PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Plany transportu publicznego dla województwa mazowieckiego 1Warszawa, 15 marca 2016 r.
Advertisements

Tauron-dystrybucja.pl Rozwój elektroenergetyki na Śląsku Opolskim.
Urząd Transportu Kolejowego Decyzje zatwierdzające stawki jednostkowe opłat na rozkład jazdy pociągów 2012/2013 Urząd Transportu Kolejowego Warszawa, 23.
Budżet Miasta Gdańska na rok Wskaźniki przyjęte w projektowaniu budżetu na rok Realne tempo wzrostu PKB – 3,8% Średnioroczna dynamika cen.
Transportowy model symulacyjny miasta Gdańska
2 * dane z Głównego Urzędu Statystycznego - stan na 31.XII.2009 Drogi krajowe o długości:Drogi wojewódzkie o długości: Drogi powiatowe o twardej nawierzchni.
Nazwa projektodawcy: Powiat Szczecinecki „Rozbudowa i modernizacja Centrum Rehabilitacji Chorych na Stwardnienie Rozsiane – nowa powierzchnia – nowe możliwości”
Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, Warszawa, Polityka regulacyjna państwa w zakresie dostępu do infrastruktury na.
„Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności woj. podlaskiego – część II, administracja samorządowa”
Projekt Umowy Partnerstwa Linia demarkacyjna interwencji pomiędzy poziom krajowy i regionalny. Perspektywa finansowa Toruń, 16 lipca 2013 r.
Międzynarodowa konferencja naukowo-dydaktyczna Zrównoważony rozwój, zrównoważone społeczeństwo. Wyzwania edukacyjne Sustainable development, sustainable.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Zdjęcia i opracowanie: Tadeusz Łomiński © Fotoreportaż z zakończenia budowy i otwarcia Trasy Kwiatkowskiego w Gdyni w dniu 12 czerwca 2008 r.
Dworzec Łódź – Fabryczna dziś Węzeł Multimodalny Łódź – Fabryczna - po przebudowie Koncepcja funkcjonalno – przestrzenna Opracowanie: SYSTRA/AREP/BBF.
Nazwa projektu: „Polepszenie warunków prowadzenia działalności gospodarczej w obrębie ulic Różana - Lniana w Koszalinie” GMINA MIASTO KOSZALIN.
Zdjęcia i opracowanie: Tadeusz Łomiński Fotoreportaż z budowy ostatniego etapu Trasy Kwiatkowskiego w Gdyni Stan prac na dzień 22 grudnia 2007.
Działania rewitalizacyjne na Pradze do 2014 r. i Zintegrowany Program Rewitalizacji Pragi na lata
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Prezentacja projektu. Usytuowanie inwestycji: Lokalizacja inwestycji: Przebieg trasy: Rejon nad ulicą Libelta – Rondo Kaponiera – Dworzec Zachodni -
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
„Poprawa bezpieczeństwa na Centralnej Magistrali Kolejowej poprzez likwidację przejazdów w poziomie szyn w km 127 i 147 oraz budowę skrzyżowań dwupoziomowych”
NOWE UMOWY O DOFINANSOWANIE PROJEKTÓW DROGOWYCH. 22 wnioski o dofinansowanie 18 umów o dofinansowanie Projekty GDDKiA w POIŚ
Inwestycje prowadzone przez spółkę Infrastruktura EuroPoznań2012.
Zespół telematyczny ERA Warszawa, r.
Kolej wraca na Warmię i Mazury
DEBATA TRANSPORTOWA Rozwój kolejowych przewozów intermodalnych w Polsce w latach Prof. Juliusz Engelhardt Uniwersytet Szczeciński Wydział.
Leśle trasy rekreacyjne TPK – część sopocka
Zintegrowane Centrum Przesiadkowe w Stargardzie
Regionalne warsztaty TAF TSI
Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej Kraków, 18 kwietnia 2017 r.
DECYZJA O WARUNKACH ZABUDOWY tzw. „Wuzetka”
PRZEBUDOWA UL. OŁTASZYŃSKIEJ
Organizacja transportu na terenie gmin podwarszawskich
REMONT AUTOSTRADY A4 W ROKU 2017 ODCINEK: OPOLE POŁUDNIE - KRAPKOWICE
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Sanok na lata
DIALOG TECHNICZNY – KW-P-11/ Poznań, r.
Podlaska Debata Drogowa Białystok, 20 lutego 2017 r.
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
WRPO na lata , 3 Oś priorytetowa: Energia,
INFORMACJA na temat przedsięwzięć kolejowych w RPO WP
w Polsce Dr inż. Andrzej Massel Instytut Kolejnictwa
STAN WDRAŻANIA RPO - LUBUSKIE 2020
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Safe journey everywhere
Konferencja „Stacje Kontroli Pojazdów – 2005” Zakopane, kwietnia 2005 Polityka Transportowa Polski w Unii Europejskiej Horyzont czasowy.
Koszaliński Budżet Obywatelski
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
Krajowy Program Kolejowy do 2023 roku
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
BADANIA ZUZYCIA BOCZNEGO SZYN W ROZJAZDACH KOLEJOWYCH
BUDŻET POWIATU MIELECKIEGO NA ROK 2018
Transportowy alarm dla Mazowsza
DROGA PRZYJAZNA SPOŁECZEŃSTWU
Wyniki pomiarów natężenia ruchu pasażerskiego na liniach kolejowych obsługiwanych przez PKP SKM Trójmiasto Sp. z o.o. oraz badań preferencji i.
CZY ZNASZ ZNAKI DROGOWE ?
LINIE TRAMWAJOWE I AUTOBUSOWE
„Poprawa efektywności systemu ratownictwa medycznego poprzez modernizację i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym.
Propozycja kryteriów wyboru projektów w trybie konkursowym
Kolej lepiej połączy Pomorze
Opracowanie dokumentacji przygotowawczej dla projektu „Rewitalizacja infrastruktury regionalnego systemu transportowego Żuławskiej Kolei Dojazdowej na.
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
Informacja dodatkowa dotycząca projektów uchwał rady miejskiej w zakresie restrukturyzacji zadłużenia Grudzień, 2018 r.
FUNDUSZ DRÓG SAMORZĄDOWYCH
Metro w Walencji.
Linie autobusowe obsługiwane przez ZTM‏
Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
Podstawowe informacje o programie WiFi4EU
Zapis prezentacji:

Prace na liniach kolejowych nr 97, 98, 99 na odcinku Skawina – Sucha Beskidzka – Chabówka – Zakopane PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu Szaflary 17 maja 2019 r.

Prace na liniach kolejowych nr 97, 98, 99 na odcinku Skawina – Sucha Beskidzka – Chabówka – Zakopane Fundusz Spójności Działanie 5.2 Rozwój transportu kolejowego poza TEN-T. całkowity koszt projektu: 934 000 000,00 PLN przewidywana wartość dofinansowania z UE: 842 935 000,00 PLN krajowy wkład publiczny: 91 065 000,00 PLN

Prace na odcinku linii kolejowej nr 97 Skawina – Sucha Beskidzka Wartość kontraktu: 192,4 mln zł Termin realizacji: 29 maja 2017 r. – 23 luty 2020 r. Wybrane efekty: Podniesienie prędkości jazdy pociągów pasażerskich z 40 – 80 km/h do 50 – 100 km/h Zwiększenie przepustowości linii i skrócenie czasu jazdy na odcinku Skawina – Sucha Beskidzka do ok 40 minut Zwiększenie bezpieczeństwa na jednopoziomowych skrzyżowaniach torów kolejowych z drogami Zwiększenie komfortu podróży i obsługi pasażerów, dostostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się Zmniejszenie oddziaływania linii kolejowej na środowisko

Prace na odcinku linii kolejowej nr 97 Skawina – Sucha Beskidzka W latach 2017 – 2018 zrealizowano: Wymiana nawierzchni torowej wraz z odwodnieniem – łącznie przebudowano 22,1 km toru Zabudowa 15 szt. nowych rozjazdów Przebudowa nawierzchni drogowej na 36 przejazdach kolejowo – drogowych Zabudowa nowych systemów urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej na 18 przejazdach kolejowo – drogowych

Prace na odcinku linii kolejowej nr 97 Skawina – Sucha Beskidzka W latach 2017 – 2018 zrealizowano: Przebudowa obiektów obsługi podróżnych (perony) na 6 stacjach i przystankach osobowych, aby zapewnić jak najlepszy dostęp podróżnych do infrastruktury pasażerskiej, ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej możliwości poruszania się.

Prace na odcinku linii kolejowej nr 97 Skawina – Sucha Beskidzka W latach 2017 – 2018 zrealizowano: Modernizacja urządzeń SRK w stacjach Radziszów i Leńcze. Zabudowa nowoczesnych komputerowych urządzeń sterowania ruchem kolejowym w stacji Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona umożliwiające w przyszłości sterowaniem ruchem kolejowym na łącznicy kolejowej łączącej linie kolejowe nr 97 i 117 Modernizacja kolejowych obiektów inżynieryjnych: 52 przepusty, 2 mosty, 1 wiadukt

Prace na odcinku linii kolejowej nr 97 Skawina – Sucha Beskidzka Obecnie: Trwają całodobowe zamknięcia torowe na odcinku Skawina – Sucha Beskidzka z funkcjonowaniem autobusowej komunikacji zastępczej termin: 25 lutego 2019 r. – 21 czerwca 2019 r. Prace budowlane prowadzone są zgodnie z przyjętym harmonogram, nie przewiduje się konieczności przedłużenia zamknięć torowych. Zakończenie odbiorów eksploatacyjnych wszystkich branż zaplanowane jest na 21 czerwca 2019 r.

Prace na odcinku linii kolejowej nr 97 Skawina – Sucha Beskidzka Obecnie: Wymiana nawierzchni torowej wraz z odwodnieniem – łącznie 11,7 km toru Zabudowa 8 szt. nowych rozjazdów Przebudowa nawierzchni drogowej na 21 przejazdach kolejowo – drogowych Zabudowa nowych systemów urządzeń samoczynnej sygnalizacji przejazdowej na 10 przejazdach kolejowo – drogowych

Prace na odcinku linii kolejowej nr 97 Skawina – Sucha Beskidzka Obecnie: Kompleksowa przebudowa peronów na stacjach Leńcze, Stronie i Stryszów Budowa nowego przystanku osobowego Radziszów Centrum

Prace na odcinku linii kolejowej nr 98 Sucha Beskidzka – Chabówka Trwa postępowanie przetargowe Wybrane efekty: Podniesienie prędkości jazdy pociągów Zwiększenie przepustowości linii i skrócenie czasu jazdy na odcinku Sucha Beskidzka – Chabówka do ok 45 minut Zwiększenie bezpieczeństwa na jednopoziomowych skrzyżowaniach torów kolejowych z drogami Zwiększenie komfortu podróży i obsługi pasażerów, dostostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się Zmniejszenie oddziaływania linii kolejowej na środowisko

Prace na odcinku linii kolejowej nr 99 Chabówka – Zakopane Wartość kontraktu: 330,1 mln zł Termin realizacji: 19 marca 2018 r. – 19 września 2021 r. Wybrane efekty: Podniesienie prędkości jazdy pociągów Zwiększenie przepustowości linii i skrócenie czasu jazdy na odcinku Chabówka – Zakopane do ok 40 minut Zwiększenie bezpieczeństwa na jednopoziomowych skrzyżowaniach torów kolejowych z drogami Zwiększenie komfortu podróży i obsługi pasażerów, dostostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się Zmniejszenie oddziaływania linii kolejowej na środowisko

Prace na odcinku linii kolejowej nr 99 Chabówka – Zakopane Obecnie: Trwają całodobowe zamknięcia torowe na szlaku Nowy Targ - Szaflary z funkcjonowaniem autobusowej komunikacji zastępczej termin: 21 marca 2019 r. – 21 czerwca 2019 r. Prace budowlane prowadzone są zgodnie z przyjętym harmonogram, nie przewiduje się konieczności przedłużenia zamknięć torowych.

Prace na odcinku linii kolejowej nr 99 Chabówka – Zakopane Obecnie: Wymiana nawierzchni torowej na szlaku Nowy Targ – Szaflary w km 23.611- 25.511 Modernizacja przepustu w km 24.902 Wymiana nawierzchni torowej w obrębie przejazdu kolejowego w km 28.255 na szlaku Szaflary – Biały Dunajec Modernizacja przepustu w km 28.261

Prace na odcinku linii kolejowej nr 99 Chabówka – Zakopane Prace Projektowe ZADANIE NR 2 „Budowa łącznicy w Chabówce w ciągu linii kolejowych nr 98 Sucha Beskidzka – Chabówka i nr 99 Chabówka – Zakopane” Efekty: Skrócenie czasu jazdy pociągów o ok 14 minut Przejazd bez konieczności zmiany czoła pociągu w stacji Chabówka Zwiększenie przepustowości na przyległych szlakach Budowa nowego przystanku osobowego

Stacja Zakopane – projektowany układ geometryczny Poprawa dostępu podróżnych do infrastruktury pasażerskiej, ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Dostosowanie peronów do obecnie obowiązujących standardów, tj. do wysokości 0,76 m od główki szyny. Przystosowanie długości peronów do obsługi długich pociągów (11 wagonów) z zapewnieniem możliwości objazdu lokomotywy.

Stacja Zakopane – przekrój poprzeczny przy budynku dworca

Dziękuję za uwagę Włodzimierz Zembol Dyrektor PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Krakowie