Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso WSZiNS Tychy Zakup pozorowany Pizzeria DaGrasso Cuber Joanna Lewicka Karolina Zawrażna Marina Konieczny Łukasz
Analiza elementów składających się na zadowolenie klienta
Zakup u detalisty Czy sprzedawcy zadawali pytania tak, by dowiedzieć się, co jest dla Nas ważne? W jakim stopniu zaproponowane produkty zaspokoiły Nasze potrzeby i dostarczyły pożądanych korzyści? Jak poradzili sobie z analizą cech produktu i związanych nim korzyści? Z jakim skutkiem udawało im się rozbudzić Nasze zainteresowanie i przyciągnąć uwagę? Jak poradzili sobie z Naszymi pytaniami i zainteresowaniami?
Zakup przez telefon Jak przebiegało przywitanie i szybkość odpowiedzi? Jak oceniamy umiejętność nawiązywania kontaktu przez sprzedawcę? Jakich informacji na swój temat musieliśmy udzielić? O co pytał sprzedawca? Jak oceniamy jego poziom wiedzy i zachowania? Jaki był ton głosu sprzedawcy i sposób mówienia?
Omówienie zdobytych doświadczeń
Porównanie detalista/telefon
Podsumowanie