Próbny Egzamin Ósmoklasisty

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Nowa” Matura 2015 Języki obce
Advertisements

NOWA MATURA Z JĘZYKA ROSYJSKIEGO
Sprawdzian po klasie szóstej w szkole podstawowej
ANALIZA WYNIKÓW PISEMNEGO EGZAMINU MATURALNEGO Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Izabela Gatz ,KPCEN, Bydgoszcz Beata Tomaszewska,TODMiDN,Toruń
POZIOM PODSTAWOWY POZIOM ROZSZERZONY CZAS TRWANIA120 MIN150 POZIOM TRUDNOŚCI B1B2(+)
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO OD ROKU 2012
Wyniki egzaminu gimnazjalnego. CZĘŚĆ HUMANISTYCZNA Średni wynik szkoły znajduje się w 7 przedziale skali staninowej.
Egzamin gimnazjalny – zasady r.szk. 2013/14
23, 24, 25 kwietnia 2013 Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy.
Analiza wyników próbnego egzaminu gimnazjalnego
z języka angielskiego – czas Present Simple
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
Wrzesień Rok 2010   Test diagnostyczny składał się z pięciu zadań i sprawdzał umiejętności: • rozumienie ze słuchu • rozumienie tekstu czytanego • umiejętność.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego z języka angielskiego 2012
Trzecia część egzaminu gimnazjalnego Język obcy nowożytny
w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Łodzi
Zmiany w egzaminie maturalnym Egzamin maturalny od 2010 r. 1 CZĘŚĆ USTNA przedmioty obowiązkowe: język polski – nie określa się poziomu egzaminu język.
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Szkoła Podstawowa 12 w Gdańsku. Sprawdzian 2015 Część I (80 minut) przerwa JĘZYK POLSKI MATEMATY KA Część II (45 minut) JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY Szkoła.
MATURA 2010 Z MATEMATYKI Podstawowe informacje o egzaminie maturalnym z matematyki Prezentację opracowała: Iwona Kowalik.
Nowa formuła sprawdzianu zewnętrznego w klasie VI od 2015 r.
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych: leksykalnych,  gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych, umożliwiającym.
SPRAWDZIAN SZÓSTOKLASISTY
Sprawdzian szóstoklasisty
Termin sprawdzianu: 1 kwietnia 2015 r. (środa), godz
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych (leksykalnych, gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych), umożliwiającym realizację.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Sprawdzian w klasie szóstej jest:  powszechny  obowiązkowy  warunkiem ukończenia szkoły podstawowej.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
OPERON ZST MATURA PRÓBNA Język polski Średni wynik i zdawalność.
SPRAWDZIAN Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO W KLASIE SZÓSTEJ Czy powinien wzbudzać nasze obawy?
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Informator dla rodziców
18, 19, 20 kwietnia 2016 Podstawę prawną przeprowadzania egzaminu gimnazjalnego stanowią następujące akty prawne: 1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r.
Sprawdzian szóstoklasisty
S PRAWDZIAN KLASY VI 1 KWIETNIA 2015 R.. Lp. PrzedmiotIlość pkt. max. Ilość pkt. % 1j. polski matematyka j. angielski
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
Kwiecień 2015 Opracowanie: Elżbieta Wachnik-Kulpa Agnieszka Piotrowska-Jobda Marta Bąk Małgorzata Domańska.
Zespół Szkół im. Anieli hr. Potulickiej w Wojnowie
Analiza wyników sprawdzianu uczniów klas szóstych Szkoły Podstawowej nr 6 w Ostrowie Wielkopolskim 2015.
Język polski na sprawdzianie szóstoklasisty *. Zgodnie z nową formułą sprawdzianu szóstoklasiści przystępujący do sprawdzianu w 2016 roku będą musieli.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko-pomorskim w 2013 r. cz.1 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
P. Świętochowska-Łaziuk, K. Łapa
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego - poziom podstawowy.
Wyniki egzaminu gimnazjalnego 2017
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko
MATEMATYKA Egzamin ósmoklaisty
Egzamin ósmoklasisty Język obcy nowożytny.
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Egzamin ósmoklasisty z języka angielskiego
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego – język obcy nowożytny.
Wyniki egzaminu próbnego
EGZAMIN GIMNAZJALNY Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Egzamin gimnazjalny z języka angielskiego
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
Egzamin ósmoklasisty z języka polskiego
Informacje ogólne o egzaminie
Zapis prezentacji:

Próbny Egzamin Ósmoklasisty Język Angielski

Struktura egzaminu próbnego Arkusz składał się z 14 zadań, w tym 9 zadań zamkniętych i 5 zadań otwartych (1 zadanie to wypowiedź pisemna). Zadania nr 1, 2 i 3 testowały stopień opanowania umiejętności językowych w obrębie rozumienia wypowiedzi ze słuchu. Zadania nr 4, 5 i 6 sprawdzały umiejętności w zakresie znajomości funkcji językowych. Zadania 7, 8, 9 i 10 sprawdzały umiejętność rozumienia tekstów pisanych. Zadania 11,12 i 13 sprawdzały znajomość środków językowych. Zadanie nr 14 sprawdzało umiejętność tworzenia wypowiedzi pisemnej.

Podział zadań ze względu na stopień trudności

Wyniki egzaminu w punktach

Wyniki egzaminu w %

Wyniki egzaminu ze względu na badane obszary

Trudność egzaminu z podziałem na poszczególne zadania

Mocne strony 1. Rozumienie ze słuchu: odnajdywanie prostych informacji szczegółowych w tekście słuchanym, określanie kontekstu wypowiedzi, określanie intencji nadawcy (zad.1). 2. Znajomość funkcji językowych: udzielanie rad, wyrażanie próśb, stosowanie form grzecznościowych, uzyskiwanie i przekazywanie prostych informacji i wyjaśnień (zad. 5). 3. Rozumienie tekstów pisanych: wyszukiwanie w tekście określonych informacji, określanie kontekstu wypowiedzi, określanie intencji nadawcy/autora tekstu (zad. 7 i 10), przekazywanie w języku polskim informacji sformułowanych w języku obcym (zad.10). 4.Znajomość środków językowych: właściwy dobór brakujących w tekście wyrazów (gramatyka/leksyka) spośród podanych (zad. 11 i 12) np. rozpoznawanie przysłówków, stosowanie formy bezokolicznika, stosowanie właściwych przyimków oraz związków wyrazowych.

Zagadnienia wymagające poprawy 2. Znajomość funkcji językowych: - odpowiednie reagowanie w sytuacjach z życia codziennego - wyrażenie zgody (zad.4 p.4.2), - odniesienie się do kontekstu sytuacyjnego w języku angielskim (zad.6) – poprawny zapis zdania w zadaniu otwartym. 3. Rozumienie tekstów pisanych: - odnajdywanie w tekście określonych informacji – dobieranie zdań do podanych tekstów na podstawie logicznych połączeń i wnioskowania (zad. 9). 4.Znajomość środków językowych: - stosowanie określonych środków językowych: konstrukcja z wykorzystaniem TOO / ENOUGH, strona bierna w czasie Past Simple, określenia czasu z FOR / SINCE. 5. Tworzenie wypowiedzi pisemnej: poprawna realizacja zadania w kryteriach: - zastosowanie środków językowych – precyzyjne stosowanie określonych terminów leksykalnych i konstrukcji gramatycznych, - poprawność gramatyczno-leksykalna.

WNIOSKI 1. Kontynuacja pracy z różnorodnymi typami zadań egzaminacyjnych. 2. Należy zwiększyć ilość ćwiczeń z zakresu stosowania różnorodnych środków językowych tj. zastosowania właściwych konstrukcji na podstawie zbioru podanych wyrazów. Należy zwracać uwagę uczniów na poprawną konstrukcję zdań także podczas wykonywania zadań z pozostałych obszarów. 3. W trakcie tworzenia przykładowych wypowiedzi pisemnych w klasie należy szczególnie zwracać uwagę uczniów na zakres wykorzystywanych środków językowych tj. podkreślać konieczność precyzyjnego stosowania środków i konstrukcji gramatycznych, a także unikania środków o zabarwieniu pospolitym. 4. Podkreślać ważność stosowania odpowiednich strategii egzaminacyjnych dotyczących poszczególnych zadań.

Prezentację przygotowała p. Justyna Nurzyńska DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ  Prezentację przygotowała p. Justyna Nurzyńska