Seite 1 EGZAMINY GOETHE-INSTITUT. Seite 2 CZYM RÓŻNI SIĘ NAOMI OD INNYCH OSÓB UCZĄCYCH SIĘ NIEMIECKIEGO?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 3 do klasy językowej DSD
Advertisements

Katarzyna Szypuła-Sajon
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyslu
1 ICT in the assessment of speaking and writing Autorka: Małgorzata Rzeźnik Automatyczne ocenianie umiejętności pisania i mówienia.
GIMNAZJUM NR ul. Szarych Szeregów 6
Egzamin maturalny w 2012 roku.1 Egzamin maturalny w 2012 roku Warszawa,12 września 2012 r.
Długotrwałe akcje strażackie lub górnicze, prace związane z niebezpiecznymi substancjami oraz te wykonywane w warunkach nadciśnienia są często zasadne.
- czyli co każdy uczeń wiedzieć powinien o zewnętrznym egzaminie maturalnym.
Zintegrowane podejście do systemu motywacyjnego w ZUS
Letnie szkoły kultury i języka polskiego jako szansa promocji uczelni – na przykładzie Szkoły Języka i Kultury Polskiej UJ Waldemar Martyniuk Uniwersytet.
(na podstawie badań ankietowych)
Egzamin maturalny od 2005 roku.1 Egzamin maturalny od 2005 roku! Opracował Grzegorz Sitko IV LO im. Adama Mickiewicza w Warszawie.
die deutschsprachigen Länder (Kraje niemieckojęzyczne)
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE 2014
Hallo Ich heiße David. Ich komme aus Polen. Ich besuche eine Schule
Egzamin maturalny w 2008 roku.1 Egzamin maturalny w 2008 roku podstawowe informacje Opracowała: Halina Sitko Warszawa,20 sierpnia 2007 r.
Centra Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
Egzaminy YLE.
Certyfikacja Kompetencji Informatycznych w standardzie ECCC
NARZĘDZIA KRYTYCZNEGO MYŚLENIA - TOC
EGZAMIN MATURALNY EGZAMINY OBOWIĄZKOWE CZĘŚĆ USTNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY CZĘŚĆ PISEMNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY MATEMATYKA EGZAMINY.
EGZAMIN MATURALNY EGZAMINY OBOWIĄZKOWE CZĘŚĆ USTNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY JĘZYK MNIEJSZOŚCI NARODOWEJ CZĘŚĆ PISEMNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY.
I. Wybór przedmiotów egzaminacyjnych 1. Egzaminy obowiązkowe: w części ustnej – poziom podstawowy: a) język polski, b) język obcy nowożytny, c) język mniejszości.
Klasa dwujęzyczna w Prywatnym Gimnazjum Amicus
1 Prawo energetyczne Założenia zmian do systemu kwalifikacji osób oraz ich spójność z przepisami UE i systemami kwalifikacji w krajach UE Ministerstwo.
Egzamin maturalny w 2007 roku.1 Egzamin maturalny w 2007 roku Aktualizacja: Halina Sitko Centralna Komisja Egzaminacyjna, wrzesień 2006 r.
Struktura egzaminu zawodowego
O teście Aptis Globalny test z języka angielskiego opracowany przez British Council Test kompetencji w języku angielskim dla osób dorosłych (16+) Oparty.
KALENDARIUM ZMIAN szkoły dla młodzieży: liceum profilowane, uzupełniające liceum ogólnokształcące, technikum uzupełniające; szkoły dla dorosłych: liceum.
EGZAMIN MATURALNY ’2005 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 .IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Egzamin w gimnazjum składał się z 3 części: humanistycznej, matematyczno-przyrodniczej i języka obcego nowożytnego. Podczas egzaminu kończącego gimnazjum.
Jan Paweł II Pielgrzymki.
1 Egzamin maturalny w 2015 roku podstawowe informacje.
PRAKTYKI ZAWODOWE: ZASADY DOBRYCH PRAKTYK SIMON JAMES I TIM FOX.
1 Modernizacja egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe – egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie od roku szkolnego 2012/2013.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Rolnictwo - branża przyszłości Wyzwania, Strategie, Odpowiedzialność Wrocław, 29. listopada 2013 Prof. Dr. Johannes Holzner.
EGZAMIN MATURALNY JEST FORMĄ OCENY POZIOMU WYKSZTAŁCENIA OGÓLNEGO, SPRAWDZA WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE SĄ OKREŚLONE W STANDARDACH WYMAGAŃ EGZAMINACYJNYCH.
Egzaminy uznawane przez najlepsze uczelnie i największych pracodawców
EGZAMIN MATURALNY ’2015 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7.IX r. w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania.
Język to podstawa Ucz się języków! Akcja przyznawania bezpłatnych etykiet Bożena Ziemniewicz BRITISH CENTRE Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne.
MATURA 2010 Z MATEMATYKI Podstawowe informacje o egzaminie maturalnym z matematyki Prezentację opracowała: Iwona Kowalik.
Das Deutsche Sprachdiplom Niemiecki Dyplom Językowy
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE
Länder, Sprachen und Nationalitäten
1 Prezentujemy zadania, obowiązki i zamierzenia Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi Część I Prezentacja przygotowana z okazji uroczystego otwarcia.
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE. Egzamin potwierdzający kwalifikacje zawodowe jest egzaminem zewnętrznym co oznacza, że: jest przeprowadzony.
Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j.niemieckiego mgr Justyna Stańdo
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE w nowej formie 1 Opracował Tadeusz Gierszewski Opracował Wąbrzeźno 2014.
trzyletnia zasadnicza szkoła zawodowa SZKOŁY PONADGIMNAZJALNE DLA MŁODZIEŻY.
1 COFACE COMPLETE – ubezpieczenie i finansowanie Jak zabezpieczyć płynność finansową? Jarosław Jaworski – Prezes Zarządu Coface Poland Factoring.
MIARY ROZWOJU I ZACOFANIA Wykład 2 1. PKB  Stosowany od 1952 r. 2.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Wirtschaftsförderung Sachsen GmbH Sächsisch-Polnisches Kooperationsprojekt Saksońsko-Polski Projekt Kooperacyjny Bahntechnik - PL ’12 Technika dla kolei.
Arla Foods. Arla Foods należy do ok. 8,500 szwedzkich i duńskich producentów mleka 16,600 pracowników na całym świecie: 7,420 w Danii, 3,570 w Szwecji.
ECDL – Państwa korzyści. CZY WIECIE PAŃSTWO CZYM JEST ECDL I JAKIE KORZYŚCI OSIĄGNĄ ZDAJĄC EGZAMIN Z ECDL? Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych.
1 Międzywydziałowe Centrum Języków Obcych. 2 Zajęcia językowe odbywają się w grupach o różnych poziomach, zależnie od stopnia opanowania języka obcego.
Ocenianie na ekranie – wizja strategiczna. Plan C zym jest e-ocenianie Trendy i wdrożenie Powody dla których warto wdrożyć system e-oceniania Wizja strategiczna.
Egzamin maturalny w 2009 roku.1 Egzamin maturalny w 2009 roku podstawowe informacje Opracowała: Halina Sitko Warszawa, 1 września 2008 r.
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
Centra Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Sosnowcu
najważniejsze informacje
PRACODAWCA W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM – MOŻLIWOŚCI I PERSPEKTYWY
PRACODAWCA W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM – MOŻLIWOŚCI I PERSPEKTYWY
W PROGRAMIE OPERACYJNYM WIEDZA, EDUKACJA, ROZWÓJ (POWER)
Dzień Papieski 2018 Święty Jan Paweł II. Totus Tuus (z łac. „Cały Twój”)
Centrum Języków Obcych Uniwersytet Rzeszowski
Zapis prezentacji:

Seite 1 EGZAMINY GOETHE-INSTITUT

Seite 2 CZYM RÓŻNI SIĘ NAOMI OD INNYCH OSÓB UCZĄCYCH SIĘ NIEMIECKIEGO?

Seite 3 NAOMI MA CERTYFIKAT GOETHE-INSTITUT!

Seite 4 JAKOŚĆ NASZYCH EGZAMINÓW

Seite 5 EGZAMINY NA WSZYSTKICH 6 POZIOMACH

Seite 6 EGZAMINY NA WSZYSTKICH 6 POZIOMACH Dlatego są oznaczone międzynarodowym znakiem jakości Spełniają 17 tzw. podstawowych standardów organizacji Association of Language Testers in Europe (ALTE)

Seite 7 Testy są miarodajne, jeśli sprawdzają to, co mają sprawdzać. W przypadku egzaminów językowych decydujące są jedynie umiejętności językowe. Koncentracja, wiedza o otaczającym nas świecie lub szczęście nie mogą odgrywać żadnej roli. JAKOŚĆ, CZYLI … MIARODAJNOŚĆ

Seite 8 Zadania egzaminacyjne są jednoznaczne. Wszystkie można rozwiązać niezależnie od siebie. Jedno błędnie wykonane zadanie nie powoduje automatycznie powstania dalszych błędów. Przy każdym kolejnym zadaniu kandydat ma szansę wykonać je poprawnie. RZETELNOŚĆ JAKOŚĆ, CZYLI …

Seite 9 Korekta wszystkich części egzaminu, a w szczególności części Pisanie i Słuchanie, przed dwóch egzaminatorów gwarantuje obiektywną i rzetelną ocenę. RZETELNOŚĆ JAKOŚĆ, CZYLI …

Seite 10 Egzaminy powinny być dla wszystkich uczestników tak dalece fair, jak to możliwe, bez względu na język ojczysty, pochodzenie etniczne czy niepełnosprawność. FAIR PLAY JAKOŚĆ, CZYLI …

Seite 11 Pracujemy stale nad optymalizacją procesu egzaminacyjnego: długością testów, zastosowaniem nowoczesnych urządzeń technicznych, przyjazną dla kandydatów organizacją egzaminów. ZASTOSOWANIE W PRAKTYCE JAKOŚĆ, CZYLI …

Seite 12 IHRE VORTEILE … KORZYŚCI…

Seite 13 … NA JEDEN RZUT OKA Kursy i egzaminy – w tym samym miejscu 50 lat doświadczenia w przeprowadzaniu egzaminów Znany i uznawany na całym świecie certyfikat Świadectwo z międzynarodowym znakiem jakości Centrum egzaminacyjne w pobliżu

Seite 14 Griechenland Großbritannien Indien Indonesien Irland Israel Italien Japan Jordanien Kamerun Kanada Kasachstan Kenia Namibia Nepal Neuseeland Niederlande Nigeria Norwegen Pakistan Palästinensische Autonomiegebiete Paraguay Peru Philippinen Afghanistan Ägypten Algerien Argentinien Äthiopien Australien Bangladesh Belarus Belgien Bolivien Bosnien und Herzegowina Brasilien Bulgarien Chile China Costa Rica Côte d'Ivoire Dänemark Deutschland Ecuador Estland Finnland Frankreich Georgien Ghana Kolumbien Korea Kroatien Lettland Libanon Litauen Luxemburg Madagaskar Malaysia Mali Marokko Mazedonien Mexiko Polen Portugal Rumänien Russland Schweden Senegal Serbien Simbabwe Singapur Slowakische Republik Slowenien Vietnam Afghanistan Ägypten Algerien Argentinien Äthiopien Australien Bangladesh Belarus Belgien Bolivien Estland Frankreich Finnland Georgien Ghana Griechenland Großbritannien Indien Indonesien Irland Israel Italien Spanien Sri Lanka Südafrika Syrien Taiwan Tansania Thailand Togo Tschechische Republik Tunesien Türkei Ukraine Ungarn Uruguay Vereinigte Staaten von Amerika Usbekistan Venezuela Vereinigte Arabische Emirate Bosnien- Herzegowina Brasilien Bulgarien Chile China Costa Rica Côte d'Ivoire Dänemark Deutschland Ecuador Japan Jordanien Kamerun Kanada Kasachstan Kenia Kolumbien Korea Kroatien Lettland Libanon Littauen São Paulo ParisIstanbulTorontoBangkok Rotterdam Tel AvivAddis Abeba