Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
Advertisements

„E-podręczniki do kształcenia ogólnego”
WYJAZDY INDYWIDUALNE UCZNIÓW Program COMENIUS POROZUMIENIE O PROGRAMIE ZAJĘĆ Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez.
ZADANIA DYREKTORA SZKOŁY/PLACÓWKI W NOWYM NADZORZE PEDAGOGICZNYM opracowanie: Władysława Tkaczyk st. wizytator.
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
DOKUMENTOWANIE PROCESU ZINTEGROWANEGO
Diagnostyka i ewaluacja konieczność czy potrzeba?
Absencja uczniów.
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Kierunki rozwoju platformy eduPortal w projekcie
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
R A P O R T Z E W A L U A C J I OBSZAR : 2. Procesy zachodzące w szkole. Procesy zachodzące w szkole służą realizacji przyjętej w szkole koncepcji.
ETwinning narzędziem realizacji nowej podstawy programowej Warszawa, 18 marca 2010 Iwona Moczydłowska, MSCDN Wydział w Siedlcach Konferencja z okazji 5-lecia.
RAPORT DOTYCZĄCY EWALUACJI
Ewaluacja innowacji pedagogicznej realizowanej w Zasadniczej Szkole Zawodowej w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci Młodzieży Niepełnosprawnej.
Szkoła Podstawowa w Gostkowie w programie szkoła z klasą 2013/2014
e-learning – Jak włączyć go w proces dydaktyczny
Projekt Kompleksowe wsparcie szkół – sukces edukacji współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
jako atut i element prestiżu nowoczesnej szkoły”
Powiat Pilski w partnerstwie z Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Pile
SERDECZNIE WITAMY W GIMNAZJUM NR 1 W LUBONIU
Przygotowanie nauczycieli do prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu Wstęp – zapoznanie z celami, uwarunkowaniami, realizacją i oczekiwanymi efektami.
Dokumentacja pracy nauczyciela przedszkola
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Erasmus+ KA 2 cechy projektów: elastyczność różnorodność innowacja, rozwój i modernizacja działania: innowacja - programy, materiały, narzędzia, metody.
Co chcieliśmy osiągnąć?
WYNIKI ANKIETY ewaluacyjnej dla nauczyciela: W jaki sposób analiza wyników sprawdzianu wpływa na planowanie i podejmowanie działań przez nauczycieli? kwiecień.
Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień.
Światłowód Wiedzy źródłem motywacji do dzielenia się wiedzą Eksperta
Kompetencje nauczycieli 6 października 2014 r. Caroline Kearney Starszy Kierownik Projektu & Analityk ds. Edukacji.
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
Czym jest Fronter? Gdańsk, wrzesień 2014
Jak uczyć? Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator.
Co to jest sieć? To forma pracy, która pozwala dzielić się wiedzą, wymieniać doświadczeniami, wspólnie opracowywać rozwiązania stosowane w szkolnej praktyce.
Doskonalenie pracy nauczyciela ODiDZ, w tym mobilności zagraniczne
Najważniejsze efekty pracy rok szkolny 2013/2014
Co to jest CRM? ekspertka: Magda Sadłowska host: Dorota Kostowska Warszawa WEBINARIUM.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
Warto ustalić, w jakich warunkach przebiegało uczenie się i nauczanie, czyli przeanalizować czynniki, które w znaczący sposób mogły wpłynąć na poziom.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół i przedszkoli w Powiecie.
Adres siedziby: ul. Stanisława Wyspiańskiego Oświęcim tel: fax:
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Co to jest spacer edukacyjny?
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
Szkoła Promująca Zdrowie jest to siedlisko, w którym członkowie społeczności szkolnej - pracownicy i uczniowie: - podejmują starania, aby poprawić swoje.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2014/2015.
Zarządzanie innowacją. Adaptacja i zastosowanie sprawdzonych rozwiązań hiszpańskich na gruncie polskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Innowacja pedagogiczna MEDIACJE RÓWIEŚNICZE
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego „Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie ryckim”
„Jeden gram praktyki jest lepszy niż tona teorii” Swami Shivananda Kompetencje dyrektora poradni niezbędne w procesie wspomagania rozwoju szkół – dobra.
SORE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji.
Monitorowanie realizacji zapisów ramowych planów nauczania.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Dariusz Kessel OFEK. OFEK od trzech lat konsekwentnie rozwija program e-Szkoła Wielkopolska, mający na celu wspomaganie systemu oświaty poprzez wprowadzanie.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Cyfrowa szkoła. O wykorzystywaniu technologii informacyjno-komunikacyjnych w szkołach powszechnych - na przykładzie projektu opracowania i udostępnienia.
Informacja na temat oferty Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Zielonej Górze w roku szkolnym 2017/2018.
„Programowanie czas zacząć”
Tygodnie eTwinning od 1 do 31 października 2009 r.
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna w szkole
Co chcieliśmy osiągnąć?
Stan obecny konkursu na identyfikację koncepcji dotyczących szkolnictwa zawodowego Gdańsk, 10 marca 2016 r.
Zapis prezentacji:

Fronter… cel wdrożenia Cel cel merytoryczny - jakość i skuteczność wdrożenia; cel biznesowy - zadowolenie klienta, kontynuacja zakupu; Gdańsk, wrzesień ; Ośrodek metodyczny Fundacji Edukacji Otwartej NetEdukator

Jak? Jak uruchomić Frontera w szkole?

Harmonogram 1. Faza planowania i informacji 2. Faza szkoleń i realizacji wskaźników 3. Faza określenia skuteczności wdrożenia

- cele projetu; - narzedzia projektu; - wskaźniki wdrożenia; - harmonogram wdrożenia; nabór uczestników w szkole, 1 godzina - na zdalne wsparcie problemu naboru szkolenie podawcze z całą radą pedagogiczną zdalne zasilenie bazyprzygotowanie danych dla środowiska Czas 2h Czas 1h 6h spotkanie robocze z zz na temat harmonogramu Czas 6h Czas 2h ustalenie składu zespołu zarządzającego i przekazanie danych dla komórki wdr Fr; ustalenie struktury szkoły, uczegółowienie harmonogramu wdrożenia na okres 6 miesięcy odpowiedzialność za dane, polityka bezpieczeństwa Harmonogram – faza I Faza planowania i informacji 1 tydzień2 tydzień3 tydzień4 tydzień

1. Faza Czas 6h Czas 6h Czas 4h Warsztat z grupą do 15 osób (5+1 zz) Warsztat z grupą do 15 osób (3+1 dyr.) Harmonogram – faza II Faza szkoleń - dostęp do środowiska nauczania; - dostęp do materiałów dedykowanych; - jak korzystać z contentu; - realizacja wskaźników korzyści i trudności; - metoda projektu i praca z zespołem w środowisku Fronter; -konkursy, punktowanie i rywalizacja w narzędziach grywalizacyjnych - realizacja wskaźników uczniów - jak modyfikować content w celu zwiększenia motywacji uczenia się; - metoda projektu na Fronterze; - narzędzie zarządzania projektem i Ankieta; - narzędzia grywalizacji - zasady automatyzacji statusów i systemy natychmiastowego punktowania, najważniejsze korzyści i podstawowe błędy; 6 tygodni 8 tygodni 1 miesiąc 3. Faza

1. Faza - 1/tyg. - 0,5/tyg. - 0,2/tyg. - *0,5/tyg. -**0.2/tyg. - 3/tyg. - 1,5/tyg. - 0,5/tyg. - 1,5/tyg. - 1/tyg. Wskaźniki Warsztat Warsztat Podręcznik Zadania Testy Zmiany Własne Warsztat Harmonogram – faza II 6 tygodni 14 tygodni 22 tygodnie Wskaźniki Faza szkoleń i realizacji wskaźników 6 * odhaczenie kolorem lub dopisanie treści na str tyt. ** zamieszczenie większej niż test i zadanie liczby contentu, w części multimedia /tyg. - 2/tyg. - 0,8/tyg. - 1,5/tyg. - 1/tyg Faza

Raport zbiorczy dla szkoły z wdrożenia Webinarium dla wszystkich Warsztaty wspólne zespołu zarządzającego w szkole 2. Faza Harmonogram – faza III Faza określenia skuteczności wdrożenia Analityka na Fronterze: - jak nadzorować postępy uczniów; - jak (sobie) tworzyć zestawienia automatyczne z pracy nauczyciela; -analityka w środowisku grywalizacji; -tematy pomiędzy warsztatem, a końcem realizacji wskaźników danego okresu; -podsumowanie całościowe; -Decyzja o kontynuacji; 1. Faza 5,5 miesiąca 1 tydzień 2 tydzień3 tydzień Czas 2h Czas 2h Czas 7h

System nagród podczas wdrożenia Cel i kluczowe korzyści: Wspólne zasoby Intensywność nauki Wiedza dyrektora: jak wykorzystuje się w szkole IT IT dla nauczyciela Jak: ranking co miesiąc, mała nagroda co miesiąc ranking co końcowy, duża nagroda na koniec 2. Klasa1. nauczyciel Kto : 3. Rodzic np. coroczne nagrody dla klasy i nauczyciela przedmiotu która najszybciej zrealizowała cel / wskaźniki lub statystycznie ma najwięcej aktywności: nauczyciel - nagrodę na uzupełnienie własnych zasobów (np. x zł) i uznanie w rankingu szkoły, uznanie na RP; klasa - wspólne wyjście do kina i ogłoszenie rankingu na apelu. Ranking co miesiąc publikowany na str. szkoły