„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM 08.02.2011 CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Harmonogram przebudowy ul. Piotrkowskiej Terminy Marzec 2011 Kwiecień 2011 Maj 2011 Czerwiec 2011 Lipiec 2011 Sierpień 2011 Wrzesień 2011 Październik 2011.
Advertisements

Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Opracowanie: zespół WIM, WI, ZDiUM, WTR pod przewodnictwem POKE marzec 2010 r. Obsługa komunikacyjna UEFA EURO 2012 TM.
1. Lokalizacja. Projektowany obszar znajduje się w ścisłym centrum Szczecina, nieopodal centrum handlowego Galaxy, oraz naprzeciwko rozpoczynającej się
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Katedra Budownictwa Drogowego Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy WYKONANIE OBLICZEŃ SYMULACYJNYCH ROZKŁADU RUCHU ORAZ ANALIZ NATĘŻEŃ
PRZEPISY RUCHU DROGOWEGO
MANUFAKTURA ŁÓDŹ GENIUS LOCI A KOMERCYJNA WARTOŚĆ PRZESTRZENI PUBLICZNEJ dr inż. arch. Małgorzata Hanzl INSTYTUT ARCHITEKTURY i URBANISTYKI POLITECHNIKA.
Utrudnienia i zalecane objazdy w czasie trwania 69
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
Zasięg terytorialny wyznaczonych w Lokalnym Programie Rewitalizacji obszarów: W wyniku przeprowadzonej analizy występowania niekorzystnych zjawisk wskazano.
Renowacja poprzemysłowej strefy NOWE GLIWICE Phare SSG 2003
Urząd Miasta Poznania, Wydział Rozwoju Miasta
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
Podnoszenie jakości usług transportu i mieszkalnictwa komunalnego jako czynniki wspomagające realizację strategii rozwoju miasta. Biała Podlaska,
Skrzyżowanie z sygnalizacją świetlną
Spotkanie Burmistrza Czechowic-Dziedzic z Przedsiębiorcami INWESTYCJE REALIZOWANE I PRZYGOTOWYWANE DO REALIZACJI GMINY CZECHOWICE-DZIEDZICE - PRZEDSIĘWZIĘCIA.
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Przebudowa centralnego układu komunikacyjnego śródmieścia w Świnoujściu 1.
Przygotowanie projektu technicznego
Strategiczne Projekty drogowe Miasta Gdańska
1 I spotkanie Lokalnego Forum Planowania Strategicznego 6 listopada 2007 rok.
DO PRACY JADĘ ROWEREM Doświadczenia z przebiegu kampanii w Biurze Planowania Przestrzennego Miasta Gdyni Izabela Gendek.
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
Jak moje miasto jeździ z głową !
Politechnika Warszawska, 6 grudzień 2007
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
przygotował: Jacek Makuch SEMINARIUM Z PRZEDMIOTU „KOLEJE MIEJSKIE”
SPRAWOZDANIE Z WYKONANIA BUDŻETU MIASTA SUWAŁKI ZA 2013 ROK
Schweizerische Eidgenossenschaft Confédération suisse Confederazione Svizzera Confederaziun svizra Confoederatio Helvetica Konfederacja Szwajcarska Zurych,
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
Dominik Jaśkowiec Radny Miasta Krakowa
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
Toruń, 31 lipca 2014 r. Zmiany w organizacji RUCHU DROGOWEGO I KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ od 1 sierpnia 2014 „Przebudowa torowiska tramwajowego na linii średnicowej.
Poprawa bezpieczeństwa na drogach. Sieradz ul. Henryka Sienkiewicza.
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Działania rewitalizacyjne na Pradze. Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. budowa infrastruktury sportowej remont obiektów zabytkowych modernizacja.
Projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
DEBATA: „Jakie miejsca w Pile są atrakcyjne a jakie powinny zostać zrewitalizowane?” Termin: rok godz. 8:00 Gimnazjum nr 4 w Pile.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Zespół Mobilności Aktywnej Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1, Elbląg Rowerowe zmiany w Elblągu – trzy lata działalności Pełnomocnika.
Zieleń przyuliczna Poznania problemy, porażki i sukcesy Agnieszka Szulc Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu.
Uwarunkowania Na terenie miasta Zielona istniejący układ komunikacyjny, opiera się głównie na następujących ciągach dróg: droga ekspresowa S3, droga krajowa.
Kompleksowa modernizacja chodników, miejsc parkingowych i nawierzchni dróg w kwartale ulic: Królowej Jadwigi/Bogusława/ Bohaterów Getta Warszawskiego/Ściegiennego.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
KONKURS NA OPRACOWANIE PROJEKTU URBANISTYCZNEGO ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW "WOLNYCH TORÓW" W POZNANIU – ETAP II.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Biuro Koordynacji Inwestycji i Remontów w Pasie Drogowym Organizacja ruchu podczas budowy centralnego odcinka II linii metra przy rondzie Daszyńskiego.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
WU i A UMP „RATAJE – PARK” w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego.
PIASTÓW – NASZE MIASTO. Inwestycje realizowane przez Miasto Piastów w roku 2012.
Poznań: Ocena Systemu Komunikacyjnego 25 maja 2016 r.
m.st. Warszawa | Warszawska Polityka Mobilności
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Projekt koncepcyjny zagospodarowania Rynku Starego Miasta oraz obszaru staromiejskiego w Rawie Mazowieckiej. BRANŻA DROGOWA Opracował: mgr inż. Krzysztof.
PREZENTACJA PROJEKTÓW
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Inwestycje Miasta i Gminy Ostrzeszów w 2015 r.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Rowerowa Warszawa 2016 Zarząd Dróg Miejskich
Funkcjonowanie głównych ulic handlowo-usługowych w centrum Poznania
Zapis prezentacji:

„STREFA 30” POZNAŃ CENTRUM

CELE PROJEKTU „STREFA 30”  USPOKOJENIE RUCHU W CENTRUM MIASTA  POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU  STWORZENIE LEPSZYCH WARUNKÓW DLA RUCHU PIESZEGO I ROWEROWEGO  ZNIECHĘCENIE KIEROWCÓW DO TRANZYTOWEGO PRZEJAZDU PRZEZ CENTRUM MIASTA  POPRAWA ŚRODOWISKA EKOLOGICZNEGO  STWORZENIE LEPSZYCH WARUNKÓW DLA DROBNEGO HANDLU I USŁUG  ZWIĘKSZENIE ATRAKCYJNOŚCI CENTRUM JAKO „SALONU MIASTA POZNANIA”

OBSZAR OBJĘTY „STREFĄ 30” PLANOWANE OBJĘCIE „STREFĄ 30” OBSZARU WEWNĄTRZ „I RAMY KOMUNIKACYJNEJ” GRANICE OBSZARU „STREFY 30”:  ZACHÓD: UL. PUŁASKIEGO – ROOSEVELTA  POŁUDNIE: UL. ST. MATYI – KRÓLOWEJ JADWIGI  WSCHÓD: UL. JANA PAWŁA II  PÓŁNOC: TOR KOLEJOWY I UL. PRZEPADEK STYDIUM UWARYNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO MIASTA POZNANIA 2008 R.

PODZIAŁ PLANOWANEJ „STREFY 30” NA PODOBSZARY

HARMONOGRAM WDRAŻANIA „STREFY 30”

„PODOBSZAR I” TEREN POŁOŻONY MIĘDZY ULICAMI:  SOLNĄ  ALEJAMI MARCINKOWSKIEGO  ŚWIĘTY MARCIN  ALEJAMI NIEPODLEGŁOŚCI

ZAKRES PRAC W „PODOBSZARZE I”

„BRAMY DO STREFY 30” „BRAMA STREFY 30” PROJEKTOWANA NA UL. 23 LUTEGO PRZYKŁAD OZNAKOWANIA „BRAMY DO STREFY 30” W LIPSKU

KONTRAPASY DLA RUCHU ROWEROWEGO KONTRAPAS PROJEKTOWANY W UL. KOŚCIUSZKI PRZYKŁAD KONTRAPASA W PRADZE

ULICE Z PLANOWANYMI KONTRAPASAMI DLA RUCHU ROWEROWEGO  DZIAŁYŃSKICH  GWARNA  KANTAKA  KOŚCIUSZKI  MŁYŃSKA  NOWOWIEJSKIEGO  PLAC WOLNOŚCI  27 GRUDNIA

PRZEBUDOWA SKRZYŻOWAŃ Z SYGNALIZACJĄ ŚWIETLNĄ SKRZYŻOWANIE ULIC KOŚCIUSZKI I LIBELTA

SKRZYŻOWANIA Z SYGANLIZACJĄ ŚWIETLNĄ WYMAGAJĄCE PRZEBUDOWY:  KOŚCIUSZKI - LIBELTA  KOŚCIUSZKI - FREDRY  27 GRUDNIA - 3 MAJA - PLAC WOLNOŚCI - RATAJCZAKA  ALEJE MARCINKOWSKIEGO – PLAC WOLNOŚCI

ZMIANY PASÓW RUCHU, OGRANICZENIE LICZBY MIEJSC POSTOJOWYCH SKRZYŻOWANIE ULIC FREDRY I KOŚCIUSZKI

STOJAKI ROWEROWE PRZYKŁAD STOJAKA ROWEROWEGO AL. MARCINKOWSKIEGO – 23 LUTEGO STOJAKI ROWEROWE PROJEKTOWANE W UL. NOWOWIEJSKIEGO

PLANOWANE WPROWADZENIE „STREFY 30” W 2011 ROKU  REALIZACJA „STREFY 30” W PODOBSZARZE I DO 30 CZERWCA 2011 ROKU  WYKONANIE PROJEKTÓW „STREFY 30” DLA PODOBSZRÓW II, III I IV DO 31 PAŹDZIERNIKA 2011 ROKU  ANALIZA FUNKCJONOWANIA „STREFY 3O” W PODOBSZARZE I DO 31 GRUDNIA 2011

ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH DZIĘKUJEMY