EWALUACJA WEWNĘTRZNA CECHOWA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NADZÓR PEDAGOGICZNY W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
Advertisements

KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
Wnioski z realizacji zadań nadzoru pedagogicznego
Kontrole doraźne w roku szkolnym Kontrole doraźne -71 na wniosek : organu prowadzącego szkołę lub placówkę - 4 Rzecznika Praw Obywatelskich.
przeprowadzonych w przedszkolach województwa wielkopolskiego
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA PROJEKTOWANIE PRACY PRZEDSZKOLA W KONTEKŚCIE
Uwagi i wnioski wynikające z nadzoru pedagogicznego nad szkołami i przedszkolami w roku szkolnym 2008/2009 Słupsk, 26 sierpnia 2009 r. DELEGATURA w Słupsku.
Realizacja przez szkoły województwa śląskiego Krajowego Programu Zapobiegania Narkomanii w roku 2009 (materiał opracowany w oparciu o informacje przekazane.
Rola poradni w rozpoznawaniu potrzeb edukacyjnych i możliwości psychofizycznych dzieci oraz udzielaniu wsparcia merytorycznego dyrektorom w zakresie.
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA
1. Podsumowanie wyników ewaluacji zewnętrznych – rok szkolny 2012/13 – wnioski dla zmian. 2. Zmiany w załączniku do rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego.
Nowy nadzór pedagogiczny Białystok, dnia r.
Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej
KIERUNKI POLITYKI OŚWIATOWEJ PAŃSTWA W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 WIDEOKONFERENCJA RODN WOM w Częstochowie r.
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego
EWALUACJA WEWNĘTRZNA W SZKOLE
Badanie przeprowadzone W październiku 2012
Rada Szkoły Rada Szkoły - Zespołu Szkół im. Generała Nikodema Sulika w Dąbrowie Białostockiej.
Kuratorium Oświaty w Warszawie 1 Sześciolatek idzie do szkoły.
Ewaluacja w nowym nadzorze pedagogicznym
EWALUACJA WSPÓŁPRACY Z RODZICAMI PROWADZONEJ PRZEZ SZKOŁĘ
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
Jelenia Góra, 27 kwietnia 2011 r.
Kontrole przeprowadzone przez Wydział Nadzoru Pedagogicznego ds. kontroli w roku szkolnym 2010/ 2011 Kuratorium Oświaty w Kielcach.
WYDZIAŁ KSZTAŁCENIA PRZEDSZKOLNEGO, PODSTAWOWEGO I GIMNAZJALNEGO Gdańsk, dnia 26 sierpnia 2008 r. Kuratorium Oświaty w Gdańsku.
VII OGÓLNOPOLSKA KONFERENCJA KADRY KIEROWNICZEJ OŚWIATY OSKKO,
Wyniki badań dotyczące wdrożenia rozporządzenia o nadzorze pedagogicznym.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OSTASZEWIE
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
EWALUACJA WEWNĘTRZNA PROFIL SZKOŁY
Tematyka prac magisterskich
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ Z OBSZARU: RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE przeprowadzonej w przedszkolu nr 243 w roku szkolnym 2013/2014.
ZADANIA Cel podejmowanych działań, określenie na czym polega realizacja zadania Formy realizacji Diagnozowanie dzieci i młodzieży. diagnoza określająca.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego 2013/2014 przedszkola
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
KONCEPTUALIZACJA WYMAGAŃ DLA PRZEDSZKOLI
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
SAMORZĄD UCZNIOWSKI.
Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum nr 1 w Szczyrku.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PRZEDSZKOLA- ( ) przeprowadzono 71 ewaluacji, w tym: 8 ewaluacji całościowych 63 ewaluacje problemowe Podsumowanie.
RESPEKTOWANE SĄ NORMY SPOŁECZNE.
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
Ewaluacja w nadzorze pedagogicznym
Szkoła2009/ / / / / /2015 LO Urle 154 / 5164 / 6182 / 7184 / 7178/ / 7 ZSO Radzymin 391 / /14357 /
Wyniki Ewaluacji 2015 rok. Publiczne przedszkole im. Marii Kownackiej w Graczach.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
Debata z udziałem dyrektorów szkół i placówek oświatowych maj/czerwiec 2016 r.
Ewaluacja w pracy nauczyciela
Czy Pana/Pani zdaniem rodzice powinni uczestniczyć w życiu szkoły?
Wspomaganie w nadzorze pedagogicznym
Zmiany w prawie oświatowym
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 12 WE WROCŁAWIU   RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ WYMAGANIE Szkoła lub placówka wspomaga rozwój uczniów z uwzględnieniem ich indywidualnej.
Zmiany w statutach przedszkoli po reformie oświaty 2017
Zasady działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych, w tym publicznych poradni specjalistycznych.
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna a kształcenie specjalne
Sześciolatek idzie do szkoły
Przykładowy model podziału środków
Zasadnicze Oświatowe akty prawne
Kształcenie specjalne
Awans zawodowy nauczyciela bibliotekarza na stopień nauczyciela kontraktowego Renata Lipniewska,
Rola Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w procesie wsparcia ucznia o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
Akademia wychowawcy. Jak krok po kroku zorganizować pomoc psychologiczno – pedagogiczną? Elżbieta.
II KONFERENCJA RAD RODZICÓW RODZICE W SZKOLE
EWALUACJA WEWNĘTRZNA FAŁĘCKA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA SIEWNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA POLONIJNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Anna Kowalska, SP w Koszalinie
Zapis prezentacji:

EWALUACJA WEWNĘTRZNA CECHOWA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.

PODSTAWA PRAWNA Ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. o Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 59) Rozporządzenie MEN z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie nadzoru pedagogicznego (Dz.U. z 2017r., poz. 1658). Rozporządzenie MEN z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie wymagań wobec szkół i placówek (Dz.U. z 2017, poz. 1611).

CELE EWALUACJI: dostarczenie informacji na temat funkcjonowania przedszkola w zakresie współpracy z rodzicami poznanie oczekiwań rodziców co do sposobów i form współpracy z placówką. poznanie opinii nauczycieli na temat współpracy z rodzicami

W ankiecie udział wzięło 27 Rodziców co stanowi 54% społeczności Czy Rodzic powinien uczestniczyć w życiu przedszkola? 2. Czy są Państwo informowani o podejmowanych działaniach i decyzjach? 3. Czy mają Państwo możliwość współdecydowania o sprawach przedszkola? 4. Czy działania przedszkola przy rozwiazywaniu problemów są wystarczające? 5. Czy przedszkole wspiera Rodziców w wychowaniu Dzieci?

W jaki sposób przedszkole uzyskuje informacje na temat Państwa oczekiwań dotyczących współpracy? W jaki sposób Rodzice uczestniczą w życiu przedszkola?

Preferowane formy kontaktu przez Rodziców:

Jak Państwo oceniają swoją współpracę z przedszkolem? Jak Państwo oceniają wpływ Rodziców na działanie przedszkola?

W ankiecie wzięło udział 4 Nauczycieli, co stanowi 100% społeczności

Czy system kontaktów z Rodzicami spełnia Pani oczekiwania? Z jakich form współpracy z Rodzicami korzysta Pani najchętniej?

WNIOSKI: PRZEDSZKOLE OFERUJE RODZICOM WIELE FORM WSPÓŁPRACY RODZICE WIDZĄ POTRZEBĘ WSPÓŁPRACY RODZICE CZUJĄ SIĘ PARTNERAMI PRZEDSZKOLA RODZICE BARDZO DOBRZE OCENIAJĄ WSPÓŁPRACĘ Z PRZEDSZKOLEM ZARÓWNO POD WZGLĘDEM ORGAZNIACJI JAKI I FORM PREFEROWANE PRZEZ RODZICÓW FORMY KONTAKTU,TO MAILE, ROZMOWA NAUCZYCIELE BARDZO DOBRZE OCENIAJĄ WSPÓŁPRACĘ Z RODZICAMI PREFEROWANE PRZEZ NAUCZYCIELI FORMY KONTAKTU, TO ROZMOWA, MAILE i IMPREZY PRZEDSZKOLE RODZICE, NAUCZYECIELE I DYREKCJA SĄ SPÓJNI CO DO FORM I ORGANZACJI WSPÓŁPRACY