„Ja dla Europy – Europa dla mnie –zagraniczne staże zawodowe uczniów Kopernika” Staż w Stafford w Wielkiej Brytanii realizowany przez Zespół Szkół Ekonomicznych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DOBRE TRADYCJE MALTAŃSKICH HOTELARZY I RESTAURATORÓW NASZYM WZOREM DZIAŁANIA.
Advertisements

Podsumowanie projektu „W drodze po sukces zawodowy – staże w Wielkiej Brytanii” Ostróda, 22 stycznia 2009 r.
Matematyka Zajęcia dodatkowe dziś – szansą na lepsze jutro
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Partnerska Współpraca Szkół Językowy Projekt Comeniusa pt. Wpływ kultury narodowej na kształtowanie się relacji rodzinnych w krajach zjednoczonej Europy.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Język angielski na lekcjach historii
Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego - Grupa 6 „Zajęcia dodatkowe dziś- szansą na lepsze jutro” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej.
Przedsiębiorczość - cecha działania zmierzającego do zapewnienia racjonalnej i efektywnej koordynacji zasobów gospodarczych firmy. W praktyce przedsiębiorczość
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
Fundusze unijne dla organizacji pozarządowych w latach Przykłady dobrych praktyk projektowych Opracował:
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
P ROJEKT L EONARDO DA V INCI U CZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE Frankfurt nad Odrą
Kurs księgowości komputerowej, w którym uczestniczyliśmy przez 2 tygodnie odbywał się w biurze rachunkowym w Londynie. Prowadziła go pani Nina z firmy.
Szkolne pracownie informatyczne są otwarte dla uczniów w czasie zajęć pozalekcyjnych oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013
UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE Program Leonardo da Vinci Nr PL/08/LLP-LdV/IVT/ Wzrost mobilności oraz kwalifikacji zawodowych uczniów.
Zainicjowany przez prof. Łucję Rogowską Realizowany w ramach programu Comenius w latach Partnerzy znalezienie w trakcie stażu kontaktowego.
GIMNAZJUM NR 4 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Zjednoczonej Europy w Lesznie Nous sommes autant d'hommes que de langues que nous connaissons Ile języków.
KLASY INNOWACYJNE alternatywa dla … ”Nauka to pokarm dla rozumu”
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH. W ZSP w Czarnkowie szczególną troską otoczona jest młodzież o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W pracy z uczniem.
Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci. Projekt realizowany jest z funduszy pozyskanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w ramach programu.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zagraniczny staż szansą na europejskie kwalifikacje.
Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Porębie. TTworząc ten projekt chcielibyśmy zorganizować spotkania, które pomogłyby uczniom ze szkół podstawowych.
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
„Zagraniczne praktyki i standardy pracy czynnikiem poprawy kompetencji zawodowych oraz zwiększenia szans na rynku pracy” Nr projektu: PL1-LEO
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
SEMINARIUM UPOWSZECHNIAJĄCE REZULTATY PROJEKTU „Praktyki w Hiszpanii - szansa dla uczniów rzemieślniczych szkół zawodowych z Tarnowa i Pilzna” Beata Rzepiela.
…czyli warsztaty językowe w Anglii – r.
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
Praktyki zagraniczne w Irlandii. Głównym celem naszego projektu jest: podniesienie umiejętności praktycznych zawodowych uczniów poprzez realizację praktyk.
Zagraniczna mobilność kadry edukacji szkolnej TYTUŁ: Kompetencje kluczowe w nauczaniu szkolnym nr umowy PL01-KA Projekt „Zagraniczna mobilność.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
KONTROLA PROJEKTU MÓJ PIERWSZY BIZNES Projekt „Mój pierwszy biznes” realizowany jest przez Zespół Szkół Handlowych w Poznaniu i polega na prowadzeniu zajęć.
Podstawowe informacje o projekcie Nazwa projektu: „Europejskie kompetencje i jakość kształcenia osób dorosłych w dobie globalizacji” Okres realizacji:
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Londyn 2015/2016.
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Przebieg, efekty i ocena I etapu projektu
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
Projekt p.t.: „Mobilność i doświadczenie kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy” - realizowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Końskich.
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
TRZY KULTURY W TRÓJCE projekt edukacyjny ZSP Nr 3 w Łodzi
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Sprawozdanie z udziału w projekcie ERASMUS+. Nauczyciele byłego Gimnazjum nr 3, a obecnie Szkoły Podstawowej nr 5 w Malborku w ramach projektu Erasmus.
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Staże europejskie drogą do sukcesu
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
„Poszerzamy Kadr” Projekt:
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
Projekt Mobilność kadry edukacji szkolnej
Projekt Mobilność kadry edukacji szkolnej
Zapis prezentacji:

„Ja dla Europy – Europa dla mnie –zagraniczne staże zawodowe uczniów Kopernika” Staż w Stafford w Wielkiej Brytanii realizowany przez Zespół Szkół Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Kielcach we współpracy z firmą zagraniczną Polaris EU Enterprise Limited 9 września - 29 września 2018

Cel główny: - podniesienie poziomu kompetencji zawodowych poprzez umożliwienie uczniom zastosowania i pogłębienia wiedzy i umiejętności zawodowych zdobytych w trakcie nauki na lekcjach przedmiotów kierunkowych w firmach zagranicznych o profilu zgodnym z kształconym zawodem -podniesienie poziomu kompetencji językowych

Cele szczegółowe: -kształtowanie postaw przedsiębiorczych uczestników jako „napędu” dla rozwoju ich osobowości zgodnie z koncepcją konieczności uczenia się przez całe życie -wzrost poczucia własnej wartości -nauka tolerancji i akceptacji dla różnorodności, budzenie ciekawości i chęci poznania innych -popularyzacja wśród uczniów oraz społeczności lokalnej idei staży zagranicznych oraz innych form edukacji pozaszkolnej

Początek naszej podróży do Wielkiej Brytanii Warszawa/Modlin  Birmingham

Przyjazd do Stafford i spacer po mieście

Pora na warsztaty

Ciąg dalszy warsztatów w Domu Polskim

Zakończenie warsztatów i pożegnanie naszego wykładowcy

Umiejętności nabyte podczas warsztatów Zapoznanie się z programem Quickbooks Doskonalenie umiejętności posługiwania się komputerem jako narzędziem pracy Umiejętność pracy w grupie Umiejętność posługiwania się terminologią z zakresu księgowości w języku angielskim Rejestrowanie zdarzeń gospodarczych w programie Qickbooks Doskonalenie umiejętności sporządzania dokumentów magazynowych i księgowych w programie Quickbooks Umiejętność sporządzania przelewów bankowych Zakładanie firm w programie Quickbooks i wprowadzanie zmian Współpraca z innymi podmiotami w nowym programie Zakładanie kartotek towarów i usług Umiejętność naliczania wynagrodzeń w nowych programach Wymiana korespondencji między firmami Zakładanie kartotek kontrahentów Wzrost poczucia własnej wartości Doskonalenie umiejętności autoprezentacji

Początek wycieczki po malowniczej Walii

Spacer po ogrodach w Portmeirion

Walijski nadmorski kurort Llandudno

Zwiedzanie Liverpoolu

Praktyki w firmie Pioneers Kamil Zając Mateusz Krowiński Katarzyna Suchecka Julia Jurasz Magdalena Korpacka Wiktoria Jaworska

Praktyki w firmie Islamic Help Joanna Bera Ewa Stokowiecka Weronika Bernacka Klaudia Pióro

Praktyki w firmie Parkfield Business Centre Adrian Gawlik Mateusz Ślusarczyk Damian Radwański Daria Gawrońska Weronika Filipiak Wiktoria Gorzałczyńska

Wycieczka do Birmingham oraz Black Country Living Museum

Wspólne wyjście na kręgle

Zwiedzamy zamek Warwick

Stratford - upon – Avon miasto, w którym urodził się i zmarł William Szekspir

Wręczenie certyfikatów ukończenia praktyk

Umiejętności nabyte podczas praktyk Doskonalenie umiejętności posługiwania się komputerem jako narzędziem pracy. Umiejętność pracy w grupie Umiejętność radzenia sobie w realiach życia codziennego Poszerzanie umiejętności z zakresu terminologii zawodowej w języku angielskim Umiejętność posługiwania się nowymi programami księgowymi Sage 50, Capium, Quickbooks Umiejętność wprowadzania zdarzeń gospodarczych do programu Sage 50 i Capium, Quickbooks Umiejętność tworzenia bilansów w programie Sage Dodawanie nowych klientów do programu Sage, Capium, Quickbooks Doskonalenie języka angielskiego w praktyce Rozwijanie tolerancji wobec nowej kultury i religii Segregacja dokumentów księgowych Doskonalenie umiejętności pracy w programie Microsoft Excel Umiejętność tworzenia przelewów bankowych w programie Sage i Capium Umiejętność sporządzania listy płac Wzrost poczucia własnej wartości Doskonalenie umiejętności autoprezentacji

Osoby biorący udział w projekcie Uczniowie Kamil Zając Mateusz Ślusarczyk Katarzyna Suchecka Magdalena Korpacka Ewa Stokowiecka Weronika Bernacka Weronika Filipiak Joanna Bera Damian Radwański Julia Jurasz Wiktoria Gorzałczyńska Mateusz Krowiński Adrian Gawlik Klaudia Pióro Daria Gawrońska Wiktoria Jaworska Opiekunowie Judyta Sojda Agata Nawara