Częstochowa, 1 marca 2007 r. Społeczeństwo informacyjne w Częstochowie Opinie uczniów na temat zajęć dydaktycznych prowadzonych w ramach projektu „Społeczeństwo informacyjne w Częstochowie”
Badania ewaluacyjne: Czas realizacji: styczeń 2007 Próba: losowa, 1360 uczniów, 15 szkół Miejsce: Częstochowa Respondenci: uczniowie szkół ponadgimnazjalnych Metoda: ankieta do samodzielnego wypełnienia Informacje o badaniu
Kryteria: zgodność zakładanych celów zajęć z realizowanymi przydatność zajęć w praktyce sprawność organizacyjna (zadowolenie uczniów) adekwatność do potrzeb uczestników Operacjonalizacja sukcesu
1.Zajęcia wywołały u mnie wzrost zainteresowania problematyką związaną ze społeczeństwem informacyjnym
2.Zajęcia pomogły mi poszerzyć posiadaną wiedzę na temat – jak wykorzystać Internet do wyszukiwania informacji
3.Zajęcia pomogły mi rozwinąć praktyczne umiejętności przydatne w wykorzystaniu technik informacyjno-komunikacyjnych
4.Materiały wypracowane podczas zajęć oceniam jako przydatne do funkcjonowania w społeczeństwie informacyjnym
5.Sposób prowadzenia zajęć wywołał aktywność uczestników
6.Podczas zajęć panowała atmosfera sprzyjająca swobodnemu dzieleniu się przez uczestników, własnymi przemyśleniami i wątpliwościami
7. Jak techniki informacyjno- telekomunikacyjne mogą zmienić Twoje funkcjonowanie w mieście Częstochowie oszczędność czasu interesantów w urzędach sprawność organizacyjna urzędów poprawa relacji urzędnik – interesant dostępność aktualnych informacji na temat funkcjonowania miasta
„Marzę o tym, by można było kupić bilet miesięczny przez Internet” Społeczeństwo informacyjne
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ