Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt POKL współfinansowany ze środków UE w ramach EFS
Advertisements

„Sześcioletnie dziecko zarówno w szkole jak i w przedszkolu pozostaje tym samym dzieckiem, ale w szkole ma szansę pójść o krok dalej.”
OPIS ZAJĘĆ DODATKOWYCH Z CHEMII W RAMACH PROJEKTU „RÓWNYM KROKIEM W PRZYSZŁOŚĆ”
Od kompetencji do kwalifikacji
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
Zajęcia matematyczne Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Smolniku.
FORMY POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ W SZKOLE
Kształcenie według nowej podstawy programowej kształcenia w zawodach Konferencja metodyczna dla nauczycieli przedmiotów zawodowych w roku szkolnym 2012/2013.
Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2011/2012 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Podsumowanie Ankieta na temat organizacji kształcenia w liceach ogólnokształcących w ramach monitorowania wdrażania nowej podstawy programowej w roku szkolnym.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH W RAMACH PRACY Z DZIEĆMI O SPECJALNYCH POTRZEBACH EDUKACYJNYCH Terapeuta: mgr Jolanta Sikora.
Projekt Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój dla uczniów klas I-VI w 3 szkołach podstawowych z terenów wiejskich Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój. Udział w projekcie.
Działania realizowane w ramach projektu „Matura z matematyki”
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
Centrum Edukacji Nauczycieli w Koszalinie
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Via ad Artes Program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola KSI nr POKL /09 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze.
Piękne zęby świadczą o zdrowiu i dobrym samopoczuciu Zajęcia z higienistką dnia r.
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Rozwój kompetencji językowych uczniów z uszkodzonym słuchem Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
PROJEKT AKTYWNY W SZKOLE –
Izabela Kołodziejczyk
Organizacja nauczania języka obcego w grupach międzyoddziałowych w Gimnazjum nr 35 Wiesława Sraga dyrektor Zespołu Szkół nr 12 w Bydgoszczy.
Podstawa programowa a wybór podręcznika
PROJEKT FINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROEJSKĄ ORAZ MIASTO BYDGOSZCZ AKTYWNY W SZKOLE – TWÓRCZY W ŻYCIU PRIORYTET IX, PODDZIAŁANIE
MAMO, TATO - JUŻ TERAZ NAJMŁODSZY UCZEŃ MA PRAWO DO … Okresu adaptacji w szkole tak długiego jak to będzie potrzebne 2. Jednego nauczyciela.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
Idea oceniania kształtującego
Przegląd Projektu Zakres nauczania Przedział wiekowy Cele
„Szkoła w Bejscach znana z tego, że się troszczy o każdego” że się troszczy o każdego”
Darmowy podręcznik –zadania nauczyciela bibliotekarza
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ 2014/2015
Raport z ewaluacji wewnętrznej 2014/2015
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Priorytet III, Działanie 3.2
Wyniki diagnoz w klasach pierwszych i drugich Wrzesień 2014.
GMINAZJUM NR I IM. SZARYCH SZEREGÓW W NAMYSŁOWIE GR.II- 12 UCZNIÓW PROWADZĄCY IZABELA HELIŃSKA – PEDAGOG SZKOLNY/ DORADCA ZAWODOWY.
„Mały Mistrz” Ogólnopolski program na lata
„NIE PAL PRZY MNIE, PROSZĘ”
OFERTA DLA SZEŚCIOLATKÓW.  nauka odbywa się w salach lekcyjnych dostosowanych do potrzeb młodszych dzieci, podzielonych na części: edukacyjną i rekreacyjną,
Gimnazjum im. Jana Pawła II w Choceniu Klasa Terapeutyczna.
INTERAKTYWNA MATEMATYKA
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
Informator dla rodziców
Planowanie pracy nauczyciela. PODSTAWA PROGRAMOWA  1. Cele ogólne – czego mamy nauczyć  2. Treści programowe – realizując je mamy nauczyć umiejętności.
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI. celeprzedmiotu:celeprzedmiotu:
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY IM. JANA PAWŁA II W RUDNIKACH
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
PROJEKT rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach podstawowych.
PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA
Sopocka Akademia Tenisowa
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Zadania pedagoga szkolnego
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Realizacja podstawy programowej na II etapie edukacyjnym
"Matematyczne eksperymenty - poprawa jakości nauczania matematyki
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki w pierwszym półroczu roku szkl.2014/2015

Zajęcia odbywały się systematycznie, uczestniczyło w nich ośmioro uczniów klasy II d. Łącznie odbyło się 14 zajęć w pierwszym półroczu. Głównym celem programu zajęć było wyrównanie braków z matematyki oraz poprawa wyników nauczania i kształcenia. Treści nauczania odpowiadały aktualnej podstawie programowej dla drugiego etapu kształcenia. Prowadząc zajęcia, stosowałam różne metody i formy pracy. Podczas nich korzystałam z podręcznika i zbioru zadań „Matematyka z plusem” GWO, które uczniowie wykonywali w zeszytach, na tablicy lub w gotowych materiałach ćwiczeniowych. Na początkowych zajęciach przeprowadziłam wstępny test diagnozujący, który umożliwił mi ocenę wiedzy i umiejętności matematycznych uczniów. Test ten został napisany na poziom 6%. Podczas każdych zajęć starałam się poświęcać jak najwięcej czasu na umiejętności, które sprawiały uczniom trudności. Na ostatnich zajęć przeprowadziłam kolejny test diagnozujący. Tym razem został on napisany na poziomie 35%. Co pokazuje istotny postęp uczniów.