PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY grudzień 2018

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Egzaminy organizowane na Litwie test kompetencji test kompetencji (po ukończeniu 10 klasy, w drugiej klasie gimnazjum, wiek powyżej 16 lat) (po ukończeniu.
Advertisements

Anonimizacja danych adresowych pokrzywdzonego i świadka w procedurze wykroczeniowej w świetle ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. o ochronie i pomocy dla.
„Pewnie i bez lęku do egzaminów potwierdzających kwalifikacje zawodowe w letniej sesji 2006 r."
„Jak pomóc uczniom się uczyć i czerpać z tego radość?” opracowała: Krystyna Turska.
PASZPORT JĘZYKOWY DOKUMENTY EUROPASS. 4 X EUROPASS Europass Europass jest inicjatywą Komisji Europejskiej umożliwiającą każdemu obywatelowi Unii lepszą.
Olsztyn, 27 czerwca 2012 Propozycja zmian kryteriów merytorycznych dla Osi I Przedsiębiorczość RPO WiM w ramach Poddziałania
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Zabezpieczeń Technicznych i Zarządzania Bezpieczeństwem „POLALARM” Politechnika Warszawska Wydział.
Rok szkolny 2015/2016 Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Glinkach Opracowanie: Zespół ds. analizy sprawdzianów: Elżbieta Wachnik-Kulpa,Agnieszka.
18 kwietnia 2016 (poniedziałek) Część humanistyczna 19 kwietnia 2016 (wtorek) Część matematyczno – przyrodnicza 20 kwietnia 2016 (środa) Język obcy nowożytny.
Cel analizy statystycznej. „Człowiek –najlepsza inwestycja”
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasisty dla Szkoły Podstawowej nr 17 w roku 2015.
EGZAMIN USTNY ZGŁASZANIE SIĘ NA EGZAMIN Zdający winien zgłosić się ok. 20 minut przed wyznaczonym czasem zdawania egzaminu.
WOJ. ŚWIĘTOKRZYSKIE ANALIZA WYNIKÓW EGZAMINU MATURALNEGO 2015 Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łodzi 9 marca 2016 r., Kielce.
Bezpieczeństwo i zdrowie w pracy dotyczy każdego. Jest dobre dla ciebie. Dobre dla firmy. Partnerstwo dla prewencji Co badanie ESENER może nam powiedzieć.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 5 kwietnia 2016 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2015/ / /18.
Egzamin Gimnazjalny Podstawa prawna Rozdział 3b Ustawy z dnia r. o systemie oświaty z późniejszymi zmianamiUstawy Rozporządzenie MEN z.
Sprawdzian 2016r. Informacje dla uczniów i rodziców.
RAPORT Z BADAŃ opartych na analizie wyników testów kompetencyjnych przeprowadzonych wśród uczestników szkoleń w związku z realizacją.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami. Komunikacja interpersonalna to wymiana informacji mi ę dzy jej uczestnikami.
SPRAWDZIAN PO KLASIE VI 5 kwietnia 2016 r.. W tym roku został zorganizowany po raz ostatni sprawdzian po klasie VI W przyszłym roku MEN sprawdzianu już.
ZMIANY ZWIĄZANE Z FORMUŁOWANIEM OCEN DLA UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W STOPNIU UMIARKOWANYM I ZNACZNYM NA WSZYSTKICH ETAPACH EDUKACYJNYCH.
Ocena oddziaływania na środowisko jako warunek uzyskania funduszy unijnych w ramach I i II osi priorytetowej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Egzamin gimnazjalny 2016 Gimnazjum im. J.B.Solfy w Trzebielu.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
MATURA 2007 podstawowe informacje o zmianach w egzaminie.
WEZ 1 Wyniki egzaminu zawodowego absolwentów techników i szkół policealnych październik 2006 r.
Raport Analiza i interpretacja wyników próbnego egzaminu maturalnego z matematyki w województwie kujawsko- pomorskim w 2013 r. cz.3 Opracowanie Ewa Ludwikowska.
Język polski jest kluczowym przedmiotem nauczania – poznawanie wybitnych utworów literackich sprzyja rozwojowi osobowemu ucznia, wprowadza go w świat kultury.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Jak uczyć gramatyki języka polskiego jako obcego//drugiego?
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
Egzamin ósmoklasisty.
Test diagnostyczny dla klas pierwszych z języka polskiego
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Innowacja pedagogiczna „ Mierzymy daleko, sięgamy wysoko” prowadzona w Szkole Podstawowej nr 21 w Lublinie w roku szkolnym 2016/2017 Autorki innowacji:
EGZAMIN GIMNAZJALNY kwiecień 2017
Informacja o maturze w 2018 roku
Extra wyzwanie dla wszystkich!
Egzamin gimnazjalny w klasach III gimnazjum 19 kwietnia 2017
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
EGZAMIN POTWIERDZAJĄCY KWALIFIKACJE ZAWODOWE
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego przedmioty przyrodnicze – XII
Próbny egzamin gimnazjalny 2017/2018
Wszystkim zależy na przyszłości Lepszy wynik na egzaminie
Egzamin ucznia klasy ósmej
VI LO Szczecin, wrzesień 2017 r.
Egzamin gimnazjalny w roku szkolnym 2017/2018
Egzamin ósmoklasisty 2019.
TESTOWANIE I TESTY W BADANIACH PEDAGOGICZNYCH Opracowanie : Prof
Informacja o stanie realizacji wybranych zadań oświatowych w Gminie Janowiec Kościelny w roku szkolnym 2016/2017.
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO
INFORMACJE O EGZAMINIE MATURALNYM Z JĘZYKA POLSKIEGO
VI LO Szczecin, wrzesień 2016 r.
Badanie rynku Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej.
Stosowane załączniki:
Dlaczego warto czytać?.
Egzamin ósmoklasisty.
Prezentacja informacji w biznesie
Historia i wiedza o społeczeństwie
Informacje dla rodziców o egzaminie ósmoklasisty 2019
Raport Kompetencje językowe Szczecina
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
PROCEDURY PRZEPROWADZANIA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO
EGZAMIN I REKRUTACJA 2019/2020.
E G Z A M I N GIMNAZJALNY.
Zapis prezentacji:

PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY grudzień 2018 JĘZYK NIEMIECKI poziom podstawowy (III.0) Opracowanie: Bartosz Mirowski / Beata Rytel

Egzamin okazał się dla uczniów łatwy Do próbnego egzaminu gimnazjalnego z języka niemieckiego na poziomie podstawowym przystąpiło troje uczniów. 2 uczniów z klasy IIIA 1 uczeń z klasy III B Egzamin okazał się dla uczniów łatwy - wykonalność testu (0,80).

Charakterystyka Egzamin składał się z 11 zadań zamkniętych i sprawdzał wiadomości i umiejętności uczniów z następujących zakresów: Rozumienie ze słuchu (30% zadań) Rozumienie tekstów pisanych (30% zadań) Znajomość funkcji językowych (25% zadań) Znajomość środków językowych (15% zadań) Analiza wyników pokazuje, że gimnazjaliści przystępujący do próbnego egzaminu gimnazjalnego z języka niemieckiego w różnorodnym stopniu opanowali umiejętności we wszystkich czterech zakresach egzaminu.

Porównanie wyników

Podział zadań ze względu na stopień trudności (cały test)

SŁABE STRONY Uczeń nie potrafi określić kontekstu wypowiedzi. Uczeń nie znajduje w tekście określonych informacji. Uczeń posługuje się nie wystarczającym zasobem środków leksykalnych.

MOCNE STRONY Uczeń uczestniczy w typowych sytuacjach, reaguje w sposób zrozumiały adekwatnie do sytuacji komunikacyjnej. Uczeń rozumie krótkie i proste wypowiedzi pisemne. Uczeń wyraża swoje opinie i życzenia, pyta o opinie i życzenia innych. Uczeń uzyskuje i przekazuje proste informacje i wyjaśnienia.

WNIOSKI Największym wyzwaniem dla znacznej części zdających były, zadania sprawdzające znajomość środków językowych dlatego należy zwiększyć ćwiczenia ze szczególnym uwzględnieniem zakresu środków językowych (głównie leksykalnych i gramatycznych). Najtrudniejsze okazały się także zadania sprawdzające umiejętność rozumienia tekstu jako całości np. określenie jego głównej myśli, określenie intencji nadawcy tekstu lub określenie kontekstu sytuacyjnego dlatego należy zwiększyć nacisk na rozwiązywanie zadań z zakresu rozumienia dłuższych tekstów pisanych.

OPRACOWANIE: Bartosz Mirowski / Beata Rytel Dziękuję za uwagę  OPRACOWANIE: Bartosz Mirowski / Beata Rytel