Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Założenia teoretyczne budowy sieciowych produktów turystyki wiejskiej oraz proces ich komercjalizacji Tworzenie wspólnej oferty turystycznej pod hasłem:
Advertisements

Konferencja , 14 grudnia 2006, Warszawa
Warsztaty psychologiczne
1 ICT in the assessment of speaking and writing Autorka: Małgorzata Rzeźnik Automatyczne ocenianie umiejętności pisania i mówienia.
Zakupy.
NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
Poznawanie metody projektu
badania rynku turystycznego
Nauka szkolna - problem dziecka czy rodzica?
Dane INFORMACYJNE (do uzupełnienia)
Katedra Marketingu Usług
Gminna Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Gminie Grodziczno do 2018 roku.
Zarządzanie innowacjami
Analiza informacji turystycznej na stronach administracji publicznej Joanna Cuber Łukasz Konieczny Karolina Lewicka WSZiNS Tychy Zarządzanie i marketing.
Charakterystyka placówek gastronomicznych - puby i bary
Przedstawienie Raportu z badań satysfakcji klientów i Jakości wody w opinii mieszkańców Gdańska i Sopotu.
Dwa sposoby komunikowania się: sposób werbalny 35% – słowa,
IDENTYFIKACJA POTRZEB
Realizacja programu edukacyjnego „ŻYJ SMACZNIE I ZDROWO”
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Nowoczesne metody sprzedaży.
CECHY DOBREGO SPRZEDAWCY
Sprawozdanie z przeprowadzenia debaty w ramach projektu Od lepszej edukacji do lepszej przyszłości Wzbogacenie oferty edukacyjnej Publicznego Gimnazjum.
Sztuka sprzedawania.
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
RODZAJE KLIENTÓW.
„DZIEŃ DOBRY” „Dzień dobry” mówimy do sprzedawców, pacjentów w poczekalni, pasażerów w przedziale, wszędzie, gdzie wchodzimy i zastajemy ludzi,
Zadawanie pytań.
Sejm Dzieci i Młodzieży. Lokalne produkty dobrem dla Ciebie i Twojej rodziny Debata na temat promocji lokalnej żywności na rynku regionalnym.
ROZMOWY SPRZEDAŻOWE W HANDLU DETALICZNYM
Przedstawienie nowego produktu
Akademia Sprzedaży.
Sztuka prezentacji wymaga doświadczenia. Im częściej występujesz publicznie, tym lepiej radzisz sobie ze stresem. Jednak do wszystkiego trzeba dojść małymi.
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
„SZKOŁA WSPÓŁPRACY” UCZNIOWIE I RODZICE KAPITAŁEM SPOŁECZNYM NOWOCZESNEJ SZKOŁY Okres trwania projektu: marzec 2013 – luty 2015.
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Projektowanie procesu badawczego
PODSUMOWANIE EGZAMINU GIMNAZJALNEGO IV 2012 Wiedza o społeczeństwie.
EKOZESPÓŁ Samorządowa Szkoła Podstawowa nr 3 im. „Polskich Olimpijczyków” w Iławie 2006/2007.
MONITOROWANIE LOSÓW ABSOLWENTÓW SZKÓŁ ZAWODOWYCH
Warszawa, kwiecień 2015r. Badanie opinii na temat organizacji igrzysk The World Games.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
Kompleksowe rozwiązania VoIP Kompleksowe rozwiązania Innowacja Szkolenia Usługi dodatkowe Wsparcie techniczne.
Co to jest komunikacja ? Komunikacja – proces przekazywania (wymiany) informacji między jej uczestnikami. Porozumiewamy się, aby zdobyć informacje, uczyć.
EWALUACJA AUTORSKI PLAN LEKCJI w ramach edukacyjnego projektu IDentyfEYE:
PROJEKT EDUKACYJNY Co zrobić i w jaki sposób zachęcić uczniów do czynnego uprawiania sportu.
Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia” Izabela Zagrobelna-
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
Opracował: Jan Załęcki – Wiceprezes Marketing Relacji Sp z o.o. na podstawie publikacji Philipa Kotlera oraz opracowania Mark Angelo Reyes, MARKMA Warszawa,
Natural Sciences, Natural English. Mitochondrium.
EtuiTeam Przedmiotem naszej działalności jest produkcja etui na telefony komórkowe oraz okulary. Dla nas zadowolenie klienta jest sprawą priorytetową Opiekun.
Transakcje przez telefon Zygmunt Korzeniewski, UM w J.Górze.
MINI PRZEDSIĘBIORSTWO „KAASSA Sp ZO.O” Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
Wyniki ankiety zorganizowanej w ramach ogólnopolskiego projektu „Lokalny ekorozwój” W ankiecie brało udział 137 uczniów Zespołu Szkół w Siewierzu. „ Segregacja.
RAPORT Z BADANIA ANKIETOWEGO ZA ROK 2009 „Ocena zadowolenia klienta z usług Urzędu Miasta Tychy”
BEZPIECZNE WAKACJE W ZWIĄZKU ZE ZBLIŻAJĄCYMI SIĘ WAKACJAMI
„Promocja zdrowia psychicznego w środowisku akademickim, wsparcie studentów z doświadczeniem kryzysu psychicznego”
Proces przewodzenia i kontrolowania
To jest Marcin. Marcin dużo rozmawia z kolegami na przerwach
Speakers’ Corner. Speakers’ Corner Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII Liceum Ogólnokształcącym im Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII.
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Przedszkole Strumienie 2016/2017
Szkoła Podstawowa nr 18 w Gdyni klasa II A
Rok szkolny [wpisz rok] Nazwa szkoły Nazwisko nauczyciela Skala ocen
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
PODSTAWY PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Złota 7 wytyczne obsługi
Plan Zwiększenie zadowolenia klientów ZWIĘKSZENIE ZADOWOLENIA KLIENTÓW
Skuteczność zachowań werbalnych i niewerbalnych w sytuacjach
Zapis prezentacji:

Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso WSZiNS Tychy Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso Cuber Joanna Lewicka Karolina Zawrażna Marina Konieczny Łukasz

Analiza elementów składających się na zadowolenie klienta

Zakup u detalisty Czy sprzedawcy zadawali pytania tak, by dowiedzieć się, co jest dla Nas ważne? W jakim stopniu zaproponowane produkty zaspokoiły Nasze potrzeby i dostarczyły pożądanych korzyści? Jak poradzili sobie z analizą cech produktu i związanych nim korzyści? Z jakim skutkiem udawało im się rozbudzić Nasze zainteresowanie i przyciągnąć uwagę? Jak poradzili sobie z Naszymi pytaniami i zainteresowaniami?

Zakup przez telefon Jak przebiegało przywitanie i szybkość odpowiedzi? Jak oceniamy umiejętność nawiązywania kontaktu przez sprzedawcę? Jakich informacji na swój temat musieliśmy udzielić? O co pytał sprzedawca? Jak oceniamy jego poziom wiedzy i zachowania? Jaki był ton głosu sprzedawcy i sposób mówienia?

Omówienie zdobytych doświadczeń

Porównanie detalista/telefon

Podsumowanie