Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Szkoła w projekcie InterEOL.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Co to jest Pulpit eTwinning?
Advertisements

E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejski ego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Multimedialni uczniowie.
E-nauczanie, czyli platforma edukacyjna.
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
W dniu 18. września 2007 r. odbyła się konferencja podsumowująca działania projektu InterEOL; Edukacja Interkulturowa OnLine, na której wręczono również
S ZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Ogólnopolski program, w którym nauczyciele i uczniowie wypracowują sposoby mądrego korzystania z (TIK) w nauczaniu wszystkich przedmiotów.
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
C omenius Partnerskie Projekty Szkół Zadania koordynatora oraz organizacja mobilności Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie.
Benefity dla Nauczycieli. Partners in Learning ( PIL ) Globalna inicjatywa Microsoft, obecna w 115 krajach, w 36 językach. Portal Partners in Learning.
Janusz Żak Korzyści wychowawcze i osobiste płynące z realizacji edukacji europejskiej.
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Wie das Land, so die Schule. Szkoły biorące udział w projekcie: ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH I ZAWODOWYCH W PRZEWORSKU – POLSKA ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH.
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ.
Projekt „Edukacja ku Przyszłości”
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Internet jako źródło informacji
Uczniowie i nauczyciele wykorzystują TI w projektach realizowanych wspólnie z partnerami w Polsce i za granicą.
Co to jest TIK?.
Gimnazjum w Okonku 2008 Wyrównywanie szans edukacyjnych.
SZKOLNA PLATFORMA EDUKACYJNA (SPE) to profesjonalne narzędzie służące do za­rządzania i wspomagania procesu kształcenia poprzez wykorzystanie nowoczesnych.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Konferencja upowszechniająca dla kadry kierowniczej szkół System pracy z uczniami zdolnymi jako produkt finalny projektu DiAMEnT Upowszechnianie dobrych.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wpływ programu eTwinning na rozwój zawodowy nauczyciela Udział w seminarium kontaktowym „Biodiversity in eTwinning projects” Grecja, listopada 2011.
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
Metoda Teach-IT.net … od „Multimediów w dydaktyce”
Z KLASĄ ..
Innowacja organizacyjna „Klik… i wiem wszystko” z zakresu historii i społeczeństwa oraz technologii informacyjnej Alicja Krupska, Ewa Oleszczak.
Wyniki ankiet uczniów, rodziców i nauczycieli podsumowujące 2-letni Projekt Comenius Projekt: „Przedsiębiorczy może być każdy”
Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej w Warszawie będzie prowadził w roku szkolnym 2014/15 na terenie całego kraju bezpłatne szkolenia.
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
P ROGRAM : E RASMUS + A KCJA KLUCZOWA : M OBILNOŚĆ EDUKACYJNA A KCJA : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH SIĘ I PRACOWNIKÓW T YP AKCJI : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Edukacja Interkulturowa OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot InterEOL Edukacja Interkulturowa.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
KODEKS 2.0 TECHNIKI INFORMACYJNO KOMUNIKACYJNE. KOMUNIKACJA Z RODZICAMI I UCZNIAMI ZA POMOCĄ TELEFONU KOMÓRKOWEGO I POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Prezentacja przygotowana w ramach projektu: „POLSKO - ROSYJSKA WYMIANA MŁODZIEŻY 2015” realizowanego na rzecz dialogu i porozumienia w stosunkach polsko-rosyjskich,
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" PIOTR TKACZ Studium e-Learningu Wyższej Szkoły Zarządzania Ochroną Pracy w Katowicach.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
BARBARA OGRODOWSKA WICESTAROSTA NOWODWORSKI GDAŃSK, 6 CZERWCA 2016 r. POWIAT NOWODWORSKI.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Program Edukacja dla Doliny Baryczy. EDUKACJA DLA DOLINY BARYCZY Projekt edukacji regionalnej i przyrodniczej realizowany od stycznia 2014 do czerwca.
Rozszerzona matura – świadoma inwestycja w przyszłość
Propozycja cyfrowej edukacji w Chrześcijańskiej Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi „Uczeń”
na rzecz cyfryzacji szkół
WYJAZDY INDYWIDUALNE UCZNIÓW
Projekt edukacyjny „Kompetencje kluczowe”
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
Szkoła Nauczycielem stoi
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
Współpraca szkół w Europie za pośrednictwem technologii informacyjno-komunikacyjnych oraz promowanie doskonalenia zawodowego nauczycieli
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Staże europejskie drogą do sukcesu
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
„Poszerzamy Kadr” Projekt:
Nowoczesna edukacja z wykorzystaniem technologii
Zapis prezentacji:

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Szkoła w projekcie InterEOL Robert Młynarz KANA Gliwice

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Warunki uczestnictwa w programie Szkoła przystąpiła do programu wysyłając ankietę zgłoszeniową. W każdej chwili szkoła może zrezygnować z uczestnictwa wiprogramie wysyłając rezygnację wraz z wyjaśnieniem. Zgłoszenia nauczycieli nie są obecnie rejestrowane - w projekcie uczestniczy szkoła. Na stronie będą publikowane dane szkoły (nazwa i miejscowość) wraz z adresem .

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Zalety uczestnictwa Wzmocnienie europejskiego wymiaru edukacji. Rozbudzenie zainteresowań dziedzictwem lokalnym, regionalnym, narodowym i europejskim. Dialog międzykulturowy i wymiana doświadczeń. Bezpłatne szkolenia dla nauczycieli. Bezpłatne materiały szkoleniowe.

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Zalety uczestnictwa Wzmocnienie europejskiego wymiaru edukacji. Niewielka część polskich nauczycieli stosuje technologię informacyjną winauczaniu. Uczestnictwo w programie pozwoli pogłębić osobiste doświadczenia nauczycieli i uczniów w budowaniu ich wiedzy o wielokulturowości regionów w Europie z wykorzystaniem technologii informacyjnej.

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Zalety uczestnictwa Rozbudzenie zainteresowań dziedzictwem lokalnym, regionalnym, narodowym i europejskim. Nauczyciele i uczniowie szkół partnerskich swoimi działaniami rozbudzą zainteresowanie dziedzictwem międzykulturowym w środowisku lokalnym. Przygotowane WebQuesty i prace uczniowskie staną się cenną pomocą dydaktyczną na zajęciach różnych przedmiotów.

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Zalety uczestnictwa Dialog międzykulturowy i wymiana doświadczeń. Uczestnicy projektu dzięki technologii informacyjnej będą mogli wymieniać swoje doświadczenia oraz prezentować wielokulturowe dziedzictwo swojego regionu. Szkoły uczestniczące w projekcie będą miały możliwość kontaktu ziinnymi szkołami partnerskimi w ramach projektu.

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Zalety uczestnictwa Bezpłatne szkolenia dla nauczycieli. Szkoła będzie miała możliwość przeszkolenia od 2 do 4 nauczycieli wizakresie wykorzystania technologii informacyjnej w edukacji międzykulturowej. Szkolenia w Katowicach i Gliwicach. Możliwość poznania nowych metod kształcenia i nawiązania kontaktów osobistych z innymi nauczycielami.

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Zalety uczestnictwa Bezpłatne materiały szkoleniowe. Uczestnicy szkoleń otrzymają materiały szkoleniowe. Dzięki pomocy partnerów projektu nauczyciele w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego będą mogli przekazać swoje doświadczenia innym nauczycielom.

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Współpraca Szkoła jest partnerem, a nie podwykonawcą. Nauczyciele wraz z uczniami mogą czerpać korzyści z programu oraz w znaczący sposób wpłynąć na kształt edukacji międzykulturowej. Trzyletni okres realizacji projektu umożliwia trwałą współpracę zikoordynatorem projektu KANĄ Gliwice, partnerami oraz pomiędzy szkołami partnerskimi z Polski, Czech i Niemiec.

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Co szkoła ma teraz robić? Zadbać o wypełnienie ankiet. Stworzyć warunki do realizacji lekcji różnych przedmiotów wipracowniach komputerowych lub z wykorzystaniem komputera. Kontaktować się z innymi szkołami, poznawać partnerów projektu. Wdrożyć efektywny system komunikacji wykorzystując pocztę elektroniczną.

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Komunikacja z KANĄ Gliwice koordynatorem projektu Podstawowym kanałem kontaktowym jest poczta elektroniczna. Aktualności dostępne są na stronie www projektu. W przyszłości dodatkowe kanały komunikacji: czat i forum dyskusyjne.

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Komunikacja z KANĄ Gliwice koordynatorem projektu Podstawowym kanałem kontaktowym jest poczta elektroniczna. Adres projektu: Kontakt dla szkół: Upowszechnianie:

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot Dziękuję

Intercultural Education OnLine Projekt realizowany jest przy wsparciu Wspólnot KANA Gliwice koordynator projektu InterEOL CJD Maximiliansau Christliches Jugenddorfwerk Deutschlands RODN WOM Katowice PC Český Těšín Pedagogické centrum pro polské národnostní školství