Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska WebQuest – Zjednoczone Królestwo Projekt przeznaczony dla uczniów klas IV-V szkoły podstawowej Opracowały: Paulina Pietruszka, Beata Wojciechowska ZADANIE PROCES ŹRÓDŁA PODSUMOWANIE WPROWADZENIE KRYTERIA OCENY
WPROWADZENIE Zapewne większość z Was wie, że Zjednoczone Królestwo składa się z 4 państw. Ale czy potraficie podać ich stolice, symbole narodowe, lub też najsławniejsze miejsca? A może zastanawiacie się skąd pochodzi „kilt” lub gdzie mieszka Królowa Elżbieta II? Jeżeli nurtują Was te pytania zapraszamy na wycieczkę po państwach Zjednoczonego Królestwa. Powrót
ZADANIE Waszym zadaniem jest zebranie najważniejszych informacji dotyczących czterech państw należących do Zjednoczonego Królestwa, przygotowanie projektów na ich temat oraz zaprezentowanie swoich prac kolegom. Powrót
PROCES Uczniowie pracują w czterech grupach: Grupa I – Anglia Grupa II – Szkocja Grupa III – Walia Grupa IV – Północna Irlandia Każda z grup ma za zadanie przedstawić następujące informacje o swoim państwie: stolica symbole narodowe ludność atrakcje turystyczne Projekt realizowany będzie na dwóch godzinach lekcyjnych. Waszym zadaniem jest znaleźć powyższe informacje w Internecie, wyszukać ciekawe zdjęcia związane z tematem, oraz przedstawić całość w programie Word. Powrót
ŹRÓDŁA http://www.visitbritain.com http://www.great-britain.co.uk http://en.wikipedia.org/wiki/England http://resources.woodlands junior.kent.sch.uk/customs/questions/britain/england_facts.htm http://www.havetravelfun.com/scotland/scotland-information.htm http://en.wikipedia.org/wiki/Scotland www.wales.com http://www.sewhgpgc.co.uk/wales.php http://resources.woodlandsjunior.kent.sch.uk/customs/questions/northern_ireland.html http://en.wikipedia.org/wiki/Northern_Ireland Powrót
KRYTERIA OCENY Na ocenę pracy wpływa: w pełni wyczerpany temat, poprawność gramatyczna i ortograficzna, staranność zaangażowanie w pracę w grupie sposób zaprezentowania tematu, poprawna wymowa ocena kolegów Powrót
Projekt będzie realizowany i oceniany w roku szkolnym 2014/2015. PODSUMOWANIE Projekt będzie realizowany i oceniany w roku szkolnym 2014/2015. Powrót