 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Nowa” Matura 2015 Języki obce
Advertisements

Kształcenie umiejętności pisania w świetle nowej podstawy programowej
NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
Przegląd projektu Egzamin gimnazjalny z języka obcego.
JĘZYK POLSKI KLASY IV - VI
Zagadnienia: Podstawy prawne egzaminu maturalnego Standardy wymagań egzaminacyjnych Struktura egzaminu pisemnego i ustnego z języka obcego nauczanego.
Sprawdzian po klasie szóstej w szkole podstawowej
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA
Sprawdzian dla uczniów kończących szóstą klasę szkoły podstawowej.
Szkoła Podstawowa nr 4 w Andrychowie
SPRAWDZIAN PO KLASIE SZÓSTEJ
EUROPEJSKIE KOMPETENCJE KLUCZOWE
Egzamin poziomowy - A2/B1
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
Rok szkolny 2003/2004: - liczba szkół liczba szkół liczba uczniów liczba uczniów liczba wolontariuszy liczba wolontariuszy.
Co to jest TIK?.
Pisanie-metody kształcenia tej umiejętności
Matura podstawowa z języka angielskiego.
MIĘDZYSZKOLNY KONKURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla KLAS III
Mój sześciolatek idzie do szkoły
TIK w szkole podstawowej
Atrakcyjna szkoła drogą do sukcesu
Rozporządzenie MEN z 7 lutego 2012 roku Pojawia się tam zapis język obcy ukierunkowany zawodowo- Efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów Efekty.
Zmiany w egzaminie maturalnym w roku szkolnym 2011/2012
6-LATEK W SZKOLE.
POTRZEBY UCZNIA CUDZOZIEMCA
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
DOJRZAŁOŚĆ SZKOLNA DZIECKA 6 LETNIEGO W ASPEKCIE ROZWOJU MOWY
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych: leksykalnych,  gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych, umożliwiającym.
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
Egzamin maturalny z języka obcego - poziom podstawowy Renata Malejewska.
Gotowość szkolna Długotrwały proces przemian psychofizycznych, które prowadzi do przystosowania się dziecka do systemu nauczania początkowego. Zawsze.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA A NAUCZANIE JĘZYKÓW OBCYCH
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
Sprawdzian szóstoklasisty
Aleksandra Kiełbania I G
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
WYCHOWANIE PRZEZ CZYTANIE
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2014/2015.
EGZAMIN MATURALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO Matura ustna.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych wiedza o języku w szkole podstawowej i gimnazjum.
SZKOŁA SUKCESU – SZKOŁĄ WSZYSTKICH UCZNIÓW Projekt „ SZKOŁA SUKCESU ” wsp ó łfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Wpływ czytelnictwa na rozwój dziecka głuchego
Efekty uczenia się Od czego wyszliśmy?.
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Szkoła Podstawowa w Annopolu Starym 9 listopada 2016 roku
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Rozwój mowy dziecka.
WYMARZONY ZAWÓD.
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
Zapis prezentacji:

 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie tematów wskazanych w wymaganiach szczegółowych.

 Uczeń rozumie bardzo proste i krótkie wypowiedzi ustne artykułowane wyraźnie i powoli, w standardowej odmianie języka, a także krótkie i proste wypowiedzi pisemne w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.

 Uczeń samodzielnie formułuje bardzo krótkie, proste i zrozumiałe wypowiedzi ustne i pisemne w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.

 Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie i w typowych sytuacjach reaguje w sposób zrozumiały, adekwatnie do sytuacji komunikacyjnej, ustnie lub pisemnie, w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.

 Uczeń zmienia formę przekazu ustnego lub pisemnego w zakresie opisanym w wymaganiach szczegółowych.

l. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych: leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych, umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:  człowiek (dane personalne, wygląd zewnętrzny, uczucia i emocje, zainteresowania);  dom (miejsce zamieszkania, opis domu, pomieszczeń domu i ich wyposażenia);  szkoła (przedmioty nauczania, przybory szkolne);  praca (popularne zawody);  życie rodzinne i towarzyskie (członkowie rodziny, koledzy, przyjaciele, czynności życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego);  żywienie (artykuły spożywcze, posiłki);  zakupy i usługi (rodzaje sklepów, towary, sprzedawanie i kupowanie);  podróżowanie i turystyka (środki transportu, kierunki świata);  kultura (święta, obrzędy);  sport (popularne dyscypliny sportu, sprzęt sportowy);  zdrowie (samopoczucie, higiena codzienna);  świat przyrody (pogoda, rośliny i zwierzęta, krajobraz).

2.Uczeń rozumie wypowiedzi ze słuchu:  reaguje na polecenia;  rozumie znaczenie zwrotów dnia codziennego adresowanych do ucznia;  rozumie ogólny sens prostego tekstu;  wyszukuje proste informacje szczegółowe w tekście słuchanym;  rozumie intencje rozmówców (np. podawanie informacji, wyrażanie prośby, zgody lub braku zgody, żartowanie);  rozpoznaje rodzaje sytuacji komunikacyjnych (np. u lekarza, w sklepie, na dworcu, w szkole).

3.Uczeń rozumie krótkie, proste, kilkuzdaniowe wypowiedzi pisemne:  rozumie ogólny sens tekstu;  wyszukuje proste informacje szczegółowe w tekście;  rozpoznaje różne rodzaje tekstów (np. list prywatny, , SMS, opowiadanie, zaproszenie, kartka pocztowa).

4.Uczeń tworzy kilkuzdaniowe wypowiedzi ustne według wzoru:  opisuje ludzi, przedmioty i miejsca;  opowiada o czynnościach życia codziennego;  przedstawia swoje upodobania i uczucia. 5.Uczeń tworzy kilkuzdaniowe wypowiedzi pisemne według wzoru:  opisuje ludzi, przedmioty i miejsca;  opisuje czynności dnia codziennego;  przedstawia swoje upodobania i uczucia.

6.Uczeń reaguje ustnie w prostych sytuacjach dnia codziennego:  przedstawia siebie i członków swojej rodziny;  podaje swoje upodobania;  mówi, co posiada i co potrafi robić;  prosi o informacje;  wyraża swoje emocje;  wyraża prośby ł podziękowania. 7.Uczeń reaguje w formie prostego tekstu pisanego w prostych sytuacjach życia codziennego:  udziela podstawowych informacji na swój temat;  wyraża podziękowania.

8.Uczeń przetwarza tekst:  przekazuje ustnie informacje uzyskane z tekstu słuchanego lub czytanego;  zapisuje informacje uzyskane z tekstu słuchanego lub czytanego. 9.Uczeń dokonuje samooceny (np. przy użyciu portfolio językowego) i wykorzystuje techniki samodzielnej pracy nad językiem (np. korzystanie ze słownika, poprawianie błędów, zapamiętywanie nowych wyrazów).

10. Uczeń współdziała w grupie, np. w lekcyjnych i pozalekcyjnych językowych pracach projektowych. 11. Uczeń korzysta ze źródeł informacji w języku obcym (np. z encyklopedii, mediów) również za pomocą technologii informacyjno- komunikacyjnych. 12. Uczeń stosuje strategie komunikacyjne (np. domyślanie się znaczenia wyrazów z kontekstu, rozumienie tekstu zawierającego nieznane słowa i zwroty). 13. Uczeń posiada świadomość językową (np. podobieństw i różnic między językami).