Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STYLE SPRZEDAŻY Autor: Richard Forster Przekład: Wioleta Dąbrowska
Advertisements

Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
Krajowe doświadczenia w ochronie oznaczeń graficznych
Sprawiedliwy Handel to międzynarodowy ruch konsumentów, organizacji pozarządowych, firm importerskich i handlowych oraz spółdzielni drobnych producentów.
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
EBPP - nowy trend na rynku
Czym jest TURYSTYKA. POMORSKIE slow food, slow life, slow tourism czyli nowoczesny marketing terytorialny.
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
badania rynku turystycznego
Turystyka jako zjawisko społeczno-gospodarcze
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe.
IKEA w Polsce.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
Akademia Orange - łączy nas kultura program edukacyjny.
Maciej Bieńkiewicz, 15 marca 2012
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
Polish Association of Medical Tourism
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Korzyści ekonomiczne Ochrona Odnawialność
Listonic – Wygodna lista zakupów
WYDZIAŁ INŻYNIERII PRODUKCJI I LOGISTYKI
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
PREZENTACJA PLATFORMY
Zasadnicza Szkoła Zawodowa Kucharz
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Siedziba TelexFREE w Stanach Zjednoczonych 225 Cedar Hill ST Suite 200 Marlborough, MA Informacje o firmieTELEXFREE? Siedziba TelexFREE w Brazylii.
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
Przygotowali: Emilia Małek Leszek Smaga.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
System e-zamówienia.
TEXT
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
KONCEPCJA PROWADZENIA RESTAURACJI
Pozyskiwanie środków na promocję produktów regionalnych Bożena Pietras-Goc FUNDACJA PARTNERSTWO DLA ŚRODOWISKA.
Kanlux S.A. to jedna z największych i najstarszych polskich firm z sektora oświetleniowego. Jej wyroby sprzedawane są od 1989 roku, a zatem już niemal.
Jak zarabić na darmowym i pobić konkurencję Jakub Dąbkowski 2011.
Projekt Znajdź niszę – wspieranie przemysłów kreatywnych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych.
Dlaczego właśnie francuski?
Szansa czy zagrożenie Michał Broniek Prezes Zarządu ChinaWay Poland.
Misja Misją Gminnej Biblioteki Publicznej w Gorzkowicach jest zaspakajanie potrzeb czytelniczych, integracja i aktywizacja społeczności.
„Połączenie sił to początek, pozostanie razem to postęp, wspólna praca to sukces“ Henry Ford Prezentacja firmy.
Wiesz co jesz! W Cucinie można zobaczyć smaki, usłyszeć zapachy i podotykać świeżości. Poczuć tętno Kuchni – bo tu ona żyje. Ludźmi, którzy ją tworzą i.
Polski konsument a nowości
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
I Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Kujawskiej Włocławek
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
INTERNET TO ŹRÓDŁO WIEDZY, i PIENIĘDZY ! PROGRAM NetBiz.
PRODUKT.
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
III edycja Brains Attack
Piotr Kamiński Prezes Zarządu Bank Pocztowy S.A.
1 CZY FIRMA KREISEL JEST INNOWACYJNA? INNOWACYJNOŚĆ W CELU OSIĄGNIĘCIA SUKCESU.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.
WYKONALI: TOKARSKI RAFAŁ, ZAWIŚLIŃSKI MARCIN, TRZCIŃSKI ROBERT, MELION KRZYSZTOF, POŁEĆ ŁUKASZ, SZYMCZAK KONRAD. IMPORT ŻARÓWEK I RECYKLING Politechnika.
DLACZEGO KOMERCYJNA DZIAŁALNOŚĆ JEST WAŻNA W PROMOWANIU MIAST? Poznańska Lokalna Organizacja Turystyczna.
SERWISUJ SWÓJ ORGANIZM
Znaczenie marketingu w ekonomii społecznej oraz nadawanie znaku jakości produktom i usługom w obszarze ekonomii społecznej WARSZAWA / czerwiec 2015.
1 Elementy Kreacji Marki| Elementy Kreacji Marki Adam Szurgociński, Dawid Drywa.
Analiza SWOT Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Firma Bolix to: Specjalizujemy się w produkcji systemów elewacyjnych, a w szczególności systemów ociepleń, czyli produktów, dzięki którym zewnętrzne ściany.
Kurs szkoleniowy w zakresie ochrony zasobów Dziedzictwa Kulturowego i Kulinarnego
Zapis prezentacji:

Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł

PIOTR I PAWEŁ 24 lata na rynku Obrót 2013: 1.927 mld Miesięczna ilość klientów: 4.5 mln Ilość sklepów: 100 Ilość miast: 57 Stały, zrównoważony rozwój

PIOTR I PAWEŁ SPECYFIKA FORMATU Wystrój sklepu Ścieżka klienta Wybór asortymentu Jakość produktów Rola tradycji Czynnik ludzki Dobre ceny

PIOTR I PAWEŁ WYSTRÓJ SKLEPÓW Suma wrażeń wpływających na odbiór sklepu: Estetyka Światło Przestrzeń

PIOTR I PAWEŁ ASORTYMENT Prawie 15 000 pozycji asortymentowych: Kuchnie świata Egzotyczne owoce Wyszukane alkohole Produkty Fair Trade Bio.

PIOTR I PAWEŁ ASORTYMENT, TECHNOLOGIE Technologie eko Produkty bio, niskocukrowe, sojowe, niskotłuszczowe, bezglutenowe.

PIOTR I PAWEŁ PRACOWNICY Unikatowa filozofia: Szacunek Zaufanie Wolny rynek

PIOTR I PAWEŁ WŁASNE PRODUKTY 600 pozycji marki własnej „Zawsze jakość”, 30 pozycji : Codzienne zakupy”

PIOTR I PAWEŁ NOWOCZESNY Elektroniczna karta, listy zakupowe, promocje i sklepy w zasięgu ręki!

PIOTR I PAWEŁ ODPOWIEDZIALNY Fundacja Piotr i Paweł „Radość Dzieciom” KULTURAlnik – nasza własna kultura Marka Formy-drużyna biegaczy Współpraca z Bankami Żywności oraz Caritas

Kuchenne Atelier- prezentacja projektu To miejsce gdzie łączymy wiedzę o gotowaniu z wiedzą o produktach. Ekspertami w gotowaniu są nasi klienci- blogerzy, prowadzący własne, uznane blogi kulinarne. Ekspertem w doborze produktu jest Piotr i Paweł. Kuchenne Atelier promuje ideę urozmaiconego menu.

Kuchenne Atelier- prezentacja blogerów

Kuchenne Atelier- prezentacja blogerów Nasi blogerzy, na bazie produktów dostępnych w Piotrze i Pawle, zabierają klientów w podróże kulinarne. Kuchnie, przygotowywane przez blogerów w roku 2014 to: meksykańska, azjatycka, francuska, brazylijska, grecka, włoska, indyjska, polska, amerykańska.

Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji www.piotripawel.pl

Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji www.atelier.piotripawel.pl

Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji

Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji http://www.youtube.com/watch?v=HEujaT3Yryw http://www.youtube.com/watch?v=6qtBlhZjS5M http://www.youtube.com/watch?v=OUe8bfe-3eM Zapraszamy do obejrzenia I odcinka naszych przepisów. Przygotowanie przepisów odbywa się w Poznaniu, kolejny odcinek kręcimy już 29 stycznia.

Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji Fanpage na FB

Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji Pinterest

Kuchenne Atelier- prezentacja komunikacji http://instagram.com/piotripawel#

Kuchenne Atelier- zadanie Zadanie: ROZWINIĘCIE IDEI KUCHENNEGO ATELIER PIOTR I PAWEŁ DO PROJEKTU, KTÓRY BĘDZIE BUDOWAŁ POZYTYWNE SKOJARZENIA MARKI I POZWALAŁ NA JEJ IDENTYFIKACJĘ JAKO EKSPERTA W DOBORZE PRODUKTÓW W KUCHNI. Pomysł na połączenie wirtualnego Atelier z restauracją w Poznaniu. Pomysły kreatywne na urozmaicenie Atelier o inne działalności kuchenne (choć nie tylko).