Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Marketing usług transportowych
Advertisements

Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.
Istota i przesłanki badań marketingowych
7. Strategie rozwoju przedsiębiorstwa
Agenda Innowacyjność Wpływ innowacyjności na konkurencyjność
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Marketing – zagadnienie podstawowe wykład nr 1
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Podstawy wyboru strategii marketingowej
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Katedra Marketingu Usług
SYSTEM INFORMACJI MARKETINGOWEJ
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Stosowanych Nauk Społecznych Kierownik Katedry: dr hab. Jacek Rąb, prof. nzw.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Województwo pomorskie –
Zarządzanie projektami
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
INTERNET A KONKURENCYJNOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTWA
Kampanie reklamowe typu DRA – nowe podejście do badań efektywności kampanii reklamowych.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Rynek usług medycznych
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
Różnicowanie cen na rynku hotelarskim
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Metodologia badań wydatków reklamowych
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Technik Organizacji Reklamy
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
GRZEGORZ WĄSOWICZ TEMAT PRACY:
Analiza i planowanie startegiczne 3
Strategia Promocji.
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
INFORMACJA MARKETINGOWA
Strategia przedsiębiorstwa
Wprowadzenie do roku czwartego Konkurencja, reklama krajowa, segmentacja.
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Analiza kluczowych czynników sukcesu
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Technik Organizacji Reklamy
TECHNIK HANDLOWIEC.
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA to dialog firmy z otoczeniem rynkowym
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Reklama Czym jest?. Definicja reklamy Reklama jest współcześnie podstawową formą komunikowania się firmy z rynkiem, tj. przekazywania rynkowi informacji.
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
BIZNESPLAN OPRACOWAŁA: DOROTA PIEKARSKA
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
Analiza i ocena konkurencji – tablice diagnostyczne © Krzysztof Podstawka ‘ 2015.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
Marketing. Pojęcie i struktura usług.
Okno na Hooptymistyczny świat
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Profesjonalna wycena pojazdów na stacjach diagnostycznych
Reklama audiowizualna. Definicja reklamy Reklama jest najbardziej popularnym środkiem komunikowania się firm z odbiorcą. Jest istotnym elementem marketingu.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
Zapis prezentacji:

Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty. Strategia komunikacji jest potrzebna po to, aby każda wydana złotówka dawała określone efekty.

…przekazywać będziemy komunikaty do otoczenia. JAKĄ INFORMACJĘ? W JAKIEJ POSTACI? KOMU? JAKIMI KANAŁAMI? JAKIMI FORMAMI I ŚRODKAMI? PRZY POMOCY JAKICH POŚREDNIKÓW? W JAKICH TERMINACH? JAKIM KOSZTEM?

- cykl życia produktu, - fazę rozwojową rynku, - pozycję rynkową przedsiębiorstwa i formę rynku, - rodzaj nabywcy, - rodzaj produktu i charakter (osobowość) marki, - wielkość przedsiębiorstwa i posiadane zasoby, - rodzaj konkurencji stosowanej przez przedsiębiorstwo, - strategie komunikacji marketingowej stosowane przez konkurentów rynkowych.

 1. Strategia komunikacja masowej  2. Strategia komunikacji zindywidualizowanej  3. Strategia pośrednia

 Komunikacja przy pomocy reklamy masowej ukazującej się w telewizji, prasie, radio i jako reklama zewnętrzna  - promocja ATL (Above The Line)

 Kampania firmy Orange - reklamy obecne są w telewizji, radiu, Internecie, prasie, kinach, a także na nośnikach zewnętrznych

 Realizowana jest poprzez zindywidualizowane kontakty z klientami  - promocja BTL ( Below the line)

 Firma Lyreco – dostawca materiałów biurowych

 Wykorzystuje różne formy komunikacji – po części masową i zindywidualizowaną (ta druga często przeważa)

 Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego – zindywidualizowane ogłoszenia prasowe  Promocja województwa śląskiego – Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego

Billboard, citylight, reklamy na autobusach

Naklejki na samochody rozdawane na stacjach benzynowych

 klient musi usłyszeć/zobaczyć nasz przekaz,  klient musi zrozumieć i odkodować go,  klient musi zareagować – kupić! z8L4MJMXgQ

 Komunikacja odbywa się codziennie!  Wszystko, co dzieje się w firmie, stanowi komunikat dla otoczenia.  Każda informacja wychodząca z firmy powinna być świadomie kontrolowana. Poprzez jej zintegrowanie z pozostałymi komunikatami będzie miała większą moc niż informacje konkurenta.

z8L4MJMXgQ z8L4MJMXgQ