POIS.07.03.00-00-010/10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata
Advertisements

Zmiana Planu zagospodarowania przestrzennego Województwa Lubuskiego
UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ NA TERENIE AGLOMERACJI ŻAGAŃ
Projekt POIS /10 Modernizacja i rozbudowa systemu infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej Gminy Milanówek.
Fundusze europejskie, a rejestry publiczne Gdańsk, dn bezpieczny i skuteczny dostęp do zawartych w nich danych oraz rozwój systemów udostępniania.
Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
Warszawa, wrzesień 2007 r. Kryteria wyboru projektów współfinansowanych w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 – 2013 Warszawa, 7.
Projekty związane z ochroną środowiska w programach operacyjnych współfinansowanych ze środków UE w Polsce Konferencja Aspekty środowiskowe w działaniach.
Park Naukowo – Technologiczny Uniwersytetu Zielonogórskiego Elżbieta Polak Marszałek Województwa Lubuskiego.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Stan wdrażania komponentu regionalnego PO KL wg stanu na dzień 31 lipca 2008 r. DOLNOŚLĄSKI WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY Wrocław, ul. Armii Krajowej 54.
Urząd Marszałkowski Województwa DolnośląskiegoWrocław, 16 marca 2009 r.1 Szkolenie dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego
Prezentacja na Side Event, Barcelona
Spotkanie Burmistrza Czechowic-Dziedzic z Przedsiębiorcami INWESTYCJE REALIZOWANE I PRZYGOTOWYWANE DO REALIZACJI GMINY CZECHOWICE-DZIEDZICE - PRZEDSIĘWZIĘCIA.
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Ochrona przed hałasem Jarosława Wojciechowska
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 – 2013.
"Potencjał inwestycyjny węzłów integracyjnych – obecne i przyszłe projekty dofinansowane ze środków Unii Europejskiej w Gminie Miasta Gdańska Dzięki bezzwrotnym.
Rozw ó j Polski Wschodniej. 2 października 2007 r. komisarz ds. polityki regionalnej Danuta Hübner podpisała decyzję Komisji Europejskiej przyjmującą
GMINA ZIĘBICE Dla rozwoju infrastruktury i środowiska Dla rozwoju infrastruktury i środowiska.
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Poprawa jakości powietrza jednym z kluczowych ekologicznych wyzwań w Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata Katowice,
Szpital Specjalistyczny im. J. K. Łukowicza w Chojnicach
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
Podjęte działania: Miasto w maju 2004 roku we współpracy z Wydziałem Architektury Politechniki Gdańskiej zorganizowało konkurs dla studentów, w którym.
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Rewitalizacja obiektu dworcowego Toruń Główny - poprawa dostępności i zwiększenie atrakcyjności Zespół Szkół nr 14.
Wykorzystanie funduszy unijnych w sektorze środowiska Sławomir Mazurek Rzecznik Prasowy Ministerstwa Środowiska Warszawa, 12 września 2007 r.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Aktywni zawodowo Aktywni zawodowo projekt realizowany na podstawie.
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Odnawialne źródła energii Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego Polski Kongres Energii Odnawialnej Płock, 3 luty 2014 r. Warszawa, 3.
19 MAJA 2009r.PREZENTACJA SPÓŁKI1 „KOLEJE MAZOWIECKIE – KM” SP. Z O.O. WDROŻONE I PLANOWANE INWESTYCJE.
„Jessica w zachodniopomorskim – dotychczasowe doświadczenia” Robert Michalski Warszawa, r.
„Rozbudowa i modernizacja systemu wodociągowo – kanalizacyjnego w Białymstoku i gminie Wasilków” Projekt POIS /08.
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Inicjatywa JESSICA – pierwsze doświadczenia z perspektywy regionalnej
Budowa kanalizacji sanitarnej w gm. Gierałtowice na finiszu! Projekt budowy kanalizacji sanitarnej wraz z oczyszczalnią ścieków w Gminie Gierałtowice.
Bezpieczeństwo w komunikacji powszechnej i transporcie (ćwiczenia)
Rozbudowa i modernizacja systemu kanalizacji sanitarnej PEWIK GDYNIA Projekt nr POIS /13 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską, ze.
ATMOTERM ® S.A. Inteligentne rozwiązania aby chronić środowisko Gdański Obszar Metropolitalny 2015 Plan gospodarki niskoemisyjnej dla Gdańskiego.
Zintegrowany System Zarządzania Ruchem w Trójmieście TRISTAR
PROGRAM OPERACYJNY Infrastruktura i Środowisko Zielona Góra, r.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Kryteria wyboru projektów Działanie 5.1 Gospodarka odpadowa osi priorytetowej Środowisko przyrodnicze i racjonalne wykorzystanie zasobów Regionalnego Programu.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Zasady naboru wniosków dla Działania 9.1. Transport miejski w ramach RPO WP Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca Regionalny Program Operacyjny.
Prezentacja projektu Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Os. Lecha – ul. Piaśnicka – Centrum Handlowe M1- pętla Franowo.
1 Wprowadzenie Dostępne środki z funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności w latach
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Panel: Transport komunalny
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Strategia ZIT Obszaru Metropolitalnego Gdańsk–Gdynia–Sopot do 2020 roku Komitet Monitorujący Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na.
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie Miasta Helu
Umowy w ramach konkursu dla działania 10
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Umowy w ramach konkursu dla działania 10
Wiceprezes Zarządu NFOŚiGW
Zakończenie inwestycji modernizacji energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Tymbarku Gmina Tymbark Zadanie modernizacji energetycznej finansowane z.
Poprawa funkcjonowania komunikacji miejskiej w Toruniu
NA TERENIE GMIN POWIATU DZIERŻONIOWSKIEGO – ETAP II
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
WIELKOPOLSKI REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY NA LATA
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Zapis prezentacji:

POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”

INFORMACJE O PROJEKCIE Projekt „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście” Główny Cel Projektu Poprawa jakości, efektywności i konkurencyjności transportu kolejowego w Trójmieście oraz zwiększenie spójności systemu komunikacyjnego regionu. Cel ten jest w rzeczywistości bardzo złożony, a jego osiągnięcie możliwe jest tylko poprzez realizowanie celów pośrednich, m.in.: przystosowanie infrastruktury linii do zwiększenia zdolności przewozowej i przepustowej, przystosowanie infrastruktury i taboru do obsługi osób o ograniczonej możliwości poruszania się, poprawa jakości obsługi świadczonej przez transport zbiorowy. Inwestycje realizowane w ramach Projektu mają za zadanie przede wszystkim przyczynić się do zmniejszenia udziału indywidualnego transportu samochodowego, co wpłynie korzystnie na: poprawę stanu środowiska naturalnego dzięki zmniejszeniu emisji spalin, poprawę klimatu akustycznego w Trójmieście, zmniejszenie zatłoczenia ulic, a tym samym poprawę sprawności funkcjonowania układu ulicznego, poprawę bezpieczeństwa transportu podróżnych poprzez zmniejszenie liczby wypadków, zmniejszenie negatywnego oddziaływania transportu na warunki życia mieszkańców.

INFORMACJE O PROJEKCIE Projekt „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście” Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko Priorytet VII – Transport przyjazny środowisku Działanie 7.3 Transport miejski w obszarach metropolitalnych Projekt wpisany na listę indykatywną w dniu r. Podpisano pre - umowę na dofinansowanie Projektu w dniu r. Projekt ujęty na poz. 11 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia w sprawie wykazu przedsięwzięć Euro Termin złożenia wniosku do CUPT – r. Wniosek zatwierdzony przez Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (dawniej Ministerstwo Infrastruktury) – r. Termin podpisania Umowy o Dofinansowanie z CUPT – 30 grudzień 2011r. Koszt całkowity: ,29 zł Koszty kwalifikowalne: ,68 zł Dofinansowanie UE: ,93 zł

ZADANIE Budowa Systemu Sterowania Ruchem Kolejowym, Inwestycja zakończona Etapy: Gdańsk Główny, Gdańsk Wrzeszcz, Gdańsk Oliwa, Sopot, Gdynia Chylonia Wartość kontraktów w ramach podzadania: - całkowita: 39,5 mln zł, - całkowita: 39,5 mln zł, - kwalifikowane: 32,3 mln zł - kwalifikowane: 32,3 mln zł 1.2. Budowa Elektrycznego Ogrzewania Rozjazdów i sterowania oświetleniem, Inwestycja zakończona Etapy: Gdańsk Główny, Gdańsk Wrzeszcz, Gdańsk Oliwa, Sopot Wartość kontraktów w ramach podzadania: - całkowita: 2,1 mln zł, - całkowita: 2,1 mln zł, - kwalifikowane: 1,7 mln zł - kwalifikowane: 1,7 mln zł 1.3. Budowa Linii Światłowodowej wzdłuż linii nr 250 Gdańsk Główny – Rumia, Inwestycja zakończona Wartość kontraktów w ramach podzadania: - całkowita: 6,1 mln zł, - całkowita: 6,1 mln zł, - kwalifikowane: 4,9 mln zł - kwalifikowane: 4,9 mln zł

ZADANIE 2. MODERNIZACJA PERONÓW Inwestycja zakończona Etapy: Gdańsk Politechnika, Gdańsk Wrzeszcz, Gdańsk Żabianka AWFiS, Sopot, Sopot Wyścigi, Gdynia Wzgórze Świętego Maksymiliana Wartość kontraktów w ramach zadania: - całkowita: 60,3 mln zł, - całkowita: 60,3 mln zł, - kwalifikowane: 49,3 mln zł - kwalifikowane: 49,3 mln zł

ZADANIE 3. Zadanie w trakcie realizacji Przedłużenie linii nr 250 oraz budowa przystanku Gdańsk Śródmieście Wartość kontraktu w ramach zadania: - całkowita: 66,7 mln zł, - całkowita: 66,7 mln zł, - kwalifikowane: 54,2 mln zł - kwalifikowane: 54,2 mln zł

ZADANIE 4. Zadanie w trakcie realizacji Modernizacja Taboru Wartość kontraktów w ramach zadania: - całkowita: 139,6 mln zł, - całkowita: 139,6 mln zł, - kwalifikowane: 113,5 mln zł - kwalifikowane: 113,5 mln zł

PKP SKM w Trójmieście sp. z o.o.8 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ