Dokumentacja źródłowa – WZ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowała: Irena Kisielewska
Advertisements

Nowy model komunikacji z emitentami
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Przygotowanie wniosku o płatność - wskazówki dla IR Szwajcarsko-Polski Program Współpracy opracowanie JEMS Architekci Muszyna.
Wymogi Wzajemnej Zgodności Obszar Identyfikacja i Rejestracja Zwierząt
Kierunki realizacji Programu Operacyjny Kapitał Ludzki w latach pierwsze doświadczenia.
Zlecanie zadań organizacjom pozarządowym
UNIA EUROPEJSKA FUNDUSZ SPÓJNOŚCI EUROPEJSKI FUNDUSZ ROZWOJU REGIONALNEGO Anna Lewandowska r. 1 Ministerstwo Środowiska Departament Ekonomiczny.
INSTRUKCJA PROWADZENIA POKŁADOWEGO DZIENNIKA TECHNICZNEGO
Organizacja seminarium dyplomowego inżynierskiego
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Bytów, 7 grudnia 2011 r. SZKOLENIE DLA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH.
Rozdzielanie i załatwianie spraw
Podstawowa obsługa magazynu.
Instrukcja USOS Rejestracja na zajęcia obieralne wersja by Marek Opacki.
Największe problemy w projektach informatycznych IT Opracował: Karol Pietrzak na podstawie artykułu z SDJ/2007 IX.
UWAGI DO SKŁADANYCH SPRAWOZDAŃ za rok 2012
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa
Politechnika Łódzka Instytut Chemicznej Technologii Żywności
Kontrole przeprowadzone przez Wydział Nadzoru Pedagogicznego ds. kontroli w roku szkolnym 2010/ 2011 Kuratorium Oświaty w Kielcach.
Systemy Kancelaryjne ..
Nowa, elektroniczna instrukcja kancelaryjna.
Zarządzanie hodowlą bydła mlecznego i mięsnego
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Aleksandra Wojaczyńska – Starszy Specjalista
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy
WYPEŁNIANIE FORMULARZA WNIOSKU O PRZYZNANIE STYPENDIUM SPECJALNEGO DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (INSTRUKCJA DO ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO REGULAMINU USTALANIA WYSOKOŚCI,
Opracował :© 2014 Jerzy Płatakis Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS na rok akademicki 2014/2015 WYPEŁNIANIE FORMULARZA.
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
Instrukcja wypełniania wniosku o stypendium rektora – 1 rok
STRUKTURA DOKUMENTACJI SYSTEMOWEJ
Raport obrotów - wzór Służy do sprawdzenia czy wszystkie dokumenty są w systemie (np. zwroty, przerzuty) Aby spełniał swe zadanie – musi być uzupełniany.
Zmiany Planu Wdrażania Projektu Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej Sylwia Makulec-Staszewska Departament Ochrony Klimatu Wydział Środków.
Rodzaje dokumentów biurowych
GENERATOR WNIOSKÓW O DOFINANSOWANIE. Generator wniosków o dofinansowanie umożliwia przygotowywanie i edycję wniosków o dofinansowanie. Jest to pierwszy.
FUNDUSZ AZYLU, MIGRACJI I INTEGRACJI SZKOLENIE DLA BENEFICJENTÓW Warszawa, 26 października 2015 r.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Prezentacja funkcjonalności elektronicznych zwolnień lekarskich (e-ZLA) w kontekście Aplikacji Gabinetowych.
Najczęściej popełniane błędy we wnioskach o płatność Departament Zarządzania Programami Rozwoju Regionalnego Emilii Plater 1, Olsztyn Tel. (0-89)
Kształcenie podyplomowe pielęgniarek i położnych w obszarach związanych z potrzebami epidemiologiczno- demograficznymi – System SOWA Dorota Ludorowska.
Ochrona lokalnych ras zwierząt gospodarskich w PROGRAMIE ROLNOŚRODOWISKOWYM Instytut Zootechniki, Krajowy Ośrodek Koordynacyjny ds. Zasobów Genetycznych.
Generator wniosków o dofinansowanie LSI MAKS2 Olsztyn,
Procedura Finansowo - Księgowa w UMP. ZAKŁADANIE KONTA Wniosek o otwarcie konta dochodowego i wydatkowego dla projektu przekazywany jest do Wydziału Finansowego.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakres uprawnień administratora lokalnego Wnioski.
Generator wniosków o dofinansowanie LSI MAKS2 Olsztyn,
 Założenie konta na stronie  Wybranie szkół i ułożenie ich wg własnych preferencji (od.
KONTROLA PROJEKTU MÓJ PIERWSZY BIZNES Projekt „Mój pierwszy biznes” realizowany jest przez Zespół Szkół Handlowych w Poznaniu i polega na prowadzeniu zajęć.
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat.
LOGIN:………………………………………..
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” Rozliczenie projektu.
Dokumentacja magazynowa
KROK 1 Zakładanie kartotek magazynowych
Konkursy przedmiotowe organizowane dla uczniów szkół podstawowych i uczniów dotychczasowych gimnazjów i klas dotychczasowych gimnazjów województwa wielkopolskiego.
Biuro Spraw Studenckich Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów UMCS
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Przetwarzanie danych osobowych - dokumentacja
Identyfikacja 16 listopada 2016 Kuźnia Napoleońska, Paprotnia.
KURS PODSTAWOWY ZOOTECHNIKÓW
Opracowanie mgr inż. Teresa Kurowska Kuźnia Napoleońska 2016
OBRÓT MATERIAŁEM HODOWLANYM - ŚWIADECTWA RODOWODOWE
Procedura prowadzenia próbnego doju – P3
Kontrola wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Karta Próbnego Doju Dokument źródłowy.
P6 Wersja: 4_2016 UZNAWANIE POCHODZENIA ZE STRONY OJCOWSKIEJ
kurs podstawowy zootechników oceny i inspektorów nadzoru
Podpis elektroniczny – załóż profil zaufany
Omówienie zasad sporządzania sprawozdania/rozliczanie wydatków
SPOTKANIE INFORMACYJNE
notatki służbowe Pracownia techniki biurowej
Zapis prezentacji:

Dokumentacja źródłowa – WZ Kuźnia Napoleońska 2016 Alina Jarmolińska

WYKAZ ZDARZEŃ OPIS DOKUMENTU Wykaz Zdarzeń (WZ) jest dokumentem źródłowym dotyczącym wszystkich zdarzeń w stadzie. Zalecane jest wypełnianie go na bieżąco przez hodowcę. Dopuszcza się wypełnianie WZ przez upoważnionego pracownika PFHBiPM. Zapisy na WZ mogą być nanoszone nie chronologicznie, ale ujmować muszą wszystkie zdarzenia, które wydarzyły się pomiędzy próbami.

Poprawność danych zapisanych na WZ przez hodowcę lub inną osobę musi być sprawdzona pod względem merytorycznym przez zootechnika oceny. Wykaz Zdarzeń przygotowany jest w formie bloczka na papierze samokopiującym, który jest przechowywany w gospodarstwie. Każda strona Wykazu Zdarzeń musi być podpisana przez właściciela stada ocenianego lub osobę przez niego upoważnioną oraz przez pracownika PFHBiPM. Dane z niepodpisanego WZ nie mogą być wprowadzone do systemu informatycznego.

WYKAZ ZDARZEŃ Nagłówek Na każdej stronie WZ musi być wpisany: nr obory, której dotyczy kod i podpis osoby wykonującej próbny udój czytelny podpis hodowcy, lub pieczątka z parafką data próbnego doju

WYKAZ ZDARZEŃ Pokrycia Dopuszcza się rejestrowanie pokryć naturalnych: 1. na formularzach drukowanych z systemu 2. generowanych z systemów zarządzania stadem

DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ