Zajęcia realizowane w ramach projektu nr

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Egzaminy organizowane na Litwie test kompetencji test kompetencji (po ukończeniu 10 klasy, w drugiej klasie gimnazjum, wiek powyżej 16 lat) (po ukończeniu.
Advertisements

TEORIA I PRAKTYKA EDUKACJI UCZNIÓW ZDOLNYCH Realizacja przez szkoły zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach.
Postanowienie Śląskiego Kuratora Oświaty w Katowicach z dnia 29 stycznia 2016 r. w sprawie terminów składania dokumentów i terminów rekrutacji uczniów.
XIV Liceum Ogólnokształcące w Gdyni. Ta klasa jest dla Ciebie jeśli: lubisz posługiwać się językiem angielskim, chcesz poszerzać swoje umiejętności językowe,
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia dzieci i młodzieży Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej.
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty dla Szkoły Podstawowej nr 17 w roku 2015.
„Rozwój multimediów od XIX do XXI wieku” Zespół Szkół Specjalnych w Oławie ul. Broniewskiego Oława.
Wybrane wyniki okresowej analizy realizowania przez szkołę zadań związanych z kształceniem i promowaniem uczniów szczególnie uzdolnionych w latach 2006/2007.
Projekt edukacyjny „Szkoła z klasą 2.0” „Angielski wokół nas” Wyszukano dont-cry/
Założenia psychologii kognitywnej (poznawczej) jako innowacyjna forma pracy z uczniem realizowana w Zespole Szkół w Gębicach.
SZKOŁA ŚRODOWISKIEM ROZWOJU UCZNIA. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PRIORYTET IX. ROZWÓJ KOMPETENCJI.
Gimnazjum nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Woli Gimnazjum i co dalej?
Pedagogika porównawcza wymiar godzin: 10 godzin wykładów i 10 godzin ćwiczeń.
Edukacja w badaniach - podstawowe dane Michał Sitek Warszawa,
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Projekt Edukacyjny Zdrowym by ć zdrowo ż y ć. Cele projektu kształtowanie zdrowego stylu życia poprzez właściwe zachowania, przyzwyczajenia i nawyki prozdrowotne.
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Opracowała: wicedyrektor Monika wołyńska, listopad 2016
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
Informacja o maturze w 2018 roku
Nauczyciele języka francuskiego Iwona Lech Anna Waścińska
Extra wyzwanie dla wszystkich!
WPŁYW EUROPEJSKIEGO RYNKU PRACY NA KSZTAŁCENIE ZAWODOWE
Najnowsza dydaktyka wychowania fizycznego
Program antytytoniowej edukacji zdrowotnej
Cele: 1. wyposażenie studenta w umiejętności porównywania i wartościowania zamierzeń edukacyjnych w poszczególnych systemach oświatowych, 2. zrozumienie.
„Od dziś pracuję na swój sukces”
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Praktyki zagraniczne w Hiszpanii
Reforma Edukacji
Świetlice szkolne w rzeczywistości prawnej
Projekt pn. Uczeń na 6 w Szkole Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku współfinansowany z EFS w ramach Regionalnego.
METODYKA KONSTRUOWANIA PROGRAMÓW WYCHOWAWCZYCH
Próbny egzamin gimnazjalny 2017/2018
Wszystkim zależy na przyszłości Lepszy wynik na egzaminie
Staże europejskie drogą do sukcesu
Nowa jakość studiów II stopnia na PG
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
„Poprzez języki do wiedzy i umiejętności”
Tematy zadań. W załączeniu plik z danymi.
Zgłoszenie do konkursu
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Zgłoszenie do konkursu
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
PEDAGOGICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
Zgłoszenie w ramach kategorii Najlepszy Team Leader Contact Center
REFORMA EDUKACJI - ZMIANY PROGRAMOWE
Zmiany w podstawie programowej celem szerszego dostosowania przebiegu procesu edukacji dla najmłodszych uczniów i umożliwienie im łatwego przejścia do.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY grudzień 2018
„Opracowanie przedmiotowego programu nauczania, ze szczególnym uwzględnieniem kształtowania kompetencji kluczowych u uczniów” Opracowanie Alina Szeloch.
Raport Kompetencje językowe Szczecina
COMENIUS WIELOSTRONNE PARTNERSKIE PROJEKTY SZKÓŁ
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Opracowanie prezentacji: B. Magiera
Współczesne aspekty dydaktyki rok akademicki WYMIAR GODZIN: 15 godzin wykładów 15 godzin ćwiczeń.
Skuteczne kształtowanie kompetencji kluczowych
Wspomaganie pracy szkół
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Kompetencje kluczowe w grupie odkrywców
Kompetencje kluczowe – I etap edukacyjny
Zapis prezentacji:

Zajęcia dydaktyczno- wyrównawcze z języka angielskiego „Rozmawiajmy w obcym języku”. Zajęcia realizowane w ramach projektu nr WND-RPO.03.01.02-20-0078/15 pn. „Postaw na sukces” w Zespole Szkół Agroprzedsiębiorczości im. Szkół Podchorążych Rezerwy w Zambrowie.

CHARAKTERYSTYKA PROGRAMU Program miał na celu umożliwienie uczniom powtórzenia i utrwalenia poznanego na lekcjach materiału leksykalnego i gramatycznego oraz przyswojenia, przećwiczenia i utrwalenia zwrotów niezbędnych w skutecznym porozumiewaniu się w języku angielskim. Program był zgodny z aktualną podstawą programową i standardami wymagań.

UWAGI O REALIZACJI PROGRAMU Treści zajęć dotyczyły materiału realizowanego na lekcjach języka angielskiego ze szczególnym uwzględnieniem ćwiczenia umiejętności komunikacji. Zajęcia prowadzone były metodami aktywizującymi, ze zwróceniem szczególnej uwagi na poprawną komunikację. Program zakładał zastosowanie różnorodnych form i metod pracy min. wykorzystanie laboratorium językowego.

CELE KSZTAŁCENIA Cele ogólne Przyswojenie przez uczniów słownictwa i struktur gramatyczno-językowych umożliwiających sprawną komunikację. Zdobycie przez uczniów umiejętności poprawnego porozumiewania się w sytuacjach codziennych. Kształtowanie postaw opartych na otwartości i sprawnym funkcjonowaniu we współczesnym świecie.

CELE KSZTAŁCENIA Cele szczegółowe Posługiwanie się słownictwem i zwrotami wykorzystywanymi w celu wymiany informacji. Ćwiczenie umiejętności komunikowania się w mowie i piśmie: dialogi, opisy, rozumienie tekstów pisanych, redagowanie wiadomości. Zwrócenie uwagi na precyzję i poprawność wypowiedzi. Doskonalenie umiejętności rozumienia ze słuchu i mówienia.

SPOSOBY OSIĄGANIA CELÓW W celu osiągnięcia maksymalnych efektów nauczania stosowane były różnorodne metody zachęcające uczniów do przyswajania wiedzy, aktywnej pracy na lekcji, samodzielności i kreatywności. Przekazywane treści rozbudzały w uczniach ciekawość oraz motywowały do samodzielnego poszukiwania informacji.

EWALUACJA PROGRAMU Ocena efektów zrealizowanego programu oparta była na zestawieniu i porównaniu wyników testów: wstępnego i końcowego. Wyniki, zarówno te odnoszące się do całej grupy, jak i indywidualne, zostaną przedstawione uczniom podczas trwania i po zakończeniu programu.

W ramach projektu „Postaw na sukces” funkcjonowało 6 grup W ramach projektu „Postaw na sukces” funkcjonowało 6 grup. 48 osób z klasy I, II i III Liceum Ogólnokształcącego uczestniczyło w zajęciach z języka angielskiego. Udział uczniów w zajęciach to niewątpliwie zwiększenie szansy na lepsze wyniki na egzaminie maturalnym z języka angielskiego. To także możliwość wykorzystania zdobytej wiedzy i kompetencji w dalszym życiu, szczególnie wzrost ich konkurencyjności na rynku pracy.