Generatory pomocy multimedialnych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OASE elektroniczny system składania wniosków w Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży.
Advertisements

CLIMGEN (generator danych pogodowych w modelu CropSyst.
Stanisław Waberski, CKU Siedlce Kowno, 30 Marca 2011
Korespondencja elektroniczna
WINDOWS 95 WYCINEK AUTOSTART TWORZENIE POWIĄZAŃ PLIKÓW Z APLIKACJAMI
Technologie informacyjne MCE Pudełko. Zakładanie strony internetowej Technologie informacyjne Marek Pudełko.
Jak korzystać z programu peer-to-peer Na przykładzie programu eMule.
Cześć! Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe Umiem robić takie gry, a więc z chęcią nauczę Cię.
import danych; sumy pośrednie; tabela przestawna; konsolidacja danych
MOODLE Platforma do zdalnej komunikacji dla Kierunku Ekonomia informacje dla Studentów Studentów I Roku Ciechanów, 2013 rok.
ADRESOWANIE WZGLĘDNE I BEZWZGLĘDNE Ćwiczenia
Fundacja Edukacji Ekonomicznej Polskie Centrum Kompetencji Administracji i Edukacji Elektronicznej (PCC) ul. Kopernika Warszawa tel./fax: (+48.
Konfiguracja kont w programie Adobe Dreamweaver
Najpierw z menu wyboru wybierz moduł tworzenia Quizów ( JQuiz )
Arkusze kalkulacyjne, część 3
Dokumentacja do obsługi PWI (nowa wersja aplikacji)
iDziennik – prezentacja dla rodziców
Instrukcja USOSweb Sylabusy Wersja: Opracował: Sebastian Sieńko.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Świadectwa Optivum.
Obsługa platformy dla nauczycieli prowadzących Jako nauczyciel prowadzący musisz wpisać studentów na kurs który nadzorujesz.
Instrukcja MILO moduł klienta.
System zamawiania on-line
Proste nagrywanie przy użyciu programu HardDisk OGG.
System rejestracji zawodników Polski Związek Judo 2006.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Projekt systemowy Mazowieccy Liderzy Nauczania Sukcesu.
MAKRA 1.
DZIEŁ Z KATALOGU PUBLIKACJI
Aby wejść na stronę główną Centrum Kształcenia Ustawicznego w Białymstoku, wpisz adres strony: (Rys.1.)
Sieć oparta o serwer Ubuntu 12.10
Elektroniczny System Naboru (NABO)
1 Jak by tu po-współpracować z innymi ? a może coś jeszcze… Word 2007.
Temat 12: Formularze.
Kalkulator Wyborczy. Okno startowe Kalkulator w pierwszej kolejności weryfikuje, czy posiada ważne licencje. Jeżeli posiada więcej niż jedną licencję,
Wzorce slajdów programu microsoft powerpoint
Szkolenie dla bibliotekarzy MATERIAŁ POMOCNICZY KURS E-LEARNINGOWY O FINANSACH… KWESTIE TECHNICZNE Projekt realizowany z Narodowym Bankiem Polskim w.
Dziennik.
Informatyka Poczta elektroniczna.
Zamawianie i rezerwacja książek przez Internet
Beata Sanakiewicz. Spis treści  Program MS FrontPage Program MS FrontPage  Pierwsze spotkanie Pierwsze spotkanie  Ustawienia witryny Ustawienia witryny.
Uonetplus.vulcan.net.pl/kobylka Podany adres należy wpisać w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu lub Kliknąć prawym przyciskiem myszy.
Storna | 1 Instalacja generatorów oraz praca z generatorem puzzli, memory oraz grupowania.* Generatory pomocy multimedialnych *Projekt jest całkowicie.
Smart Portal – podstawy użytkowania. W celu uruchomienia aplikacji Smart Portal, należy: -uruchomić nowe okno przeglądarki internetowej, -wpisać w pole.
Tworzenie ankiet online
prezentacja multimedialna
Instrukcja obsługi portalu Informacyjno-Edukacyjnego Miasta Oleśnicy
Podstawy tworzenia stron WWW w języku HTML Koło Naukowe Elektroniki Przemysłowej - KNEP Wykonali:Mariusz Zawistowicz i Karol Witowski.
PRZYKŁAD OBLICZENIOWY PRĘT
PRZYKŁAD ROZWIĄZANIA KRATOWNICY
Operacje na plikach i folderach
Informatyka – szkoła gimnazjalna – Scholaris - © DC Edukacja Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage Informatyka.
Instrukcja obsługi aplikacji „Wizualizacja produktów CRH Klinkier”
Instalacja certyfikatu Dostęp do Rachunku przez Internet BS Pawłowice dla przeglądarki Mozilla Firefox.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Usługa e-Załączniki Automatyzacja usługi - nowy kanał komunikacyjny Izba Celna w Białej Podlaskiej Prezentuje Leszek Krasa Biała Podlaska, dn r.
Microsoft® Office Word
Bazy CINAHL Wyszukiwanie zaawansowane Przewodnik
Metody posługiwania się środkami i narzędziami TI.
Generatory pomocy multimedialnych Praca z generatorem: parowanie, uzupełnianki, krzyżówki oraz testy.* *Projekt jest całkowicie finansowany z programu.
Instrukcja USOS Aktualizacja wersja by Marek Opacki.
DynaMed Plus Przewodnik
Uonetplus.vulcan.net.pl/kobylka Podany adres należy wpisać w przeglądarce. Wyświetli się powitalna strona systemu lub Kliknąć prawym przyciskiem myszy.
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
Bioróżnorodność wokół nas
Tworzenie stron WWW w programie Microsoft FrontPage
Korespondencja elektroniczna
Najważniejsze informacje dotyczące programu Sway.
Instrukcja wykorzystania oprogramowania „Forms” wchodzącego w skład pakietu usług chmury cyfrowej Office 365.
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Generatory pomocy multimedialnych Praca z generatorem: parowanie, uzupełnianki, krzyżówki oraz testy.* *Projekt jest całkowicie finansowany z programu Kapitał Ludzki, III Wysoka jakoś systemu oświaty, 3.3 Poprawa jakości kształcenia, 3.3.4. Modernizacja treści i metod kształcenia.

Generator 4: Parowanie (krok 1) Aby wygenerować grę parowanie należy uzupełnić następujące pola: Nazwa gry, Ilość par – przedział od 2 do 8 par, Klikamy przycisk następny krok.

Generator 4: Parowanie (krok 2) Należy dla każdej pary przypisać elementy graficzne lub tekstowe uzupełniając pola. Na poniższym obrazku przedstawiono parę jako zestawienie obrazka oraz wyrazu. Klikamy przycisk następny krok.

Generator 4: Parowanie (krok 3) W analogiczny sposób postępujemy z wszystkimi parami. Liczba par uzależniona jest od naszego wyboru w pierwszym kroku. Aby ostatecznie wygenerować grę należy wybrać przycisk Generuj.

Generator 4: Parowanie (krok 4) Otrzymamy ekran testowy naszej gry na którym ostatecznie będziemy mogli przetestować poprawność jej działania. Przycisk Odrzuć spowoduje anulowanie gry natomiast przycisk Wszystko w porządku, chcę ściągnąć lekcję spowoduje pobranie gotowej lekcji w formacie *.zip. Należy chwilę odczekać po kliknięciu przycisku Wszystko w porządku, chcę ściągnąć lekcję zanim rozpocznie się proces pobierania skompresowanej gry.

Generator 4: Parowanie Widok wygenerowanej gry:

Generator 5: Uzupełnianki (krok 1) Generator wspomaga tworzenie gier typu dyktando gdzie dziecko ma za zadanie wstawić brakujące litery we właściwe miejsca. Aby wygenerować grę należy wypełnić następujące pola: Nazwa gry, Polecenie – należy wpisać poleceni które pojawi się na pasku nawigacyjnym lekcji,

Generator 5: Uzupełnianki (krok 2) W pole treść należy wpisać dyktando, Kolejnym krokiem jest zaznaczanie kursorem myszy liter które maja być niewidoczne w treści dyktanda. Po zaznaczeniu liter należy wybrać przycisk ukryj słowo, Litera lub słowo zostanie poprzedzona i zakończona kilkoma kropkami,

Generator 5: Uzupełnianki (krok 3) W analogiczny sposób postępujemy z wszystkimi słowami lub literami które chcemy ukryć w dyktandzie. W wygenerowanej wersji ukryte słowa lub litery pojawią się pod dyktandem. Te słowa lub litery uczeń będzie mógł przenieść we właściwe miejsce w dyktandzie. Aby ostatecznie wygenerować grę należy wybrać przycisk Generuj.

Generator 5: Uzupełnianki Otrzymamy ekran testowy naszej gry na którym ostatecznie będziemy mogli przetestować poprawność jej działania. Przycisk Odrzuć spowoduje anulowanie gry natomiast przycisk Wszystko w porządku, chcę ściągnąć lekcję spowoduje pobranie gotowej lekcji w formacie *.zip. Należy chwilę odczekać po kliknięciu przycisku Wszystko w porządku, chcę ściągnąć lekcję zanim rozpocznie się proces pobierania skompresowanej gry.

Generator 4: Uzupełnianki Widok wygenerowanej gry:

Generator 6: Krzyżówki (krok 1) Generator wspomaga tworzenie gier typu krzyżówki gdzie dziecko ma za zadanie wpisać z klawiatury właściwe odpowiedzi. Aby wygenerować grę krzyżówka należy wypełnić następujące pola: Nazwa gry, Polecenie – należy wpisać polecenie które pojawi się na pasku nawigacyjnym lekcji, Hasło - musi mieć tyle samo liter ile jest w sumie odpowiedzi. Każda kolejna odpowiedź musi zawierać odpowiadającą literkę w haśle. Na przykład: Hasłem jest słowo KOT, odpowiedziami kolejno są: aKtor, drzewO i Trawa.

Generator 6: Krzyżówki (krok 2) W polu pytania do krzyżówki należy wpisać wszystkie pytania, jak na poniższym obrazku:

Generator 6: Krzyżówki (krok 3) W polach odpowiedzi należy wpisać prawidłowe odpowiedzi na zadane pytania. Liczba odpowiedzi jest generowana automatycznie w zależności od liczby liter w haśle, które wpisujemy w kroku pierwszym.

Generator 6: Krzyżówki Aby ostatecznie wygenerować grę należy wybrać przycisk Generuj.

Generator 6: Krzyżówki Otrzymamy ekran testowy naszej gry na którym ostatecznie będziemy mogli przetestować poprawność jej działania. Przycisk Odrzuć spowoduje anulowanie gry natomiast przycisk Wszystko w porządku, chcę ściągnąć lekcję spowoduje pobranie gotowej lekcji w formacie *.zip. Należy chwilę odczekać po kliknięciu przycisku Wszystko w porządku, chcę ściągnąć lekcję zanim rozpocznie się proces pobierania skompresowanej gry.

Generator 6: Krzyżówki Widok wygenerowanej gry:

Generator 7: Testy (krok 1) Generator wspomaga tworzenie gier typu testy gdzie dziecko ma za zadanie zaznaczyć właściwe odpowiedzi na zadane pytania. Aby wygenerować grę test należy wypełnić następujące pola: Nazwa testu, Ilość pytań, Wysyłanie odpowiedzi na e-mail (opcjonalne) – tak wygenerowana gra musi być umieszczona na serwerze WWW dostępnym z sieci Internet. Nie ma możliwości wysyłania wyników testu w poczcie e-mail z lokalnego komputera, Możliwość sprawdzania odpowiedzi – pozwala na porównanie udzielonych dopowiedzi z odpowiedziami prawidłowymi. Możliwość taka istnieje dopiero po zakończeniu testy. Czas na wykonanie – możliwość określenia że test będzie wykonywany na czas.

Generator 7: Testy (krok 2) Następnie należy wypełnić pola poszczególnych pytań: Treść pytania, Punktacja – ilość punktów którą można otrzymać za właściwa odpowiedź, Wybierz obrazek: (opcjonalnie) – pozwala na załączenie do pytania obrazka, Typ dopowiedzi – mamy tu następujące opcje: Pole tekstowe – wypełniająca test osoba będzie musiała wpisać dokładnie taka sama odpowiedź jaką wpisała osoba generująca test, Oraz odpowiedzi typu wybór (A lub B, A lub B lub C, A lub B lub C lub D, A lub B lub C lub D lub E itd.)

Generator 7: Testy (krok 3) Po wybraniu odpowiedniego typu odpowiedzi pojawia się pole prawidłowa odpowiedź gdzie należy zaznaczyć właściwą odpowiedź oraz pole/pola do wpisania odpowiedzi lub załączenia odpowiedzi rysunkowej.

Generator 7: Testy (krok 4) Czynności z kroków 2 i 3 powtarzamy w zależności od ilości wybranych pytań w kroku pierwszym Aby ostatecznie wygenerować grę należy wybrać przycisk Generuj.

Generator 7: Testy Otrzymamy ekran testowy naszej gry na którym ostatecznie będziemy mogli przetestować poprawność jej działania. Przycisk Odrzuć spowoduje anulowanie gry natomiast przycisk Wszystko w porządku, chcę ściągnąć lekcję spowoduje pobranie gotowej lekcji w formacie *.zip. Należy chwilę odczekać po kliknięciu przycisku Wszystko w porządku, chcę ściągnąć lekcję zanim rozpocznie się proces pobierania skompresowanej gry.

Generator 7: Testy Widok wygenerowanej gry:

Generator 7: Testy Wygenerowana lekcja posiada przyciski nawigacyjne dzięki którym możemy się poruszać po poszczególnych pytaniach:

Generator 7: Testy Ekran podsumowania zawiera liczbę punktów uzyskanych w teście. Możliwość przeglądania prawidłowych odpowiedzi i porównania ich z naszymi odpowiedziami. Właściwe odpowiedzi zaznaczone są kolorem zielonym, niewłaściwe natomiast kolorem czerwonym.

Generator 7: Testy Istnieje możliwość wysłania wyników za pomocą poczty e-mail. Należy pamiętać że gotowy test powinien zostać umieszczony na serwerze WWW.

Uruchamianie wygenerowanej gry Pobrany plik z grą w formacie *.zip należy rozpakować programem 7-Zip w dowolnej lokalizacji na dysku komputera.

Uruchamianie wygenerowanej gry W celu uruchomienia gry należy kliknąć na ikonę uruchom.

Uruchamianie wygenerowanej gry W ten sposób wygenerowaną grę można uruchamiać zarówno ze strony internetowej podając link do pliku uruchom lub na komputerze stacjonarnym nie posiadającym dostępu do Internetu.

Generatory on-line i lokalnie Dostęp do generatorów jest możliwy także przez następujący adres internetowy: www.generatory.matematycznawyspa.pl – wersja online oraz www.matematycznawyspa.pl – wersja *.zip