2www.niemiecki.gimkom.pl Cel projektu: - Stworzenie wirtualnej encyklopedii, - poszerzanie i utrwalanie wiedzy w trakcie tworzenia treści, - popularyzacja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PRACA Z UCZNIAMI ZDOLNYMI W PROJEKCIE DIAMEnT POWUZ II KRAKÓW 19 LUTY – 18 MAJ JĘZYK ANGIELSKI.
Advertisements

Pracownia Komputerowa                                                                                               
Wykorzystanie w szkole
Granty rozwojowe dla szkół -
Założenia działalności Krajowej Instytucji Wspomagającej PO KL na lata Beata Puszczewicz Fundacja Fundusz Współpracy.
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Aplikacje w sieciach Internet/Intranet
(na podstawie badań ankietowych)
Wykorzystanie Platformy Moodle w dydaktyce języków obcych
Dropbox.
Źródła informacji w Bibliotece szkolnej
Jak przygotować prezentację w programie Power Point
Kodeks 2.0 Zasady korzystania z technologii informacyjno-komunikacyjnej w Szkole Podstawowej nr 79 w Gdańsku.
Projekt LOG-IN Wspólne działania szkoleniowe z zakresu zastosowania nowych mediów i technologii w nauczaniu języków obcych ukierunkowane na tworzenie innowacyjnych.
ANNE FRANK WebQuest dla uczniów klasy III gimnazjum
Szkoła Podstawowa nr 28 z oddziałami integracyjnymi w Lublinie Rok szkolny 2012/2013 Nasza szkoła rozpoczęła udział w programie Szkoła z klasą 2.0. Jednym.
Szkoła z klasą 2.0 III edycja rok szkolny 2012/2013.
Światło w życiu w Bydlinie Projekt interdyscyplinarny
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
ENCYKLOPEDIE I SŁOWNIKI
Modernizacja Kształcenia Zawodowego Projekty systemowe KOWEZiU Od 2008 roku w KOWEZiU realizowane są projekty systemowe…
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Piotr Karpiński 0,5 min. “Dzień dobry, nazywam się Piotr Karpiński
Cele projektu: uświadomienie roli odkrycia liczby π w rozwoju cywilizacji i pokazanie jego wpływu na różne aspekty naszego życia; poszerzenie wiadomości.
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY (SzOK)
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
im. Adama Mickiewicza w Łebie
Program eCentra - propozycja Bartosz Mioduszewski.
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Debata szkolna
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Program kursu zakłada:
Publicznego Gimnazjum we Wróblewie
Źródła energii na świecie
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Konkursy organizowane przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
„Moja szkoła – mój zawód, moja przyszłość”.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
I NTERNETOWE C ENTRUM I NFORMACJI M ULTIMEDIALNEJ Szkoły Podstawowej nr 20 im. S. Batorego w Poznaniu.
Przygotowanie uczniów do egzaminów zewnętrznych Przygotowanie do lekcji Zadawanie prac domowych wymagających użycia Internetu Prowadzenie lekcji.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
PROJEKT EDUKACYJNY KLASY II B
„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”. NASZA GRUPA PROJEKTOWA.
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
Mądrze Zaplanuj swoją przyszłość ! PROGRAM ZAJĘĆ DLA UCZNIÓW GIMNAZJUM 7 SPOTKANIE.
Propozycje form szkoleniowych WOM dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie na rok szkolny 2014/2015.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Internet jako środowisko informacyjne wykład
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Tytuł projektu: Bryły obrotowe.
Tworzenie prezentacji multimedialnej
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
Komputery pod ręką! 1.W każdej sali powinien być jeden komputer z dostępem do Internetu 2.W niektórych salach powinny być projektory, a nawet tablice interaktywne.
Zaawansowane metody wykorzystania platformy e-learningowej w prowadzeniu szkoleń on-line PODSUMOWANIE.
Zespół środków, czyli urządzeń (np. komputer, sieci komputerowe czy media), narzędzi (oprogramowanie) oraz innych technologii, które służą wszechstronnemu.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Kodeks szkolny 2.0 Szkoły Podstawowej im. majora Henryka Sucharskiego w Drawsku Pomorskim Rok szkolny 2013/2014.
1 Nawigacja w Internecie Ewa Półtorak Zakład Kształcenia na Odległość Instytut Języków Romańskich i Translatoryki Uniwersytetu Śląskiego.
Multimedia u 6-latków Wykorzystanie Tablicy Interaktywnej i Wizualizera.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
W wybranym przez nas projekcie wzięli udział wybrani uczniowie ze wszystkich klas Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej oraz Szkoły Specjalnej Przysposabiającej.
Szkoła z klasą 2.0 Realizacja Projektu. Cele projektu *Pogłębienie wiedzy religijnej wśród uczniów. *Ukazanie Świętego Franciszka jako osobę miłującego.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Bezpieczeństwo
Świetlica Szkoły Podstawowej nr 257 im prof
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO ,,POGOTOWIE NAUKOWE’’
Zapis prezentacji:

2www.niemiecki.gimkom.pl Cel projektu: - Stworzenie wirtualnej encyklopedii, - poszerzanie i utrwalanie wiedzy w trakcie tworzenia treści, - popularyzacja idei wykorzystania narzędzi multimedialnych (komputer, Internet) do nauki, - wypracowanie umiejętności pracy w grupie i wzajemnej odpowiedzialności.

3www.niemiecki.gimkom.pl Przygotowania do projektu - Zebranie materiałów, treści, - selekcja wiadomości, - szkolenie z MediaWiki, - podzielenie obowiązków, - wprowadzenie haseł do encyklopedii.

słownictwo gramatyka

Grammatik (gramatyka)

Wortschatz (słownictwo)

Po co? - Darmowe i szybkie źródło informacji, - kompendium wiedzy języka niemieckiego, - łatwość w wyszukiwaniu haseł.

Dostępność: w przyszłości - zakładka na stronie Gimnazjum

Projekt przygotowali: Nicol Cybichowska Łukasz Gesek Ada Kaczmarek Mateusz Peciak Bartosz Wiśniewski Opiekun projektu Natalia Kobak 9www.niemiecki.gimkom.pl

10