KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wydział Zarz ą dzania, Informatyki i Finansów Instytut Zarz ą dzania Finansami Zarządzanie finansami.
Advertisements

KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Komitet Gospodarki Miejskiej Projekt Wschodni Zenon Kiczka Przewodniczący Komitetu Gospodarki Miejskiej Krajowa Izba Gospodarcza Warszawa, maj 2014 Regiony.
 TECHNIK EKONOMISTA  TECHNIK LOGISTYK  TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ  TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY...Zawsze szczytami chodzić nie będziesz, ale co zdobędziesz,
A.M. Zarzycka. Rodzaje działań promocyjnych reklama (radio, telewizja, prasa, kino, formy zewnętrze, Internet, tzw. direct mail) public relations sponsoring.
Prof. nadzw. dr hab. Radosław Ignatowski Zakład Rachunkowości Międzynarodowej, Katedra Rachunkowości Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki 1 Prezentacja.
Opiekun osób starszych
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Zabezpieczeń Technicznych i Zarządzania Bezpieczeństwem „POLALARM” Politechnika Warszawska Wydział.
Technik bezpieczeństwa i higieny pracy Czas trwania nauki: 1,5 roku.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM - nauka przez praktykę Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Bezpieczeństwo i zdrowie w pracy dotyczy każdego. Jest dobre dla ciebie. Dobre dla firmy. Partnerstwo dla prewencji Co badanie ESENER może nam powiedzieć.
Projekt współfinansowany ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Wsparcie jst w procesie przygotowania.
Technik rachunkowości Czas trwania nauki: 2 lata.
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Wojciech Duranowski Karolina Geletta Joanna Lizut RAPORT EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ.
Finanse i Rachunkowość Wybory ścieżki kształcenia na rok akademicki 2016/2017.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
„Rozwój szkolnictwa zawodowego w Białymstoku w dostosowaniu do potrzeb rynku pracy” Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
BADANIA STATYSTYCZNE. WARUNKI BADANIA STATYSTYCZNEGO musi dotyczyć zbiorowościstatystycznej musi określać prawidłowościcharakteryzujące całą zbiorowość.
Bankowość i finanse międzynarodowe. Charakterystyka specjalności Stanowi konkretną odpowiedź na wyzwania stawiane przez globalną gospodarkę światową.
Departament Rozwoju Regionalnego, Wydział Zarządzania RPO Informacja sprawozdawcza w zakresie ewaluacji RPO WK-P na lata Jolanta Rudnicka Biuro.
INSTYTUCJE GOSPODRKI RYNKOWEJ Jerzy Wilkin i Dominika Milczarek Wykład 1 Wiedza o instytucjach w nauczaniu ekonomii.
VIII Liceum Ogólnokształcące im. Komisji Edukacji Narodowej w Gdańsku.
Menedżer finansowy Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych Katowice,
1 Studia o profilu praktycznym. Aspekty prawne i organizacyjne KONFERENCJA „PO PIERWSZE PRACA…” Konin, 18 września 2014 r. Artur Zimny Państwowa Wyższa.
Zarządzanie zespołem pracowników - wprowadzenie. Cele przedmiotu C1: Przekazanie studentom wiedzy o celach i strukturze procesu zarządzania personelem,
Zamówienia publiczne w projektach W związku z nowelizacją PZP chcemy zorganizować szkolenie nt. stosowania PZP w projektach unijnych Prośba do WAS: Do.
I stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji II stopień Zarządzanie i inżynieria produkcji.
Specjalność: Specjalista Bankowy
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Katedra Ekonomiki Edukacji, Komunikowania i Doradztwa
Współpraca organizacji strzeleckich w Polsce
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA POLITECHNIKA ŚLĄSKA ZABRZE, UL. ROOSEVELTA
Specjalność ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI 2017/2018
Global Economy Wydział Ekonomii.
Wizyty Studyjne Wizyty studyjne Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
ZARZĄDZANIE MUNICYPALNE
Charakterystyka prawoznawstwa
Sylabusy.
II Spotkanie Robocze Bruksela,
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Narzędzia planowania zasobów w logistyce
Zarządzanie rozwojem firmy
FIZOZ – II st. „Gospodarowanie zasobami w ochronie zdrowia”
Technologie informacyjne w zarządzaniu sylwetka absolwenta www. ioz
Biznes plan - Sylabus SSE(3)II
Czy staż zawodowy to klucz do kariery?
Doradca finansowy.
Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie
Specjalność: MARKETING
Kierunek: Zarządzanie
Specjalność Przedsiębiorczość i doradztwo biznesowe
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im
Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie
Studia stacjonarne II stopnia Kierunek Zarządzanie
Specjalności na kierunku EKONOMIA
Czym jest Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo?
Zarządzanie Studia II stopnia
MARKETING INTERNETOWY
Międzynarodowy Rynek Pracy
PRZYWÓDZTWO W ORGANIZACJI
Menedżer Procesów Katedra Zarządzania Jakością i Środowiskiem
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Zajęcia realizowane w ramach projektu nr
Centrum PISOP Jesteśmy grupą aktywnych ludzi, którzy od 15 września 2000 r. tworzą niezależne Stowarzyszenie Należymy do Ogólnopolskiej Sieci SPLOT.
Rachunkowość i Rewizja Finansowa II stopień Katedra rachunkowości
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 1 w Opolu
Specjalność: Rachunkowość i podatki
Wspomaganie pracy szkół
Kompetencje informatyczne – III etap edukacyjny
Zapis prezentacji:

KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS Specjalność KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS

KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS Profil Absolwenta Absolwent posiada wiedzę na temat mechanizmów oraz aktualnych zjawisk kształtujących się w obszarze komunikacji korporacyjnej i public relations oraz umiejętność jej stosowania w praktyce Absolwent ma umiejętność formułowania strategii wizerunkowej danej organizacji oraz sprawnego komunikowania się z różnymi podmiotami otoczenia organizacji Absolwent posiada pełne kompetencje do pracy na stanowiskach kierowniczych i samodzielnych w obszarze komunikacji korporacyjnej i public relations

KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS Najważniejsze efekty kształcenia WIEDZA Posiadanie kompleksowej i pogłębionej wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu różnych obszarów komunikacji korporacyjnej i public relations z uwzględnieniem najnowszych koncepcji, metod i narzędzi Znajomość problemów decyzyjnych o charakterze strategicznym i operacyjnym oraz metod podejmowania decyzji w zakresie różnych obszarów komunikacji korporacyjnej i public relations Dysponowanie zaawansowaną wiedzą o technikach komunikacji korporacyjnej i public relations wraz ze specyfiką ich stosowania w różnych typach przedsiębiorstw, organizacji i instytucji

KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS Najważniejsze efekty kształcenia UMIEJĘTNOŚCI Umiejętność krytycznego rozumienia i integrowania wiedzy z różnych dziedzin, umożliwiającej identyfikację i interpretację procesów występujących w ramach komunikacji korporacyjnej i public relations Prawidłowe rozumienie i wyjaśnianie pojęć związanych ze współczesną komunikacją korporacyjną i public relations. Sprawne posługiwanie się terminologią i swobodne jej stosowanie do opisu różnych obszarów dyscypliny Umiejętność identyfikacji, krytycznej oceny i interpretacji zjawisk zachodzących we współczesnej komunikacji korporacyjnej i public relations

KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS Najważniejsze efekty kształcenia KOMPETENCJE Przygotowanie do pełnienia funkcji samodzielnych i kierowniczych w zakresie komunikacji korporacyjnej i public relations Zdolność realizowania złożonych projektów z zakresu komunikacji korporacyjnej i public relations Zdolność wystąpień publicznych, prowadzenia debat, pokazów i szkoleń, umiejętność stosowania aktywnych form przekazu wiedzy Zdolność do pracy pod presją czasu i naciskiem innych osób

KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS Przedmioty specjalizacyjne Corporate identity Media relations i rynek mediów Komunikacja wewnętrzna i budowanie wizerunku pracodawcy Sponsoring, organizacja wydarzeń i lobbing Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi Programy i działania społeczne

KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS Praca po studiach na stanowiskach kierowniczych związanych z zarządzaniem komunikacją korporacyjną i sferą public relations w różnego typu przedsiębiorstwach i organizacjach (w tym również w instytucjach publicznych i organizacjach niedochodowych) na stanowiskach menedżerów do spraw komunikacji i public relations, specjalistów od kontaktów z mediami, w zakresie sponsoringu i lobbingu, specjalistów w zakresie zarządzania sytuacjami kryzysowymi w agencjach public relations lub konsultingowych, w instytutach badawczych możliwość organizacji i prowadzenia własnej firmy public relations

KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS Opiekun specjalności Dr hab. Paweł Waniowski, prof. UE e-mail: pawel.waniowski@ue.wroc.pl   pawiwan1@wp.pl Instytut Marketingu, bud. B, pok. 12 tel. 71 36 80 791 oraz 71 36 80 226 (sekretariat)