE PREZENTACJI MULTIMEDIALNEJ, PRACY PLASTYCZNEJ I MAKIETY – ZAŁOŻONYCH W ZADANIACH WYKONANE PRACE NALEŻY ZAPREZENTAOWAĆ NA SPECJALNYM APELU

OCENA – KRYTERIA - EWALUACJA PODSTAWOWYM KRYTERIUM OCENY DZIAŁAŃ JEST KOMPLETNOŚĆ PRACY, ORAZ ADEKWATNOŚĆ ZASTOSOWANYCH ŚRODKÓW DO ZAMIERZONEGO CELU NASTĘPNIE – KREATYWNOŚĆ DALEJ – JAKOŚĆ JEJ WYKONANIA

EWALUACJA WASZA PRACA MA NIE TYLKO PRZYBLIŻYĆ UCZNIOM W POLSCE NASZE KRAJE PARTNERSKIE ALE TAKŻE UMOŻLIWIĆ UCZNIOM Z INNYCH KRAJÓW POZNANIE WASZEGO POLSKIEGO PUNKTU WIDZENIA, TAK WIĘC BARDZO WAŻNE BĘDZIE ZAPREZENTOWANIE DZIAŁAŃ W JĘZYKU ANGIELSKIM

KONKLUZJE W KAŻDYM ETAPIE DZIAŁAŃ SĄ DO WASZEJ DYSPOZYCJI WSZYSCY NAUCZYCIELE NASZEJ SZKOŁY KORZYSTAJCIE W JAK NAJWIĘKSZYM STOPNIU Z WIEDZY JAKĄ POSIADAJĄ OSOBY, KTÓRE JUŻ BYŁY W TYCH KRAJACH NIE DZIAŁAJCIE TAK JAK INNI, SZUKAJCIE ZAWSZE WŁASNEJ DROGI

POWODZENIA