 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych: leksykalnych,  gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych, umożliwiającym.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Nowa” Matura 2015 Języki obce
Advertisements

NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
Przegląd projektu Egzamin gimnazjalny z języka obcego.
JĘZYK POLSKI KLASY IV - VI
Zagadnienia: Podstawy prawne egzaminu maturalnego Standardy wymagań egzaminacyjnych Struktura egzaminu pisemnego i ustnego z języka obcego nauczanego.
Egzamin maturalny z języka obcego nowożytnego Nowa forma części ustnej od 2012 roku.
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
NOWA PODSTAWA PROGRAMOWA
Egzamin maturalny ustny z języka obcego obowiązujący od roku szkolnego 2011/2012 Prezentacja przygotowana na podstawie informacji zawartych w informatorze.
Matura podstawowa z języka angielskiego.
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
MIĘDZYSZKOLNY KONKURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO dla KLAS III
Świat domysłów, plotek i projektów – jakich zmian możemy się spodziewać do/ i 2015 roku? Stan na marzec 2013 roku Mariusz Domański.
Mój sześciolatek idzie do szkoły
TIK w szkole podstawowej
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
Rozporządzenie MEN z 7 lutego 2012 roku Pojawia się tam zapis język obcy ukierunkowany zawodowo- Efekty kształcenia wspólne dla wszystkich zawodów Efekty.
Zmiany w egzaminie maturalnym w roku szkolnym 2011/2012
Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.
Podstawowe informacje o maturze dla gimnazjalistów.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
POTRZEBY UCZNIA CUDZOZIEMCA
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Ustny egzamin maturalny z języków obcych nowożytnych od roku 2012
MATURA 2010 Z MATEMATYKI Podstawowe informacje o egzaminie maturalnym z matematyki Prezentację opracowała: Iwona Kowalik.
Nowa formuła sprawdzianu zewnętrznego w klasie VI od 2015 r.
Sprawdzian szóstoklasisty
Sprawozdanie z realizacji projektu edukacyjnego:
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
BARIERY W KOMUNIKACJI I SPOSOBY ICH PRZEZWYCIĘŻANIA
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
Egzamin maturalny z języka obcego - poziom podstawowy Renata Malejewska.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Katarzyna Heród Miejska Biblioteka Publiczna GALERIA KSIĄŻKI w Oświęcimiu.
Informator dla rodziców
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
Sprawdzian szóstoklasisty
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
PROJEKT BUDŻETU 2016 R..
SZEŚCIOLATEK W SZKOLE. ZABAWA JEST NAUKĄ, NAUKA ZABAWĄ. IM WIĘCEJ ZABAWY, TYM WIECEJ NAUKI. /Glenn Doman/
Opiekun w domu pomocy społecznej Czas trwania nauki: 2 lata.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
EGZAMIN MATURALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO Matura ustna.
Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Struktura egzaminu ustnego z języków obcych (bez określania poziomu) ZadanieCzasPunktacja Rozmowa wstępnaok. 2 minut Zadanie.
Kształtowanie kompetencji komunikacyjnych wiedza o języku w szkole podstawowej i gimnazjum.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
CZY CZYTANIE JEST NAM DZISIAJ POTRZEBNE?
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Próbny Egzamin Ósmoklasisty
Egzamin ósmoklasisty Harmonogram:
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
Zapis prezentacji:

 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych: leksykalnych,  gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych, umożliwiającym realizację  pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów:  1) człowiek (dane personalne, wygląd zewnętrzny, uczucia i emocje,  zainteresowania);   2) dom (miejsce zamieszkania, opis domu, pomieszczeń domu i ich wyposażenia);   3) szkoła (przedmioty nauczania, przybory szkolne);   4) praca (popularne zawody);   5) życie rodzinne i towarzyskie (członkowie rodziny, koledzy, przyjaciele, czynności  życia codziennego, formy spędzania czasu wolnego);   6) żywienie (artykuły spożywcze, posiłki);

 7) zakupy i usługi (rodzaje sklepów, towary, sprzedawanie i kupowanie);   8) podróżowanie i turystyka (środki transportu, kierunki świata);   9) kultura (święta, obrzędy);   10) sport (popularne dyscypliny sportu, sprzęt sportowy);   11) zdrowie (samopoczucie, higiena codzienna);   12) świat przyrody (pogoda, rośliny i zwierzęta, krajobraz).

 Rozumienie ze słuchu  Rozumienie tekstów pisanych  Znajomość funkcji językowych  Znajomość środków językowych

Wymagania ogólne II. Rozumienie wypowiedzi Uczeń rozumie bardzo proste i krótkie wypowiedzi ustne artykułowane wyraźnie i powoli, w standardowej odmianie języka [...] Wymagania szczegółowe 2.6. Uczeń rozpoznaje rodzaje sytuacji komunikacyjnych Schemat punktowania 1pkt- poprawna odpowiedź 0 pkt- odpowiedź niepoprawna lub brak odpowiedzi

Wymagania ogólne II. Rozumienie wypowiedzi Uczeń rozumie […] krótkie i proste wypowiedzi pisemne […] Wymagania szczegółowe 3.2. Uczeń wyszukuje proste informacje szczegółowe w tekście Schemat punktowania 1pkt- poprawna odpowiedź 0 pkt- odpowiedź niepoprawna lub brak odpowiedzi

Wymagania ogólne IV. Reagowanie na wypowiedzi Uczeń uczestniczy w prostej rozmowie i w typowych sytuacjach reaguje w sposób zrozumiały, adekwatnie do sytuacji komunikacyjnej […] Wymagania szczegółowe 6.3. Uczeń podaje swoje upodobania (1.) (I etap edukacyjny) 5. Uczeń [...] udziela odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów [...] (2) Uczeń wyraża prośby [...] (3) Uczeń wyraża swoje emocje (4., 5.). Schemat punktowania 1pkt- poprawna odpowiedź 0 pkt- odpowiedź niepoprawna lub brak odpowiedzi

Wymagania ogólne I. Znajomość środków językowych Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych […] Wymagania szczegółowe Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych […] Schemat punktowania 1pkt- poprawna odpowiedź 0 pkt- odpowiedź niepoprawna lub brak odpowiedzi